Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Voi Durasel, kovin epäoikeudenmukaiselta tuntuu, todella vilpittömät pahoittelut jos nyt näin on käynyt. En tiedä onko tästä nyt mitään apua just tässä kohtaa, mutta tulipa mieleen että on se onni että sulla ne kaksi maljaa kuitenkin on pystyssä siinä kortissa! Eikä kaikki maljat kaatuneina.

Memelisa tämä km:n jälkeen uudelleen raskautuminen tuntuu olevan ikuinen muna-kana juttu. Eli milloin saa yrittää seuraavan kerran uudelleen. Usein suositellaan että odottaa yhdet menkat, jotta saa kierrosta kiinni ja Lasketunajan määritteleminen olisi helpompaa. Olen itse ymmärtänyt että periaatteessa yrittää voi heti, varsinkin jos on ollut spontaani km alkuraskaudessa niin ei kun vaan uutta pukkaamaan. Itselläni kun oli kkm + kaavinta + kohtutulehdus tuntui ihan loogiselta antaa kropan hieman palautua, odottaa ne yhdet menkat ja sitten taas hommiin. Me odotettiin itseasiassa 2kk kun tuntui siltä, nyt yk3 menossa :)

Kiitäjälle myös todella terhakkaat tsemppipeukalot. Vaikka itse en _valitettavasti_ ole raskaana elän niin noita hetkiä. Voi hemmetti. Monta viikkoa sulla olisi vielä siihen varhaisultraan?
Siihen olisi vielä reilut kaksi viikkoa.... Mä vielä soitan sinne uudestaan ja kysyn että menenkö mä nyt siis sitten kun on seitsemän viikkoa tullut täyteen vai seitsemännellä viikolla, eli 6 + jotain.. On tää kans säätämistä.

Ehkä vuoto alkaa jo ennen sitä.
 
Heti tänään piti mennä laskeskeleen et mikä olis laskettu aika jos nyt tärppäis, sehän olis 1.1. ton 30 päivän kierron mukaan mut eihän ne neuvolassa sitä noin laske. Onko kellään muulla muuten samaa vimmaa et heti pitää alkaa laskeen mahdollista laskettua aikaa? Vai otanko tän homman vaan liian kierroksilla? :saint:
Mä harrastan Gabrielle tota ihan samaa aina :D Pitäähän se olla uusi tavoite heti selvillä, mihin tähdätä ;) Mäkin laskin tässä jo että jos täti oletetusti huomenna tulee kylään ja jos kierto on taas sama 27, nin uusi LA olis 31.12.

durasel :hug: voihan harmituksen harmitus! Mutta jos se sun tarot ennustus tosiaan pitää paikkansa, niin enempää pettymyksiä ei pitäisi olla luvassa. Pistetään yhdessä "kolmas kerta toden sanoo" sanonta uuteen muotoon "neljäs kerta toden sanoo" :hug:

Kiitäjä :hug: Toivoa on niin kauan kun toisin todistetaan! Mä niin tiedän ton fiiliksen, kun huomaa oireiden katoavan ja pelkää pahinta. Mutta onnellisiakin loppuja oon tolta odotuspuolelta lukenu, että vaikka itsellä on ollu fiilis, että kaikki oireet kadonneet, niin masussa silti vauvan alulla kaikki hyvin.

Tillu Eikä!! :hug: Niin harmi, jos se nyt onkin joku kemiallinen :(

*muoks* LeenaT tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave: Pikaista uutta plussaa :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
LAUANTAI 26.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 2/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 4/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 7/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 13/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 20/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 26/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 27/28-29
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 5/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 5/
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 13/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 13/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 47/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 14/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 22/30-40
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 41/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 15/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 17/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 2/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ



 
Kyllä saapi minutkin listoille mukaan liittää =)
Mulla siis km 11/00 kkm2/04 ja nyt sitten enkelipoika 2/11 18+5

Mulla ei ole hajuakaan milloin tässä alkas menkkoja edes odotella. Synnytysten jälkeenkin on hirmuisia eroja milloin on alkanut. Kaavinnasta nyt 5 päivää ja vuoto muuttunut ruskeaksi ja eilen oli aika kova kipuja ja jotenkin kipuili hyvinkin ovismaisesti joten alkaskohan hormoonit hyrräilemään normaalisti kohta puoliin. Itse synnytyksestä on aikaa 4 viikkoa.
Pitääkö hcg arvon muuten olla ihan nollissa ennenkun mitään voi ylipäänsä tapahtua?

Ajatuksena olis antaa niiden yksien menkkojen tulla, mutta en kyllä ala mitään ehkäisyä käyttämään, että jos "vahinko" pääsee sattumaan niin minkäs sille sitten mahtaa ;o) Minulle useampi lääkäri sanoi, että ei se uusi raskaus edes ala jos kohtu ei ole toipunut. Mutta kun nyt loppuis nää viimesetkin töhryt ja tuhrut niin pääsis edes kokeilemaan pitkästä aikaa miltä se peittojen pöllytys tuntuikaan =)
 
hei
joo,lekurissa käyty,50 min lekuri myöhässä aikataulusta ja hinta oli 165.50 ja yllärinä se että olen RASKAANA ainakin vielä....ultrassa näkyi pussukka kohdussa,kaikua ei tietenkään vielä voi olla koska on niin alussa..Nyt vain odotellaan että jos ja kun vuoto loppuu,ni sit katsotaan uudestaan..ma soitan naikkarille joka tapauksessa,nyt tuntuu vähän menkkamaista kipua..rinnat on sivuilta arat huonoa oloa ei ole,toivottavasti tulee takas..
en nyt tiedä pitäiskö siirtyä plussaneisiin,taitaa olla parempi että odotan vko.n vielä ja käyn uudestaan lekurissa tms..:attn:
 
durasel, toivottavasti oot selviämässä säikähyksellä :hug:

Tillu, ei oo viiva vahvistunut? Voi että. Ootko sää testannu aina saman merkkisellä ja samaan aikaan? Silläkihän voi olla merkitystä, jos testaa eri testeillä... Toivotaan nyt, että ei oo kemiallinen :hug:
 
Sinderella: Aamulla oon tehny ja testinä ollut davidin puikkotestit, mihin haamulaiset on tullu. Tälle aamua tein sit davidin liuskan ja se oli lähes nega- aivan olemattomasti siinä jotaki näkyy. Eikös se periaatteessa ole sama testi kun tuo puikko???
 
Durasel voin kuvitella sun olon tossa tilanteessa kun ei kunon tietoa mistää ja monta keskenmenoa taustalla. Toivotaan kuitenkin et sieltä löytyisi syke jossain vaiheessa ja joulukuun tienoilla olisi teilläkin nyytti sylissä.

Sonsku mulla on ottanut tosi pitkään et hcg on lskenut ja ennen sitä ei kyl ole tapahtunut yhtään mitään kropassa. Mä luulen et ne sanoo sen yhden menkkojen odottamisen just sen vuoks et saa henkisesti toipua ja kroppa samaten. Kun etkös sä ollut kaavinnassa? Kaavinnan jälkeen suositellaan odottaan menkkoja sen vuoks et kohtu saa toipua kun ne vetää sellasella teräsraapalla sitä kohdun pintaa (ja mulla vielä poltettiin tavaraa irti sähkösilmukalla ) et on hyvä antaa aikaa "haavojen parantumiselle"

).( argh :stick: ei pitäs olla noita testejä kaapissa!! En sit vaan voinu olla testaamatta tänään ja negaahan sieltä tulee eikä olo ole sellainen et plussa tuliskaan ihan lähiaikoina |O Miks se testi pitää tehdä vaikka tietää ettei se ole plussa ja sit harmittaa..? Oli vaan pakko kun kävin eilen kaverilla jolla lähes 30 viikkoa ja kun näin mahan niin tuli niin kateellinen olo et meinas itku päästä. Etenkin kun olis lasketut olleet taas samoissa jos ei olis syksyllä mennyt kesken taas :'( Kyllä se kateus onneksi laantui kun siellä oltiin ja vauvakin potkutteli mun kättä mut silti, kateus on kamala tunne :ashamed: Onneksi enää 5 päivää niin lähdetään etelän auringon alle :cool:
 
Heipparallaa! Päätinpä minäkin liittyä taustalta mukaan. Tässä ketjussa on niin positiivinen ja tsemppaava tunnelma :)!

Eli ikää on 31 v. ja takana yksi keskenmeno 2/11. Ensimmäistä ukkelin kanssa yritetään, ja nopeasti tärppäsikin kolmannesta kierrosta, mutta kesken meni sitten viikolla 6+3 ihan spontaanisti. Kävin yksityisellä gynellä jälkitarkastuksessa n. 1,5 viikkoa km:n jälkeen, ja ultrassa näkyi puhdas kohtu, hyvä limakalvo ja kypsymässä oleva munarakkula, jonka gynen mukaan piti puhjeta 4-5 päivän päästä. Ennen km:a kierto oli tasan 28 päivää, ja siihen samaan kiertoon tuo gynen arviokin viittasi. Mutta mitäs sitten kävikään: perjantaina piti menkat alkaa, ja tuttu tuhrukin tuli jo ke ja to vähäisissä määrin, perjantaina aamulla vähän vuotoa ja sitten ei juuri mitään... Nyt olo on ihan tosi omituinen, kun ei tiedä, oliko tädin vierailu tuossa vai onko lisää odottevaissa... Kaapissa odottaa greippimehut ja ovistestit, ja tein jo eilen yhden raskaustestinkin mutta tuloksena puhdas nega. Kellää vastaavasta kokemuksia?

Ihmettelevä KatieSadie, kp 3 tai 31/28 tai jotain...
 
SUNNUNTAI 27.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 3/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 5/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 8/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 14/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 21/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 27/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 28/28-29
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11
KatieSadie...............KM 02/11



HAAVEISSA TOINEN



Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 6/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 6/
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 14/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 14/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 48/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 15/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 23/30-40
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 42/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 16/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 18/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 3/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ



 
hei
Joo,ei tää kauhee hauskaa ole:O
tänää ollut aika kovat masu kivut,ja todella tummanpunaista vuotoo ,tulee lorahtaen,että kait se kesken on menossa:'(
varasin torstaille taas gynen saa kattoo onks siel sillo viel mitää jälellä.
Nyt paleltaa aika paljo,rintojen arkuus on vähentynyt,maha ihan turvoksissa,ei kuitenkaan ole viel alkanu krampit..väsyttää heräsin 1.45 yöllä ja sen jälkee ei enää uni tullut makasin vain sängyssä ja janon tunne koko ajan,otin rauta tabletin kun on niin punaista vuotoo jospa se auttais:confused:
 
Voi ei Duracel. Toivottavasti kaikki olisi hyvin vuodoista huolimatta, et tää ois vaan kovaa koettelemusta. En kenellekkään toivoisi enää yhtään keskenmenoa. Varsinkin sulla tuntuu olevan niitä jo ihan tarpeeksi. Olen sanaton, tiedän ettei ole sellaista sanaa joka voisi mieltäsi helpottaa, voin vain sanoa et Voimia :hug: ja paljon toiveita siitä et kaikki menee kuitenkin parhain päin.

Täällä on koettu yön aikana erittäin mielenkiintoinen tapahtuma. Rupesin tuossa miehelle kertomaan et mua jäi vähän vaivaamaan ku aamuyöstä/aamusta koin erikoisen kokemuksen. Tunsin kun minua lähestyi pieni n. pari vuotias pellavapäinen poika. Ennenkuin mä kerkesin asiaa enemmän ihmettelemään se oli jo poissa. Ei tässä mitään, mulla on joskus aikasemminkin ollu vastaavantyylisiä kokemuksia et koen erikoisia lähestymisiä. Mut sit mies rupesi kertomaan et oli yöllä heränny siihen kun joku pieni poika, noin parivuotias, oli istunut sängyn reunalla tyynyn reunalla. Väkisin hieman miettii et käviköhän meidän rakkaamme tervehtimässä meitä? Toivottavasti tapaamme poikamme vielä uudestaan! :)

-Memelisa-
 
Halauksia kaikille epävarmuudessa oleville, toivottavasti pikkuiset mukana vuodoista huolimatta!!
Ja ne kenellä ei täti ole tullut ja menkat myöhässä niin jäitä hattuun, niin kauan pitää olla toivoa kunnes jompi kumpi ilmaantuu :hug:

En muista kuka kyseli siitä että pitääkö yhdet menkat odottaa keskenmenon jälkeen
Yleensähän ne sanoo että yhdet tulisi odottaa ja sitten, mutta olen ymmärtänyt että haluavat siksi koska laskettu helpompi määrittää.. Saa korjata ken haluaa. Itse ollaan henk.koht odotettu 1 kierto.

Tosin mietin että voihan olla vaikea määrittää kiertoa muutenkin, esim jos mulla kaavinnan jälkeen oli kp 40, normaalisti kp 30. Eli jos nyt raskaaksi tulen niin voisi periaatteessa odottaa sinne kp 40 ja tehdä testin ja sen mukaan lasketuksi tulisi mikä? Kp 40 vai kp 30 vai jonkun muun mukaan???? :whistle:

Ja joku kyseli siitä että leikkiikö muut lasketunajan laskurin kanssa, niin voin myöntää että minä olen ainakin :D

Ihana viikonloppu ollut, erittäin hyvä ystävä oli lapsensa kanssa yökylässä ja saatiin parantaa maailmaan myöhään puoleen yöhön asti. Ja aamulla jatkettiin..
Joskus vaan niin ihana kertoa kaikki ja kuunnella toisen tärkeitä asioita ihan rauhassa- parhautta!!

Kaikille tsemppiä ensi viikkoon, eiköhän tuleva viikko tuo monelle uutta tietoa omasta tilastaan ja missä mennään. Mä tasan viikon päästä olen ainakin 1 testin käyttänyt, en vielä tiedä teenkö sen pe vai la :D Fiiliksen mukaan mennään..
 
Tervetuloa joukkoon mukaan KatieSadie :wave: Ja pahoittelut menetyksestäsi :hug:

durasel inhottava tilanne kyllä tosiaan :( Pidän silti täälä peukkuja sulle, että kaikki kääntyisi vielä hyvin päin!

Memelisa onpa teillä ollut kyllä miehesi kanssa erikoinen yö! Tuo ei kyllä enää ihan sattumaltakaan kuulosta, kun kumpikin teistä kokenut samanlaisen "näyn". Ehkä se tosiaan oli teidän pikkuinen, joka kävi tervehtimässä :)

Täälä arvatusti ja täsmällisesti kp1 Imoen, jos muistat, niin mulle voisi melkein vaihtaa tuohon listaan kiertopäiviksi 27-28, kun tuo kierto tuntuu lyhentyneen viime kerroilla tohon 27 päivään. Jos tästä jotain positiivista haluaa etsiä, niin ainakin voi olla onnnellinen kierron suorastaan kellon tarkasta täsmällisyydestä = taas tasan dpo13 ja täti kylässä.

Harrastin eilen taas ihan omaa lajiani, eli "keskenmeno Lottoa". Oon jo muutamalla kerralla lotonnut muutaman rivin keskenmenneiden lasketuilla ajoilla ja mun ja miehen syntymäpäivillä. Kieroa tai ei, mutta hiukan kiero tässä pitää ollakin, että pysyy järjissään :D Noistahan tulee yhteensä 5 numeroa, jos laittaa pelkät syntymäpäivät. Loput 2 nroa sitten arvoin ihan sattumanvaraisesti. Sattumaa tai ei, mutta kahdessa rivissä oli 4 oikein ja kaikki oikein olleet numerot, oli mun ja miehen syntymäpäivä ja 1. ja 2. keskenmenneen laskettuaika :) Olisi nyt voinut se kolmannenkin la osua oikein, niin olisi rikastunut edes vähän enemmän, tuolla neljällä oikein kun ei vielä ihan miljonääriksi pääse :D
 
Järkyttävää tä piina! Pääsis jo ultraan kattomaan onko siellä masussa joku vai ei..... Aion mennä kyl heti rv6! Ekassa raskaudessa olin lääkärin pyynnöstä jo rv5+4 ja sydän sykki, joten oletan et rv6 kyllä jo näkyy jos on näkyäksee.. Oikeestaa mitää oireita ei ole vloppuna ollut! :( mahaa turvottaa iltasin ja pissahätä on tiheentynyt, mut vihlasujakaan ei ole perjantain jälkeen ollut! Pelottaa!!!!! :(
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Tää pino oli ekan keskenmenon jälkeen tosi ihana, kun kuumeilussa kuitenkin oli ihan toisella tavalla epävarmuutta mukana kuin ennen keskenmenoa.

Voimia uusille tulokkaille ja epävarmuudessa kärvisteleville! Ei tätä kyllä kenellekään soisi.

Mulla tuli vähän takapakkia toipumiseen. Tiistaina siis oli kaavinta, jonka operatöörin kertoman mukaan piti mennä ihan hyvin. Eilen alkoivat kuitenkin kohtutulehduksen oireet, ja tänään ultrassa todettiin, että käytännössä kaikki raskausmateriaali on edelleen kohdussa. Cytotecit sain ensiavuksi, mutta eipä niistä aiemminkaan ole mitään iloa ollut. Lisänä antibiootit ja tiistaina polille siinä toiveessa, että pääsisin hysteroskopiaan. Toista kaavintaa en halua, koska ei niillä aiemminkaan ole roina kohdusta lähtenyt. Tää on jo kolmas kerta, kun menee pieleen kaavinta. Aiemmin sentään vähän vähemmän on jäänyt materiaalia kohtuun, tää on uusi ennätys.
 
Tervetuloa uudet!=)
..pahoitteluni menetyksienne johdosta:hug:
Tämä on oikein lämmin ja toisiaan tukeva pino - pikaista, kestävämpää plussaa jokaiselle:heart:


Tillu79, Kiitäjä, Duracel..ihan mahdottoman SUURI(miulla iso syli:)) ja lämmin voimahalitus:hug: Jaksuja kovasti teille jokaiselle näihin piinaaviin päiviin:kiss:
Toivon kuitenhin, että saisitte jokainen hyviä uutisia:heart:

ON..miulla Oili pyyhälsi puun takaa jo Kp9, ja simot jäi tallettelemati: /..seuraavalle kiertoa sitten..poikaselta plussasin 2.4-04..:tiedä häntä, vaikka ensi kuussa..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Too-ticki tsemppihali ja jaksamista sinulle. Ei kenellekään soisi menetyksen jälkeen enää lisää tuskaa :(.
Mariel85 toivottavasti pienellä kaikki hyvin, ja vain säikyttelee turhan päiten.

).( Täällä nyt vihdoin kp 1, eikä ole ehkä koskaan ollut yhtä toivottua että täti jo tulisi...ehdin jo kuvittelemaan vaikka mitä hormonihäiriöitä...

Mukavaa viikkonalkua kaikille, täälläpäin puskee lunta mutta uskotaan kevään tuloon :). Ja perjantaina on jo huhtikuu, jee!

KatieSadie kp 1/28-31
 
Viimeksi muokattu:
KatieSadielle tervetuloa! Ja pahoittelut keskenmenosta =) Kaikille, jotka elää epätietosuudessa niin kovasti tsemppiä ja :hug:
Mariel85 juu tää piina on tosiaanki aivan hirveetä. Mulla nyt muistaakseni viikkoja 4+3 eli vielä saa odottaa että varhaisultraan pääsee.

ON: Yrjösin ekaa kertaa tänä aamuna. :x Parina muunakin aamuna tullu huono olo ku kahvia oon juonu, mut nyt lens ekaa kertaa oikeen laattakin. Taidanpa unohtaa kahvin hetkeks. En ois kyllä ikinä uskonu, että oon ilonen siitä, että oksu lentää. Mutta jotenkin tuntuu raskaus todellisemmalta kun on oireita. Ja siinä keskenmenneessä oli lievemmät oireet, en mm. yrjönny kertaakaan.
Vaikka eihän siitä oireiden määrästä/voimakkuudesta loppujen lopuks voi mitään päätellä. Ajan kanssahan se selviää miten tulee käymään..
Onko teillä muuten tietoa, että pääseekö Tampereella neuvolan kautta varhaisultraan ku edellinen raskaus on menny kesken? Aattelin neuvolantädiltä vongata ultraan pääsyä. Vähän pahoin kyllä pelkään, että siinäkin asiassa kunta säästää ja ihan itte saadaan pulittaa se n.100euroo, plääh...

Mukavaa uutta viikkoa kaikille :heart:
 
JEP JEP!!!!! Täällä kp28 ja testi näyttää niin NEGAA kuin voi olla!!!!! PRKL.. että ottaa päähän. :'(
Tulis nyt sitte se tädin pirulainen.
Tosi kiva, kun huomenna on sinne lappiin viikon lomalle lähtö ja nyt näyttää sille, et peräpää vuotaa koko reissun ajan... :headwall:
 
KatieSadielle tervetuloa! Ja pahoittelut keskenmenosta =) Kaikille, jotka elää epätietosuudessa niin kovasti tsemppiä ja :hug:
Mariel85 juu tää piina on tosiaanki aivan hirveetä. Mulla nyt muistaakseni viikkoja 4+3 eli vielä saa odottaa että varhaisultraan pääsee.

ON: Yrjösin ekaa kertaa tänä aamuna. :x Parina muunakin aamuna tullu huono olo ku kahvia oon juonu, mut nyt lens ekaa kertaa oikeen laattakin. Taidanpa unohtaa kahvin hetkeks. En ois kyllä ikinä uskonu, että oon ilonen siitä, että oksu lentää. Mutta jotenkin tuntuu raskaus todellisemmalta kun on oireita. Ja siinä keskenmenneessä oli lievemmät oireet, en mm. yrjönny kertaakaan.
Vaikka eihän siitä oireiden määrästä/voimakkuudesta loppujen lopuks voi mitään päätellä. Ajan kanssahan se selviää miten tulee käymään..
Onko teillä muuten tietoa, että pääseekö Tampereella neuvolan kautta varhaisultraan ku edellinen raskaus on menny kesken? Aattelin neuvolantädiltä vongata ultraan pääsyä. Vähän pahoin kyllä pelkään, että siinäkin asiassa kunta säästää ja ihan itte saadaan pulittaa se n.100euroo, plääh...

Mukavaa uutta viikkoa kaikille :heart:
MamiJ: kuulostaa ihanalta tuo yrjö jos näin voi sanoa. Uskon, että sulla on kaikki hyvin siellä. Mulla taas on edelleen ihan tavallinen olo. Aivan niin kuin mun ekassa keskenmenneessä. Toisaalta tokasta voin todella huonosti ja se oli tuulimuna. Mutta silti.

Mä en ole ihan oma itseni nyt. Sekoilin ton ultran kanssa oikein huolella. Eli, soitin varmistaakseni että se oli siis viikolla 15 ja siellä sanottiin, että se on vasta viikolla 17 kuten aiemmin vahingossa oikein kirjoitinkin. Kuulemma sillon voi tehdä varmemman ultran.. Eli, mulla on sekä ultra, että neuvola viikolla 17 jos sinne asti päästään :(

Ei mullakaan järki oikein juokse nyt. Kun kerta ei ole oireita, niin koitan unohtaa koko raskauden ja odotella rauhassa tuomiota sitten jos ei ennen sitä ala tapahtua. Toivottavasti vaan ei vuoto ala kun olen viikon kylässä appivanhemmilla pääsiäisenä.. :/

Ei kiva fiilis. Ei yhtään.

Mur-Murille myös iso hali takaisin :hug:


ai niin, mikä on Duracelin ja Tillun tilanne??
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä