Nyt on niin pitkä aika viime kirjoittelusta ja tänne on tullut niin valtavasti viestejä, että katsotaan millainen romaani tästä viestistä tulee...
@Maaria1980 Vastaan nyt tosi myöhässä, kun en ole ehtinyt kirjoittelemaan aiemmin. Tosi kiva, että saitte talleteltua kunnolla! Toivottavasti olis tärpännyt
Ymmärrän kyllä, että se lähete harmittaa, mutta toisaalta raskautuminen voi käydä apujen kanssa niin paljon nopeammin. Mä haluaisin itse hakea apua siksi heti kun sitä ois mahdollista saada, koska päämääränä on joka tapauksessa vauva (ja mahdollisimman pian sitä kuitenkin haluaisi lapsen) eikä avusta luulis ainakaan haittaa olevan. Vaikka toki sitä toivookin, että raskautuminen onnistuisi ilman apuja. Parille kaverille on käynyt niin, että raskautuminen onkin tapahtunut juuri ennen hoitojen aloittamista. Tiedä sitten, mikä siinä on syynä, mutta toivotaan ettei teidänkään tarvitsisi edetä tuota lähetettä pidemmälle, vaan homma hoituisi muuten. Murehdit myös ilmeisesti myöhemmin loppujen lopuksi, milloin se aika sitten lopulta onkaan, mutta varmasti te pääsette sinne tarvittaessa mahdollisimman pian. Toivotaan nyt kuitenkin, että teidän tallettelut ois kuitenkin menneet nappiin ja niukasta vuodosta huolimatta tää olis se teidän kierto! Joko olet testannut?
Mulla oli joulukuussa kohdunulkoinen, joka meni itsestään kesken muttei tullut itsestään ulos. Listassa voi siis olla niin kuin siellä nyt on,
konvehtirasia, kkm 12/2016.
Vitsi miten hienoa, että näin moni on täällä plussannut. Hurjasti onnea kaikille plussanneille!
Mä en oo tikuttanut ovista enkä sen kummemmin sitä edes tutkaillut. Viikonloppuna mulla tuli lauantaina kohtuullisen oikeaoppiset ovislimat mutta olin koko viikonlopun reissussa ilman miestä, joten viikonloppu hyödynnettiin sen vuoksi vähän huonosti. Toiveet ei siis ole kovin korkealla, joskin loppukierrosta varmaan on uusi ääni kellossa...