Voi että on hankala tilanne teillä kotona. Saattaa olla tyhmä kysymys, mut ootko kertonu miehelles mitä tuntemuksia vauva ja odotus sinussa herättää. Tietääkö se kui tärkee juttu se on..@mira.flower ihan ymmärrettävää että huoli on, itselläkin olisi. Mutta muista kaikki voi silti olla hyvin just noil viikoil oireet yleensä vähenee ja olikohan just siitä kun ruskuaispussi surkastuu ja istukka sen tilalle? Ja mitä noihin digin viikkoihin tulee se ei ole luotettava mittari monet kymmenet ovat olleet koskaan saamatta testiin sitä 3+ vaikka kaikki oli hyvin ja raskaus meni loppuun saakka! Näin siis kun nämä pari vuotta olen eri keskusteluita lueskellut. Kovasti tsemppiä <3
Kiitos kaikille myötätunnosta. Ovis on yhä tuloillaan, nyt joku kp25 en ees tiiä enää. Mies ei halua puhua ollenkaan aiheesta ei siis mitään kuulemma ei jaksa ja stessiä ja väsynyt ja painostusta. Sanoi tosissaan sillo viimeks kun kirjottelin että josko lopetan tikuttelut ja lisäravinteet että turhaan teet/syöt. Makkarissa hiljasta ollut pitemmän aikaa ja on ollu tulee jos tullakseen meininki siis reilu vuoden. Että en tiedä jatkuuko tjottailu ja jää herran huomaan sattuuko yksiin oviksen kaa. Oon ihan rikki. Alan pikkuhiljaa haudata vauvatoiveita kun kuume on niin kova että tässähän satuttaa itseään vaan.
Onnea plussasta @joojoo1 ihana juttu
@Noups alkaa olla siellä ovis käsillä!
@Marlen jee se on kiva että luteaali normaali! Mulla oli km jälkeen 15 josta yllätyin kun sitä ennen oli pari kertaa 10.
@Ninnu118 onnea oviksen metsästykseen! Mulla limoja tulee yli viikko ennen ovista!
@Minji tsemppiä piinaviikkoon! Jännittävää! Toivotaab parasta
@RUSKA82 oletko testannut tänään? Tsempit!
Mulla mies kans ahistu siitä, ku kuulemma painostin. Lakkasin puhumasta koko vauva aiheesta ja sit yhtäkkiä (pari kk myöhemmin) mies jätti kortsun ite pois. Mulla ainakin on välillä niin sulkeutunut mies kotona, et vaikea avata salaista arkkua. Kaikki ei tykkää jutella ja avata asioita :/