Moikka! Olen seuraillut jo tovin teidän keskustelua ja nyt ajattelin itsekin hypätä mukaan tomun laskeuduttua. Meillä tärppäsi endimmäisestä yrityksestä elokuussa, mutta syyskuussa tulikin varhainen keskenmeno joka meni itsekseen loppuun. Tässä odottelen kolmansia menkkoja km:n jälkeen kp 28/30. Periaatteessa pitäisi piinailla, mutta nyt on jotenkin plaah-fiilis. Johtunee myös marraskuusta ja siitä ettei aurinkoa ole näkynyt hetkeen...
Sellaista tässä pohdin, että onko teidän menkat muuttuneet km jälkeen? Mulla on menkat alkaneet tismalleen oikeaan aikaan, mutta pari päivää ennen on tullut ruskeaa tiputtelua ja kunnon vuodon alettua sen varsinainen kesto on ollut vain 2 päivää ja sekin normaalia niukempaa. Mietin, että onko tässä nyt joku vialla kun tiputtelee ja on normaalia lyhyemmät ja kevyemmät muutenkin...
Sellaista tässä pohdin, että onko teidän menkat muuttuneet km jälkeen? Mulla on menkat alkaneet tismalleen oikeaan aikaan, mutta pari päivää ennen on tullut ruskeaa tiputtelua ja kunnon vuodon alettua sen varsinainen kesto on ollut vain 2 päivää ja sekin normaalia niukempaa. Mietin, että onko tässä nyt joku vialla kun tiputtelee ja on normaalia lyhyemmät ja kevyemmät muutenkin...