En ole ovistestejä tehnyt nyt, niin en varmaksi tiedä, että tuliko ovis ja milloin se oli tai on. Lääkärin mukaan sen pitäisi kuitenkin tapahtua. Ja kyllä me sitten se hyödynnettiin se mahdollinen. En oikein vaan tiedä, että toivonko raskautta vai en, kun mulla nämä keskenmenot tuntuvat nyt vaan toistuvan..Täällä tuntuu tutut menkkanipistelyt tänään olis dpo14.. Maanantaina testasin negan parin tunnin pissasta. Toisaalta hyvä jos ne menkat alkaa koska sehän tarkoittaa että ovis on ollut mutta sit harmittaa kun ei taaskaan tärpänny.. Huoh!!! Kauhee kiukku ollu päällä tänään ja maanantaina jo alkoi kova ruokahalu mikä mulla on yksi pms oire.. Siis koko ajan on nälkä ja tekee mieli kaikkee..
Onko teillä ollut mitään kikka kolmosia raskautumiseen? Esim. Punaviini oviksen jälkeen...
Niin ja JUTSKAlle onnittelut tutkimuksiin pääsystä ja oviksesta! Hyödynsittekö?
Mie ostin nyt vehnänalkioöljyä ja ajattelin kokeilla sitä jos siitä olis apua, otin tänään ekan kerran ja yök Onko muut saaneet sitä mitenkään siedettävämmän makuiseksi? Greippimehu oli hyvää sen jälkeen, tai sitten olen jo siihen tottunut.Täällä tuntuu tutut menkkanipistelyt tänään olis dpo14.. Maanantaina testasin negan parin tunnin pissasta. Toisaalta hyvä jos ne menkat alkaa koska sehän tarkoittaa että ovis on ollut mutta sit harmittaa kun ei taaskaan tärpänny.. Huoh!!! Kauhee kiukku ollu päällä tänään ja maanantaina jo alkoi kova ruokahalu mikä mulla on yksi pms oire.. Siis koko ajan on nälkä ja tekee mieli kaikkee..
Onko teillä ollut mitään kikka kolmosia raskautumiseen? Esim. Punaviini oviksen jälkeen...
Niin ja JUTSKAlle onnittelut tutkimuksiin pääsystä ja oviksesta! Hyödynsittekö?
Kiitos artikkelivinkistä! Siinä oli asiaa. Ihan yksin tässä ollaan eikä tukea ole saatavissa. Viime raskaudessa söin Omega3:sta 1 tabletti päivässä ja siitä ei ollut hyötyä. Voi olla, ettei mikään auta, jos alkioissa on vikaa.Tuosta aspiriinista. Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen pähkäillyt ihan samaa. Tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että kun kaikenlaisten lääkkeiden käyttöä kannattaa muutenkin välttää raskauden aikana niin en nyt riskeeraa omatoimisesti tuon aspiriininkaan kanssa. Omega 3 -valmisteet myös heikentää veren hyytymistä, joten ajattelin nyt popsia niitä sen sijaan, kun niitä muutenkin suositellaan käytettäväksi raskauden aikana. Tämän hyytymisjutun opin siis sairaalassa kaavinnan yhteydessä, kun huonekaveri oli menettänyt vähän enemmänkin verta toimenpiteen yhteydessä ja häneltä tuota omega3 -valmisteiden käyttöä kyseltiin.
Huomasitteko muuten tän keskenmenoja käsittelevän jutun päivän Hesarissa? http://www.hs.fi/kotimaa/a1474508721175
Voi ei!! Pahoittelut tiedän tuon fiiliksen.. Itsekin pelkään koko ajan että joku ilmoittaa olevansa raskaana enkä tiä kuinka reagoisin.. Kuulin juuri yhdestä vahinko raskaudesta ja kyllä ärsytti kuinka itsellä voi olla niin vaikeeta.... Tsemppiä! Koitetaan jaksaa uskoa siihen plussaan!Täällä alko menkat ja ihan kunnon kipujen kera. Olo on todella paska, henkisesti ottaa tosi koville, eikä tiettty fyysiset kivut helpota oloa.
Ja tuntuu että ihan yksin oon oloni kanssa. Pelkään että kuulen lähipiiristä vauvauutisia jotka romuttaa jo palasina olevan sielun vieläkin pienemmiksi paloiks mikäli se on mahdollista.