Täällä repästiin ja olen tänään menossa gynekologille. Nyt sit vähän se mietityttää, että suostuukohan se tekemään mulle lähetettä niihin verikokeisiin, koska nyt tää menkkojen toka päivä taitaakin olla runsas. Viime yönäkin tuli pari reilua holahdusta. Vielä ei toki tiedä onko tää normaalin runsas vai vielä runsaampi vai niukempi. Ajattelin kysyä lääkäriltä myös siitä Gelèe Royalesta, että onko ok syödä sitä tai lopetanko sit sen, jos saan jotkut lääkkeet. Vähän epäilen, että enpä taida saada. Ihan kyllä mietin sitäkin, että tuleekohan tästä ihan turha reissu. No, ei yks käynti nyt omaisuuksia maksa.
Ja kyllä sä
@Bea.S oikeesti olet meidän tsemppari!
Mulla oli vaan jotenkin ovulaatiosta lähtien sellainen tunne, ettei tärpännyt. Talletuksia oli yksi, juuri ovispäivänä, että ei se kyllä riitä (plussakierrossakin tosin oli vain 2). Muuten fiilis oli kyllä hyvä ja upeat aurinkoiset säät nosti mielialaa. Ennen menkkoja rinnat vaikutti olevan oikealla tavalla turvoksissa (siis pinkeät ja painavat), niin se kyllä nosti toiveita. Ja siihen oon kyl tyytyväinen, että menkat on vihdoin normaalit, että taitaa tässä seuraavassa kierrossa olla jopa mahiksia raskautua