Neiti-81 aivan
ihana kuva :heart: Tuota voisi tuijotella vaikka kuinka kauan
Imoen voi kurja
:hug: Mutta kaikkihan on mahdollista niin kauan, kun täti ei ole tullut. Eli vielä pidän sulle peukut pystyssä b
d Ja onneksi sulla on nyt se lähete, niin asiat lähtee rullaamaan tavalla tai toisella!
Memelisa mullakin kesällä oli niin, että jälkivuoto oli loppunut ja innostuttiin sitten vähän pupuilemaan...niin seuraavana aamuna heräsin siihen, että housut oli ihan veressä. Eli vuoto alkoi uudestaan. Kai se pupuilu jotenkin saa viimeisetkin rippeet vuotamaan ulos
Toivottavasti pääset pian normaaliin kiertoon!
Gabrielle tääläkin tuli ovisplussa lauantai aamuna, joten samoissa mennään =) Kiva kun on jännäilykavereita! Mulla viime kierrossa oli, niin että tikutin ovisplussan sunnuntaina. Se tuli ihan puskista, ei ollut limailua eikä mitään ja maanantaina vasta tuli kunnon limat ja ti-ke kivut. En tiedä oliko mulla sitten ovis vasta sillon ti-ke, ei kyllä pupuiltu silloin, eikä plussaakaan tullut. Mutta en ymmärrä miten ovisplussa tuli jo sunnuntaina. Testasin vielä maanantaina, mutta silloin testi oli jo nega
Mitäköhän yritän tällä sanoa...varmaan sitä, että vaikka luulisi oman kroppansa tuntevansa, niin silti se jaksaa välillä yllättää
Mango milloin meinasit testata ekan kerran
? Tsemppiä piinailuun, tuokoon se toivotun tuloksen!!
viena tsemppiä ja rautaisia hermoja! Olin viime plussan jälkeen ihan samanlainen, eli kyttäsin hulluna testiviivojen vahvuuksia ja huonostihan siinä kävi...Mutta silti tiedän, että uuden plussan tullessa olen taas ihan samanlainen testineurootikko, ei siitä pääse
Eli anna itsellesi armoa, on ihan normaalia olla huolestunut, kun on km takana. Mutta mitä sun viivoja kattelin tuolta Plussatestikuvia ketjusta, niin ihan hienostihan se on tummunut. Ja ihan varmasti muutaman päivän sisään tulee jo upea tumma viiva! Tiedän, että on ihan turhaa sanoa, että ota rennosti ja nauti, koska se on niin pirun vaikeaa, mutta sanonpahan silti
Olet raskaana kunnes toisin todistetaan ja se todiste olkoon joulukuussa syntyvä vaavi :heart:
tanjuskalle jaksuja maanantain ootteluun! Tuokoon se hyviä uutisia :heart:
Tipetsulla kyllä hyvältä kuulostava progeasrvo! Toivottavasti tarkoittaa sitä itseään, eli tärppiä
mamakoneelle Tsemppiä lääkäriin!! Pidän peukkuja, että saat vihdoin apuja eli sen purkuleikkauksen. Tulehan tosiaan kertomaan sitten, miten kävi!
Astre mitäs testi näytti tänään?
Täälä jänskättää ylihuominen, eli perjantain km-tutkimukset
Ja sitten saa taas jännäillä ja odotella lisää niitä tuloksia....huoh, on tää elämä nykyään vaan yhtä odottamista! Tai pikemminkin odottamisen odottamista!