Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Catalia, kiva kuulla sinusta, ja etenkin kun sinullakin jo "riskiraja" ohitettu. =)

).( Täällä ei tarvinnut taas pitkään jännittää, tänään kp 1. Kunnolla ei tosin ole hanat auki, mutta varmaan iltaa kohden alkaa. Mutta fiilikset ihan ok, ei tässä enää kovin korkealta putoa kun odotuksia ei enää ole samalla tavalla kuin heti keskenmenojen jälkeen.

Nyt vihdoin ja viimein varasin ajan lääkärille. Saa nähdä, mitä tk:ssa sanovat asiasta. Ainakin on ensimmäinen askel otettu, kun ei tästä näytä tosiaan nyt omin avuin mitään tulevan.
 
Viimeksi muokattu:
Arvatkaapa mitä mä tein:p

Ok, mulla on nyt raskautumiskielto sitten tutkimuksiin ja niiden tuloksiin asti niin minä lampsin kuntosalille, otin 3kk:ksi personaltrainerin ja huomenna eka tapaaminen. Nyt siis 3kk:ssa pistetään kroppaa kuosiin!
Minähän olen ottanut sen 40kg:a painoa pois, niin nyt hoidetaan sitten tutkimuksia odotellessa sikspäkki esille ;) Saa kivasti muuta ajateltavaa raskautumiskiellon ajaksi :)
 
Neiti81: Niin sitä pitää!! :hug:

Imoen:
Mepä mennään sitten samoissa.. :hug: ja hyvä jos ei aivan p*skat fiilikset.

Täällä uusi kierto alkoi kans tänään vähän yllättäen, päivää liian aikaisin..
Mutta osasin jotenkin varautua kun toissayön pakotti oikealle puolelle siihen malliin. 3kk kun kierto sekaisin. Ottaa päähän ja ajattelinkin olisiko vyöhyketerapiasta apua.. Tuntuu että oireet/kivut vaan lisääntyy koko ajan. Lisäksi taidan ottaa ovistestit ekaa kertaa käyttöön ja varmistua liittyykö ne kauheat kivut ovikseen. Yksityiselle menisin heti jos ois varaa :headwall:

Eipä itselläkään kovin huonot fiilikset. Alan varmaan taas lannistua ja näin ollen odotuksetkaan ei ole korkealla. Mutta eteenpäin vaan.
 
Neiti-81 mä oon niin pahoillani sun keskenmenosta! :hug: Mä oon kans tiputtanut 30kg pois ja päätin käyttää vauvattomuusenergiani loppurutistukseen.. Reilu 10kg pitäis vielä tiputtaa. Mut kun ei nyt voi mahaakaan kasvattaa niin kutistetaan sitä sit niin on kiva mennä etelään huhtikuussa :)

).( me juteltiin miehen kanssa eilen ja vaikka toi vauvakuume nyt nostaa päätänsä niin mies pyysi et venattais hetki nyt sen teon kans kuiteskin. Mulla on työpaikka vaakalaudalla ja mieskin sanoi et on niin stressaantunut olo ettei halua nyt vauvaa tehdä ja ymmärrän kyllä sen. Koko ajan on rahat tiukalla ja kun ei tiedä mitä tässä tapahtuu niin ehken on parempi tehdä vauva sit kun tilanne tasaantuu. Ainakin nyt pääsen siihen laparoskopiaan ja joulukuussa on esikäynti taysissa ja ensiviikolla meen uudelleen allergiapolille kun nousee ihottumaa, silmät kutiaa ja korvat ja peppukin kutiaa, eli mulla on niitä oireita mitä anafylaksia kohtauksissa mutta ilman hengenvaaraa. Päättivät taysissa et tutkitaan lisää kun cetiriziin ei tahdo estää ihottumaa tulemasta ja kyse kuiteskin rasitusanafylaksiasta.. Huoh.. Saa nähdä mitä tässä vielä tapahtuu.. Kun sais nyt edes pitää työpaikkansa tai löytäisi uuden vaikka en ihan kauheasti haluiskaan uutta välttämättä etsiä kun tykkään nykyisestä mut pakkohan se on.. Ja ärsyttää alottaa alusta taas jossain työpaikssa ja tutustua uudelleen uusiin ihmisiin ja opetella uudestaan painoasioita jotka eroaa nykyisestä. Elimistö on koko ajan hirveessä stressitilassa ja eipä se tekis hyvää tulevalle perheenjäsenelle maha-aikana. Kun nyt vaan jotain selviäis. Mä oon ihminen joka tarvii vakaan elämäntilanteen, eikä tällasta stressiä asioista koko aikaa.
 
Huikkis kyllähän tuossa oli noita oireita jo ihan mukavasti :D Toivottavasti osoitttautuvat oikeiksi :heart:

Tipetsulle puhaltelen plussatuulia :whistle: Toivottavasti sieltä tulisikin kohta tädin sijaan vahva plussa!

Neiti-81 tuo salikortti ja sikspäkin tavoittelu on loistava idea :) On kyllä hyvä olla jotain, mihin "purkaa" tunteitaan ja liikunnasta saa sen lisäksi ihan konkreettista hyötyä kunnon kohoamisen muodossa. Itse ostin juuri ennen plussaa, syyskuun alussa 10 kerran jumppakortin. No plussauksen jälkeen en "uskaltanut" lähteä rehkimään ja keskenmenon jälkeen oli jotenkin niin veto pois, etten saanut aikaiseksi. Tuola se siis rahapussissa odottaa edelleen käyttöä :D Jos sitä kohta reipastuisi...

Catalia kiva kun kävit moikkaamassa! Minä ainakin muistan sut. Ja ihana kuulla, että kaikki hyvin :)

ON: Mulla on ollu viimeset pari päivää ihan hillitön NÄLKÄ! Eilen kävin kaverin kanssa kaupungilla pyörimässä. Käytiin pizzalla ja söin koko pizzan, mitä ei ole tapahtunu pitkäääään aikaan! Mulla jää melkein aina kotipizzan pizzasta väh 1/4 osa syömättä, kun en vaan jaksa. Muutenkin ollu sellanen olo kuin ois kipeenä, mutta ei kuitenkaan oo. Sama olo oli ennen viime plussaa...

No, mitäs tämä hullu menee sitten tekemään. No, raskaustestin tietysti :ashamed: Ja kp:thän oli huimat 23/28. En kyllä odottanutkaan, että testiin tulisi vielä mitään, mutta olihan se ihan pakko silti :LOL: Testissä en testiajan puitteissa erottanut mitään...mutta noin tunnin jälken katoin testiä uudestaan ja siinä oli TOINEN VIIVA! Hailura kuin mikä, mutta silti erottuva. Tosin viiva oli niin hailu, ettei siitä oikein osaannut sano, oliko siinä väriä vai ei. Ja en siis todellakaan pidä sitä vielä minään, kun ohjeissakin sanotaan, ettei testiajan jälkeen tulleita tuloksia pidä noteerata. Mutta jos se jotain enteilis... Testi oli siis Pregcheck puikkotesti. En vaan ennen ole saanut ko. testiin mitään viivanpaikkaa edes testiajan jälkeen :rolleyes:
 
Sanmar82, et sit malttanu pidemmälle odotella :D Toivotaan kuitenki että tuo testiajan jälkeenkin tullut jotain enteilisi :) Kyllä mullaki jo testit polttelee mut koitan olla sitkee :) Oireet ei kyllä ainakaa oo helpottanu, vähän mahassa oleva tunne on muuttanut muotoaan :confused: (..varmaan vaan menkat alkaa...)


Neiti-81
, mahtava suunnitelma siulla :)

Tipetsulle täältäkin plussatuulia :)

ja Championille jaksuja :hug:
 
TORSTAI 18.11


HAAVEISSA ESIKOINEN



ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 5/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 6/30-75
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 9/32
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 15/28
durasel....................KM 3/10, 10/10..................KP 20/24-28
Sanmar82................KM 05/10, 09/10................KP 24/28-33
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 38/25-30
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 39/26-28
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 42/
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 2/26-32
Dino80................KK 07/10...............................KP 18/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10...................KP 19/?
Huikkis.................KM 09/10.............................KP 23?/28?
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10........KP 6/28
Ruttuinen Rusina KM 07/10...............................KP 13/28-32
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10...........KP 15/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10................KP 21/29-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 46/35-50
Helinäkeiju10....KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06/10, 10/10, 11/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 13/26-30
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 17/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 22/31
Maximilian..........KM 06/10


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10............................KP 20/28



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 28/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta



:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, Vaavimasu



 
Neiti-81, hyvä suunnitelma! :) Mä olen kesästä asti purkanut lapsettomuusturhautumista juoksuun, aloitin juoksuohjelman noudattamisen heinäkuussa ja siitä saakka käynyt 3-4 x viikossa lenkillä. Ennen mä olen vihannut juoksua yli kaiken! Mutta kummasti se kunnon kohotessa tuntuu aina vaan paremmalta. Painoon se ei kyllä ole vaikuttanut, kai mä sitten olen vastaavasti syönyt enemmän. :p

Sanmar, oi kun jännää! Peukut pystyssä että tulisi vahvempia viivoja tulevina päivinä!! :heart:

Danjuska, :hug: sinnekin!
 
Täällä taidetaan palata takas tähän pinoon.. Muutama tunti sitten tuli jo jonkun verran verta ja taitaa yltyä...
Hohhoijjakkaa.... Mitähän tääki nyt taas sitten on.... kaks kemiallista ja ?tuulimuna? vai mikä lie... Eka keskenmenohan nyt on selvä kun sikiö kuollut,mutta miksi tällasta nyt sitten tulee piinaks?? Kolme tervettä lasta ilman minkäänlaista ongelmaa ja sitte yhtäkkiä kaikki menee ihan päin p****ttä!!!
 
VAAVIMASU: Jospa olisi harmitonta vuotoa:hug:
Tiedän kyllä, ei lohduta yhtään :( Mulla aina verenvuoto ollu huono merkki :( Mutta tosi monella sitä on ihan harmitonta! jos ei tule kipuja eikä hyytymiä niin toivoa on!!!:hug: Mä pidän täällä peukkuja että pikkuinen pysyy kiinni :hug:

Niin ja tiedän tuon tunteen: 2 tervettä lasta ja yhtäkkiä ei enää onnistukkaan :( Niin kamalaa :( :( :(
 
Vaavimasu, toivotaan, että olis harmitonta vuotoa! Pidän peukut pystyssä! :hug:

Tiedän myös tuon tunteen. Mulla 2 lasta eikä koskaan aiemmin keskenmenoja ja nyt on jo kasassa monta. Epävarma olo itellä onnistuuko raskaus enää ollenkaan..
 
Kyllä se tais olla tässä.. Vuoto lisääntyny ja on nyt ihan ku menkoissa... Pientä nippailua mahassa mut ei voi kivuiks sanoa..Jos nyt pitäis yriteyksessä kk paussin ja antais yhtien menkkojen oikeesti tulla normaalisti..
Taidan myöski soitella neuvolaan...
 
Vaavimasu Voi ei!!!! Olen niin pahoillani! Kamalasti voimia!!! :hug:

Sanmar Sullapa jännä tilanne!!! Toivotaan että sieltä tulee vahva plussa pian!! :heart:

Danjuska:hug:


Nyt ois 21 pvää vuodon alkamisesta. Rintoja vihleksii kummasti,eikä mahallaan pysty nukkumaan! Huonoa olo ajoittain ja jano. Nämä kaikki "oireet" oli molemmissa raskauksissa,mutta saapa nyt nähdä. En jaksa kyllä plussaan uskoo,koska ennen clomejakaan ei tärpänny,niin mikspä nytkään..Tosin clomifen kuulemma ns. varastoituu kehoon.

Mitä mieltä olette,voiko raskaiden tavaroiden ja stressaava työympäristö aiheuttaa tai lisäta km-riskiä? Mä stressasin kamalasti kesälomalta paluuta töihin elokuussa. Se meni siis pe kesken,kun seuraavana maanataina piti mennä töihin. Nyt toisen kohdalla kävi niin,että nostin jotain painavaa töissä,vihlaisi tosi kovasti oikelle ja illalla alkoi vuoto. Jäin samaisena päivänä lomalle,eli stressi kai purkautui...Kyllähän sitä sanotaan,että omilla tekemisillä tai ajatuksilla ei voi keskenmenoa aiheuttaa,mutta luulis stressi-hormonilla olevan jokin vaikutus..tms.
Itse ainakin haluaisin seuraavan plussan jälkeen heti pari viikkoo saikkua,saisi levätä.

Hienoa muuten että olete saaneet muuta ajateltavaa vauvan lisäksi. Itselläni ongelma tosiaan raskautuminen. Alkaa olla jo pakkomielle ja kaikki ajatukset pyörii sen ympärillä. Olen tosi saamaton ja aina väsynyt raskaan työpäivän jäälkeen,niin en jaksa koskaan lähteä ulos,juoksemaan tai kävelyllle..:ashamed: Pitäisi vaikkkanyt pian muuttaa uutteen asuntoon,niin voisi edes sisutusasioita yms. alkaa miettiä :)
 
Viimeksi muokattu:
Sanmar82, et sit malttanu pidemmälle odotella :D
Juu en malttanu :D

Kiitos zempistä Huikkis, Imoen, Tipetsu ja mur-mur :heart: Tänään aamulla dippasin liuskatestin, mutta en siinä kyllä erottanu mitääns selkeää :| Tosin kun oikein tihrustin, niin EHKÄ jotain...saa nähä näkyykö siinä mitään kummempaa kuivuttuaan, kun pääsen sitä töiden jälkeen ihastelemaan ja tihrustelemaan :LOL: Tänään vasta dpo9. Mutta kuitenkin niin hullu ajattelin olla, että apteekin kautta kotia ja pari testiä vklopun varalta matkaan ;) Saas nähä kauan jaksan pitää niistä näppini erossa :D

vaavimasu niin väärin!! :hug: Kovasti jaksamista sinne!
 
voi että täällä on taas tapahtunut kaikenlaista, onnitteluni plussanneille ja pahoitteluni muille... ei kauheasti ole tullut käytyä täälläkään... muutenkin ollut vähän sellainen ajanjakso käynnissä et tuntuu et ei kiinnosta mikään! Ehkä se tästä joulua kohti olo piristyy.. :)

Sen verran olen täs asiassa saanut edistystä että kävin pari viikkoa sit lekurilla ja se laittoi lähetteen naisten polille tuosta minun kierto-ongelmasta. Toivottavasti sit parin viikon päästä alkaa selveneen tää homma. Tuosta ku tosiaan huomaatte et kp40 menossa, viime la-ti oli tosi pientä tuhruvuotoa, sitä ennen ja sen jälkeen ollut päällä kaikki mahdolliset raskausoireet mut yksi pikku juttu vaan et mikään testi ei plussaa ole näyttänyt joten mä en vaan jaksa uskoa et tiineenä oltais! Mut kun en jaksa uskoo siihenkää et ne tuhrut olis ollut menkat! Ja ku alavatsan nippailu ja valkovuotoilu jatkuu edelleen vaikka se vuoto loppui jo tiistaina... ovistahan testailin kyllä tän kuluvan kierron aikaan mut missään vaiheessa en siihenkään plussaa saanut joten luovutin ja jos pupuilut oliski sit tuottanu ihmeen kaupalla tulosta niin ihan sattumaa olisi ja varmasti tosi myöhäinen ovis... mut onneks tuo lääkäri vihdoin ymmärsi et mulla ei sen viime kevään kkm:n jälkeen ole varmaan yhtään "normaalia" kiertoa ollut, Terolutitkin oli tosi huono kokemus!

Sori tää pitkä avautuminen... ahdistaa vaan tää koko homma ku ei taas tällä hetkellä mitään tietoa siitä mitä elimistössä tapahtuu...
 
Kiitokset kaikille..
Eli taidan palailla listalle takasin.. En tee edes testiä kun vuotaa sen verran hyvin.. Elikkäs sitä neljättä oukataan ja se eka keskenmeno oli 8/10. En nyt tiedä tartteeko noita kemiallisia mitenkään merkata, tai tartteeko edes tätä? Viikot oli sillon ku vuoto alkoi niin 4+6.Eli eikös kiertopäiväksi sitten tule nyt se 3/25-29...
Taisi mun unessa tullut viesti pitää paikkaansa.. Etten saa sitä pientä masuuni tämän vuoden puolella! Selvästi joku sanoi unessa kesken unen tuon viestin.. =/
Nyt joka tapauksessa jään odottelemaan tämän vuodon loppumista ja sitten myöskin niitä yksiä oikeita menkkoja ja sitten jatketaan pupuilua jos vaikka olis parempi tuuri!
Tsempitykset teille kaikille muille!!! Voi olla että käyn välillä kirjotteleenkun ehdin..
 
Nyt äkkiä omaanapaa,töihin pitää lähtee...

Tuli mieleen,että JOS tässä raskaana oltas,niin saattasin jopa uskoo sen onnistuvan tällä kertaa. Nimittäin kahdessa aiemmassa myös menkka oireet olivat esillä jo kauan,jotka mulla on jalkasärky ja vasemmassa rinnassa kipeä kohta. Aina viikkoa ennen kipeytyy jalat ja vasempaan rintaan tulee kipeä kohta,joka häipyy menkkojen alettua. Tuo kipeä kohta oli ja pysyi molemmissa keskenmenneissä ja sekin häipyi sitten kun vuoto alkoikin. Nyt näitä kahta asiaa en ole huomannut,rinnat on kyllä muuten superarat! :) Ei kyllä nyt pitäs taas alkaa toivomaan liikoja..

Nyt töihin!:wave:
 

Yhteistyössä