@RUSKA82 mä suna jatkaisin tikuttelua, josko se ovis olis vasta tulossa. Noihin limoihin en osaa sanoa mitään. Mä en oo koskaan huomannut mitään eroa itellä limoissa oletetun oviksen aikaan.
Itseasiassa ainakin tytöistä niillä kerroilla kun oon raskautunut oon ennemminkin ollut kuiva, kun lääkäri sanoo että ovulaatio tapahtuu tänään/huomenna nyt sitten kannattaa harrastaa yhdyntää. Niin siinä on tehty sitä jo monta päivää ennen ja varmuuden vuoksi vielä monta päivää jälkeen.
Joten kyllähän se ihan työstä jo on käynyt aj halut ei ehkä ihan huipussaan
@Keijukuningatar mulla kans vaivana nuo pitkät kierrot. Parhaimmillaan ilman mitään lääkitystä niin mulla on tullut kk 3 krt vuoden aikana
nyt toki kun näitä vauvoja onn tässä viime vuosina yritetty on terolutit lähes jatkuvasti käytössä.
Jollekin muullekkaan ei sopinut hormonaalinen ehkäisy, se jäi tuonne ekalle sivulle, niin en enää näe nimeä.
Mulle ei myöskään sovi ja samaa ollaan mietitty, että mitähän sitten,kun sw joskus ajankohtaiseksi tulee..
Toki ollaan ajateltu, että neljä lasta riittää, mutta sterilisaatio kuulostaa kuitenkin niiiiin lopulliselta, että en tiedä siitäkään.. No aika näyttää.. neuvolan täti suositteli kokeilemaan kuparikierukkaa, mutta mulla on nikkeli allergia ja joissain, joskin harvoissa tapauksissa kupari kierukka voi aiheuttaa allergisen reaktion jos on nikkelille allerginen..
Mulla alko taas tänään tiputtelu vuoto nyt pitäis olla kp 19. Että onkin raivostuttavaa, mä en olisi kaivannu enää yhtään uutta ongelmaa tähän hommaan.
Toivottavasti ei oo jäädäkseen tämä vaiva ja loppuisi tähän kiertoon..