Pcn puikolla, aiemmin liuskatestillä. Näillä dpoilla pitää plussan olla luettavissa. Alkais nyt vaan menkat nopeesti, nännit on vaan vielä herkät eli keltarauhanen toimii vielä.Testasitko samanlaisella testillä?
Pcn puikolla, aiemmin liuskatestillä. Näillä dpoilla pitää plussan olla luettavissa. Alkais nyt vaan menkat nopeesti, nännit on vaan vielä herkät eli keltarauhanen toimii vielä.Testasitko samanlaisella testillä?
Haa, nyt mä bongasin sut toiselta foorumiltaLääkärissä käyty ja se pisti lähetteen lapsettomuuspuolelle tutkimuksiin ja miehelle spermatestiin. Mitään lääkkeitä ei määränny, mutta epäili, että mun kierrossa jotain pientä ongelmaa on ja se ois helppo korjata lääkkeillä. Uskoo meidän mahdollisuuksiin luomunakin. Aika tulee joskus sinne lapsettomuuspuolelle ja lähetteet lisä labroihin myös. Mieltä rauhottava käynti kyllä vaikkei mitään sen ihmeempää tapahtunukkaa
Hihii Mää bongasit sut myös toiselta jo joskus aikaa sitte ja facestaki km ryhmästä tuli tuttu tarina vastaan ja etunimiHaa, nyt mä bongasin sut toiselta foorumilta
Mutta ihanaa, että asiat etenee!
Mulla on niin huono keskittymiskyky, oot toinen vasta kenet yhdistän foorumeiden välilläHihii Mää bongasit sut myös toiselta jo joskus aikaa sitte ja facestaki km ryhmästä tuli tuttu tarina vastaan ja etunimi
Emmääkää kovin montaa oo yhdistäny Parilla ainakin sama/samankaltanen nikki molemmissa foorumeilla missä oon niin helpottaa yhdistämistäMulla on niin huono keskittymiskyky, oot toinen vasta kenet yhdistän foorumeiden välillä
Herkempi oli negaDpo 10 ja jotain tuli viivaan. Äkkiä kotii tekee herkempi.
Kolme, mutta kyseessä oli predictor jonka tein myöhemmin siis ja negaSaatko kuvaan sitä toista testiä? Montako tuntia olit pissaamatta ku teit sen herkän?
Tuo haamu punertaa! Toivottavasti aamulla ois vahvempi viiva jos testaat uudelleen!Kolme, mutta kyseessä oli predictor jonka tein myöhemmin siis ja nega
Yritän malttaa ylihuomiseen mulla ollu oireita ja jos nyt oireet plus tuo haamuviiva onkin tullut ilman raskautta niin . Mutta ei se maailmanloppu ole, ehtinyt vielä menkkoja tulemaan km jälkee tein 2 viikkoa sitten jo täysin negan, eli ei ns vanhojakaan hormoneita voi olla.Tuo haamu punertaa! Toivottavasti aamulla ois vahvempi viiva jos testaat uudelleen!