~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Mahdollinen ovis taitaa olla ohitettu.. oli hassua miten mieskin ilmaisi eilen puuhailujen jälkeen miettivänsä onkohan mulla ovulaatio aika. Me ei olla vauvakuumeiltu yhdessä aikoihin, ei olla edes puhuttu koko asiasta. Oltu vaan ilman ehkäisyä. Sanoin kuitenkin ettei elättele suuria toivoja että en raskaudu kovin helposti. Vastaus oli tavallaan ihana "mitäs sitten? Mahdollisuus kuitenkin aina on, oon mä sut aiemminkin raskaaksi saanut". Totta, kun mä kerran olen kerran tullut raskaaksi niin miksen tulisi vielä uudelleen? Ihanaa kun toinen on tukena.

Limojen tutkijat hoi! Minä kun en eritteitäni ymmärrä niin onko siis mahd. ovulaatiosta johtuvaa tosi sitkeä kirkas lima mitä eilen touhutessa bongattiin? Melkein hyytelömäistä.. sori ällölimajutut :D vai minkälaista se ovislima on ja miten se eroaa valkovuodosta?
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Ei vieläkään tule ulos... Tänään makasin sairaalassa viis tuntia uusien cytotecien voimalla, ja ei tapahdu mitään :( nyt menee hermo. Jos viikonlopun aikana ei tule ni maanantaina kaavinta... Sitä mä nyt vielä kaipaankin. Pitääkö tänki olla näin pirun vaikeita???!!
 
Terveterve, enpä oo hetkeen käynyt täällä, tiedä miksi.. Mutta jännäpäivät menossa, olin tuntevani oviksen melko aikaisin(tai sitten ei koska kierto on 28-35) tällä kertaa ja limojakin näkyi, että jos ei ollut ovis niin whoa... En tiedä mikä oli :D :D Jännää vähän kun tosiaan oma kierto normisti sen 28 eli 4 viikkoa, km jälkeen menkat kp35 eli tasan 5 viikkoa.. Kun jossain kuulin että menkat voi just myöhästyä km:n jälkeen ja kestihän sen km-vuotokin 1,5 viikkoa.. En tiedä koska menkkoja pitäs odottaa ja koska testata jos ei näy, varmaan oottelen tohon kuun alkuun ainakin. pieniä mahakipuja on nyt ja rinnat ei sinänsä ole kipeät, mutta tuntuvat että ne on tulossa aroiksi.. Itsellä taas yksi kenet tiedän niin lisää joka on raskaana ja kuulin että hällä on LA toukokuussa, vähän kirpas sisältä, kun itsellä piti myös olla.. Noh.. Onnellinen olen hänen puolesta todella! :)

Itse en ostanut mitään ovisliuskoja ym, vitamiinit syön, mutta nyt en enää ota ressiä miehen kanssa tästä että nyt nyt nyt pitää olla valmis... Haluamme vaalia suhdettamme myös, sillä tuo km oli rankka kokemus molemmille.. Jos ymmärrätte mitä yritän selittää...... :D Kyllähän se raskautuminen on kokoajan silti molemmilla mielessä!

Ohhoh iso lista omanapailua.

Pahoittelut uusille ja plussatuulia kaikille kanssasisarille :heart::hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Lauantai 23.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 23/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 16/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 19/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 43/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 2/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 30/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 20?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 8/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP 3/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP 37/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 28/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 24/29?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 13/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 51/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 21/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 7/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 5/26-27



sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP 21/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 14/26
millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 6/30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 13/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 26/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 12/28
Susan86__27v__KKM 7/09,KKM 03/12,KM 5/12,TM 11/13___KP 9/25-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 31/27



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 10/28-32



millamaria14 dpo 12
Miminda dpo 12
KoiKoi dpo 8
sydäntähti dpo 2




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
kataja82 Voimia todella paljon sinne! :heart: Tuo on kyllä niin julmaa kun tyhjennyskin on hankala! Eikö useat keskenmenot jo riitä!! Miten siellä on mennyt nytten? Joko on raskausmateriaali poistunut?

verppu :hug: Voi sinua..:heart: Oliko tämä sulla nyt jälleen keskenmeno? Vai muistanko väärin et olit plussannu..No oli miten oli niin pahoitteluni vuodon alkamisesta.

Oma napa Mä täällä pähkäilen et milloinkahan mulla on tai on ollu ovis! :D Tilasin nimittäin ovistestejä netistä alkuviikosta (muistaakseni maanantaina) eikä niitä tullu postissa koko viikolla! :confused: Maanantaina tuli sähköposti että tilaus on lähetetty mutta en tiiä mihin ne on jääneet. Niin enpäs sitten päässyt tikuttamaan ovista. Ne limat tuli tosiaan jo kp 8..kipuja oli etenkin toissapäivänä (kp 11) eli tiedä nyt sitten. Tänään ei oikeastaan hirveenä ole ollu mitään tuntemuksia. Luulisin siis ovulaation olleen kp 11. Tosi aikaisin kyllä jos nyt oli edes! Yleensä oon saanu ovisplussan kp 13-15. Talletuksia on tehty joka päivä tällä viikolla ettei se siitä ainaskaan voi jäädä kiinni! :D Tänään vois kans varmistella! :p Mutta eipä se auta vaikka kuin tallettelee jos ei vaan yksinkertaisesti tuu raskaaksi. :headwall:

Mukavaa viikonloppua kaikille!! Ja plussaa piinailijoille!! Mites millamaria ja miminda ootteko testailleet vielä?! ;)
 
Kataja82 tosi paljon voimia.. :hug: toivottavasti se vuoto nyt kohta alkais, liian epäreilua jos tyhjennyskin menee vaikeaksi:(

evaparadise kyselit noista ovislimoista niin mulla ei oo ikinä oikein kunnon selkeitä limoja muuten ollu mutta siitä kierrosta kun raskauduin niin tuli sellaset limat et huhhuh! Ihan vessanpönttöön lorahteli ja kyllä vähän jo ihmettelin. Ja just tollasta melkeen hyytelömäistä! Toivotaan että sulla olis joku megaovis ja tärppäis :heart: itekin toivoisin tollaisia limoja , tuntuu että silloin tärppäis kun nyt ei mitään:(

Omaa napaa: Osaisko kukaan sano että jos on kiinnittymisvuotoa niin milloin voisi näkyä testissä? JOS mulla oli keskiviikkona kiinnittymisvuotoa (sellanen pieni verilima täsmäis myös mahollisen oviksen kanssa) niin pitäiskö jo näkyä? Tänään sydän pamppailen testasin ja ei mitään, ei haamun haamua. Oli kyl aika pettymys ku jostain oon lukenu että kolmessa päivässä nousis arvot sen verran et pitäis näkyä. Ehkei se sit ollu mitään, oishan se ollu liian hyvä tuuri:'(
 
eemiliah kiitti vastauksesta, toivotaan et ois ollut superoviksesta tosiaan kyse :D en mä ennen tollasta limailuu oo huomannut ainakaan.. Tosta kiinnittymisvuodosta mulla ei oo kokemusta, mutta eikös kiinnittyminen tapahdu n.7päivää ovulaatiosta. Ja olikos ovispäivä oo dpo0 eli nyt vois hyvin olla vasta dpo9 jos yhtään osaan laskee tai näistä ymmärrän niin voi olla viel turhan aikasta näkyä testissä. Ja riippu myös testistä, ja raskaushormoni nousee myös yksilöllisesti.. tää sekava sepustus nyt ei tainnu auttaa sua yhtään.

Minalo kukahan posteljooni sun testit on ottanut käyttöön :D mutta onneks se ovulaation tapahtuminen ei oo testeistä kiinni. Sä kun kyttäilet niitä limoja nii mistä ihmeestä sen ovisliman sit erottaa?? mä kun täs just tuota pohdin omalla kohdalla.. :ashamed:
 
Kataja82: :hug: Voimia sinne!

millamaria14 ja miminda: Joko ootte testailemaan ryhtyneet? :popcorn:

Madeia: Testailepa parin päivän päästä uudestaan. Toivottavasti viiva vahvistuu.

ON. Mä yritän kokoajan olla ajattelematta vauva-asiaa ja sit kuitenkin huomaan, että kaikki ajatukset jollaintavalla liittyy kuitenkin raskautumiseen tai pienen vauvan hoitamiseen. Noh, menkkamaisesti on juilinut nyt parina päivänä ja menkkakiukutkin on kiukuteltu jo. Saas nähdä alkaako uusi kierto parin päivän sisällä vai saako sitä tehdä sisäänmarssin apteekkiin.
 
Maikkki en tiiä karpalomehusta tosiaan muuta kun virtsateiden hyvinvointiin liittyen, mutta greippimehun pitäisi auttaa kohdunlimakalvoa paksuntavasti mikä on aina tärkeää että hedelmöittyneen munasolun on helpompi kiinnittyä ja raskauden jatkua normaalisti. Korjatkaa toki jos oon käsittänyt väärin. Itse en greippimehua voi käyttää koska se heikentää/vaikuttaa monien lääkkeiden tehoon ja itsellä on mm. kielletty kilpirauhaslääkityksen vuoksi. Tämä infoksi muillekkin jos ette tienneet.
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Niin mut saa poistaa piinalijoista!
tää uus kierto jo menossa pitkällä. tuli niin valtava vuoto tässä kierrossa et eipä kannata testailla :) jospa pian pääsis vuodosta eroon ja odottamaan ovista taas. hiljaiseloa siis luvassa täältä hetken. Masennuskausi siis taas menossa.. :(
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Maanantai 25.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 25/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 18/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 21/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 45/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 4/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 32/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 22?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 10/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP 5/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP 39/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 30/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 26/29?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 15/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 53/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 23/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 9/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 7/26-27



sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP 23/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 16/26
millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 8/30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 15/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 28/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 14/28
Susan86__27v__KKM 7/09,KKM 03/12,KM 5/12,TM 11/13___KP 11/25-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 33/27



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 12/28-32



Miminda dpo 14
KoiKoi dpo 10
sydäntähti dpo 4




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Huomenta naiset! Kertokaas, kun mun kierto on aina ollu n. 28päivää, mut KM-vuodon jälkeen ekat kk tuli kp35, no, olin tuntevani oviksen nyt kp17-19 (silloin mahakipuja) niin koska voisi aikaisintaan testata, kun ei viitsis miljoonaa testiä tehdä :D Kun 28 päivän kierrolla huomenna vois testata.. Kuinka pian se kiinnittyminen nyt oikein käypi..
 
Heippa naiset! :wave:

Miten Kataja82 ? Toivottavasti on jotakin tapahtunut :(

Tuuuli+ Mulla on näkyny n. dpo10 testissä hailura jos viiva..toki se kyllä riippuu mutta testaisin sinuna kp27-kp29..

Madeia vahvistumista viivaan ja kaikille muillekkin plussatuulia =)

Täällä on nyt vissiin 5+3, oireita jonku verran..jos ei syö(tuntuu että syön kokoajan), tulee huonohko olo ja pari kertaa oon yökänny.. mutta se on onneksi vähäistä, väsyttää ja viluttaa, vessassa saa ravata ja nännejä välillä kipristää.. Aika vähäisiä oireita, mutta kahessa ekassa raskaudessa ei oo ollu oikeestaan mitään niin ihme että on edes. Pelko on edelleen p*rseessä, vessassa pelottaa käydä ja valkkaria ku tulee reilusti niin tuntuu että muuta valahtaa... Keskiviikkona ultrataan eka kerran, katotaan missä tyyppi on ja tarkistetaan sitä kestoa, sykettä en oota vielä näkeväni mutta toivottavasti ois oikiassa paikassa. Välillä oon uskaltanu jopa vähän iloita, mutta aika äkkiä lyön itteni takaisin maanpinnalle :ashamed: muoks. eilen tein digin niin näytti 3+, mikä pitikin olla.
 
Viimeksi muokattu:
saa hetkeksi siirtää taustalle kiitos Nyt vain haluan hetken seurailla mitä tapahtuu ja kun mieskin on reissuhommissa niin ei noita pupuiluja ole kauheasti meidän perheessä enään... Haamut katosi ja vuotoa oli pari pvää ja olo on kamala silti (ei tietoakaan miksi, mutta on vaan oksetusta ja palelua ja väsymystä)
Palaan listalle kun on mahdollista edes piinailla tai kun hoidot alkaa tai jotain tapahtuu...
 
Noniin, eli raskaustesti näytti mulle 15.11 jolloin mahdolliset 29 kierron menkat olisivat olleet päivän myöhässä: Ei raskaana Inte Gravid. Noh eipä näkyny menkkoja joten tein samanlaisen testin uudestaan 19.11 jolloin tulokseksi paukahti Raskaana 1-2 maaginen onnen shokki kohautti ja meinasin menettää tajun.. sen verran rinnat kipeinä ja tajuton väsymys vaikka nukuin 8h yössä.. ei ei ei näin tytöt. Sitten alkoikin ihanat tuhruilut heti seuraavana päivänä 20.11 ja nyt 5 päivää kestäneet ihanat "menkat" eli ns. varhainen keskari on kohta ohi.. eli KP 5 P.S mä niin tahdoin olla raskaana :( kohta puoltoista vuotta vauvakuumeilua ja tjottailua ja kaikenmaailman tikutteluja ilman pysyvää raskautta :( tein tänään samanlaisen testin ja siihen tuli Ei raskaana Inte Gravid, ihan hassua.. luulin jokskin kohdun kasvamis tuhruksi kun tollon 20.11 tuli eka vaaleanpunaista vain pyyhkiessä ja sit pari tippaa vaaleanruskeaa vuotoa sit loppu ku seinään ja nää menkat alko kunnolla vasta iltapäivällä 21.11 jolloin tajusin että jaahas nyt sitä mennään :( itku pääsi kesken kurssipäivän

psps. mulle saa lisätä tohon listaan KEM 4/13 en tajunnut että kemiallisenkin voi lisätä kunnes luin äsken tarkemmin noi lyhenteet.. en ole varma asiasta joten sitä ei kannata ehkä lisätä mutta itse epäilen että 20.11 alkoi alkuraskauden keskenmeno tuhruilu.. mutta jätetään se pimentoon, haluan vain päästä yli kohti kunnon raskautta :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä