Voi ei.. toivotaan parasta ja tsemppiä!Sain ultra-ajan maanantaille. Selkä ja maha älyttömän kipeät, pelkään niin paljon uutta kohdunulkoista Ja kokoajan pelkään koska alkaa vuotaa. Mutta palaan tänne hyvien tai huonojen uutisten kanssa maanantaina!
Joo huomenna.. kiva oottaa perjantaihin.. Isolta toi hcg kuullosti kyllä, että miten lie nopeasti laskee . Kätilö sano, että rt pitäis olla jo nega ja viimeksi kun nulla oli se kkm niin lääkkeellisellä tyhjeni tosi hyvin ja kk alko sit ajallaan ja tolloin rt nega . Mulla synty silloin se pieni tyttö joten tilanne eri muutenkin. Vitsi, että elämä osaa yllättää eikä parhaalla tavalla ainakaan@Ninnu118 alle 5 on negatiivinen,näin mulle sanottiin ja omakannassa luki alle 5 jotain mittayksikköä mikä se nyt onkaan.
Minäkin sinuna vaatisin vielä ultrausta, kun soittavat. Huomennako menit verikokeeseen? Sen tuloksen näkee oma kannasta heti samana päivänä. Tai ainakin meillä, eli saat tiedon siitä jo ennent perjantaita sieltä.
En tosin tiedä, voiko tm jälkeen, kun arvo on muutenkin noin suuri, niin se arvo laskea jotenkin eritavalla, kuin ns "normaalissa" raskaudessa
Hyvä, että siitä kaavinnasta voi olla myös hyviäkin kokemuksia. Toivottavasti pe ollaan vähä viisaampia@Ninnu118 voi vitsi kun en tiiä yhtää paljon mun hcg oli silloin samana päivänä kun se tilanne ultrattiin 4viikkoa tyhjennyksestä sitä ei oltu vastattu siinä vaiheessa, kun lähdin polilta ja seuraavana päivinä kun tehtiin kaavinta en tajunnut kysyä sitä siltä paniikilta. Ja omakannasta niitä labroja ei näy ymmärrän hyvin tunteesi! Asian pitkittyminen on tosi rankkaa ja turhauttavaa. Mulle se kaavintaan joutuminen oli pahin pelko (oon aina pelänny ihan hirveesti nukuttamista). Mutta se menikin yllättävän hyvin ja mä selvisin! Hoitajat ja toimenpide lääkäri oli ihania ja turhaan pelkäsin sitä nukuttamista. Toivottavasti tietenkään et kaavintaan joudu, mutta halusin vain kertoa myös hyvän kokemuksen siitä. Toivottavasti saat ajan ultraankin ja tilanne hoituu pian!!
Mä ajattelin huomenna soitella terkkariin ja pyytää peruslabrat ja kilpparilabrat ainakin. Toivottavasti puhelimeen vastaa ymmärtäväinen hoitsu
Kiitti! Kaikkea sitä oppii@Ninnu118 hankalia nää tilanteet, kun muutenkin koko juttu ja sit vielä tommosta epätietoisuutta..
Mutta joo jotenkin mäkin luulisin, että negaa sen testin jo pitäisi olla, jos kaikki olisi kunnossa..
Itse olen aikaisemmin kerran joutunut kaavintaan, se oli kyllä ihan hyvä kokemus kaikkiin kauhukertomuksiin verrattuna mitä olin kuullut.
Ja toki silloinkin "pääsin" siihen heti silloin samalla viikolla kun kkm todettiin, kun silloin kaikki ei muuten mennyt ihan oppikirjan mukaan.. vaikka tuskin mikään koskaan menee
Eli en itse joutunut odottamaan noin pitkää aikaa..
Laita @ ja ala kirjoittaa nimimerkkiä kelle kommentoisit ja sitten sieltä alkaa tulla vaihtoehtoja nimimerkeistä..
Eli vaikka @ ja kosmo mutta siis yhteen ja ilman ja sanaa
@joojoo1 toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. Ja helppohan se on täältä huudella, mutta yritä olla turhia vielä murehtimatta, lepäilet nyt vaan ja otat rennosti
Kiitos tsempeistä. Toivotaan että olet oikeessa!@RUSKA82 vaikka ovis olisikin ollut myöhemmin niin hyvät mahikset on silti onnistua! Joillakin saattaa mennä munasolun irtoamiseen kaksikin päivää, kun ovistesti on näyttänyt plussan. Toisilla se voi olla ohi jo 12 tunnissa. Pääasiahan on että simpat olivat paikanpäällä odottelemassa!
@joulutoive ei ole mitenkään mahdotonta, että tärppi olisi käynytkin. Käsittääkseni munasolu hedelmöittyy lähes aina, mutta raskaus ei välttämättä silti jatku jostain syystä.
On: Täällä ihmettelen oireita ja oireettomuutta ja tuleeko niitä nyt lisää. Jotenkin on ollut helpompi olla kuin viimeksi. Nyt tosin mulla on se Thyroxin lääkitys, joten varmaan tulee olemaankin erilaista. Viimeksi olin aivan järkyttävän kipeä koko ajan. Tosin silloin ekassa raskaudessa 15 vuotta sitten huomasin raskausoireet vasta varmaan rv 7. En tehnyt edes testiä ikinä! Menin suoraan neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä. Vaikka onhan tässä aikaakin välissä paljon, mutta jotenkin ihmettelin tuossa keskenmenneessä raskaudessa sitä kipuilua, ja voimakkaita oireita. Ehkä nyt ollaan paremmalla mallilla!