~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Mikä lie viivanen silloin aiemmin.. Nyt ei mitään muuta kuin venyvää ovislimaa eilen illalla, ja nyt nippailee.. Mies ei kotona tietenkään ennenkuin illalla.. Onkohan silloin jo liian myöhäistä? Ärsyttää jos tämäkin kierto menee pitkäksi ja jos ei vielä edes ehditä sitä hyödyntämään.. :(

Saanko tulla tänne avautumaan omasta navasta? Plussaketjuun en ole vielä mennyt ja nyt täytyis saada jostain tukea. Tänään olen aamusta asti tuntenut melko kivuliaita tuntemuksia tuolla kohdun/munasarjojen alueella. Kivut jatkuivat parisen tuntia ja nyt tuikkii silloin tällöin. Kipu on lähinnä sillä puolella, josta ovuloin tässä kierrossa. Aamulla kipu säteili myös selkään.
Olen niin huolissani ja pelkään tietenkin pahinta. Toisaalta niin kauan kun vuotoa ei ole, niin asiat voisivat olla hyvin.
Olen juuri ulkomailla, joten lekuriin en haluaisi mennä ja viikkojakin on vasta niin vähän.

Viimeksi muokattu:
Hellou, mulla alkoi kova päänsärky joka mulla yleensä tarkoittaa menkkojen alkua. Otin buranaa ja kipu hellitti. Nyt taas masentaa että alkaako ne menkat. En vaan jaksaisi taas..

Rosuliina: Toivotaan nyt kuitenkin että kaikki on hyvin :heart:

Katsoitteko muuten eilen alkanutta erillaiset äidit sarjaa? Itse seurasin ekaa kautta ja nyt aloin seuraamaan tätä toista kauttakin, tykkään tosi paljon. :)

Sanna-M kp 26/29

Hei taas. Täällä päästiin raskaana 2-3 mutta nyt tuhruttaa ja liuskatesti haalistunut eilisestä. Eli vkm jälleen. Onkin nyt sitten neljäs km vuoden sisällä. Myöhäinen plussa dpo14 joten kai se jo sanoi jotain. Kaippa tästäkin suosta olisi noustava. Plussaaminen oli juuri niin pelottavaa kuin arvasinkin ja ne pelothan sitten toteutuivat. Miten sitten uuteen yritykseen osaa suhtautua... Käyn juttelemassa mielenterveyshoitajan luona joka yrittää tsempata positiiviseen ajatteluun mutta alkaa olla sellainen rivi epäonnistumisia putkessa et en kyllä ymmärrä miten tässä positiivisuutta mistään repii. Ensikäynti tiedossa 1.10. joten toivotaan jotain apuja. Nyt ei jaksa enempää, palataan.

Rosuliina, mulla ainakin oli esikoisesta tosi kovia vatsakipuja plussan aikoihin, kaikenmaailman kremppausta ja vihlontaa. Sitten meni joksikin aikaa ohi ja palasi taas myöhemmin..ja kaikki eteni hyvin :)

alien_1:lle isot pahoittelut :hug: :(

alienille isot pahoittelut. Pelkään että juuri tuolta minustakin tuntuu plussan saatua, ja tuo on lopputulos... ;'(

Mies ei tulekkaan kotiin yöksi, joten se siitä.. Tosin viime viikolla oli järkyttävät limat mutta ei muuten tuntoja ja luulin oviksen olleen silloin, että mitäpä lie taas tämä.. Ei auta kun mennä päivä kerrallaan eteenpäin ja testailla välillä..

Hellurei..

Kävin mutkan apteekissa ja hain nyt ne clomit..mutta voi jee mikä pakkaus seloste! Haittavaikutuksia pitkä lista ja saa nähä mitä niistä tullee.. :stick: Epänormaalia kohtuverenvuotoa??!! ja näköhäiriöitä.. jajajaja kipuja ja kaikkia mahollista. Onko täällä niitä syöneitä että miten ne oikiasti ihmiseen vaikuttaa??

Mä oon kuullu clomeista sekä niitä kauhutarinoita että helpompia kokemuksia..ei sitä varmaan tiedä kuin kokeilemalla? Aika monella kai tullut alakuloa? Mutta pelkästään haittavaikutuslistoja ei kannata tuijottaa, kun esim. Buranastakin niitä löytyy moooonia näön hämärtymisestä aistiharhoihin ja painajaisiin ;)

Just kun pääsin sanomasta että taitaa olla niukat menkat nii just joo... Johan lorisee nii ettei tampooni riitä, on tää touhua. Kyl mä nää pms-oireet, maailmanlopun menkkakivut (mahassa ja selässä) ja ittensä vaipottamisen vaihtaisin millon vaan niihin raskausoireisiin.. hohhoijjaa, No toivotaan ettei näistä kovin monena kuukautena joudu kärsimään vaan sais ne raskausoireet tialle. : /

Viimeksi muokattu:
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Keskiviikko 11.9.2013

Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 37/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 28/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 7/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 5/32
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 23/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 21/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 27/28

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 30/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 37/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 22/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13____________________KP 16/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 9/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 26/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 27/29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 3/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 7/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 15/26-28

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 13/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 30/28-35

MiNalo dpo 14

TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, Rosuliina, kukkurukuu

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

Alien_1 pahoittelut :( :hug:

Jo vain, eka pilleri ois otettu... saapi nähä. Pelkään että vaikuttaa mielialaan ku oon muutenki aika temperamenttinen ja moni mielinen :D

Minä nyt varasin sen ultran, sillon kp12 menossa. Eikö se ollu se seuranta ultra kp 11-13? Tietääkö joku?

Viimeksi muokattu:
Pippurille noista clomeista nopeasti täältä taustalta huutelen: mulle ei tullut mitään sivuoireita clomeista. Muistan itsekin että pelkäsin lähinnä kuumia aaltoja ja pahoinvointia, mutta eipä niitäkään juuri ollut.
Mulla tais olla ekassa clomikierrossa seuranta kp12 ja sillon oli jo johtofolli(t) nähtävissä.

Ei näy menkkoja, mutta taas päätä jomottelee.. Ja aamuinen testi negatiivinen..Plääh, kaipa menkkoja voi odotella saapuvaksi huomenna tai viimeistään yöllä. Tissit kipeet ja alavatsalla nippailee välillä. Siis tää tuntuu vaan niin turhauttavalta. :(

Sanna-M kp 27/29

Sanna-M Tiedän tunteen...täällä kans testi negaa ja menkkaoireet kukoistaa! :( Huomenna ois menkkaränkkäpäivä oletettavasti ja aivan varmasti se sieltä tulee. Mistähän sitä kampeais uskoa ja keräis voimia taas jälleen kerran uuteen kiertoon..

Alien_1 Voi mitä kamalaa sinäkin oot taas joutunu koäymään läpi..:( Tosi surku olo sun puolesta. Voimia kovasti! :hug:

Kivut kävivät sitten niin koviksi, että sairaalaan oli pakko tulla. Vaikka siis ulkomailla olenkin. Ultrasivat, mutta mitään ei näkynyt, ei kohdun sisällä, mutta ei myöskään muualla. Verestä otettiin hcg, joka nyt jotain 800. Menkoista laskettuna olis 5+1 menossa. Jäin osastolle, jotta voivat mitata aamulla pitoisuuden uudestaan ja ultrata. Itsellä on aikalailla luovuttajan fiilis jo. Pahinta on se, että täällä kyseisessä maassa tehdään automaattisesti jokin leikkaus jos on kohdunulkopuolinen. Perjantaina pitäisi lentää Suomeen. Täytyy sanoa, että pikkasen jännittää.

Ja arvatkaa, että joudun makaamaan täällä sairaalassa synnyttäjien kanssa samalla osastolla. Käytävältä kuuluu vauvanitkua:'(

Muoks. Toki saan itse päättää loppukädessä leikataanko mutta miten pystyn arvioimaan tilanteen nyt oikein??

Viimeksi muokattu:
alien_1 ja rosuliina Tsemppiä ja toivottavasti saatte jotain selvyyttä tilanteisiinne!

Ajattelin vain käydä välillä huutelemassa että täällä ollaan, ei vain ole mitään kerrottavaa, kun vuotaa, vuotaa ja vuotaa... Laskeskelin, että 32pv keskenmenosta ja ehkä alle viikko meni ilman vuotoa, muuten olen koko ajan vuotanut enemmän tai vähemmän... Kunhan joskus loppuisi.

Ei alkanut menkat yöllä. Toisaalta toivon että jos menkat olisi tulossa, saisi vaikka alkaa jo että pääsee uuteen kiertoon. Mutta toivon myös että jos oon raskaana, saisin sen plussan joku päivä.. Onko enää edes mahdollista että olisin raskaana ja saisin plussan..? Kun tänään jo kp 28/29 eikä mitään testeissä...

Rosuliinalle jaksamisia ja toivotaan että ois kuitenki jotakin vaaratonta :wave:

Sanna-M oisko se ovis kuitenki voinu olla myöhemmin? Sillonhan testit saattais olla vielä väärässä..

Täällä on vuoto jonkun verran rauhottunu.. ei nyt oo mittään muutaku odottelua ja mielenkiinnolla odotan sitä seurantaultraa että näkyykö mittään! :)

Voi kamala mitä täällä tapahtuu? :( Hirveästi voimahaleja alien_1:lle ja Rosuliinalle, eikö teitä olla koeteltu jo ihan tarpeeksi????!!
Rosuliina, mä toivon aivan hirmuisesti, että asiat kääntyis parhain päin. Aivan kamalaa, että joudut siellä synnyttävien keskuudessa (ja vielä ulkomailla) käymään tällaista läpi, ihan itku tulee kun ajattelen tilannetta.

Nyt kyllä täytyy sanoa, että jos tätä ryhmää ei olisi, en tietäis mitä tekisin. Minne muualle voi muka purkaa huoliaan, hajoamisiaan ja pelkojaan, kuin tänne? Naiset, te olette kauniita ja rohkeita (ja toivottavasti pian myös "muhkeita"), me päästään kyllä tästä vaiheesta yhdessä ylös. Eiks je?

Oma napa:
Täällä melkein KP1 mutta ei vielä ihan virallisesti (ja sen myötä tietenkin turhautumista ja itkua ja kirveen heittelyä kaivoon). Kunhan Aunt Flo kunnolla tulee päälle, päivitän sen punaisella meidän MiNalolle , joka on mielestäni edelleen totaalinen päivityskone.
Ihan kuin mun kierrot olis lyhentyneet sitten keskenmenon?

Kiitos tsempeistä!! valitettavasti tilanne on vielä epäselvä. Äsken kävivät ottamassa uuden verinäytteen. Toivon, että pian saan tulokset. Mahdollisuus leikkaukseen on tosiaan olemassa. Pelottaa sekin kun ei ennen ole nukutettu. Kipu on tällä hetkellä lieventynyt, mutta olenkin vaan maannut sängyssä.

Äsken samaan huoneeseen kanssani tuotiin tyttö, joka haluaa tehdä abortin, koska tuli vahingossa raskaaksi. Tuntuu aivan kun mua rangastaisiin nyt jostain.

Yhteistyössä