Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Noniin! Testi näytti negaa aamulla ja nyt sitten myös kp1 koitti, kuten eilen vähän jo aavistelin. Yritys siis jatkuu - blaah! Mutta ainakin oli pitkästä aikaa normaali kierto ilman mitään välitiputteluita ja monen päivän vatsakipua loppukierrosta. Ehkä toi vehnänalkioöljy on vähän auttanut.

Nyt mietin, pitäisikö käydä gynellä tässä vaiheessa, kun mulla toi ovis tulee niin myöhään. Nytkin ovistesti oli plussa vasta kp19. Onko muilla kokemusta myöhäisestä oviksesta? Luteaalivaihe oli nyt 10pv. Tää oli kuitenkin vasta yk4 sen jälkeen kun edellisen km jälkeen alettiin taas yrittämään, joten eihän tässä oikeesti mitään paniikkia vielä ole. Kärsimättömyys sen sijaan vaivaa pahemman kerran!
Mullakin on myöhäinen ovis jos tulee ollenkaan, mutta ei kuulemma vaikuta raskautumiseen. Pääasia että tulee(y)
 
sanzzes ja virvatulia, niin tuttuja fiiliksiä teillä molemmilla. Jaksamista :love:
Uuteen kiertoon joutuneille tsemppiä ja ajatuksia välillä muuallekin, niin se itellä paremmin tärppäs.
Jaa, punaviini kikka... pitäisiköhän kokeilla sitten kun joskus tämä vuoto loppuua ja kierto palautuu, mies kyllä varmaan katsos et onko tuo hulluks tullu... yleensä nautin punaviinini silloin kun ei oo työaamu :LOL:
 
Oon viettänyt hiljaiseloa. Menkat alkoi taas ja alkaa surettaa jo todenteolla. Ei tuu kesävauvaa ja alkaa hirvittää tuleeko enää vauvaa ollenkaan. Ihan hirveet menkat, siteet ei pidä ja verta tulee enemmän kuin km. Mistähän tää voi johtuu? Onneks on suklaata, mutta sitäkään ei sais syödä että ei lihois kun sekin vaikeuttaa raskautumista.

Onnea plussanneille.
 
Täällä bongattu eilen vahva ovisplussa, toissapäivänä talleteltiin, mutta eilen ei jaksanut. Kierto näyttäisi olevan aika samanlainen kun ennen keskenmenoa, nyt mennään 18päivää keskenmenon jälkeen ja dpo1, ihan niinkun aikasemminkin.

Nyt vaan pari viikkoa piinallista odottelua (ja vaikka vähän sitä punkkua:D )
 
Paljon tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. :( On se kyllä aina niin musertavaa!

Täällä elellään edelleen km:n tuhruttelua, kp nyt jotain 20+, jos laskee tyhjennyksen ekaksi päiväksi. Saas nähdä milloin sitten menkat alkaa, heti perään varmaan. Turhauttavaa aikaa!
 
Alkaako muilla juilimaan munasarjoja jo päiviä ennen ovulaatiota?? Vai onko mussa vaan jotain vikaa.. Nyt olis kp9 ja vasenta puolta jomottaa.. On ennenkin jomotellut mutta mietin vaan onko kellään samanlaista?

Minäkin mietin joka päivä että tuleekohan sitä vauvaa ikinä ja koska pitäis hakeutua hoitoihin ja koska vauva syntyis jos tuun nyt raskaaksi... Raskasta miettiä jatkuvasti tätä...
 
Alkaako muilla juilimaan munasarjoja jo päiviä ennen ovulaatiota?? Vai onko mussa vaan jotain vikaa.. Nyt olis kp9 ja vasenta puolta jomottaa.. On ennenkin jomotellut mutta mietin vaan onko kellään samanlaista?

Minäkin mietin joka päivä että tuleekohan sitä vauvaa ikinä ja koska pitäis hakeutua hoitoihin ja koska vauva syntyis jos tuun nyt raskaaksi... Raskasta miettiä jatkuvasti tätä...
Mulla on alkanut juiliminen keskenmenon jälkeen, mut nyt tuntuu että tässä kierossa ei juili. Joten saa nähdä ovuloinko. Kyllä muakin ahdistaa tämä asia todella paljon ja pelottaa että toista lasta ei saada.:cry:
 
Täällä on yritys aloitettu jo tammikuussa 2015...eka tärppi tuli vasta toukokuussa 2016 ja se meni sitten kesken kesäkuussa... en uskaltanut vaan hakeutua aiemmin tarkempiin tutkimuksiin kun pelotti vaan kauheesti et mitä selviää yms...mut ton keskenmenon jälkeen päätin sitten tarttua härkää sarvista ja varasin ajan elokuussa 2016 yksityiselle klinikalle..ja ei mitään pahaa selvinnyt muutakun se että mä en ovuloi ja nyt vihdoin saatu apuja :) julkiselle siirrytään jos tarvii järeämpiä hoitoja.. ja siis esikoista yritetään

pillerien lopetuksen jälkeen mun omaat kierrot ei oikeen lähteny käyntiin..oli siis tosi pitkät kierrot jopa 60-100pvä.. sain avuksi teroluteja ja niitä söin puolivuotta putkeen syksystä 2015- tammi tai helmikuuhun 2016 ja sen jälkeen sitten oma kierto lyheni niin et oli 37-39 päivää. terolutit jotenki herätteli mun kroppaa että tuli sentään yksi ovis josta raskauduin toukokuussa..
 
Me yritetään pikkusisarusta 2014 syntyneelle. Ja kierukka poistettiin maaliskuun viimeinen päivä. Plussa tuli kesäkuussa. Kesken heinäkuussa.. ja lopulta kaavinta syyskuussa. Joten tämä vasta toinen kierto keskenmenon jälkeen ja ei yritystä muutenkaan niin kauhean paljon takana. Mutta jo kierukan poiston jälkeen oli kierto sekaisin ja nyt keskenmenon jälkeen. Ekat menkat kaavinnasta 31 päivää ja tokat menkat 24 päivää väliä. Joten saa nähdä miten nyt käy. Nyt elelen siis ovulaatio aikoja. Mut siis kyllä jäi keskenmenosta sellainen pelko persiisiin että jos toista ei tulekaan.
 
Me on yritetty toista jo kotvan aikaa, yritys alkoi siis kesällä -14. Kolme menetystä ollut tänä aikana, plussat tulleet lähes tarkalleen vuoden välein. Menetysten jälkeen fyysisessä (ja psyykkisessä) toipumisessa on aina aikansa kestänyt, joten koko ajan ei ole ollut aktiivista yrittämistä.
Saisi kyllä riittää jo.

Toivottavasti pysyvät plussat meille suotaisiin!
 
@pavi, kyllä mullakin juilinu eilen ja tänään. Vasenta puolta. Itekki oon sitä miettiny et mistäköhän johtuu..

Sit mulla vielä tulee ruskeeta vuotookin joidenki päivien päästä kun menkat loppunu, menkat loppu oikeesta kp4-5 ja nyt menossa 7pvä. Onkohan nää vuodot sit normaaleja kun ei mulla ollu ennen vuoden takasta tuulimunaa mitään vuotoja. Menkkavuoto kun loppu niin se tosiaan loppu (n)
 
Me yritetään ekaa ja joulukuussa -14 aloitettiin. Sen ekan kevään olin tosin viikot usein toisella paikkakunnalla, joten kesällä vasta ajoitus osui kohdalleen. Eka km syyskuussa -15 ja toka helmikuussa -16. Pidettiin vähän paussia tokan km jälkeen ja kesällä taas alotettiin yritystä.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Ja tsemppiä kaikille jotka ovat menettäneet toivonsa/uskonsa koko hommaan! Mä uskon kuitenkin yhä että me kaikki tullaan saamaan vauva syliin saakka, jaksamista siis kaikille :love:

Yritystä meillä 6/2013 alkaen, matkaan mahtunut 2kkm, 1tm. Kemiallisia en laske koska saattavat olla testivirheitäkin. Ensimmäistä toivotaan ja hoidoissa ollaan jo 2v ja yritystä takana se 3.5vuotta.

Viimeisin tm ja 6viikkoa kohta puolin kaavinnasta ilman mitään merkkiä menkoista. Vielä n.3 viikkoa niin saan aloittaa primolutit menkkojen käynnistämiseen.
 
Hyvä että muillakin jomottelee.. Toivottavasti irtoaa oikeen super munasolu!!

Meillä yritystä nyt kaksi vuotta. Eka tärppi tuli noin 6 kk päästä ja meni kesken rv12 ja sen jälkeen kolmen kierron päästä olin raskaana mut se oli sit kohdunulkoinen.. Kauheen huonoa tuuria! Luulis sen joskus kääntyvän paremmaksi..

Ei tää lapsen saaminen pitänyt olla näin vaikeeta.. Kuinka ihmeessä ennen vanhaan on niitä lapsia saatu vaikka elin olosuhteeet on ollu paljon huonommat....

Mua vaivaa nyt karmee väsymys ja päätäkin jomottaa harva se päivä.. Jostain luin että estrogeenin vähyys aiheuttais.. Ei sais googlettaa mitään! :(
 
Mikä tilanne MirriX, oletko testannut? Pidän peukkuja! :)

Olikos muita jännääjiä tällä hetkellä?

Täällä reilu 3 viikkoa tyhjennyksestä ja hCG toissapäivänä rapiat 200. Saa siis vielä varmaan kotvan odotella, ennenkuin yrittämään pääsee. Kurjaa!

Tsemppiä kaikille! :)
 
Täällä on piinapäivät menossa, nyt siis dpo11 ja huomenna aattelin uitella one step liuskan kun sain kaupan päälle kun tilasin ovistestejä..sunnuntaina ajattelin testata sitten noilla pc:n testeillä ja sillon on dpo13...viimeks luteaalivaihe oli siis 13pvää et maanantaina pitäis menkkojen saapua...
 
@MamaBoo oireita ei oikein ole..no nyt oiskin vasta 3+4 et tuskin oireita vielä kauheesti kuuluisi ollakkaan.. mutta mulla on flunssa :LOL::D flunssa oireet alkoi dpo6.. ehkä välillä vähän kuuma..ja ruumiinlämpö ylhäällä kuten yleensäkin tässä vaiheessa kiertoa.. eiköhän ne menkat sieltä ala kuitenkin. jotenkin toisaalta elättelen toiveita enempi tässä kierrossa kuin edellisessä juurikin tämän flunssan takia :LOL: kun jostain luin että kiinnittymisen aikoihin naisen vastustuskyky alentuu.. ja ylipäätään että raskaus alentaa vastustuskykyä :ROFLMAO: no mä putoon korkeelta ja kovaa sitten kun testi näyttää negaa...
 
tiedän yleensä siitä et menkat alkaa kun ennen vuotoa alkaa yleensä menkkajomotus eli mulla se on sitten huono merkki jos rupee jomottamaan..yleensä jomotus alkaa samana päivänä kun vuotokin... mulla ei siis oo mitään pms-oireita pahemmin. eli en voi ennustaa etukäteen alkaako menkat vai ei :LOL::ROFLMAO:
 
Jotenkin ärsyttävää, kun kehon tuntemukset on muuttunut tm raskauden jälkeen. oviksesta tulee kipuja..Ennen ei mitään oireita.
Nyt dpo 12 ja kokoajan jotain tuntemuksia ja menkojen pitäis alkaa vasta ens viikolla kp25/30 .
Ennen ei ollut menkoja edeltäviä oireita, kuin kiukkuisuus ja tissikipu välillä. Nyt tuntuu et kohdussa on jatkuvasti jotain tuntemuksia...Ennen kohdun olemassaoloa ei edes ajatellut, kun vasta menkojen alettua alkoi kipua. No..hätähousu tässä jo on pari päivää sitte testannut raskaustestin .negaa se tietty näytti. Nyt saa odotella alkuviikon et saa uuden testin..Mikäli ei menkat sitä ennen ala.
 

Yhteistyössä