Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Mä olen myös paljon miettinyt että murehtii sitä kaikesta mahdollisesta jos tässä joskus vielä raskautuu, nyt aikakin tuntuu että murehtii jo valmiiksi vaikkei ole edes raskaana.
Omaanapaa: Mulla alko eilen kp1 vihdoin. Menkat alkoi siis viisi päivää myöhässä ja ilmeisesti kaikki oireet olikin vaan mielen tuottamaa kun niin paljon toivoi että plussa olis tullut. Mä välillä jo meinaan et mitä jos antaisin olla koko lapsen hankinnan mutta se tunne et yksi lapsi vielä voittaa kuitenkin. Jospa se plussa tulis nyt kuitenkin vähän nopeammin kuin nuo edelliset. Esikoista yritettiin 3,5 vuotta ja kuopusta yli kaksi vuotta ja tätä keskenmennyttäkin reippaasti yli vuosi. Jotain positiivista aika on joka kerta lyhentynyt :)
 
Mulla taas tää raskauden odottaminen on kauheeta kärsimättömyyttä, eikä niinkään pelota (vaika ehkä pitäisi? Ja saattaa se pelkomörkö sitten tulla kylään, kun joskus raskautuu)! Edellisestä raskaudesta en osannut tai muistanut nauttia, niin paljon kun olisi pitänyt, nyt kun on "aikansa kuluksi" lukenut ja ottanut selvää asioista, haluaisi jo malttamattomana päästä siihen raskausaikaan ja synnytykseen ja vauva vuoteen! Oon niin paljon jo suunnitellut, mitä haluan tehdä raskausaikana ja synnytyksessä (synnytystoivelistakin jo päässä suunniteltuna :whistle: )
Kumpa nyt vaan tärppäisi pian :)
 
Täällä alkaa sunnuntaina oviksen tikuttelu..ens viikolla onkin sitten jo ensi käynti siellä polilla.. näkee sitten sen tilanteen et miltä munasarjat näyttää ja onko siellä johtofollia.. @Naadis mää olen kanssa suurinpiirtein suunnitellut et millä tavalla haluisin synnyttää ja mitä puudutteita :D.. ja kaikki just et mitä hankitaan nyytille, millaset vaunut yms.. kaikki on valmiina mun päässä suunniteltu.. mää en malta odottaa sitä et saisin kokea tuon kaiken..synnytyksen, vauvavuoden ja ylipäätänsä äitiyden..
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Omaa napaa ja ovistikuttelua..

Tämän päivän ovistestissä viiva oli haalistunut siihen 2 päivän takaiseen nähden. Olikohan se ovis eilen, vai jo aiemmin? Silloin menkat vois tulla etuajassa (n)Seuraava testi lauantaina. Sunnuntaina todennäköisesti laskettelemaan, ellei kaveri tule kipeäksi. Voisi tehdä aamulla ne testit.
 
Jaahas, täällä alkoi uusi kierto. Mä ajattelin että toki olisin uudelleen raskaana ennen kuin tulee keskenmenneen laskettu aika, mutta nyt siihen on enää pari kuukautta. Toivossa on tietty hyvä elää. Fiilikset ei ole mitkään mahtavat, mutta ei kai auta kuin yrittää vaan.
 
Itsellä on kanssa samanlaisia fiiliksiä, pelottaa ajatus seuraavasta mahdollisesta raskaudesta. Itse pohdin et onko kaksi peräkkäistä km vain sattumaa vai onko jotain häikkää jossain.. :unsure:

Paljon on uusia kiertoja. Oon huono näiden nimimerkkien kanssa, joten en kauheesti merkitse ketään. "Onneks" vaikuttaa siltä et kaikki hiljattain keskenmenon kokeneet ovat saaneet "tyhjän" paperit (y)

Saas nähdä koska menkat tulee, uskoisin et mulla oli viikonloppuna.jonkin sortin ovulaatio, oireiden perusteella.
 
Hei.
Tutulta kuulostaa nuo pelot, joutuuko taas kuitenkin pettymään jos tulen raskaaksi:(

hill4 oon pahoillani, mulla oli reilu viikko sitten aivan samat fiilikset.
Tänään näin raskaana olevan naisen joka ainaki näytti olevan aika pitkällä. Sillon kävi mielessä että minäkin olisin nyt aika isomahanen jos oltais saatu vauva pitää, la olis ollu huhtikuun alussa:cry:
Täällä menossa kp 9, eilen sain tilaamani ovistestit joten niitä nyt viikonloppuna testailemaan.
 
Tänään kp 14/15 ovistestit näyttää 3 päivää negaa.. huomiseksi on vielä 1 testi eikä uudet ehdi ennen viikonloppua.. saa nähdä tuleeko ovuloimaton kierto.. :unsure:
N..4vko sitten kun oli niin järkyt ovulaatiokivut ei tahtonu särkylääkkeet auttaa.. no tulosta ei kuitenkaa tullu.. kierrosta josta raskauduin viimeksi ovis oli vasta kp21 ja sen huomasin sitte limoista ja varmistin vielä ovistestillä. Eipä pidä lakata yrittämästä ennen seuraavia kuukautisia :p
 
Tänään kp27..aamulla tuli hennon vaaleanpunasta limaa.Ajattelin että-tässäkö se taas oli:unsure: Eipä tuo ainakaan vielä täti oo tullu..
Helkutti kun uskaltais testata..jotenki vaan pelottaa että ruutuun pamahtaa-ei raskaana.
Pitäiskö odottaa kuitenki viikonlopun yli ja odottaa josko täti tulee..itseään ei voi seinään viskata,testin voi jos tulos ei ole mieleinen:D;)
 
Ihan vaan semmoinen lyhyt kysymys, että mihin aikaan kierrosta sitä greippimehua tai vehnänalkioöljyä olisi hyvä ottaa? Ajattelin seuraavassa kierrossa kokeilla. Nyt saa tämä keskenmenon jälkeinen kierto mennä ohi.

Mulla eka, km:n todennut lääkäri, ei sanonut mitään kuukautisten odottelusta, mutta tarkistuksen tehnyt puhui vaan, että loput tulee seuraavien menkkojen yhteydessä pois. Epäselvää jotenkin. Mulla meni kesken jo 6+ viikolla.

Sori omanapainen viesti, joka meinasi taas venähtää, mutta tsemppiä kaikille!
 
. Eipä pidä lakata yrittämästä ennen seuraavia kuukautisia :p
Itellä tulee kans helposti "luovutettua" sitten kun ovis on muka ollut.. viime kierrossa jäi se paras ajankohta juurikin hyödyntämättä :D

Ihan vaan semmoinen lyhyt kysymys, että mihin aikaan kierrosta sitä greippimehua tai vehnänalkioöljyä olisi hyvä ottaa? Ajattelin seuraavassa kierrossa kokeilla. Nyt saa tämä keskenmenon jälkeinen kierto mennä ohi.
Mä otan aamulla vitamiinin kanssa yhtäaikaa tyhjään mahaan, öljyssä kylläkin lukee "aterian yhteydessä".. en tiiä mitä se sitten käytännössä vaikuttaa?
 
:(Kp1.On kyllä niin onnetonta tämä "vuoto" että alan jo epäillä että kaavinnassa on otettu enemmän ku tarpeeksi pois..pikkuhousunsuojalla pärjää aivan mainiosti.Tällanenhan se "vuoto" oli viimekuussaki.
Onko nyt niin että kunnon kalvoa ei muodostu,kun ei tule kunnon menkkoja saati tärppiä.
Alkaa tulla pikkuhiljaa hätä kun tuo biologinen kello tikittää mun kohdalla jo kovaa.
Pitänee maanantaina soittaa neuvolaan josko oviksen aikoihin voisivat kalvon vilkaista että onko toivoakaan.
 
Kirjottelen pitkästä aikaa omia kuulumisiani :) Tänään tuli kaksi kuukautta tyhjennyksestä ja viime to sain kuulla huojentavia uutisia magneettikuvista, kaikki niin kun pitää eikä uusia kasvaimia löytynyt. Nyt voi sitten keskittyä täysillä vauvahaaveisiin :love:

Ekat menkatkin oli reilu kaks viikkoa sitten, viime to oli ovis eikä jäänyt sekään epäselväksi kun kivut oli aika kovat. Tiistaina yöllä touhuiltiin miehen kanssa ja uskon sen riittävän hyvin :) Positiivisin mielin tässä ollaan ja tunne on vahva että on saattanut tärpätä. Tänään kuitenkin vasta dpo 4 eikä tietenkään voi vielä olla mitään fyysisiä oireita siihen liittyen. Mut olishan se kiva saada se plussa :love:

@heikura79 paljon tsemppiä uuteen kiertoon! :(

Tsempit muillekin plussaa odottaville! Toivottavasti saatais kaikki ne toivotut plussat pian!
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Pia87
@heikura79 Jopas on kummallista. Oletko ottanut sinne Kys:iin yhteyttä ja kysynyt, että mistä voisi olla kyse ja että mitä tuolle asialle voisi tehdä? Oliko se E-vitamiini ja/tai vehnänalkioöljy jotka auttaa kohdun limakalvon muodostumisessa? Onko sulla ollu sellaisia käytössä?

@kookospieni Hyvä, ettei magneettikuvauksissa löytynyt mitään! Ja toivotaan, että tärppäs (y)

@Pia87 Hyvä, että hyödynsitte ja toivon tärppiä :)

Omaa napaa: epäilen, että mun menkat alkaa viikon päästä, eli tulisi vain 3 viikon kierto, kun normaali on 25 päivää. Aiemmin oli ovistuntemuksia etuajassa ja tänään on ollut rinnat turvoksissa. Yleensä viikon verran turvoksissa ennen menkkoja. Tietääkö joku, voiko menkat tosiaan tulla etuajassa keskenmenon jälkeen? Ekaa päivää lukuunottamatta km-vuoto oli aika niukkaa. Tänään tuli vielä/taas vähäsen vaikka aina välillä on ollut ihan vuodotonta. Nyt siis 15. päivä km-vuotoa.

Ja vielä siitä mun aiemmasta oviksen tikuttelusta. Kirjoitin toiseen ketjuun, että tuo mun mies oli sitä mieltä, että mulle tulee vaan paha mieli, jos sen oviksen bongaan eikä mitään voi kuitenkaan ton vuodon takia tehdä ja turha niitä testejä on tuhlailla (noi on 15e ja risat 7 kpl). Kyllä mä olen sitä mieltä, että mulla jossain vaiheessa oli ovulaatio. Nyt sitten vaan raskaustesti joskus ensi viikonvaihteessa. Katsotaan sitten sen jälkeen mitä seuraavaksi pitäisi tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
N93
Moi, liitynpä joukkoon. Tätä ketjua oon jo valmiiksi vilkuillut, oon tienny oman kohtaloni. Taustoja sen verran, että vuoden yrityksen jälkeen saatiin vihdoin plussa, jonka tiesin alusta asti menevän kesken. Varhaisultrassa tunne vahvistu ku todettiin alkion olevan 2 vk liian pieni. Mutta syke näkyi nii mitään ei tehty, en saanu ees kontrolliaikaa. No tässä sitte monta viikkoa odotellu ja kävin sitten eilen toisessa paikassa ultrassa ja alkio todettu kuolleen varmaan pari päivää tuon ekan ultran jälkeen . Täällä odottelen huomista pääsyä lääkkeelliseen tyhjennykseen. Pisteenä iin päälle oon lauantaina lähdössä häämatkalle.
Kyllä jaksaa vastustaa tää raskausasia ja kaikkeen siihen liittyvä, tätä keskenmenoaki kamalampaa oli se vuoden yrittäminen ja nyt tuntuu pahalta palata taas lähtöruutuun
 
Varasin aamulla ajan naistenpolille.Puhelimessa puhuin samaisen lääkärin kanssa joka marras-joulukuun vaihteessa sanoi että kohtu on tyhjä...
Lääkäri epäili että olemattomat menkat voi johtua kiinnikkeistä kun se kaavintakin tehtiin.Suostui kuitenki antamaan mulle ajan ultraan joka on ensviikon torstaina.
Arvatkaa pelottaako että se sanoo etten voi enää saada lasta..
Mutta ei auta kun odotella.
 
@Maaria1980 mulla ainakin se km vuoto kesti jotain kaks viikkoo runsaampana ja sitten tuli muutama vuodoton päivä, minkä jälkeen taas tuli vuotoo. Vasta neljän viikon päästä ei tullut enää ja menkat alko melkein 7vkoa tyhjennyksestä eli aika pitkään meni. Tsemppiä! Ovis voi kuitenkin kaikesta huolimatta tulla.

@heikura79 onpa kurja tilanne. Toivotaan että kaikki olis kuitenkin hyvin ja olis vaan jotain muuta..
 
@N93 olen pahoillani että olet joutunut tähän ketjuun :( Omaa oloani on helpottanut tieto siitä kuinka yleistä keskenmenot kuitenkin on, vaikka kukaan ei niistä "livenä" oikein puhukaan. Ja suurin osa jatkossa kuitenkin onnistuu.

Itse olen yrittänyt "rauhoittua" ja miettiä muita juttuja kuin näitä. Suunnitella kesälomaa ja muuta sellaista. Ovis varmaan ensi viikolla, käytössä on nyt CB:n kaksihormonitesti ja aloitin jo testauksen kun viime kierto oli vain 26 päivää. Testauksesta huolimatta ainakin siihen asti rennosti kunnes alkaa hymynaamaa pukkaamaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
N93 voimia!

Maaria1980 mulla kmvuoto keski 6vko toki siitä n. 4vko oli pientä tuhrua vaan..eka ovis alko just ku tuhruvuoto loppui ja siitä kunnon kuukautiset tuli 2vko päästä..


Heikura79; toivottavasti kaikki olisi hyvin.. ei varmaan kohdun kalvo ole ehtinyt kasvaa kylliksi vielä..
Ylipäätään kurjaa on ku menee keskenmenoista niin kauan ku kroppa palautuu normaaliksi ihan kuin ei muutenki jo olis henkisesti vaikeaa :(
 
Olenpa käynyt viime aikoina huonosti kirjoittamassa täällä, lukemassa käyn kyllä.
Keskenmenovuoto kesti viikon verran, menkkojen alkuunhan meni sitten se melkein puoli vuotta.. ja vieläkään ne ei ole läheskään niin säännölliset kun ennen keskenmenoa, joskaan silloinkaan ihan säännölliset olleet.
Nyt on toinen terolut kierto, 3tablettia pitäisi tässä kierrossa vielä ottaa ja eilen dpo9 (?) Tuli v.punertavanoranssihtavaa paksua limaa, joten eiköhän ne menkat sieltä taas ala.. oletettavasti tänään. Koskaan ei ole tullut mitään ennakko varoituksia..

Enpä olisi uskonut että tämä kolmas antaa odotuttaa itseään näin kauan. Kaikki raskaudet alkaneet niin nopeasti, nyt sitten pettymyksiä pettymysten perään.

Ensi kuussa pitäisi vielä syödä terolutit ja sitten soitella neuvolaan jatkoista jossei plussaa kuulu.. mutta saattaa olla etten soita. Alkaa jotenkin luovuttaminen tuntumaan helpommalta..
 
  • Tykkää
Reactions: Leikkuri

Yhteistyössä