~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Maikkki: Kerta jonku on vastattava, olkoon se ainakin mä. :D Hätähousuissa on mun mielestä näkynyt jopa hailakan hailakoita haamuja dpo9 jopa, mutta taitaa se olla varmempi testata dpo12 eteenpäin niinkuin suunnittelittekin. Itse ajattelin odottaa ainakin dpo15.

evaparadise ja verppu: Hyvä, että muistuttelette positiivisuuden tärkeydestä. Sehän auttaa rentoutumaan ja raskautumaan.
Itsellä on kokemusta keskenmenosta sekä ennen lapsia että lasten jälkeen. Täytyy ikäväkseni sanoa, että ei se keskenmenon aiheuttama suru välttämättä vähene. Se muuttaa muotoaan. En osaa sitä oikein sanoin kuvailla, mutta niin se on. Meillä on kaksi syntymätöntä lasta, joita muistamme aina aika-ajoin ajatuksissa ja sytyttämällä kynttilän. Ja onhan ne lasketutajat syntymäpäiviä, joita ei koskaan vietetä kakkukahvein. Toisaalta kaikkia kokemuksethan on vain elämää.
 
Kun ei niin ei :headwall:
Tänään oli varhaisultra.. kohtu tyhjä. Inte nothing nada! Ei ola!
Ei raskausmateriaalia.. ainoastaan paksu limakalvo jossa ehkä voi olla jotain limoja.
Raskaushormoniarvot 153 eli ei oikeastaan mitään..
Maanantaina uusiks labraan ja katsotaan sitten että mitä tehdään.

Tällähetkellä dg on kohdun ulkoinen, eli varmaan tännekin joudun palaamaan ?

anteeksi omanapaisuuteni - jonnekin oli vaan pakko päästä taas vellomaan!
 
Maikkki kyllä tosiaan voi haamuilla alkanut raskaus jo tuolloin. Mutta varhaisen keskenmenon vaara on aina ennen kun menkat on oikeesti myöhässä eli silloin n. dpo15. Mutta toivotaan että sun viivat vahvistuu testeissä ja saat siirtyä täältä plussanneiden puolelle.

KoiKoi oon blogissani paljon puinut ja pohtinut tuota suru-asiaa.. Tunteet muuttaa keskenmenon jälkeen muotoaan, ja välillä se unohtunut suru taas nostaa päätään.. Mutta kuten sanoit tää on elämää, koskaan ei tiedä mitä tiellä tulee vastaan. Ja jokainen käy läpi kriisit omalla tavallaan, toisilla surutyö ottaa myös enemmän aikaa. No toivotaan, että meistä jokainen on joskus siinä tilanteessa että se toivottu lapsi on meidän luona ja voi vain haikeana muistella niitä menetettyjä raskauksia. En usko että munkaan esikoinen, joka ei nyt jouluna syntynytkään häviää mielestä koskaan. : /

Ambrosia85 Mä sun blogista ehdin suru-uutisen jo lukemaan. Tosi epäreilua, että ette saaneet vielä uutta mahdollisuutta. En paljoakaan kohdunulkoisista tiedä, mutta toivotaan, että pääset mahdollisimman helpolla, tulisi jopa itsellään pois. Tsemppiä ja jaksamista sinne niin paljon kun vaan voi toivottaa! :heart:
Haluatko muuten ihan listoille vai kuinka? (minä täällä nyt siis päivittelen listaa parhaani mukaan).
 
evaparadise voisin tulla listoille sitten jahka tämä on saatu päätökseen ensin.
Ainakin papereiden mukaan kohdunulkoisen jälkeen ei tartte pitää mitään taukokiertoja, vaan voi pistää pökköä pesään saman tien :LOL:

Yllättävän ok tän asian kanssa on. Lääkärillekin ennen ultraa sanoin että jännittää ihan helvetisti ultraus - paljon enemmän kuin viimeksi, ja on tosi skeptinen olo siitäkin huolimatta että on tulos mikä vaan, niin positiivista on se että meidän historialla raskaus on alkanut luomusti.
 
Ehdinkin jo miettiä miten mukavaa kun ei ole hetkeen tullut uusia suru-uutisia tälle palstalle. Olen pahoillani Ambrosia.

ON: dpo10 kääntymässä illaksi ja ainoa fiilis jatkuva paineen tunne kohdussa/munasarjoissa. Ei varmasti ole kuviteltua, niin vahvasti painaa. Eipä muuta. Paitsi että kävin ostaas raskaustestejä. Nyt polttelee mutta testaan vasta dpo 13-14 kun pitää tietää jatkaako teroluteja vai ei.

Itse ainakin huomaan että tänne tulee kirjoitettua silloin kun fiilis on huono ja epätoivo iskee. Tämä on vähän kun päiväkirja, helpottaa kun purkaa tuntoja. Perusfiilis on kuitenkin positiivinen vaikkei se aina täällä näy :) toki syksyn aikana kävin kerran aika pohjalla, onneksi on ihana mies <3
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Pahoittelut Ambrosia85 :hug:

Tosiaan tänne tulee monesti kirjoteltua just ku oikein masentaa tai jos odottaa näin mitä tapahtuu. ei tuu siitä normista ihanasta arjesta kirjoteltua mitään.
Itsellä keskenmenot on tullut näin kun on jo kaksi lasta, joten ei tiedä olisiko tunne kuinka erilainen, mutta kyllä nyt ainakin suurta lohtua tuo se että on kaksi ihanaa lasta jo :heart: Mutta yritetään pitää lippu korkealla ja kannustaa toisiamme epätoivon hetkellä! tämä palsta on kyllä ihanaa terapiaa :)

On.. Elikkä en oo näin pitkälle päässykkään sitte viime raskauden dpo:ssa! hui ku jännää. eli noin keskimääräsesti menkat alkanu ilman lääkkeitä siinä dpo8. yli dpo10 en oo päässy siis muullon ku raskaana, joten alkaa toiveet nousta korkeelle. Eilen otin vikan tabletin ja menkkoja ei näy vieläkään. Huomenna päätin tehä testiä jos ei sitä ennen ala vuoto. saattaahaan se olla ettei siinä vielä mitään edes näy vaikka oliski, mut en jaksa odottaa :)

Vanillalady, miten sä syöt Teroluteja? mäki siis syön niitä nyt toista kiertoa.
 
Ambrosia85: Pahoittelut! Toivotaan ettei olisikaan edes KU tai jos on, että sulaisi pois itsestään.

evaparadise: Toi "suru muuttaa muotoaan" oli hyvä kuvaus. Ja miten se onkaan, että mitä ihmeellisemmät asiat nostaa keskenmenon ja siitä seuraavan surun mieleen, vaikka olisi jo pitkään kaikki ollutkin hyvin? Ehkä meistä vain näin karulla tavalla tehdään vahvempia naisia, kun joudutaan läpikäymään henkistä prosessia.

VanillaLady ja millamaria14: Aivan, tää on tosiaan kuin päiväkirjaa kirjoittaisi! Täällä ollaan kans jälkiä jättämässä, kun keskittymiskyky ei riitä minkään blogin pystytykseen. Arvostan muuten niiden kirjoittajia todella. Paljon hienoja bloggaaja löytyy.

millamaria14: Tuut sit heti kertoo tuloksen! :popcorn: Tää on ihanaa, kun voi jännittää muidenkin puolesta.

ON. Mies kysyi tänään töistä tultuaan, olenko testannut jo. Mä olin ihan kysymysmerkkinä. Mistä se mun kiertoni tietää? Tai siis laskeeko sitä? Sanoin, et en meinannut ennen kuin on menkat myöhässä. Hän totesi vaan, et kyllä hän mut tuntee, et viimeksikin testasin vaikka kuinka monta kertaa. :D En muista, en myönnä!
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+ ja Maikkki
Kiitos naiset!
Tänään vähän verta pyyhittäessä että josko se tästä nyt sitten itsestään ulos tulisi :)

Tää kierto mistä tärppäs oli mulle täysin stressitön lapsijuttujen suhteen.
Itse-asiassa nyt on vähän semmonen evvk koko vauvan saamisen suhteen, joten ehkä se uusinta tärppikin tulis pian ;) ?
 
Ambrosia toivottavasti tulisi nyt itsellään ulos, ettei tarvisi sen kummempaa operaatiota. Ja toivotaan ettei joulun viettokaan kärsisi moisesta. Kyllä mä luulen, että mitä enemmän se lapsen toivominen on siellä "taustalla" eikä niin joka hetki mielessä sitä helpommin se raskaus tapahtuu. Ja tuntuu hyvältä kun oon itsekin voinut päästää hieman irti siitä pahimmasta vauvakuumeilusta, ja elämässä päälimmäisenä on muut jutut. Kaikkee hyvää sulle sinne! :heart:

Kirppu voi hitsi! Mä olin kans jo toiveikas että tuleekos sieltä seuraava plussa. No pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon!

Millamaria ja Vanillalady mites teidän testailut! Täällä jännitetään molempien pulesta! :D KoiKoi kans sit heti ilmottaan kun ryhdyt testaileen! Jos vaikka saatas viel niitä plussia joulukuulle lisää =)
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Perjantai 20.12.2013



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 22/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 14/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 24/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 29/28
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 19/29
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 4/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP 29/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 29/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 29/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 23/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13______KP ?/?



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 23/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 1/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 5/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13______________________KP 21/?



sydäntähti__27v__KM 9/07,12/07,8/13,KEM 3/13ja12/13___KP 9/34
millamaria14___29v____KEM 3/13,KKM 8/13_____________KP 33/30
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 25/28
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 11/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13_________________________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 37/28-32



millamaria14 dpo 12
VanillaLady dpo 11
KoiKoi dpo 10
Mimmimiina dpo 8
Maikkki dpo 11
Mariah33 dpo 7





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
Silvia Logo
eemiliah
sapu




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Ambrosia85 pahoittelut...:( voimia sinne.

kirppu81 harmi kun vuoto alkoi, olisi kyllä saanut tulla plussa!!: / jos se olis sit ens kierrossa sen aika=)

On. Täällä jännitetään niin etten tiiä miten päin olisin. :D Tyhmintä on että luultavasti oon taas keksiny kaiken vauvakuumeissani ja jännäilen ja tuskailen taas turhaan. :LOL: Mulla tosiaan kierrot jo yli kp50 ja terot olis tarkotus ensi viikolla aloittaa. Perjantaina omasta mielestäni bongasin oviksen, la ja su oli lämmöt noussu, alkuviikosta laski vähän + kovat menkkamaiset juilinnat, ke tuli tosi kova vihlova/pistelevä kipu oikealle alavatsaan, to oli taas lämmöt noussut ja tänä aamuna mitattaessa näyttää nousevan edelleen. Menkkajuilinnat nyt poissa ja tilalla mieletön nännien arkuus. Rupesin tietenkin jo villisti kuvittelemaan että olisko toi keskiviikon kipu ollut kiinnittymistä.. No sen näkee toivottavasti ensi viikolla ja pelkään kyllä pahinta lopputulosta (taaas kerran). Iik, miten tätä piinailua kestäää??:D
 
Heipsan naiset!

Plussahan se tuli aamulla!! :heart: tosin vielä hentonen, et en tohi vielä tuulettaa kauheena. koko ajan olo et menkat alkaa ja ravaan vessassa alvariinsa. mut valkovuotoa vielä ainaki. nyt kyllä pelottaa ihan sikana miten tässä käy, oisko se niin et kolmas kerta toden sanoo?? mut kyllä tuli onnen kyyneleet aamulla ku testiä katoin :)
tässä odotan et mies tulee kuusenhaku reissulta ja kerron sit uutiset hällekki :)
Yhdelle kaverille oli pakko aamulla laittaa viestiä heti :D mut tosiaan en aio vielä mihinkään täältä lähteä ku pelottaa niin.

Kirppu no hö!! ensi vuonna uudet tuulet!
 
Millamaria onnea plussasta! Pysyköön pikkuinen kyydissä nyt loppuun saakka! :heart:

Ja uuteen kiertoon joutuneille tsemppiä! Tosiaan uusi vuosi ja uudet kujeet ja kaikki plussaa tammikuussa! ;)

Ambrosia85 pahoittelut :hug:

Tätii ei näy, kauheit menkkakipui ollut mutta vuoto ei oo alkanut, tissikivun lisäksi huono olo on löytänyt luokseni, sekä oisin ihan valmis menee jo ny nukkumaan... Hmm... Oiskoha tää ny sitä.. ;) Aattona kuulema testataan. Ihanaa olla miehen armoilla. NOT! :D
 
Millamaria ohhoh onnea varovaisesti! Toivottavasti plussa vahvistuu. Sanot vaan sitten jos haluat plussaneiden joukkoon, pidän sut nyt vielä listoilla niin kauan kun susta siltä tuntuu. =)

verppu Mä niiiiiiiin toivon, että noi oireet ois just sitä ;) Muistan kun oltiin yhdessä joulukuisissa ja sitten molemmat tultiin ryminällä tänne ja täällä vieläkin kuumeillaan. Saatais jo molemmat siirtyy sinne plussanneisiin niin, ettei tänne tarvis palata! Aikas jännä on joulun odotus sulla siellä :heart:

Itse en nyt oo varma oviksesta yhtään, oliko se, onko se vai tuleeko se. jokatapauksessa ei oo pahemmin hyödynnelty.. mutta en oo jaksanut stressata koko aiheesta oikeestaan, nää joulukiireet on nyt päälimmäisenä mielessä ja hyvä niin :D
 
Ambrosialle ja Kirpulle suurensuuret pahoittelut ja Millamarialle isot onnittelut!!!

Voi kun täällä jännittää kaikkien puolesta ja seurailee piinailijoiden päiviä! Mä tosiaan YRITÄN jaksaa oottaa maanantaihin tai tiiistaihin testin tekemistä, vaikka nyt olen kyllä kiusannu itteäni ovistesteillä... Tänään kun ovistestin tein niin tuli ihan samantien kaks samanvahvusta viivaa... Hassua!!! Mutta kai se tarkottaa että JOTAIN siellä ainakin on tapahtumassa. Tuskin se toinen ovulaatiokaan on.

jatkellaan jännitystä ja yrityksiä ne jotka ei jännitä! :)
 
millamaria14: Onnittelut! Kyllähän se plussa siitä vaan vahvistuu.=)

verppu: Kyllä noi sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta. Toivotaan parasta aatoksi! Mul on muuten kans yhtä vessassa ramppaamista.

Maikkki: Oisko jo raskaustestin aika seuraavaksi?:popcorn: Mä testasin kuopuksesta kans ovistestillä (plussauksen jälkeen), niin näytti vahvaa plussaa myös. Vois siis hyvinkin enteillä hyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Kyllä niin polttelis jo tehdä, mutta haluan silti piinata itseäni vielä pari päivää, että on sitten varmaa kun testaa! Ja miehen kanssa sovittiin että siinä just jouluna, niin on huuma sitten täysillä päällä jos tuleekin plussa. Ja jos ei tule ja menkatkin saattaa vkl jo alkaa, niin joulu tulee kuitenkin ja kaikkea mukavaa perheen kesken niin ei sitten latista liikaa, viikonlopun kun olen yksin kotona niin vaan masistelisin! :D Sekavaa, mutta joko ma tai ti on totuuden paikka. Ja tosiaan luulisi tädin tulevan sitten jo ennen jos on tullakseen kun noita kiertopäiviäkin on jo melko paljon!
 
Niinhän siinä kävi, että aukkarin jälkeisestä kierrosta tärppäsi. Olen saanut jo keskiviikosta lähtien ensin selviä haamuja ja sitten plussia. Joo, monta testiä olen tehnyt kun en meinaa uskoa todeksi. Että kolmannen kerran raskaana tänä vuonna!!

Pääsen 7. tammikuuta kättärille ultraan, jossa katsotaan onko raskaus oikeassa paikassa. Raskaustestit ovat huomattavasti vahvempia kuin esim. KU:ssa.
Katsotaan toisiko kolmas kerta onnen! En vielä siirry plussanneisiin. Katsotaan tilanne uudestaan ultran jälkeen.
 
Mun hcg mitattiin keskiviikkona ja oli 88. Uus mittaus ois vasta ens vuoden puolella. Täti kuitenki saapui eilen ja kp 37 muuttui kp:ksi 1. Hyvä näin. Tulee odotettua ne "pakolliset" yhet menkat. Äkkinäisesti katsottuna oviskin ajoittuis joululomalle, ja kun miehelläkin on yhtä pitkä loma, niin ainaki ovis voidaan hyödyntää täysin. :)

Greippimehut, vitamiinit. Niillä mä aattelin tän kierron mennä. Pupuilua tietenkää unohtamatta. :D Senki mä jo vilkasin, et jos ny raskautus nii la ois 26.9. Kummipoijan syntymäpäivänä. :)

Ihanaa kun tännekin plussia ropsahtaa aina välillä.

Onnea plussanneille ja
toivottavasti pikkuiset jaksaa pysyä kyydissä. <3

Emotar 2/28-32
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Mites te jotka ootte kokeneet keskenmenon ekalla kolmanneksella on kierto lähtenyt futaamaan ? Onko suoraan lähtenyt toimimaan "normaalin" mukaan vai onko kestänyt normalisoituminen?

Viimeksi kun tänne tulin niin oli kyseessä keskeytys, ja nyt tää tosiaan lienee sit keskeytynyt keskenmeno (tai se kohdun ulkoinen).. yhtäkaikki eilen alko vuoto, ja se on ainakin hyvä merkki :)

Nyt tässä vaan sitä mietin että onko mitkä mahdollisuudet että kierto palais takaisin samaan uomaansa mitä oli ennen tätä raskautta ?


Ehkä vielä pisteenä i:n päälle nää raskausoireet alkaa hävitä \o/

Rosuliinalle onnittelut raskaudesta! Neljättä kertaa et varmasti tälle vuodelle kerkeä, mutta toivottavasti tämä raskaus nyt kestää sinne loppukesään asti!


Nyt pitäis asennoitua tän vuotavan kroppansa kanssa jouluostoksille.. very nice :LOL:
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Lauantai 21.12.2013



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 23/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 15/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 25/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 30/28
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 20/29
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 5/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP 30/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 30/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 30/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 24/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13______KP ?/?



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 24/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 2/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 6/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13______________________KP 22/?



sydäntähti__27v__KM 9/07,12/07,8/13,KEM 3/13ja12/13___KP 10/34
millamaria14___29v____KEM 3/13,KKM 8/13_____________KP 34/30
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 26/28
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 12/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13_________________________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 2/28-32



millamaria14 dpo 13
VanillaLady dpo 12
KoiKoi dpo 11
Mimmimiina dpo 9
Maikkki dpo 12
Mariah33 dpo 8





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
Silvia Logo
eemiliah
sapu




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Rosuliina JEEEE! ihanaa että oot plussannut ja nyt sais kyllä raskaus kestää onnelliseen loppuun asti! Sano sitten kun siltä tuntuu, niin lisään sut plussanneisiin. Oon niin onnellinen sun puolesta! :heart:

Emotar oliko sulla nyt sitten joku varhainen keskenmeno kyseessä vai kuinka? Tsemmpiä sinne!

Ambrosia mulla keskeytynyt keskenmeno oli 11+0 eli suht pitkällä.. tehtiin lääkkeellinen tyhjennys mikä pisti kropan ihan sekasin ja kierto normalisoitui vasta progesteronin avulla. Mutta täällä muistan lukeneeni että etenkin spontaanien keskenmenojen jälkeen monilla kierto on tasoittunut heti normaaliksi tai ollut vain muutaman päivän pidempi kun normaalisti. Toivottavasti pääsisit mahdollisimman helpolla. Jaksamista! :hug:

Maikkki Nyt pidät kyllä meitä aikamoisessa jännityksessä! IIK! :popcorn:

Itse oon täällä vähän ihmeissäni kun kuvittelin oviksen olleen kp11 mutta eilen kyllä limaili sen verran ja vatsaa nippaili tuntuvammin että olisko se ollut eilen. Yhtään ei oo ollut kyllä sutinaa viimeaikoina makkarin puolella, kiireen ja väsymyksen vuoksi. No katsotaan nyt meneeko tää kierto ihan harakoille vai ei, voihan se ovis hyvin olla vasta nyt kun tässä ollaan juurikin puolivälissä kiertoa tänään. En oikein tiedä aina mikä tuolla vasemmalla kipuilee, onko se ovis vai kysta.. no mitäpä sitä sen enempää pohtimaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Rosuliina: Onnea! Mähän sanoin, et aukkari voi hyvinkin tuottaa toivottavaa tulosta. :flower:

ON. Mä sain ainakin yhden punaisen paketin ja etuajassa. :'( Tänään kp1. Kierto jäi vaivaiseen 25 päivään. Jos tästä jotain positiivista lähtee hakemaan, niin eipähän tarvinnut kärvistellä enempää. Mutta jotenkin on aika matto alta vedetty -olo, kun oli niin hyvä fiilis tästä kierrosta. Mikä meni pieleen? Tahtois vaan tietää.
 

Yhteistyössä