**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Pölö- Mä sanoisin ennemminkin näin päin että jos HCG nousee hitaasti niin sillon tietää että on jotain vialla (yleensä kemiallinen raskaus, tuulimuna). Ite ainakin oon huomannut että aina kun pitkään testailee haaleita viivoja ja käy HCG mittauksissa jotka nousee, mutta hitaasti ne on tulleet kesken tai ollut ku.
Mutta se että nää kotitestit ei vahvistu ei tietty automaattisesti tarkoita epäonnistunutta raskautta ja kaipa HCG:n hidas nousu voi päätyä hyväänkin tulokseen? En tiedä, itsellä vaan kokemus, että kun raskaus onnistunut niin HCG on kyllä noussut kohisten.
Testaappas aamulla aamupisusta sinäkin :D
 
miss_piggy
Mää en nyt tajua, jos en oo raskaana niin mitä ihmettä nää oireet tarkottaa ?! Taas närästää oikein mukavasti, ja tulee valkovuotoa. Testi kuitenki nega. Vai voiko olla että se alkio olis kiinnittynyt vasta vähän myöhemmin ja se tuhruvuoto oli jotain kiinnittymisvuotoa? Huomenna ois kaiken järjen mukaan dpo 14, jos nyt oikein oon laskenu. Tää närästys nyt vaan ei oo mikään keksitty oire ainakaan vaan tuntuu ihan oikeasti, ja edellisen kerran mulla oli tätä ennen keskenmenoa..ja nytki tätä on kestäny jo useamman päivän aina pikkusen..
 
Kauheaa kun iski kauhea poraus kohtaus. Vahingossa tuli esiin ketju jossa kirjottelin edellisen raskauden aikana eli odotin toukokuun toukkaa. Miwwi olit myös siellä?
Niin tosiaan, jos kaikki olis mennyt hyvin niin ensi kuussa olisi meillä jo nyytti kainalossa tuhisemassa.
Onneksi noi naapurit ei nää...koko päivän oon täällä hyppinyt ympäri kämppää ja yrittänyt ottaa kuvia, niin että ikkunasta tulisi luonnonvaloa. Nyt sit ulvoin, silmät tippuu päästä. Piti jo miehelle soittaa, säikähti että jokin on hätänä. Lupasi piristää illalla ja antaa mulle muuta mietittävää :heart:
 
Mamuska: itsellä myös iski eilen ahdistus kun minähän olin myös tuolla toukokuun toukissa. Näin tutun jolla on toukokuussa laskettuaika. Meidän vauvoille olisi tullut laskettujenaikojen mukaan viikon ikäero, minulla se vain olikin tuulimuna. :( mutta eiköhän me kaikki täältä juoksuhiekasta nousta!!!! :)))))))
 
MiNaLo ja Carolina30+: pahoittelut tädistä!! :hug:

Mamuska7: minä kyllä näen kuvassasi haamun... tai ei sitä edes etsiä tarvinnut!!
Tiedän niin tuon tunteen!! Surin jo maaliskuussa, kun tuli se päivä, kun olisi pitänyt äippälomalle jäädä.
Toinen tuskan paikka on tämä huhtikuu, LA olisi ensi viikolla... kävin lukemassa vanhaa ketjua ja siellä
synnytetään oikein kunnolla!!

Pölö-: toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseesi!!

Miss_piggy: jos sulla tosiaankin on tärpännyt myöhemmin!

Plussatuulia kaikille piinailijoille!!

ON: taidan varovasti siirtyä plussanneisiin!! Tein tänään vielä digin ja siihen ilmestyi: raskaana 2-3 (pissa rakossa 2 tuntia). Hassua, että jotenkin asian uskoo nyt paremmin=).
Oireita toki riittää: hengästyminen, huimaus, tissit kipeät, kuvotus, jatkuva pissahätä jne.
Toivon nyt todella, että tämä jaksaisi pysyä elossa ja sisällä!!

Ihanaa viikonloppua kaikille!! Plussatuulia ja tarrasukkia!! Tulkaahan kaikki joukolla perässä plussanneisiin!!

T: Alexa ja Olio (vko4+5)
 
Viimeksi muokattu:
Alexa: Ihanaa, onnea! :heart: Tarrasukkia sulle paljon ja eiköhän me täältä joskus kömmitä perässä plussaketjuun! :)

ON: IHANAA! Täti sitten kurvasi alkuillasta paikalle!!! Voi kuinka mahtava fiilis! Jotenkin sain aamulla pienoisen paniikkikohtauksen tuosta roskishaamusta :ashamed: Tuli jotenkin se keskenmenoa edeltävä aika mieleen ja se turhautuminen kun viiva ei mielestäni silloin ollut tarpeeksi vahva ja digissä ei tarpeeksi tullu viikkoja ja olin niin vainoharhainen testaten vaan lisää ja lisää. Vaikka olivatkin jo ihan näkyviä viivasia ja digikin antoi sen 2-3 viikkoa, mutta muistan kun sitä digiä tein, niin mietin että jossei se näytä 3+ niin kaikki ei oo hyvin (eikä tainnu olla kuin päivistä kiinni oikeasti) ja eihän siellä sit ollutkaan kaikki hyvin... Joten, nyt jos olis alkanu vasta haamuja lykkäilemään niin en olis kovinkaan liputtanu onnistuneen raskauden puolesta!! Joten olen enemmän kuin iloinen menkoista!!! Ja viikon päästä alkais myöhäinen talviloma ja etelä kutsuu!! Joten toivottavasti otan sieltä tuliaisena masuun jotain mukaan :D Dpo:ni venyi hienosti 15:sta, eli seuraavissa kierroissa sitten paremmat mahkut!
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 20.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 6/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 25/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 2/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 56/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 12/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 24/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 21/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 6/25-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 57
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 5/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 5/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 25/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP 12/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 15/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 20/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 15/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 35/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 31/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09, TM 03/12___________________KP 4/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 12/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 25/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 46/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:


miss_piggy dpo 15
mamuska7 dpo 11
Miwwi dpo 7


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Väpä08


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
4s
oletteko onnisteneet tikuttamaan oviksen keskenmenon jälkeen?
itsellä 3 viikkoa tuulimunan lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja ovis tikut näyttä mitä sattuu.Alkuun varmaan reagoivat hcg:hen, mutta nyt on tullut vuorotellen selkeitä plussia ja negoja. rtesti on onneksi jo melkein nega.
Onko kiertoa ihan mahdoton yrittää selvittää keskenmenon jälkeen, vai oletteko bonganeet oviksen?
 
Eleonoora86 Kyllä täältä noustaan, entistä vahvempina :heart:
Fujin Kiitos, mutta vielä en uskalla ottaa onnitteluja vastaan. Yksi ystäväni tietää tästä ja hällekin sanoin että ei vielä onnitteluja. Tänään pitää hänet kutsua taas tsiikaamaan tota uusinta viivaa. sit kun sais kunnon viivan, uskaltaa sanoo että on raskaana. Tämän aamuinen ei ole vahvistunut eiliseen. Enkä tiedä onko toi nyt viivanpaikka vai jonkin asteinen haamu. Kai se digi pitää käydä ostaan. Mikä lie siinä on herkkyys?

Tällänen siis tänä aamuna. Kommentoikaa tekin mikä se ois, niin oppisin minäkin tajuumaan näistä esi-isien haamuista j viivanpaikoista jotain :D

IjxDJ2 - Image - Aijaa.com
 
Terveisiä odotuspuolelta! Olen käynyt useasti lueskelemassa teijän juttuja, ei täältä niin helposti irti pääsekään :D

mamuska Mie nään siinä haalean viivan! Väriäkin siinä on eli ei ole viivanpaikka vaan haalea viiva :heart:

Alexa Onneksi olkoon :flower: Teretulemast tuonne odottajien puolelle ja toivotaan että kaikki pysytään siellä tiukasti loppuun saakka.

Pahoittelut kaikille uusille tänne joutuneille :hug: ja myös pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Täällä pessimistisenä ja pelokkaana odottelen varhaisultraa, aamukammassa vielä 5 yötä jotta päästään katsomaan mikä tilanne on. En saanut tuota ajankohtaa viirattua eteenpäin vaikka oisin halunnutkin, koska tää aika oli ylimääränen minkä lääkäri miulle antoi (jätin soittopyynnön yksityiselle kun niiden ajat olis menneet pitkälle toukokuun puoleenväliin ja ihana lääkäri laittoi miut ens viikolle ylimääräseks). Mutta ehkä tämä pelokkuus iloksi muuttuu?

Equus 6+2
 
miss_piggy
Nyt tarvisin apuja, ja limavaroitus! :D

Tänään on laskujen mukaan dpo 14. Kävin vessassa, ja hirveet valkkarit tuli, oikein sellasta venyvää kananmunalimaa. Ja ovistesti näytti tältä:



Voiko mulla olla NYT vasta kunnon ovis ja se 5.4 ei ollukkaan, vai onko mulla 2 ovista? Onneks mies tulee tänään reissusta, mutta ihmettelen vaan :D Ja mites sitten sellainen juttu, että kun mulla olis sille lapsettomuuslääkärille se aika 30.4 niin uskallanko mennä, jos se tekee jotain tutkimuksia, niin voiko se vaikuttaa haitallisesti esim. kiinnittymiseen? Nyt oon ihan ulalla. Eilen tein ovistestin ku nippaili niin oli vielä nega. R-testi nega.
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
miss_piggy Nyt puputtelemaan :D Oletko millon viimeks tehnyt raskaustestin? Ja mikä oli testin herkkyys? Minähän kävin papassa keskiviikkona ja sanottiin että joillkin voi aiheuttaa supisteluja ja keskenmenon kun otetaan näyte. eli jos kohtu herkkä niin voihan se aiheuttaa supistuksia ja ehkä sitä kautta kiinnittymisen epäonnistumisen, mutta tuskin pelkkä tutkimus. Sano siellä että raskuden mahdollisuus nyt on :D
 
miss_piggy
mamuska:Tänään oon tehny r-testin ja nega se on, eli kai tää nyt on ovis :D Vitsi, mies vielä junassa 2h ennenku tulee kotia ja sitte pitäs hieroa sen niskat ku on jumissa ja syyä ruokaa, jos sitte pääsis hommiin :LOL: Ajattelinki että täytyy sille lekurille sitte mainita, jotta ovis oli 10 päivää sitten, että jos tutkii jotain niin eihän vaikuta tutkimuksiin.
Sehän tässä oiski hauskaa, ku sais jonku plussan just sillon lääkäripäivän aamuna, ni sit joutuis soittaa polille että ku just plussasin niin tuunko silti vai perutaanko aika ja meneekö joku peruutusmaksu :p
Papahan mulla on otettu vuosi sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
miss_piggy Aikoinaan kun yritettiin esikoista, kävin tk lääkärillä ja sain terolut pillerit. Kolme liuskaa söin ja menin yksityiselle (kun tärppi ei käynyt, menkat myöhässä, r-testi nega ja kärsin mahakivuista). ultrassa löyty sit iso kysta munasarjasta joka siis kipuili ja veriraskaustesti anto positiivisen tuloksen (samana aamuna olin tehnyt negan kotitestillä). Lääkäri sanoikin että monesti lapsettomuuteen auttaa jo pelkästään lääkärin vastaanotto ajan varaus :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ohhoh, tännepäs on tullut paljon juttua, kun en ole muutamaan päivään päässyt tänne asti! :)

Hanttuliini: :hug: Jaksuja! Et todellakaan ole yksin noiden tuntemusten kanssa! Itsestä tuntuu myös, että tähän projektiin on mennyt ikuisuus, kun ensin yritettiin toista yli 2 vuotta. Sitten, kun vihdoin tärppäsi, tulikin keskenmeno. Miten korkealta sitä voikaan pudota? Mut ei muuta kun eteenpäin vaan, kyllä se onni vielä meitäkin potkaisee, eiks je? :) Ja sit se tuntuu miljoona kertaa paremmalta, kun sitä osaa ainakin arvostaa.

Fujin: Hyvä suunnitelma! Tammivauvoihin siis! Kivaa, että meillä sama kp. Mulla tosin voi mennä tää kierto ihan miten vaan, kun vasta sain keskenmenon. Mutta toivosssa on hyvä elää, että tästä tulis ihan normikierto. Olo on ollut ainakin ihan suht normaali ja kroppa käyttäytynyt ainakin omien tuntemusten mukaan ihan normisti. Saapa siis nähdä! :) Tsemppiä ahkeraan talletukseen ja tärppionnea!
Ja hei, mä oon myös ihan koukussa noihin ovistesteihin. Käytän kylläkin Clearbluen digitaalista. Tulisin varmaan hulluksi, jos alkaisin tulkitsemaan viivoja, joten joko hymynaama tai ei sopii meikäläiselle. :D

Mamuskalle: Plussaonnea!! :) Ja tsemppiä noiden "ihanien" oireiden kanssa. :D

Väpä: Pahoittelut! :hug:Ja tervetuloa! Täällä on hyvä ja tsemppaava porukkaa! :) Miten sulta löydettiin endometrioosi? Mä oon ihan pihalla näistä, mutta todetaanko se sisätutkimukselle/ ultralla vai miten?

Tsemppiä ja myötätuntoa kaikille tasapuolisesti, jotka tänne joutuneet, ja joiden luo tätipahanen on kurvannut! :hug:

ON: Täällä elellään kiertopäivää 13/28 ja ovista tikuteltu torstai-aamusta alkaen. Tyhjää rinkulaa on näyttänyt tähän asti, odotetusti. Viime kierrosta, kun raskauduin, ovistesti hymyili kp 15 aamuna, joten saas nähdä miten tässä oikeen käy. Limojen määrä on kyllä jo mukavasti nousussa, sellaista suht kirkasta ja joustavaa. Ja ihmeen paljon?!? Käyköhän kroppa jotenkin kierroksilla km:n jälkeen, kun normaalisti limojen määrä on ollu vielä tässä vaiheessa aika paljon vähäisempää? Jaa-a. Tänään voisi kuitenkin ihan huvin ja urheilun vuoksi aloitella talletukset ihan tosimielessä. Mies on jotenkin nyt niin mukana tässä hommassa. :heart: Km:n jälkeen mieskin ymmärsi miten paljon toivoo meille toista lasta. Eli hyvä, että ollaan molemmat tosimielellä tässä! Helpottaa mukavasti projektia! :)

Eilen järjestin naisten illan ystävien kesken. Yksi ystävistäni on raskaana. Tuli jotenkin niin haikeat fiilikset, ja samalla oon niin onnellinen toisen puolesta! Toivo elää... Leppoista sunnuntaita ja vauvatuulia!
 
mamuska Kyllä, KYLLÄ! Kyllähän tuo plussa on :) :heart: Paljon tarrasukkia! :)

Minel83 Tsemppiä oviksen metsästykseen ja talletuksiin! :)

ON: Tänään on rinnat ehkä pikkusen tullut aroiksi ja yleensä tätin saapuessaan näin ei oo :) Eilen mulla ei ollu vielä oikeen yhtään sellanen tunne, että voisin olla raskaana joten mietin, että olisin voinut juhlia ystävieni kanssa, mutta en ehtinyt ottaa kuin 2 huikkaa niin tuli jotenkin sellainen olo, että ei, en juo. :)
 
Sunnuntai 21.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 7/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 26/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 3/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 57/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 13/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 25/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 22/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 7/25-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 58
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 6/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 6/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 26/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP 13/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 16/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 21/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 16/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 36/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 32/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09, TM 03/12___________________KP 5/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 13/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 26/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 47/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:


mamuska7 dpo 12
Miwwi dpo 8
Miss_piggy dpo 1


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Väpä08


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä