~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Joosukka Onnea rohkeudesta tehdä testi! :) Ja erittäin suuresti onnea virallisesta plussauksesta!! :heart: Varmaan saan siirtää sut nyt plussanneisiin? ;) Ja älä huoli, kaikki menee varmasti hyvin tällä kertaa! :heart:
 
MiNalo juu saat, plussahan tuo on :D

Kiitos kaikille onnitelleille, aika epäuskonen fiilis onkin, vaikka kyllähän mä tiesin että sen on pakko olla plussa. Se, tuleeko plussasta elävää lasta onkin sitten asia erikseen, mutta hei mahdollisuudet tais olla sitä 94% luokkaa tai ainakin lähelle :)
 
No emmänyttiijä, Joosukka, tollanen hailakka haamunen. ;) Mä sain tollasen viime viikolla ja olin ihan että WTF. ONNEA musu!!! Vaude! :kiss:

Kopioin tähän mun tekstin tuolta odotuspuolelta koska päästä kuuluu vain kohinaa:

Mä olin lietsonut itseni niin hysteriaan, että olin 150% varma että kyseessä on kohdunulkoinen vähintään. Tai jotain pahempaa.

Tuloksena pieni alkeellinen (huom. yksi) papunen, mahassa, siis ihan inessä, ei eteisessä, ei naapurissa, ei eksyksissä. Syke alkanut ihan juuri joten jossain viidennen viikon puolivälissä näyttäis olevan (eli muutaman päivän vanhempi kuin mitä luulin, selittäis sen 3+ digitestin).

En tiedä miten tähän reagoida, mä olin niin varma, että sieltä tulee jotain skeidaa että pyysin lääkäriä kääntämään monitorinkin musta pois päin, etten näkis huonoja uutisia (jäi traumoja viime kerrasta).

Sain hormonitukikääkityksen ja näen lekurin jo ens viikon keskiviikkona koska en halunnu venyttää sitä tapaamista pidemmälle kun olis se Suomen keikka ja kaikkee.

Lekuri sanoi, että a) yritä relata (HAH!!! KAMAAN!!!???) ja b) vähänks olen hedelmällinen.

Näihin kuviin näihin tunnelmiin, takaisin Pasilaan.
 
MiNalo mä en oikein uskalla vielä iloita kun viimeksi heti kun relasin ja aattelin, että kaikki on ok, niin karma tulla kolautti kaulimella takaraivoon. Ensi viikolla näen onko tyyppi pysynyt kasvussa messissä ja onko ylipäätään vielä "skenessä" mukana. Ainakaan noi alun vuodot ei ollu selvästi vaikuttanut tyypin kehitykseen, joka oli kai hyvä juttu?

Nyt hormoni huuleen ja let's menox sano Annie Lennox.
 
Niwhai Aivan varmasti hyvä juttu et tuhru ei ollu mikään huono merkki! Kyllä se pikkuinen siellä kasvaa ja kehittyy. Mutta kuten niin monesti sanottu täällä niin ymmärrän pelon ja huolen täysin. Niin kuin kaikki meistä! Jos itse ikinä koskaan enää plussan saan niin mun täytyy varmaan jäädä sairaslomalle stressin takia. Oon varmasti ihan neuroottinen..olin sitä jo viime kerralla kun tunsin alusta lähtien ettei kaikki ollu hyvin. Tosin, mulla oli selkeet todisteet, kun testiviivakaan ei vahvistunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
Onnea plussista ja ultrakuulumisista! :flower:
Onhan se niin että pessimisti ei pety, mutta kyllä onnellinen ja iloinen saa ja kannattaa olla. Niin kuin meillä on oikeutemme keskenmenon kokeneina negatiivisiin tunteisiin niin kyllä se ilo ja onni on yhtä sallittua, sitten vaikka siinä pelon rinnalla.

Itsestä koko raskaaksi tulo ja plussatesti kuulostaa kaukaiselta, jopa absurdilta ajatukselta. Jos se jossain vaiheessa tapahtuu olen varmasti niin onnellinen pelkästään siitä että tulen uudelleen raskaaksi. Nyt kun kroppa on vittuillut mulle urakalla, tuottanut kaikenlaista kipua ja harmia ja toiminut aivan miten sattuu pelkään ettei raskautuminen ole mikään itsestään selvyys. Viimeksikin yritykseen kului yli 10kuukautta, nyt keskenmenosta on reilut 3kuukautta, vieläkö tässä yli puolivuotta pitää yrittää ennnen kuin tärpää, vai tärppääkö milloinkaan? Tällä hetkellä HUOM. tällä hetkellä ja tämä on vain oma itsekäs ajatukseni olisin valmis kokemaan vaikka toisen tai kolmannenkin keskenmenon jos vain varmuudella tietäisin että sitten se kerran onnistuukin. Antakaa lupa niille hyvillekkin tunteille plussan saatuanne, olette onnen ansainneet nyt ja tällä hetkellä, tapahtui tulevaisuudessa mitä hyvänsä! ;)

eva kuittaa saarnauksen ja siirtyy sohvan nurkkaan märehtimään omaa kieroutunutta kroppaansa ja pitkää kiertoaan. ciao! :headwall:
 
Onnea Joosukka! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!! :)

Täällä on jotenkin niin hyvä meininki. Kaikki kannustaa kaikkia ja osataan olla iloisia muiden puolesta, vaikka itsellä on vaikeaa. Muutaman päivä kun ehdin siellä toukomuruissa katsella meininkiä niin koin, että en oikein päässyt mukaan porukkaan. Täällä ihan eri fiilis. :)

Luin aamulla facesta kun kaveri oli sinne laittanut, että vauva tulee kuulemma maaliskuussa. En ymmärrä miten uskaltaa laittaa noin julkisesti kaikille näkyviin. Noh, jokainen tavallaan. Tällä hetkellä osaan kuitenkin iloita paremmin keskenmenon kokeneiden onnesta, kun muiden jotka ovat autuaan tietämättömiä kaikista kauheuksista mitä voi tapahtua.

Tänään oli ensimmäinen päivä töissä sairaloman jälkeen. Sujui muuten yllättävänkin hyvin. Kukaan ei kovin kysellyt poissaoloni syytä, mikä on oikein hyvä. Kaippa ihmisillä on sen verran hienotunteisuutta ja osa varmaan laittoi syysflunssan piikkiin. Ylemmältä taholta tuli hieman kuittailua sairaslomista, mutta minkäs sille voi jos on "kipeä" ja filrma ei ole varautunut poissaoloihin. Aivan sama mulle, mutta itse ainakin haluan hoitaa itseni kuntoon, oli syy sitten mikä tahansa. Mukavaa tosiaan myös seurailla yhden työkaverin puolivälissä olevaa raskausmasua ja muutenkin tuntuu että kaikki vaan puhuu raskausjutuista...

Josko nämä vuodot alkaisi pian loppumaan. Tänään tullut vaan onnetonta tuhruvuotoa keskenmenon jälkeen. Toivottavasti se oli siinä ja voipi odotella kuukautisia. Kovasti haluaisin jo yrittää uudestaan!

Yleisesti melko positiiviset fiilikset tänään. Isäntä lähti tekemään yläkertaan remonttia ja itse ajattelin lähteä lenkille. Positiivisia fiiliksiä kaikille!:flower:
 
Syssy^^ tervetuloa joukkoon :)

Ja täältähän löytyi ihania uutisiakin.. ONNEA Joosukka!! :heart: Olipas viivat :D
Samoin Niwhaille paljon onnea hienoista uutisista :)

Täällä kärsitään aivan järkyttävästä pistokivusta oikealla puolen.. oiskohan oviksella jotain tekemistä asian kanssa :D Toivottavasti.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Joosukka onnea :heart:

ON: Piti tänään tehdä testi kun rinnat ovat olleen kipeät ja selkää juilii. 5 min aikana ei tullut toista viivaa, mutta haamu oli ilmestynyt 30 min päästä. Mutta testi ei ole sitten enää luotettava. Pitää viikonpäästä tehdä toinen, jos kk ei ole siihen menessä alkanut. En tosin usko olevani raskaana.
 
Olishan se aika ihanaa. Mutta pidän jalat maassa ja se voi olla virhe kun aikaa oli kulunut niin paljon.
Meillä on vaan yhteinen aika niin vähissä ja tyttö kipittää yöllä meidän väliin nukkumaan. Ovis oli tosi lyhyen aikaa. Pitää ensi kuussa ostaa oikeasti se ovistesti.

Tervetullut vauva toki olisi. Odotan, että voisin olla tytön kanssa kotona. Harmittaa kun vauvaa ei maaliskuussa tullut.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Tiistai 24.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 50/28-37
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 20/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 18/43
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 36/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 14/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 40/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13______________________KP ?/?
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_______________KP 2/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 13/30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 13/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 13/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 29/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 22/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?
Tyntti___22v____KKM 9/13_________________________KP ?/?
bumbis___25v____KKM 7/13________________________KP 10/28-29



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 13/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 13/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 16/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 20/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 4/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 26/27



Mariah33 dpo 6
bumbis dpo 0
MiNalo dpo -1




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
verppu Tervetuloa takaisin kuumeilemaan! :heart: Jospa me molemmat saatais neljännet raskaudet onnistumaan! ;) Oliko teillä ensimmäinen haaveissa vai muistinko väärin?

Edelleen evaparadiselle voimia ja haleja! :hug:

Syssy^^ Täällä tosiaankin ON kannustava ilmapiiri! :) On aina ollut..Mukavaa et sulla on mieli korkeella. Se jos mikä on iso apu näiden asioiden läpikäymisessä. Minä kans ihmettelen aina sitä, kuinka avoimia jotkut ihmiset on raskautensa suhteen. Ilmoittavat tyyliin heti uutisesta..No toisaalta, hyvähän se on jos ei tarvitse pelätä että mitään pahaa tapahtuisi. Mulla väheni jokaisen km:n myötä ne ihmiset, joille kerroin raskaana olostani. Viimeisimmästä en kertonut edes omalle äidille..sen verran lujille mun kaks keskenmenoa sillekin otti. Hänkin niin kovin toivoisi tulevansa tuplamummoksi.

Silvia Logo ui jui jui! Mua alko jännittään sun puolesta! Tosi monestihan testiajan jälkeen saatu viiva viittaa tulevaan plussaan..Toivotaan että niin käy tässäkin tapauksessa! :heart:

Omaan napaseen kuuluu tänään tällaista: Ovisplussa kp 13 Eli näin tämä meikäläisen kroppa vaikuttaisi toimivan juten kuten. :) Onkin ollut melko kovaakin mahan juilintaa tässä eilen ja tänään. On se kumma, miten sitä tässä vaiheessa on aina intoa ja toivoa täynnä..Sit ne rapisee pikku hiljaa matkalla kohti kuukautisten alkua. No parempi kait se niin on kuin että ois jo täysin luovuttanu unelmansa. Tällä kertaa oon luvannut miehelle ja itselle etten tee mitään raskaustestejä ennen kuin menkat on myöhässä..JOS ovat.
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Onnea Joosukka!! Ihanan räikeä plussa..

MiNalolle jaksuja piinapäiviin, jospa se tärppi kävisi :heart:

Verppu tervetuloa takaisin kuumeilemaan!

Silvia Logolle peukutukset!!

ON:

Jänishousu, pelkuri.. En uskalla. En sitten millään! En halua ajatella edes koko asiaa, ja jos ajattelen, alkaa kauhea panikointi ja oksettava olo! Miten joku asia voikin olla niin pelottavaa!!
Ei ole kuulunut tätiä, toissapäivänä pieni veriviiru, muttei muuta. Ei ole edes sellaset olot, että se sieltä tulisi. Lämmöt koholla. Teen kaikkea muuta ettei asiaa tarvitsisi ajatella. Toisaalta hyvä näin! Ajattelin, että ensi viikolla on pakko testata jos ei täti ennen sitä pauhaa paikalle.. Jotenkin helpompi olo, kun ei tee mieli edes testata. Toisaalta taas ei varmasti ole tervettä pelätä asiaa niin paljon, että saa paniikkikohtauksen :|
Ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu...
 
Minnah88 Mä niin tiedän tunteen. Kun tulin kaupasta testin kanssa, niin PUHUIN yksikseni ääneen ja rvoin "Ei se varmaan plussa oo, mä oon ihan pimee. Se on nega. Ei se voi olla! On se kuitenkin. Miks mua pelottaa näin paljon? Pelkäänkö mä että se on positiivinen, vai negatiivinen? Pitäisköhän olla tekemättä? Mitä jos se on nega..?" Olin varmaan näky, ku jupisin yksikseni tuolla tallaillessani kaupasta kotia naama kurtussa :D

Silvia Logo Koskas meinasit testailla uudestaan? Täällä pidetään peukkuja!!

MiNalo Nyt järkkäät sellaiset supertärskut Oilille ja Simolle, että plussajunan kuskikaan ei tiedä mikä siihen osui ;)

bumbis ja ei muuta kuin ovista hyödyntämään :)

).( Mulla on ihan tyhmä olo, kuuluko tää jotenkin asiaan? Mä tunnen itseni idiootiksi ja viellä suuremmaksi kun jo surfailen vauvan kamoja katsellen ja mammavaatteita ihastellen. Pelottaa, että tässä lentää viellä pyrstölleen..mutta mulla on se seittemän oikein lippu ainakin viellä kädessä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo

Yhteistyössä