Mie täältä taustalta huutelen, olen päivittäin melkein käynyt lukemassa juttuja, mutta kännykällä vastaaminen on jotenkin niin työlästä aina... siksipä kaivoin oikein koneen esiin...
Lämpimät onnittelut plussanneille ja tarrasukkia mukaan. En halua nähdä ketään takaisin täällä
Pahoittelut mukaan joutuneille, vaikkakin lämpimästi tervetuloa! Täältä sitä kaivattua vertaistukea löytyy!
Joku kyseli vitskuista, mulla käytössä donaferty (myo-inositol & foolihappo). Mulla on ensimmäistä kertaa noin 9 kk aikana sen ansioista normaali kierto, juuri alkoi uusi ja edellisen kierron pituus 28 päivää!!!! Mulla on siis ongelmaa todella pitkien kiertojen kanssa.
Ihailen kovasti kaikkia joilla riittää hermo tjottailuun!
Itselle teki tiukkaa jättää ovistestit kauppaan, ja viime kierrossa sorruin r-testailemaan dpo 10 vaikka tiesin että mahdollisuudet ovat häviävän pienet ko kierrossa. Olo vaan on, että jos ei yritetä niin seksiäkin on sitten väkisin ihan väärään aikaan kierrosta. (Mun miehelle riittäisi paljon vähemmän kuin raskautumisen kannalta olisi tarpeellista
)
Tuosta kkm:stä tavallaan aavistelin etukäteen että oli mennyt kesken, vaikkakin vain alitajuisesti. Koko matkan sairaalaan mietin, että miten reagoin jos diagnoosina onkin keskenmeno, mutta lopulta oma reaktioni oli paljon voimakkaampi mitä osasinkaan kuvitella. Mutta tavallaan tiesin, koska oireet olivat todella vähäisiä verrattuna esikoisen raskausaikaan. Osittain olen miettynyt sitä kuinka onnekas olen silloin ollu kun kaikki on mennyt todella hyvin ja kuinka naivi olen silloin ollut kun en ole edes mitään keskenmenoa osannut edes miettiä.
Lähipiiri varmasti odottaa nyt meille sitä perheenlisäystä, varsinkin molempien vanhemmat. Oma äitini uteli kuukautisten alkamisesta yms, mutta totesin tiukasti hänelle vain että se ei kuulu hänelle. Jos meille lapsi vielä suodaan niin odotetaan kyllä np ultraan saakka ennen kuin kerrotaan kenellekään.
Tulipas paljon tekstiä
Uudella innolla kohti uutta kiertoa täällä siis, kp 3 menossa