@Bea.S Toivottavasti ei tarvi kaavintaa tehdä. Kuulostaa tuo runsas vuoto tosi pelottavalta. Ei kai siihen istukkaan ole tullut verisuonitus? Jokuhan täällä juuri puhui sellaisesta ja ennen kaavintaa sille pitää tehdä jotain, ettei se ala vuotaa vielä pahemmin. Jos nyt vielä kovasti vuotaa, niin mene ihmeessä päivystykseen vielä tänään.
Omaa napaa taitaa olla taas tämä loppuosa, anteeksi... Olen tässä miettinyt, että käytetään nyt hyödyksi tämä surkea tilanne.
Ajattelin, että nyt voisi käydä hammaslääkärissä, kun nyt en ole enää raskaana, vaikka yleensä en ole tarvinnut puudutusta mihinkään normijuttuihin. Kävin viime kesänä yksityisellä, kun ei tonne julkiselle puolelle pääse ikinä. Pitää yrittää huomenna varata aika, mutta ensi viikolla en vielä sinne pääse, koska tulikin pikkureissu tähän väliin (ei kylläkään lomareissu).
Ja toisena asiana aloittelen kuntoilun, kunhan nyt saan tämän nuhan tästä asettumaan. Tänään on jo ollut parempi olo. Sovittiin jo yhden kaverin kanssa että ensi sunnuntaina voitais lähteä laskettelemaan, kunhan vaan molemmat on terveitä silloin. En ole tänä talvena uskaltautunut mäkeen, kun oli tosiaan noita raskautumissuunnitelmia.
Ja ihan ensimmäisenä mulla tuli mieleen, että nyt voisi ottaa sen vesirokkorokotuksen toisen piikin. Sen jälkeen vaan on kuukauden varoaika, jolloin ei saa tulla raskaaksi. Ja sitten mulla on tosiaan influenssakausirokotus ottamatta (en ole kyllä koskaan sitä ottanut). Voisikohan nämä ottaa samalla kertaa? Ja mietin mä sitäkin voiko cytoteceilla ja vesirokkorokotuksella olla jotain ikäviä yhteisvaikutuksia, mutta lääkärihän sen tietää. Tämän viikon olin niin väsynyt ja lähinnä mietitytti toi keskenmeno, etten jaksanut alkaa hoitaa näitä asioita. Neuvolaankin mä ajattelin soittaa huomenna, ja pyytää niitä perumaan kaikki ajat mitä mulla oli sovittuna
En tiedä milloin täällä Hesassa huomataan, että tällä tyypillehän tuli keskenmeno. Oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee...