@Noups Ei ole mitään tietoa mikä dpo menossa. Kp 23-24 tuli paljon semmoista kellertävää vuotoa. Mietin näin jälkeenpäin, että olisiko ovis ollut silloin, kun sen jälkeen vuotoa on tullut huomattavasti vähemmän. Vuoto ei kyllä ollut kirkasta eikä erityisen venyvää, mutta jos ne limat voi olla erilaisia eri ihmisillä, en ole omiani tähän asti vielä enempää seuraillut niin en tiedä
ja sitten kp 29-30 oli sitä tuhrua joka loppui tämän kahden päivän jälkeen. Olen nyt vain haaveillut, että nämä olisi ollut ovis ja kiinnittyminen ja näin ollen alkuviikosta näkyisi testissä plussa jos on näkyäkseen
mutta erilaisia munasarjajomotuksia ja muita vatsan kipuiluja on ollut jo useita viikkoja, joten en tiedä voiko runsaan kellertävän valkovuodon piikkiin ovista laittaa
@Momon Tervetuloa tänne höpöttelemään. Pettymyksiä monta olet joutunut sinäkin kokemaan
Olisi kyllä hyvä tosiaan käydä vaikka gynellä, jos se selventäisi tilannetta. Vai oletko jo käynyt?
Olitkin jo vastannut, että olet käynyt
Itse olen vain keskenmenoja surrut aikani, itkenyt monta päivää. Sitten olo helpottunut. Viimeksi kkm jälkeen olo helpottui melkein heti kun sai kohdun tyhjäksi. Tietysti itselläni auttoi tämän kkm jälkeen se, että on jo yksi lapsi ja tietää, että normaali raskaus on mahdollinen ja uskoo siihen, että vielä tulevaisuudesakin raskaus etenee loppuun asti.
Teillä on varmaan vain ollut todella huonoa sattumaa, että kolme varhaista keskenmenoa tullut peräjälkeen. Ei oikein voi muuta kuin pitää yllä toivoa ja jaksaa jatkaa yrittämistä. Raskasta toki on kun monta kertaa joutunut jo pettymään