Kuin myösMeinasin omalla kohdallani ihan samaa
Kuin myösMeinasin omalla kohdallani ihan samaa
Elä muakaan vielä laita.Lista-viestin päivitystä: @Lallastiina siirretty taustalta listalle. Sullahan nopeasti alkoi menkat sen lääkärikäynnin jälkeen. Miltä menkat vaikuttaa? Onko runsaat vai niukat?
Plussanneet @Kath ja @Niwhai , ilmoitelkaa, kun saa laittaa plussanneisiin Vielä en "uskaltanut" laittaa. Eikös 3 plussaa näin lyhyelle aikaa ole jo ihan plussatuulta!
Tiijätkö, mä olen aina todella TODELLA katkera niille, jotka tosta vaan "hankkii" vauvoja ja joiden suurin valituksen aihe raskaudessa on kasvavat rinnat ja "voi kettu mä näytän valaalta". Voi tsiisus. Mua oikeasti henkilökohtaisesti loukkaa, että kehtaavat moisia pikku juttuja edes ajatella kun mahassa on kaikki kuitenkin hyvin ja terve vauva tulossa. Voi kun mäkin olisin saanut elää moisessa pumpulilinnassa. Elämä (ja nää lisääntymisjutut) olis niin paljon helpompaa. Mut kun ei niin ei.@BeHappy-17 Olihan se melkoinen koettelemus ja varmasti tulee jollain tapana olemaan osa elämää loppu elämän ajan. Mä onneks sain paljon aikaa itselle sen jälkeen ja pystyin työstämään sitä surua. Enää ei haudalla käydessä itketä, mutta edelleen kovin vaikeelta tuntuu suunnitella tulevaa kun yhtäkkiä koko tulevaisuus meni uusiksi. Varsinkin kun ei oo mikään itsestäänselvyys että sellasta tulevaisuutta saan koskaan kun mitä suunnittelin. Eikä ne meidän murheet ja surut valitettavasti poista muiden suruja joten ihan yhtä lailla muilla on oikeus murehtia <3
@Naadis Mullakin laskettuaika lähenee ja ai kuinka harmittaa. Ja just toi kun oli jo saamassa lapset pienellä ikäerolla niinku toivoi mutta ei ikäero vaan kasvaa ja kasvaa eikä esikoinenkaan enää mikään pieni ole
Me päätettiin miehen kanssa että viimeistään kesäloman jälkeen käyn hakemassa taas clomit, jos niistä ois apua.
Ihana kuitenkin että täälläkin on plussanneita. Antaa edes vähän toivoa. Hassua miten ei yhtään niin paljon harmita se että joku täällä plussaa kun ne jotka "vahingossa" raskautuu ja huutelee siitä koko maailmalle jo ennen kun testi plussaa näyttää kun eivät edes tiedä mitä kaikkea voi mennä pieleen.
Tiedän, ärsyttävää!!!mullahan on kaveripiirissä semmonen henkilö joka kerto mulle et puolison kaveri oli alkanut odottaa vauvaa, jolloin tääki oli halunnu, kuukausi pantiin, ens kuussa plussa
Anteeksi, ei oo multa pois, en vaan kestä tommosia juttuja enää