**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Minä olen täällä varovaisesti käynyt lukemassa teidän juttuja =) Mulla on kyseessä ensimmäinen keskenmeno, joten en ole aivan perillä kaikista termeistä ym. mutta olisikohan mulla nyt kyseessä se keskeytynyt keskenmeno, kun sikiö on kuollut, mutta kohtu ei ole tyhjentynyt. Kävin tänään äitipolilla ja sain valmistelevan lääkkeen ja lauantaina menen osastolle "tyhjennettäväksi". Eli täällä tulen pyörimään varmasti teidän kanssa, jos vaan otatte porukkaan mukaan :wave:

Ikää mulla on 32v. ja kaksi lasta entuudestaan. En tiedä yhtään, miten kp:t lasketaan sitten tyhjennysvuodon jälkeen, mutta ehkäpä te vähän opastatte tällaista tötteröä, joka ei tiedä mistään mitään :p

Hemu
 
Ilmoittelen minäkin kuulumisia tässä taas, eli jännitän tässä että mitä näyttää testi kun sen uskallan tehdä ellei täti kurvaa kylään... Lämmöt pysynyt ylhäällä jo kauan ja vieläkin ovat ylhäällä, nippailua ja ihmeellinen olo, kahvi ei oikein maistu kuten ennen ja tupakkakin on kamalaa ja tänään oksetti kunnolla ja piti parikin kertaa halailla pyttyä ja sellainen jatkuva kuvottava olo ollut nyt... Pelottaa vaan että taas tullaan lujaa alas ja tämäkin on kemiallinen kuten jo muutaman kierron olen tuon tm:n jäkeen huomannut ja siksi en ole uskaltanut testata vielä...
 
Tervetuloa Hemu2 ja pahoittelut menetyksestäsi. :hug:

Carolina Plussataan kumpikin huomenna, joohan? :D
Mä nimittäin maltoin tänä aamuna olla tekemättä sen testin vaikka eilen jo haalea viiva näkyikin. Aattelin että kuitenkin se hormonimäärä tuplaantuu joka toinen päivä niin säästelen huomiseks. Eikä mee tää työpäivä ihan pilalle. Plussan takia ei pystyis muuta aatteleen ja nega olis kauhee pettymys.
 
Cattibrie mä olin vaihtamassa työpaikkaa ja samaan aikaan sain tietää olevani myös raskaana. Juttelin lakimiehen kanssa ja hänen neuvonsa tuolloin oli että työhaastatteluissa - älä sano, ei ole relevanttia ja kaikkea voi tapahtua/mikään ei ole varmaa. Niinkuin sitten kohdallani tapahtuikin..kkm :'(. Neuvo oli myös, että kannattaa kuitenkin sanoa, ennenkuin se näkyy "kunnolla" koska silloin työnantaja ei voisi myöskään vedota siihen että "ei voinut tietää" vaikka olisitkin viimeiseilläsi raskaana. Eli en heti ensimmäiseksi sanoisi asiasta, mutta kuitenkin ennenkuin kaikki sen osaisivat päätellä. Toki, riippuu työstä mitä tekee; itse kun töissä toimistossa niin sillä ei merkitystä.

Hemu2 tervetuloa joukkoon ja pahoittelut kkm..älä huoli, mullekin tää slangi on outoa joten et ole ainoa :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Hemu2
Starhope Näin mä asian vähän meinasinkin. :) turhaa että musta alettaisiin muodostaa käsitystä sen perusteella että oonkin raskaana vai en. Enkä kuitenkaan asiaa kertoisi missään tapauksessa työnantajalle ennen kuin 12vkoa on täynnä, olisi työsuhde millainen tahansa. No, katotaan nyt tuleeko se plussa sieltä vai ei. Tänä aamuna heräsin viideltä kauheeseen pahoinvointiin.
 
cattibrie Olisihan se mukava jos toi tämän aamuinen nega muuttuisikin plussaksi;) Yritin muistella näitä aiempia loppuun menneitä että miten niistä alkoi se hcg kohota ja ensimmäinen oli kyllä niin "piilovauva" että joutuivat seuraamaan verikokeilla miten nousee ja koska näkyy ultrassa. Toivon vain että olisi tälläinen hitaasti nouseva nyt ottanut kiinni ja saisimme pitää tämän (jos siellä joku nyt on) Kyllä tässä on raskautta toivottu jo niin pitkään ettei jaksa laskea että montako vuotta kaikkineen... Kemiallisetkin saisi jo riittää ja pikkuinen tarrata kunnolla kiinni.
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Perjantaina 30.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 23/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 15/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 36/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 29/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 8/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 13
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 37/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 10/27-29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 4/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 13/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 43/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 13/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 28
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 25/31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 26/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 20/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 30/29
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 5/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 19
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 20/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 45/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 30/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 5/33

***Piinailijat***
nelikko82
zapata

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Cattibrie Paljon onnea! :flower:
Pakko kommentoida tohon "enkä kuitenkaan asiaa kertoisi missään tapauksessa työnantajalle ennen kuin 12 vkoa on täynnä, olisi työsuhde millainen tahansa." Mulla tilanne on sellainen, että heti toisena päivänä plussasta kerroin pomolle. Oli kolmas kun sai tietää. Hieman oli outoa, pomon kanssa siitä puhuttiinkin. Mutta teen osittain säteilytyötä, joten oli pakko kertoa. Vaikken vielä(kään) itsekään tiedä mikä on tilanne! Sovittiin ettei muille kerrota, vaikka voihan ne jotain päätellä kun joutuvat tekemään mun töitä.

Luin koko viestiketjun läpi, muttei ole kynää ja paperia muistiinpanoja varten. Niin nytten en oikein osaa kaikille lommentoida.

Marlin Olipa ikävä kokemus. :/ Itsellä oli aiemmin munasarja-ja johdinkiertymä ja olipa inhottavaa olla sairaalassa kovissa kivuissa tietämättä missä mennään. Ja leikkauksen jälkeen oli taas epävarmaa mitä on tehty. Lääkäriltä sain nopean selonteon. Meillä ainakin sairaala lähettää kotiin selostuksen, josta selviää asiat. Tosin siihen menee useampi viikko.

Hemu2 Osaanotto menetyksestäsi :hug:

MiNalo Harmillisen pitkälle siirtyy uudet yritykset. Toivottavasti saat kuitenkin sairauden hallintaan, jotta seuraavalla raskaudella on paremmat lähtökohdat.

Aika monella oli ollut myös kiusoitteluhaamuja, tyhmää. Puhaltelen paljon plussapölyä tänne ja samalla toivon, että oma raskaus etenisi normaalisti. Eilen yöllä näin taas km unta, mutta toivon, että ne on vaan aivot mitkä prosessoi koettua.
 
Viimeksi muokattu:
Täältä varovaisesti siirtyisin joukkoonne mukaan. Tällä viikolla koettuna varhainen keskenmeno. Ehdin noin puolitoista viikkoa iloita plussasta ja sitten alkoi verenvuoto ja lopulta sitten tuli muutakin. Kävin ultrassa ja verikokeissa. Mitään ei näkynyt ja hcg oli vain 5. Lääkäri jopa epäili, etten edes ollut raskaana. Itse tiedän, että olin (positiivinen raskaustesti, lämpö kohollaan + muita raskaus oireita, kuukautiset eivät tulleet + näin mitä ulos tuli). Olin arviolta viikolla 5-6. Tosin ilmeisesti pikkuinen ei alkua pidemmälle jaksanut kun on jo nyt tuo hcg nuin alhainen.

Nyt yritän toipua tästä ja suunnata katsetta tulevaan. Siispä kuukautisia odottelemaan ja toivomaan, että meillekin se vauva syliin asti saataisiin. Tuntuu vaan niin pahalta ja epäreilulta, vaikka näin käy monelle. Osaako mahdollista uutta raskautta edes iloita? Tai ainakaan ihan alussa kun nytkin kävi näin.. Ehkä sitä pitää sitten vain pitää mahdollisella seuraavalla kerralla tunteet kurissa ja iloita vasta kun ultrassa näkyy elävä pikkuinen. Jos siis näkyy..
 
Hei vaan kaikki!

Päätin nyt tulla tänne purkautumaan, josko siitä olisi apua ja saisin vähän vertaistukea omiin fiiliksiini... Tässä vähän taustoja...pillerit on siis jätetty pois joulukuussa 2011. Keväällä kierto oli 35-41, neljänsiä kuukautisia ei sitten tullutkaan, vaan plussa pärähti toukokuun lopussa. Kaikki eteni normaaliin tapaan, kävin ultrassakin useamman kerran määrittämässä la:ta, kun kierto oli ollut niin pitkä. LA saatiin laskettua helmikuulle. Kuitenkin 12 rv:lla tuli keskenmeno :'(

Olin tietenkin varautunut siihenkin mahdollisuuteen, mutta ainahan se tulee pommina...pettymyksenä, suruna ja...no tiedätte sen läpikäyneenä itsekin. Päätettiin kuitenkin, että yritys jatkuu ja tässä vaiheessa se vauvakuume tai ennemminkin vauvastressi iski. Ennen plussaa ajattelin, että tulee kun on tullakseen, mutta syksyllä ajatus muuttui paineeksi saada lapsi ja peloksi, jos sitä lasta ei saakaan. Näitä ajatuksia olen vatvonut koko pimeän syksyn ja nyt tuntuu, että en oikein tiedä, mikä auttaisi tähän ahdistukseen. Keskenmenon jälkeen tunnelmat ovat vaihdelleet toiveikkuudesta lähes paniikkiin siitä, jos uutta plussaa ei tule. Kierto on edelleen pitkä. Ainoastaan kahdet kuukautiset ovat tulleet heinäkuun lopun jälkeen...km:n jälkeen meni 8 viikkoa, ennen kuin tuli ekat menkat. Nyt syksyn aikana tiettyinä päivinä tunnen mielestäni raskausoireita tai luulen ovulaation olevan käsillä. Yritän metsästää ovista tarkkailemalla kaikkia mahdollisia siihen viittaamia oireita. Yhdessä vaiheessa tein ovistestejä 10 päivän ajan, mutta taisin osua väärään kohtaan, kun ei tullut ovisplussaa tai sitten en ovuloi ollenkaan!!Tulen varmaan kohta hulluksi! Välillä tää sekoilu jopa naurattaa, mutta enimmäkseen vain ahdistaa. Olenkin antanut itselleni takarajan, että joulun jälkeen menen lääkäriin ja tutkitutan kaiken mahdollisen. Toisaalta en haluaisi mennä sinne, jos vaikka kuulen siellä jotain sellaista, mitä en halua tai ole valmis kuulemaan. Näitä asioita ovat esim. lapsettomuus tai joku sairaus :( Tiedän, että voin tulla raskaaksi, mutta silti olen peloissani siitä jos emme onnistu koskaan saamaan lasta ja esim. keskenmenot toistuvat. Tuntuu myös tyhmältä valittaa, kun tiedän monien saaneen useita keskenmenoja ja silti toivo lapsesta säilyy ja onnistumisiakin tulee.

Anteeksi tämä vuodatus, mutta tuntuu, ettei kukaan lähipiirissä osaa lohduttaa, vaikka läheisimmät asiasta tietävätkin. Oletteko muut kokeneet yksinäisyyttä km:n kohtaamisen kanssa? Edes oma äitini ei ole kysynyt heinäkuun jälkeen fiiliksiä vaikka muuten olemme läheisiä ja välit ym. ovat kunnossa. Onko km:stä kyseleminen edelleen sosiaalisesti kiellettyä? Vai odottavatko ihmiset aina sitä, että alan itse puhumaan asiasta? Jotenkin välillä toivoisin, että joku vain kysyisi: miten olet jaksanut ja mitä fiiliksiä on mielessä tästä. Mutta muutamaa loppukesän kyselyä lukuunottamatta itse olen saanut ottaa asian puheeksi...itse koen, että välillä pitää voida kysellä läheisiltä myös niistä ikävistä asioista ja näin olen toiminut niiden läheisteni kohdalla, jotka tiedän olevan samassa tilanteessa. Myös kuumeilu ja siihen liittyvät pelot kuuluvat tähän, mutta kaipa toiset ajattelevat etteivät halua painostaa puhumiseen...?

Mutta näin meillä. Maame, haaveissa ensimmäinen, 30v,km 7/12, kp 30/35-41
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi: Meilläpä on sitten yritystä näköjään yhtä kauan takana :) Tiedän niin tuon tunteen kun ei oo oikein ketään kelle jutella. Mulla kyllä anoppi ja miehen veljen avovaimo ovat kokeneet keskenmenon, joten heille toki voi puhua, mutta en viitti olla kuitenkaan joka käänteessä soittamassa kun siltä tuntuu. Muut kaverit sitten taas on just semmosia ketkä ei km:a ole kokeneet, niin huomaa että eivät osaa oikein mitään sanoa jos asiasta kerron. Enkä kyllä toisaalta ihmettele. Vois sitä itekki aika hiljaa olla jos toinen kertos semmosesta josta itellä ei oo kokemusta.

MiNalo: Voi harmi kun nyt joudutte lykkämään vauvantekoa : / Mutta tottahan se on että diabeteksen kanssa ei passaa leikkiä. Vaan hyvä että sun tilanne katotaan nyt sitten tarkkaan. Ja äkkiä tää aika onneks menee, vaikka pari kuukautta taas laparoskopia aikaa joutusitki ootteleen. Mulla itellä on ollu kaks kertaa rd, ja pitäs itekki ottaa ittiä niskasta kiinni jotta kolmas raskaus sais mahollisimman hyvän alun sille ettei sitä ehkä taas tulis. Tai ainakin että se pysyis kunnolla halinnassa ja vauva sais hyvät lähtökohdat elämään jo kohdusta saakka.

Alexa: No voi höh. Mutta onneksi tilanne kuitenkin selvisi, ja toivottavasti niitä menkkoja ei kahden viikon päästä tulisi ;)

Hemu2: Pahoittelut keskenmenosta :hug: Tervetuloa kuitenkin joukkoon :)

carolina30+: Toivotaan kovasti että siellä joku pieni salamatkustaja piilossa lymyäisi :)

Cattibrie: Voi että, ihanaa! Kovasti tarrasukkia pienelle jotta jaksaa pysyä kyydissä loppuun asti :heart:

Simpu83: Joo ei ne kauheesti potilaita ajan tasalla sairaalassa pidä, ellet ite osaa olla kyselemässä. Mulla oli tarkotus pyytää se epikriisi sairaalasta mukaan, mutta täytynee nyt oottaa että se tosiaan kotiin tulee. Menee varmaan joulun alle ennen ku sen saa, tai jopa alkuvuoteen, saas nähä.

Pintsu: Pahoittelut keskenmenosta, ja tervetuloa joukkoon :) Vaikka eipä tuota kovin mielellään tänne ketään tervetulleeksi toivota kun näin ikävästä asiasta on kyse. Kyllä se aika parantaa haavat. Kunhan uusi raskaus alkaa, niin varmasti alussa on huolissaan, mutta jospa sekin huoli sitten pian väistyy kun näkee pienen sykkeen ultrassa :)

ON: Mulla on taas ihan kökköfiilis : / Miehen läsnäolo ärsyttää taas ihan suunnattomasti. Toisaalta taas haaveilen jo yhteisestä pienestä pakolomasta tän kaiken meidän kokeman jälkeen. Ois niin ihana ku pääsis kahestaan etes yheksi yöksi jonnekki pois täältä kotoa. Liekkö jotain ”babybluussia”. Pikkuhiljaa rupiaa tuntuun että kyllä minä sen kolmannen lapsen haluan, mutta nyt jo pelko on suuri siitä, että miten tuo joskus alkava raskaus etenee, ja kuinka sitä osaa nauttia siitä raskaana olosta alusta asti. Luin yhestä lehestä artikkelin kätkytkuolemista, ja heti tuli mieleen että kunhan meille kolmas lapsi joskus syntyy, menetämme hänet kuitenkin tuolla julmalla tavalla. Joo, typerää ruveta tuommosia murehtiin, mutta minkäs sitä ajatuksilleen voi :headwall:
 
Maame Todella ikävää että jouduit tänne meidän ketjuun, pahoittelut menetyksestä :hug: Minä myös oon tuntenu yksinäisyyttä näiden kahden keskenmenon jälkeen. Ensimmäisen koin kesä-heinäkuun vaihteessa 7. viikolla, ja silloin jouduttiin kaikille kertomaan että koin keskenmenon. Kukaan ei siis raskaudesta vielä tiennyt. Jotenkin kaikki kelle siitä silloin kerroin, eivät oikein osanneet suhtautua asiaan. Tai siis huomasin että säikähtivät kun asiasta kerroin. Kukaan ei koskaan kysynyt jälkeenpäin että kuinka jaksan jne. Tuosta km:sta toivuin loppujen lopuksi suht hyvin, vaikka olisi toki ollut mukava jos joku olisi välillä kysynyt että kuinka voin. Tästä toisesta on nyt niin vähän aikaa että kukaan ei tietenkään vielä ole kerennyt kuulumisia kysellä, mutta kovasti toivon sitä. Aika näyttää. Voihan se olla että ihmiset ei tosiaan uskalla ottaa asiaa puheeksi, koska ajattelevat että aiheesta puhuminen on vaikeaa. Tuosta ekasta km:sta ei kovin moni tiedä, kun en siitä kauheasti ole huudellut, mutta kyllä tästä toisesta voin ihan avoimesti puhua. Voi olla että saan nyt maanantainakin olla kertomassa että miksi en viime viikolla ole ollut koulussa, enkä rupea asiaa salailemaan.
 
Saa sittenkin päivittää kp1:'( Pelkäsinkin tätä jokainen päivä, mutta silti se romautti taas koko maailman. Olin juuri laittamassa jouluverhoja ja valoja. Ajattelin aloittaa joulun valmisteluja hiljalleen, mutta nyt en haluakaan muuta kuin mieheni reissusta kotiin että saisin vain käpertyä kainaloon ja itkeä tätä tuskaani. Olemme kaivanneet lasta jo 4 vuotta ja nyt viimeiset 6kk leikkaukseni jälkeen ovat olleet kemiallisia ja epätoivoa, kunnes nyt oli se epämääräinen viiva eilen ja tänä aamuna se oli hiukan enemmän "pinnalla" mutta todlla heikko kuitenkin ja nyt sitten aloin hiljalleen vuotamaan... En usko että tämä enään mukana pysyy, kun alkaa kipukin nousemaan tässä samalla kun teille kerron. Kaikki oireet vieläkin on ja tekee pahaa samalla kuin sattuu...
 
Pintsu Pahoittelut :hug: samoja aatteita täällä läpi käyn - jos/kun tulee raskaaksi niin osaisinko edes nauttia siitä vai olisinko koko ajan hieman epävarma ja en osaisi hymyillä plussatestin jälkeen juuri lainkaan..vai että yrittäisi olla ajattelematta (joka tosin aika mahdotonta) ja olla iloitsematta jottei pettyisi ja tulisi taas korkealta kovaa alas.

Maame
ja Marlin tuttu tunne. itselläni oli kkm juuri kun 12v tuli täyteen ja ei oltu kellekään raskaudesta kerrottu. Tuska oli sen verran kova, että lähipiirille sitten kerroin kkm..eipä kukaan osannut oikein suhtautua. Äiti ehkä parhaiten..eikä ole kukaan asiasta sen koommin maininnut tai kysellyt mitään. Jotenkin tuntuu, että sen verran vaikea aihe ettei uskalla kysyä tai sitten ajattelevat että km oli ja meni..en tiedä. Olisi kiva, jos joku olisi kysellyt kuulumisia tuon jälkeen..
Sen vuoksi osittain itse täällä palstalla pyörin kun saan teistä muista hirmuisesti tukea omaan suruun ja omiin ajatuksiin etc. Ikävä kyllä kaikki täällä tietävät miltä tuntuu jne...että kiitos kaikille tuesta :heart: :heart:

carolina30+ höh, pahoittelut :( ja suuuuuuri tsemppihali :hug:

toivon mukaan tässä kuussa tulee hirmuisesti plussia (mukaanlukien itseni..)
joulukalenterin eka luukkukin on jo saatu avata..vaikkei joulufiilistä ole yhtään. :xmas:
 
EVO
Nopeasti omaa napaa

Siis meillähän tässä kierrossa oli vain yksi kerta kuin hommailtiin, muutama (ehkä 3 tai 4) päivä ennen ovista.. ja nyt sain just Digiin raskaana 1-2 viikkoa. Kp26/31, dpo9.
Kokeilin samasta pissakupista Davidin herkällä liuskalla, ei tullu mitään. Tai ehkä jos oiiiikein siristää ja kääntelee ja käyttää mielikuvistusta. Mutta siis ovat ilmeisen huonoja testejä.
En ees tiiä mistä keksin testata. Ei ees aamupissasta vaan nyt just. Jotain nipistelyä oli eilen vatsassa ja ehkä outo olo.
Nyt sit jännätään ekaks ens viikkoon kun olis se "oikea aika testata" että onko kemiallinen vai miten käy. Mut OHO!!!
 
  • Tykkää
Reactions: prinsessat
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Sunnuntaina 2.12.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 25/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 17/26
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 31/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 10/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 15
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 39/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 12/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 30/35-41

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 6/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 15/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 45/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 15/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 30

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 2/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 22/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 32/29
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 7/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 21
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 22/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 47/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 2/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 7/33

***Piinailijat***
nelikko82
zapata

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: Cattibrie, EVO

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Onnea Cattibrie ja EVO! :flower: Laitoin teidät jo plussanneisiin! Nyt vain pikkuisille tarrasukkia sylikaupalla ja mars massunkasvatukseen!

Tervetuloa uudet kuumeilijat ja pahoittelut tähän pinoon joutumisesta! Täällä tosin joukossa jokainen ymmärtää sen pelon, jonka keskenmeno jättää jälkeensä. :hug: Toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Yritän pitää itseni nyt hetken hieman taustalla, jotenkin pää alkaa hajoamaan... Ehkä ensi viikolla on parempi olo. Pyrin kuitenkin päivittämään listaa.
 
Kiitos kaikille osan ottamisesta! Helpottaa tietää, ettei ole yksin tämän asian kanssa ja joku ymmärtää, koska on kokenut saman. Tosin en kyllä toivoisi kenenkään tätä kokevan.

Huikean paljon onnea matkaan Cattibrie ja EVO! Ihanaa ja turvallista odotusaikaa molemmille! Toivottavasti me muut seurataan pian perässä!

Maame Kuulostaa tutulta. Kovin yksin tässä jää. Itsellä keskenmenosta vielä tosi lyhyt aika, mutta eipä tässäkään vaiheessa tunnu tukea löytyvän. Asiasta tienneistä kenelläkään ei ole ollut keskenmenoa, joten tuntuu etteivät oikein ymmärrä. Varsin vaikeaa on ottaa "pahoitteluita" niiltä, joilla lapsia on. Varsinkin kun pahoittelut ovat tyyliin "Nyt vain uutta yritystä. Ainakin sä voit tulla raskaaksi." Peloista on turha puhua, kun vastaukseksi saa "Sehän oli niin alussakin ja hei se oli vasta ensimmäinen keskenmeno. Niitä sattuu niin monille." Joo voi olla, mutta pelko tästä jäi..Helppo on niiden puhua, jotka eivät tätä ole kokeneet.

ON: Täällä vielä tulee rusehtavaa vuotoa..Loppuisi jo ja tulisivatpa kuukautiset pian...
 
Olin eilisin sairaalassa ja tehtiin lääkkeillä tyhjennys. Vähän jäi mulle itelleni sellainen olo, että olikohan tämä oikeasti jo tässä... Vuodin yllättävän vähän ja muutamia isompia kökkäreitä tuli. En ollut kovinkaan kipeä, enkä enää vuoda juurikaan. Ihan vähän vaan. Olin jotenkin ajatellut toisten juttuja kuunnellessa, että vuoto ja kivut olisi huomattavasti kovemmat. Nyt mulle jäi vähän pelko siitä, ettei kaikki tyhjentynytkään ja tulee vielä joku tulehdus, joka johtaa kaavintaan. Yritän olla kuitenkin pelkäämättä sitä etukäteen. Aika kivuton prosessi on vaan ollut, jos näin helpolla pääsen! Ja mulla kun ei tunnu mikään menevän niin yksinkertaisesti tässä elämässä ;) No, aika näyttää, kuinka käy!

Mutta minutkin voi siis lisätä listoille. Kolmas on toiveissa siis. Ikää 32v. ja km 11/12. Mutta miten nuo kp:t nyt on??? Osaako joku auttaa? Aletaanko niitä keskenmenon jälkeen laskea vasta ekojen menkkojen jälkeen vai kun jälkivuoto loppuu vai mitä ihmettä? auttakaahan nyt tyhmää ;)

Hemu
 
Ihan vartavasten piti Hemu2lle tulla vastaileen.
Ite koin spontaanin keskenmenon, eikä mulla missään vaiheessa vuoto ollu edes kuukautisten tasoa. Mulla vuoto menkkojen aikaan on suht normaalia, välillä aika runsasta. Isompia hyytymiä ei oikeestaan tullu, ainoastaan kolmantena vuotopäivänä tuli yks isompi hyytymä. Kipuja ei oikeestaan ollu, muistelen että ekat menkat km:n jälkeen oli kivuliaammat. Neljäntenä vuotopäivänä menin ultraan, ja kohtu oli jo lähes tyhjä silloin. Kaikenkaikkiaan vuoto kesti muistaakseni vajaa kolme viikkoa, ja heti perään tuli ekat menkat. Ite laskin kp:t niin että km vuodon alkamispäivä oli kp1.
 
  • Tykkää
Reactions: Hemu2

Yhteistyössä