Siihen olisi vielä reilut kaksi viikkoa.... Mä vielä soitan sinne uudestaan ja kysyn että menenkö mä nyt siis sitten kun on seitsemän viikkoa tullut täyteen vai seitsemännellä viikolla, eli 6 + jotain.. On tää kans säätämistä.Voi Durasel, kovin epäoikeudenmukaiselta tuntuu, todella vilpittömät pahoittelut jos nyt näin on käynyt. En tiedä onko tästä nyt mitään apua just tässä kohtaa, mutta tulipa mieleen että on se onni että sulla ne kaksi maljaa kuitenkin on pystyssä siinä kortissa! Eikä kaikki maljat kaatuneina.
Memelisa tämä km:n jälkeen uudelleen raskautuminen tuntuu olevan ikuinen muna-kana juttu. Eli milloin saa yrittää seuraavan kerran uudelleen. Usein suositellaan että odottaa yhdet menkat, jotta saa kierrosta kiinni ja Lasketunajan määritteleminen olisi helpompaa. Olen itse ymmärtänyt että periaatteessa yrittää voi heti, varsinkin jos on ollut spontaani km alkuraskaudessa niin ei kun vaan uutta pukkaamaan. Itselläni kun oli kkm + kaavinta + kohtutulehdus tuntui ihan loogiselta antaa kropan hieman palautua, odottaa ne yhdet menkat ja sitten taas hommiin. Me odotettiin itseasiassa 2kk kun tuntui siltä, nyt yk3 menossa
Kiitäjälle myös todella terhakkaat tsemppipeukalot. Vaikka itse en _valitettavasti_ ole raskaana elän niin noita hetkiä. Voi hemmetti. Monta viikkoa sulla olisi vielä siihen varhaisultraan?
Ehkä vuoto alkaa jo ennen sitä.