~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Iltaa... Pahoittelut nyt tästä omaan napaan tuijottelusta... Ei vieläkään mitään! Soitin aamulla sairaalaan, hoitaja sanoi soittavansa mulle takaisin hetken päästä, no soitti ja ilmotti että eivät kerkeä hoitamaan minua tänään!!! Siis OIKEESTI! Mä oon nyt odottanu torstaista asti... :( huomenna armollisesti kuulemma pääsen kaavintaan.. Voi perse..
 
kataja82,jaksuja sinne! :hug: Kaavinnalla jospa saat sitten uuden alun ja saat kaiken raskausmateriaalin ulos kunnolla ja kerralla. ajatus kaavinnasta ja kaikki tuntui silloin ihan kauhealta, mutta jälkikäteen onneksi se voidaan tehdä ja vältetään tulehdukset. ainakin itsellä kierto palasi sen jälkeen nopeaa takaisin ja vuoto oli aika lyhyt jne.

Miminda, mites siellä? ootko testaillu vai onko vuoto alkanu?

pahoittelut muillekkin uuteen kiertoon joutuneille. :heart:

Tilasinpa gelee royaleaki. tosin kierto on jo sillai aika pitkällä ku sain ne vasta tänään, mut kokeillaan nyt silti. tuskinpa niistä haittaakaan on. sairaanakin olen edelleen, et jospa ne siihenki auttais kaikkine vitamiineinensa. no mutta jospa tässä keräis voimia ensi viikkoon ja ovulaatioon, itsenäisyyspäivään siis :D
Paljos noissa gelee royaleissa oli sitä a-vitamiinia? pitääkö ne lopettaa oviksen jälkeen vai miten? kukas niistä tiesi jotain?

ja niin tosiaan mullekki voi päivittää listaan alkuun et KEM 3/13. en mäkään sitä tajunnu siihen ilmottaa.
 
Hei kaikille!

Olen ollut viimeaikoina ihan taustalla vaan, kuulumisia olen toki välillä käynyt lukemassa. Pahoittelut kaikille, jotka ovat joutuneet uuteen kiertoon :hug: ja onnittelut plussanneille :heart:. Plussasäteitä ja tarrasukkia piinapäiviä viettäville :heart:

Kataja82 Harmillista, etteivät cytotecit auttaneet ja joudut kaavintaan. Tiedän tunteen, et uskokaan kuinka hyvin...

Tuuli+ Plussapuhureita puuh puuh

Madeialle varovaiset onnittelut, oletko testannut uudestaan?

Millamaria14 onnea uuteen kiertoon :heart:

Plussaonnea Tähtisilmä*

Neitiina19 Pahoittelut :hug:

Ja sitten omaa napaa
Lääkkeellisen keskeytyksen jälkeinen vuoto jatkuu vaan edelleen, ekan lääkkeenhän otin 4 viikkoa sitten. Reilu viikko sitten näytti, että vuoto loppuu ja se muuttui ruskeaksi tuhruksi. Mutta pari päivää sen jälkeen alkoi maha- ja selkäkivut sekä uusi runsas vuoto. Kävin lääkärissä, koska mieleen tuli heti kohtutulehdus. Onneksi tulehdusta ei ollut, mutta lääkärin mukaan kohdussa vielä jotain raskausmateriaalia. Ultratulos oli siis vähän epäselvä. Lähete kaavintaan ja aika on huomenna. Kyselin lääkäriltä, että olisiko tämä "uusi" vuoto voinut olla jo kuukautiset, mutta hän oli sitä mieltä ettei ole, koska raskauden keskeytyksestä oli vasta kolmisen viikkoa.

Surkeaa, nyt siis vauvan yritystä joutuu siirtämään eteenpäin, eli todennäköisesti alkuvuoteen :'(
Tympii niin kovin.... Mutta tuosta jälkivuodosta haluan eroon, toivottavasti kaavinta auttaa siihen... 4 viikkoa olen jo rätti persauksessa kulkenut, eipä naurata ei :headwall:
 
Nipsu74 eilen aamulla testasin pregcheckillä uudestaan ja pientä vahvistumista oli havaittavissa: IMG 0985 - Aijaa.com

Tälle aamulle ei ollut kuin sofi one step, johon tuli paksu vaaleanpunainen viiva. (ei mikään kovin vahva plussa, mutta ei tuo testi vissiin kovin hyvä olekaan? ) Testaan huomenna aamulla pregcheckin, sormet ja varmaan ristissä, että vahvistuu. Jännittää.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Tiistai 26.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 26/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 19/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 22/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 46/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 5/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 33/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 23?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 11/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP 6/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 6/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 31/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 27/29?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 16/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 54/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 24/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 10/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 8/26-27



sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP 24/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 17/26
millamaria14___29v____KEM 3/13,KKM 8/13_____________KP 9/30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 16/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 1/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 15/28
Susan86__27v__KKM 7/09,KKM 03/12,KM 5/12,TM 11/13___KP 12/25-28



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 13/28-32



Miminda dpo 15
sydäntähti dpo 5




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussista!
Tsemppiä Katajalle! <3

On: Mä alan olla epätoivonen oviksen suhteen. Vuoto on jatkunu 2 vko, ei oo vuotanu runsaasti missään vaiheessa. Suunnilleen teelusikallinen verilimaa per päivä. :/ Ovistesteillä oon yrittäny testata hormonien laskua, mut niihin tulee päivä toisensa jälkeen tooosi vahva testiviiva. R- testi oli myös tosi vahva plussa torstaina. Huomenna pitäis tulla lisää r-testejä, ja sitten näkee onko viiva yhtään haalennu. Ovisoloa ei tosiaankaa ole.
Viimeks, spontaanissa km:ssa vuoto jatkui 2vko ja oli todella runsasta, ja r-testi näytti negaa kun vuoto loppui. Ovisolot tuli viikon myöhässä normikierrosta.

Mää tahon sen oviksen nyt!
Tein työsopparin juhannukselle asti, sit oiski hyvä jäädä kesäloman kautta äitiyslomalle. :D

Emotar kp13
 
Onnea plussista!
Tsemppiä Katajalle! <3

On: Mä alan olla epätoivonen oviksen suhteen. Vuoto on jatkunu 2 vko, ei oo vuotanu runsaasti missään vaiheessa. Suunnilleen teelusikallinen verilimaa per päivä. :/ Ovistesteillä oon yrittäny testata hormonien laskua, mut niihin tulee päivä toisensa jälkeen tooosi vahva testiviiva. R- testi oli myös tosi vahva plussa torstaina. Huomenna pitäis tulla lisää r-testejä, ja sitten näkee onko viiva yhtään haalennu. Ovisoloa ei tosiaankaa ole.
Viimeks, spontaanissa km:ssa vuoto jatkui 2vko ja oli todella runsasta, ja r-testi näytti negaa kun vuoto loppui. Ovisolot tuli viikon myöhässä normikierrosta.

Mää tahon sen oviksen nyt!
Tein työsopparin juhannukselle asti, sit oiski hyvä jäädä kesäloman kautta äitiyslomalle. :D

Emotar kp13
Mulle lääkäri sano että niin kauan kun raskaushormoonia on kropassa niin ovulaatiota ei tapahdu, ja jos vuotoa on niin sillon yleensä sitä on vielä kropassa.. Mulla meni se 7-8 viikkoa että testi näytti negaa.
 
Madeia: Tuosta taitaa uskaltaa jo onnitella. =) Joten Onnea! Vahvempia viivoja kohti vaan.

ON. Menkat periaatteessa päivän myöhässä. Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Pari päivää sitten oli vielä menkkakipuja ja äkänen apina oon ollu jo viikon. Nyt ei mitään. Mietin vaan, et taitaa olla kierto sekasin vielä, kun ennen KU:ta mulla oli jopa 24päivän kiertoja, pääsääntöisesti 27päivää. Plussan oon aina saanu testiin vasta 30+päivillä. Sillä en nyt tuhlaile testejä vaan odotan ainakin viikonloppuun. Jos pystyn...
 
Neitiina ja Nipsu, voimia :hug: Pahoittelut uusista kierroista ja mahdollisista takapakeista mutta onnea uusille plussille ja plussaajille!! Ihanaa :heart:

Ja kiitos nipsu, plussapuhureita sinne myös =)

Itellä täällä jännäilyt päällä! huihui! Ainakin kai, kun vasta kp23... Ja yleensä oon ovuloinu kp 23... tai viimeks kun raskauduin.. niin ihan outoa et ovis ois ollu ''jo'' 17-19 kp:llä.. Pelottaa et se oliki jotain muuta ja ovis meni ohi niin että hulahti.. en siis käyttäny mitää liuskoja ja kp28/35(KM jälkeen)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea uusille plussaajille kovasti :)
Sitten omaa napaa :D heh. Eilen todella vahva ovis + tikkuun ja olot myös oviksen mukaiset, jotenka piinapäivät lähestyvät. Testaan ovistikulla vielä illalla ja katson joko vaalenee viiva.
 
Pelkkää omanapailua nyt..Hitto! Nyt vasta luin lehdestä et postilla on joku lakkoilu ja ylityökielto menossa! Siinä syy miks ne mun ovistestit ei ole vieläkään tulleet! :mad: No enhän mä ookaan ootellu niitä ku vasta yli viikon. Ja maksoin vielä 1 euron lisämaksun, jotta tulisivat 1.luokan postissa nopeampaa! Oisin jättäny kyllä maksamatta jos oisin tienny et niiden tulo venyy muutenkin. :D Voi että voi olla ihmiselämä hankalaa! :LOL:

Lisäänpä vielä et sitten kun ne testit sieltä joskus suvaitsee saapua mulle niin onpahan aika siirtyä jo pissimään raskaustestiin! :D
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo ovistestejä ootellaan täälläkin jo postista et on ens viikoks sitte valmiina.. :D Toivottavasti postilakko ei liian kauan pitkitä meidän tärkeistä tärkeimpien postien saapumista!!!

KoiKoi tsemppiä sulle ja parempaa onnea uuteen kiertoon!!!

ON Vähän jännittää tämä kierto, ensimmäinen KM jälkeen. Menkat on loppumaisillaan ja kohta päästään uusintayritykseen. NYT vasta on tullu joku ihme masis, en tiedä onko syysväsymystä vai ihanko tuo keskenmeno iski nyt tajuntaan lamaannuksen merkeissä.. :( Itkettää jatkuvasti ja muutenkin ärtynyt olo. Tai sitten se on näistä ekoista menkoista johtuvaa, lääkäri sanoikin että ekat on yleensä "rajummat".. Ja kyllä verta tulikin ihan lorottamalla, anteeksi ällöjutut! Kauhean toiveikas olen mutta pelottaahan se vähän että jos käykin uudestaan näin. Toivottavasti ei.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! <3
 
Tsemppiä Pippuri85!

No eipä sitten kaavittukkaan ja varmasti hyvä niin.... Oli kyllä sitkeä tyyppi.. Tarvittiin kuudet cytotecit ennen ku alko tapahtua mutta vihdoin eilen illalla se tuli ulos.... Kymmenen aikaan illalla ultrattiin että kohtu oli tyhjä ja sitten pääsin kotiin .. Huh huh mikä reissu..
 
Madeia Onnea! Kyllä tuo plussa jo on herran jestas :flower:

Pippurille tsemppiä ja onnea matkaan! Toivotaan että saat iloisia uutisia.

Kataja82 Onneksi se on nyt ohi ja pääset toipumaan. Jaksamista ja kaikkee hyvää sinne. :hug:

Kohta puoliin pitäis lähteä kontrolliin naistentautienpolille. Puhelimessahan lääkäri tuumaili josko aloittaisivat mulle vielä estrogenin tähän keltarauhashormonin kylkeen.. Alkais jotain tapahtuun, tai lähinnä kai koittavat saada kohdun limakalvon paksuuntumaan normaalisti, niin että menkatkin voisivat kestää kaemmin kun yhden vuorokauden. Taidan olla ainoa, joka toivoo kunnon menkkoja, eikös moni olisi tyytyväinen niukkaan yhden päivän kestävään kuukautisvuotoon? :LOL:
No, katsotaan mikä tuomio sieltä tulee... iik!
 
No niin. kp 1/jotain, vaikka jostain utopistisestä syystä ehdin jo kuvitella olevani raskaana. Tämä olisi tietenkin ollut aika mahdotonta, kun tosiaan sitä raskaushormoniakin oli vielä vähän veressä ja ovulaatiotestit näytti useamman päivän plussaa (ilmeisesti sitten tuon raskaushormonin takia) heti menkkojen jälkeen. Jäi varmaan oikea ovulaatio (jos semmoista ikinä sitten tuli) täysin hyödyntämättä:(. No ois se silti ollut ihme, kun tosiaan kumpaankin raskauteen aina alla ollut vuoden yritykset. No uus kierto, uudet odotukset.

Madeialle tosiaan onnittelut! Kataja82, kovasti voimia. Minä sain käyttää 2*4 kpl:tta cytotec ja sittenkin vielä odottaa viikon, että lopulta tuli ulos. Kaavinta ajan sain kahden viikon päähän noiden vikojen cytotecien otosta (mutta selvisin siis myös ilman, onneksi), kyllä ketutti. Mulla oli raskauspahoinvointia ja närästystä vielä aina siihen asti, että raskausmateriaali tuli ulos, joten oli TODELLA vaikea ymmärtää, mikseivät voineet ottaa kaavintaan aiemmin. Ja vaikka itse keskenmenosta olen toipunut jo henkisesti, niin yhä olen todella katkera tuosta hoidon viivästymisestä. Ikävä kuulla, että näin käy muillekin.

Onko täällä joku joka käyttäisi clomeja? Mulle lääkäri määräsi viime kesänä, mutten ottanut käyttöön. Keskenmenon jälkeen kävin ne apteekista hakemassa ja nyt haluaisin ottaa tähän kiertoon. MUTTA vaikuttaako niiden otto ovulaatiotestien tuloksiin? Mulla kun on vaikeuksia löytää ovista, niin pelkään sen hankaloituvan. Anybody?
 
^mulla on clomikokemusta =) kahdessa kierrossa oli kp3-7 ja eka 1tabl per päivä ja se ei tuottanu vastetta, seuraavaan nostettiin annostus 2 per päivä ja kasvo folleja.. Ja siitä kierrosta tärppäs, ja toivotaan että sisällä pysyis. Niitten ei pitäs vaikuttaa o-testeihin, mulla on pco ja o-testit näytti mitä sattuu mutta clomejen kans ei vaan näytti oviksen ihan oikein =)


muoks. ultrassa käyty ja tyyppi vastas sitä 5+5 mitä oon vähän laskeskellu, oli kuulemma kiinnittyny hyvin, niitä oli vaan yks ja ei pitäs ainakaan tuulimuna olla. Ens tiistaina toivottavasti nähtäis syke..
 
Viimeksi muokattu:
Moiks kaikille!

Kirjoittelen nyt ekaa kertaa tänne kaksplussaan tai ylipäänsä minnekään keskustelupalstalle.. Lukemassa olen kyllä käynyt jo pitkään.. Nyt on vaan niin rikkinäinen olo, kokeillaan auttaisiko tämä.. Yritän nyt lyhyesti kertoa oman tarinani..

Ensimmäisen lapsen sain ollessani 18 v. Poika syntyi keskosena rv 30. Nykyään terve 17 v. Toinen lapsi syntyi täysaikaisena mutta pienipainoisena v- 99. Raskausaikana huomattiin ongelmia napavirtauksissa, onneksi lapsi osoittautui loppujen lopuksi terveeksi. Nyt siis reipas 14 v ???? Eka keskenmeno ja ero lasten isästä 7/01 (rv10)

Uuden miehen löysin -02, vauvaa aloimme yrittämään vuoden seurustelun jälkeen, tuloksena tm6/03 (rv8),kkm12/03 (rv10) sekä km9/07 (rv10) Suhde päättyi koska mies ei halunnut lähteä lapsettomuushoitoihin mutta halusi oman lapsen. Eron jälkeen löysi nopeasti uuden naisen jonka kanssa hänellä on kaksi lasta ????

Nykyisen mieheni kanssa seurustelu alkoi -08, vauvaprojekti aloitettiin minun toiveesta joulukuussa 2011, mies kyllä täysillä mukana mutta olisi tyytyväinen ilman omaa lastakin. Tuloksena km3/12 (rv11), km4/13 (rv11), kkm9/13 (rv 8). Kesällä 2012 tutkittiin tukostaipumus, kromosomit , hormonihoimintaa kartoitettiin kierron eri vaiheissa ja kohtu ultrattiin useaan otteeseen , mistään ei löytynyt vikaa. Viimeisimmässä raskaudessa tukena primaspan, klexane ja luget, silti meni kesken.. Kuukautisia jouduin odottamaan 7 viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Nyt elellään todennäköisesti ovulaation aikaa,lima ja kivut havaittu tänään.. Pää on vaan niin sekaisin, uskalletaanko enää yrittää? Parisuhde meillä on vain vahvistunut ja muutenkin elämä on mallillaan, onko siis itsekästä toivoa vielä yhtä lasta ja hajota pala kerrallaan kun tuo toive kerta toisensa jälkee valuu verenä ulos? Keskenmenoja kuitenkin takana jo 7 joista vain yksi tuulimuna, muissa syke nähty..

Aika pitkä tarina vaikka lyhyesti yritin kirjoittaa.. Toivottavasti joku jaksoi lukea!

Alinna_35_km7/01,tm6/03,kkm12/03,km9/07,km3/12,km4/13,kkm9/13
 
Alinna Jaksoin todellakin lukea ja surkuhan siinä tuli sun puolesta! :'( Kamalan monta tuskaista kokemusta sinulla takana. :hug: Tuohon kysymykseesi siitä uskaltaako vielä yrittää..siihen ei kai osaa kukaan muu vastata kuin sinä ja miehesi. Itsekin samoja asioita usein mietiskelen enkä ainakaan vielä ole osannut luopua toivosta..Mulla siis 3 keskenmenoa takana viimeisen vajaan 2,5 vuoden aikana. Olet joka tapauksessa sydämellisesti tervetullut joukkoomme! :heart: Toivotaan, että seuraava raskautesi kestää onnelliseen loppuun saakka!
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Keskiviikko 27.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 27/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 20/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 23/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 47/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 6/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 34/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 24?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 12/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP 7/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 7/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 32/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 28/29?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 17/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 55/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 1/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 11/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 9/26-27



sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP 25/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 18/26
millamaria14___29v____KEM 3/13,KKM 8/13_____________KP 10/30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 17/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 2/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 16/28
Susan86__27v__KKM 7/09,KKM 03/12,KM 5/12,TM 11/13___KP 13/25-28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 14/28-32



Miminda dpo 16
sydäntähti dpo 6




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä