Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Kiitos onnitteluista! :flower:

MamiJ ja Kiitäjä Onnea teille plussista! :) En oo tainnu viel onnitella.. :ashamed:
On tä tosiaan ihan mieletöntä piinaa nyt! Jos jännitti oviksen jälkeen, ku odotti testin tekoa niin kyllä nyt jännittää viel kovemmin!!! Sitä haluais ja toivoo niin kovasti että nyt menis kaikki hyvin! Mutta kauhia pelko päässä kokoajan! Sit jotenki ajattelee että täytyy pitää km mahdollisuus kokoajan mielessä jollei sitte tuntuis niin pahalta jos niin taas käy, huh huh! Voimia teille! Ihanaa ku on joku joka ymmärtää! Eli te kaikki täällä! :heart:

Ihanaa aurinkoista kevätpäivää!!!
 
Osuit naulan kantaan Mariel85 " Sit jotenki ajattelee että täytyy pitää km mahdollisuus kokoajan mielessä jollei sitte tuntuis niin pahalta jos niin taas käy, huh huh! " Vähän samat fiilikset täällä.

Sillon viimeks ku olin raskaana, joka sit oli menny kesken viikoilla n. 9+3, joka meille selvis kylläkin viikoilla 10+3, ni koko raskauden ajan ajattelin vähän silleen, että " Tässä saattaa käydä huonosti" Niille harvoille ihmisille, joille sillon raskaudesta kerrottiin ni kerrottiin tähän tyyliin: " Jos kaikki menee hyvin ni meille tulee elokuussa vauva" Eli km-riski tais olla liikaakin mielessä. Ja sit ku se km sieltä tuli ni kyllä teki kipeetä. Ei kyllä mulla ainakaan yhtään lieventäny tuskaa se, että oli sitä mahdollista km:ää ajatellu niin paljon.

Nyt täytys sit vaan ottaa rennosti eikä etukäteen murehtia. Ei sais olla semmone pessimisti ei pety- asenne. Onneks täällä on ihmisiä, jotka on samassa tilanteessa :)

Yks mun kaveri, joka tietää, että yritetään vauvaa ni jo kyseli hetki sitten, että " No joko on tärpänny uudestaan?" Huh huh..Aika tökeröö kysyy tommosta...Vastasin vaa jotain että " Jaa-a, saa nähä" Jos viä uudestaan utelee ni täytyy varmaa infota, että toi on aika tahditonta..Ja me ei tällä kertaa aiota kertoo kenellekään ennen kun on 12 viikkoo täynnä...tjtn.


Ihanaa keväistä&lämmintä päivää kaikille! :heart:
 
Täällä täti kurvasi paikalle 2 päivää myöhässä :( Kyllä oli taas odotukset jo korkealla.... Ei voi mitään nyt en pysy enää laskuissa mut yk 14 tai 15 alkaa?! Huoh... Odotellaan nyt vaan aikaa sit tutkimuksiin. Kyllä taas masentaa.
 
Danjuska varmistitkos tuota ovulaatiota jollain testillä myös? Mulla O (tais siis testin näyttämä LH huippu & CB:n hymynaama) tapahtuu käytännössä aina 16 / 17 menkkojen alkamispäivästä. Nyt olen alkanut miettiä että mitäs jos itse O tapahtuukin vasta esim 2 päivää LH -huipusta. Juuri jostain luin että siihen voi mennä 72h LH huipusta. Tässä kierrossa pitänee varmistaa vielä noi LH huipun jälkeiset päivät hieman tehokkaammin. Nyt ollaan miehen kanssa ladattu "kaikki" paukut noihin LH-huippua ennakoiviin ja aikana oleviin päiviin.

Voi Astre hirmu paljon komppia ja aurinkoa. Vielä ehdit jouluvaavia yrittämään!

Olen menossa tässä juuri lääkäriin ja olen ihan varma että antibiootit pukkaa. Hemmetti, uskaltaako sitä edes lasta vääntää kun ja jos noita myrkkyjä kiskoo. Onko kellään kokemusta? Voikohan antibiootit lykätä tai estää koko ovulaation?
 
Osuit naulan kantaan Mariel85 " Sit jotenki ajattelee että täytyy pitää km mahdollisuus kokoajan mielessä jollei sitte tuntuis niin pahalta jos niin taas käy, huh huh! " Vähän samat fiilikset täällä.

Sillon viimeks ku olin raskaana, joka sit oli menny kesken viikoilla n. 9+3, joka meille selvis kylläkin viikoilla 10+3, ni koko raskauden ajan ajattelin vähän silleen, että " Tässä saattaa käydä huonosti" Niille harvoille ihmisille, joille sillon raskaudesta kerrottiin ni kerrottiin tähän tyyliin: " Jos kaikki menee hyvin ni meille tulee elokuussa vauva" Eli km-riski tais olla liikaakin mielessä. Ja sit ku se km sieltä tuli ni kyllä teki kipeetä. Ei kyllä mulla ainakaan yhtään lieventäny tuskaa se, että oli sitä mahdollista km:ää ajatellu niin paljon.

Nyt täytys sit vaan ottaa rennosti eikä etukäteen murehtia. Ei sais olla semmone pessimisti ei pety- asenne. Onneks täällä on ihmisiä, jotka on samassa tilanteessa :)

Yks mun kaveri, joka tietää, että yritetään vauvaa ni jo kyseli hetki sitten, että " No joko on tärpänny uudestaan?" Huh huh..Aika tökeröö kysyy tommosta...Vastasin vaa jotain että " Jaa-a, saa nähä" Jos viä uudestaan utelee ni täytyy varmaa infota, että toi on aika tahditonta..Ja me ei tällä kertaa aiota kertoo kenellekään ennen kun on 12 viikkoo täynnä...tjtn.


Ihanaa keväistä&lämmintä päivää kaikille! :heart:
Joo tuo kysely on kyllä inhottavaa. Mun yks kaveri on sitä mieltä että mun pitäis koko ajan ottaa mitä oudoimpia testejä.
Olen siis käynyt vaikka missä tutkimuksissa ja olen aivan terve nainen.
Sekään ei riitä vaan minun pitäisi kuulemma käydä siinä, tossa ja tässä tutkimuksessa, muuten syytän itseäni kun saan taas keskenmenon.. Hitto että se ressaa mua!
En kuuntele kyllä niitä juttuja enää yhtään.

Mulla on nyt sitten raskaus 4+2 ja olo on edelleen hyvä! Äsken taas tuli vähän suppareita mutta tavallaan on vaan kiva että tuntee miten kehossa tapahtuu ja se tekee raskauden todellisemmaksi mulle :)

Olen jo vähän relannut ja annan asioiden mennä niin kuin menee. Sen tiedän jo valmsiiksi, että jos käy huonosti niin kyllä mä jaksan yrittää tämänkin jälkeen! :)
 
Viimeksi muokattu:
Mango: Jep, kaikki arvot kohdillaan ja tuon mukaan ovulaatio on tapahtunut.

Viena: Mulla tuli vihvin viiva o testiin kp17.. ja lääkärin mukaan tuon arvon perusteella ovulaatio ollut 1-2pv ennen verikokeen ottoa eli kp21 tai 22.. voiko oikeasti muka näyttää noin plajon ennen?!!? Noh, voihan tuon pitää korvan takana seuraavassa kierrossa mutta sen kummin en enää jaksa seurailla.. leviää vaan pää.

mur-mur
: kiitos :)

Astre: :hug:
 
Danjuska ymmärrän tosi hyvin jos et jaksa vastailla, vaan pysyä taustalla :) kuhan täällä peilaan tuohon sinun tilanteeseesi omaasi. Olen itsekin lukenut että itse ovulaatio tapahtuu melkeinpä aina 14 päivää peruuttaen alkavista menkoista itse Ovulaatioon. (osasinkohan kuvata tuota fiksusti :) Mutta ei siis menkoista 14päivää eteenpäin, vaan tulevista menkoista 14 päivää taaksepäin. Tällä laskukaavalla olen itsekin todennut että itse O tapahtuu jopa kolme-neljä päivää LH-piikistä. Ja se on saanut minut miettimään jaksaako pikku siemenet pysyä matkassa enää tuolloin. Ja tässä kierrossa aiotaa hyödyntää myös nuo LH-piikin jälkeiset päivät paremmin.
 
Mariel Onnea tuhannesti :flower:

omaa napaa:
Tänne ei flunssaa kummempaa.
Ihan kauhea olo ollut jo monta päivää ja mies on ihan sänkypotilaana.
Onneksi nyt viikonlopun aikana edes kerran päästiin touhuamaan niin ei joululahja haave jää ihan onnettomaksi (oletan oviksen olleen su tai ma).
Mutta eipä se niin "nautinnollista" ollut kun molemmat varmaan vähän kuumeisia, röhäisiä ja räkä valuu jatkuvasti mutta siemenet on kynnetty
Joten nyt ei auta kun odottaa..
Etelä-suomeen luvattu ihanaa päivää tänään, harmi että olo sellainen että hengästyn pelkästä roskien viennistä, joten taitaa sisällä mennä.

Mutta kaikille ihanaa viikon jatkoa kuitenkin. Plussia ihan kamalasti kehiin.
(pakko oli kopsata toisesta ketjusta, luen ajan kanssa teidän kuulumiset)

Plääh, ärsyttää kun niin veto veks olo. samalla jännittää että onkohan mitään tarttunut matkaan kun ollaan kipeenä oltu, jollain tietoa voiko flunssa heikentää siittiöitä tms
No, aika näyttää..
 
Voisin liittyä joukkoon tummaan. Eilen todettiin elämäni toinen keskeytynyt km ja äsken juuri kaavinnasta kotiuduin.

Historiaa sen verran, että raskauduin ekasta yrityksestä 03/08, josta kkm 05/08 rv 10, vastasi viikkoja 7+1. Kaavinnan jälkeen tuli erinäisiä komplikaatioita, ja hysteroskopiassa 01/09 poistettiin loput raskausmateriaalit kohdusta. Sen jälkeen heti seuraavasta kierrosta kemiallinen, ja kunnon plussa 06/09. Tuosta plussasta seurauksena ihana pieni poika 02/10. Istukkaa jäi kohtuun ja se poistettiin skopiassa 05/11. Imetyksen jälkeen ensimmäisestä yrityskierrosta kemiallinen ja kolmannesta vahva plussa 02/11. Tuhruvuoto alkoi kuitenkin heti, ja ultrassa todettiin kaksosraskaus, jossa toinen alkio oli lakannut heti kasvamasta ja näkyi vain ruskuaispussi. Toinen alkio kasvoi viikonloppuun asti ja eilen ultrassa ei sykettä, rv 8+3. Tänään olikin jo kutistunut ja vastasi enää korkeintaan viikkoja 7+1. Kaavinta siis tehtiin tänään ja nyt toivotaan, ettei tällä kertaa komplikaatioita tulisi.

Toista siis kuumeilen. Too-ticki KKM 05/08 ja 03/11. Kiertopäivistä ei tietoa.
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, tuli heti kiva tunne tästä pinosta! =) Vähän aikaa varmaan menee, että oppii tuntemaan ihmisiä ja kommentoimaan paremmin. Ennen plussaa ehdin tuolla yhdessä kuumeilupinossa olemaankin sen verran aikaa, että ehti tutustua.

Mariel85 Onnittelut plussasta!

Onnea odotukseen myös MamiJ:lle ja Kiitäjälle! Varmasti sekavat tunteet, oon itsekin miettiny kuinka sitä osaa suhtautua jos sellainen onni käy että uudelleen sen plussan saa. Mä olisin aika turvallisin mielin (niin turvallisin kun meidän kaikkien taustalla nyt suinkin osaa olla) jos viivat on yhtä vahvat jo ennen tädin oletettua saapumispäivää. Mulla oli varmaan myöhässä jo melkein viikon ennen kun tasavahvat oli (riippuu tosin testistäkin) ja meni kesken rv 8 eli ei ollut kemiallinen. Ilmeisesti kovin yksilöllistä noi hormonien nousemiset.

Astre :hug:

Too-ticki Pahoittelut menetyksestäsi. :hug: Tervetuloa...

neljäskö Mä oon ikävä kyllä alkanu uskoa, että kummankin juttuihin vaikuttaa jollai tavalla melkein kaikki. Mun mies on ammattiurheilija ja siis tosi kovassa rääkissä ja ainoa plussa saatiin siitä kierrosta kun ei pystynyt niin paljoa urheilemaan. Voihan se olla sattumaakin, mutta jotenkin jäi semmonen olo, että vois vaikuttaa. Toivon kuitenkin, flunssa ei vaikuta mihinkään ja plussaatte tästä kierrosta.

Osaako kukaan sanoa kuinka nopeesti sen keltarauhasen pitäis kuihtua pois keskenmenon jälkeen? Mut tosiaan ultrattiin sairaalassa sen kystan takia viime viikolla kun km:stä oli reilu kolme viikkoa ja siellä se oli edelleen. Nyt km:stä neljä viikkoa eikä tätiä kuulu, ennemminkin ovistyyppistä kipua ja selkäsärkyä ollut tänään. Tosin ovis ei varmaan pääse tapahtuun ennen kun keltarauhanen häviää...
 
Viimeksi muokattu:
Too-tickille tervetuloa :wave: ja pahoittelut keskenmenoista. :hug:

Tulin just kotiin, kun sisko kotiutu sairaalasta 4 päivän ikäinen tyttö mukanaan. Voi että se osasi olla suloinen!!! :heart: Silti kotimatkalla meinasi tippa linssiin tulla, kun ajatteli omaa tyhjää syliä. :(
 
Erehdyin eilen lukemaan googlen kautta mieltäni askarruttaneesta asiasta eli flunssa ja ovis. Yleisesti kai kaikki mennyt hyvin ja plussakin saattanut tulla, mutta kyllä vähän tuli sellainen olo että jäädäänkö ilman joululahjaa hiton flunssan takia tai että meneekö kaikki hyvin jos plussa tulee.. Jotenkin sitä keskenmenojen jälkeen on tullut paljon varovaisemmaksi eikä osaa luottaa maalaisjärkeen ollenkaan.. :ashamed:

Pitäisi vaan luottaa että kyllä elimistö hoitaa homman jos on hoitaakseen. Mutta kai vauvan kaipuu on niin kamala että se vie viimeisen maalaisjärjen mukanaan.
Pakko laittaa jäitä hattuun, odottaa 1,5 viikkoa eteenpäin ja toivoa ihanaa viivaa :heart:

Kaikille uusille suuri :hug:, ovista etsiville :p, piinailijoille :kiss: ja plussanneille :heart: ja kaikille yhteisesti tilanteeseen katsomatta: HYVÄÄ SEKSIVIIKKOA :D

:wave:
 
Tillu79 mä kans tiedän ton tunteen. Mulla oli laskettu aika viime vuonna samoilla päivillä kun muutamat kaverit sai vauvoja ja kyllä se aika lailla kirpas.. Toukokuussa olis toisen keskenmenneen lapsen LA jos olis matkassa pysynyt.. Se olis ollut vielä mun syntymäpäivänä..

).( voi hitsi kun en tiedä mun kierrosta! Ärsyttää. Mä en ole koskaan käyttänyt ovistestejä mut harmittaa kun en ole käyttänyt nyt.. JOS mulla oli ovis 12.3. niin nyt olis dpo 11.. Muuten ei mitään tunemuksia muuta kun nännit kipeenä vähäsen ja rinnat turvoksissa. Alaselkää juilii toisinaan. Mitään limoja en ole bongaillut sen suuremmin tai sit ne on sekottuneet tohon miehen tavaraan kun kuiteskin aika paljon tässä pupuiltu :D:heart: Toisaalta nyt on jotenkin hassu olo et vois viitata ovikseenkin ehkä.. Toisaalta mun kovale väsymykselle olis selityksenä toi dpo 11.. Mut en testaa.. En.. ehkä.. en varmana!!! Nyt pitää kyl pysyä vaan poissa apteekista mutta kun tekis niin mieli!! Kun vaan jaksaisi nyt reilu kaksi viikkoa ja jos ei reissussa menkat tuu niin tekis testin viikkonäytöllisellä testillä..

Raskaustesteistä
pakko kommentoida kun täällä joku mietti et onko kemiallinen et ne digitaaliset viikkonäytölliset on kyl parhaita. Viimeksi raskaudessa mikä siis oli kemiallinen, tein digiviikkotestin ja se pysyi samana eli 1-2 joten tiesin ettei raskaus ollut ok. Tein sen siis sillon kun menkat pari päivää myöhässä ja neljän päivän päästä tulos sama edelleen.
 
Tervetuloa mukaan joukkoon minunkin puolesta Gabrielle ja Too-ticki :wave: Sulla on Too-ticki ollu kyllä noita koettelemuksia vaikka muille jakaa. Toivotaan tosiaan, että nyt pääsisit helpommalla, eikä jäisi enää mitään raskausmateriaalia kohtuun :hug: Kiva Gabrielle saada joukkoon lisää esikoisen haaveilijoita! (jos nyt tässä tilanteessa voi sanoa "kiva", mutta ymmärrät varmaan pointin ;)

Astre tätipahoittelut :hug: Milloin teillä muuten on ne km tutkimukset? vai tiedätkö vielä?

Danjuska onpa hämmentävää kyllä, kun noin eri arviot oviksen ajankohdasta sait. Löysin yhdestä nettikeskustelusta tälläisen taulukon:

Viitearvot
naiset follikkelivaihe 0,4 - 6,5 nmol/l
ovulaatiovaihe 1,3 - 14,2 nmol/l
luteaalivaiheen puoliväli 16,6 - 72,2 nmol/l
luteaalivaihe 4,5 - 52,9 nmol/l
postmenopaussi alle 3,3 nmol/l

Eli näyttää noi arvot vaihtelevan aika paljonkin samassa kierron vaiheessa, esim. toi luteaalivaihe "4,5 - 52,9". Niin tulee vaan mieleen, että onko se arvio oviksen ajankohdasta niin tarkka, jos arvot voi olla noin erilaisia? Kovasti jaksuja Danjuska sulle ja plussaa toivon myös :hug:

Champion testaaaa, testaaaa :whistle: :D

Kiitäjä ja MamiJ millä dpo:lla te saitte ekat plussat tällä kerralla? Mietin vaan omaa napaani, kun tänään dpo9 ja mitäs sitä muutakaan testihullu tekee, kun testaa :D Mulla oli aamulla varsinainen testilaboratorio aamulla, kun ensin dippailin Pregcheckin liuskaa ja sitten First Signalin 10iu herkkyisen kasettitestin kanssa leikin kemistiä (kun siinä on se pipetti :D). Pregcheckissä en nähnyt mitään, mutta First Signalissa olin näkevinäni jonkun haamuista haaleimman viivan testiajalla, josta ei kuitenkaan pystynyt sanomaan, onko siinä väriä vai ei...varmaan omaa mielikuvitusta. Toiveet vaan on niiiiin korkealla. Mä niin haluaisin sen joululahjanyytin! Testailu siis jatkukoon huomenna :p
 
Huomenta kaikille.
Tervetuloa uudet :flower:
:hug: sitä tarvitseville

Täällä nipistelee, näpistelee ja vihloo edelleen. Sitä ollut jo kohta viikon.
Pupuiltu on melkein joka päivä, eilinen jätettiin vaan väliin:p Jospa sitten tänään vielä vähän varmistelis :D Ovistikut loppu tossa sunnuntaina ja niihin ei ehtiny täysin yhtä vahvoja viivoja tulemaan, mut oireista päätelleen se ovis ois ollut tai vielä tulossa/menossa. Siiten se alkais vajaan parin viikon piina taas.
Tällä hetkellä on tunne ettei sitä tärppiä taida tulla. Kait sitä jo aatteleekin sen noin ettei tuu enää nii kovaa pettymystä. Mut sen näkee sitte ens kuun alussa.
Kyllä tuntuu nii hankalalta tää lapsen teko väliin että:| No jospa se siitä.
Ihmeellisiä menkkakipuja tuntuu väliin:confused:
Semmosta täällä mietitään :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä vaan tylsä vaihe menossa.Mulle voi päivittää listalle kp 4/22-34 ja toinen clomi napattu naamariin. Nyt sitten vaan ihmettelyä ja ensi viikon keskiviikkona kontrolliultraan. Toivottavasti muniksia kehittyy ja saisin sitten sen irrotuspiikin ja muut tuet. Voiih,mä niin toivon että tää ois nyt SE kierto!!
 
Sanmar82

hmm..ovisplussan sain 7.4 (tai plussaks mä sen luokittelin vaikka viivat ei ihan tasavahvat ollukaan, mutta melkein yhtä vahvat kumminki) niin viime viikolla sit hätähousuna rupesin testaan...siinä pitkin viikkoa olin parina päivänä näkevinäni jonku viivan, saatto olla kyl mielikuvitusta...mutta viime torstaina eli 17.4 sain todella haaleen viivan, ja perjantaina 18.4 jo selkeemmän. Siittä se on sit vahvistunu koko ajan.
Kirjotin ny tähän tyyliin ku en voi satavarma olla koska se ovis on ollu (o-testissä lukee se, että ku saa plussan ni ovis on 24-48 tunnin kuluessa ja sillon ku omasta mielestä se ovisplussa tuli niin en voi satavarma olla siitäkään että oliko se plussa ku viivat ei ollu ihan yhtä vahvat) Olipas epäselvää sepustusta :D

Omaa napaa: Täällä aamulla tehty testi kp 29/ 29-31 ja hyvin on viiva tosiaan vahvistunu. Nyt se testiviiva on oikeesti jo miltei yhtä vahva ku kontrolliviiva. Ehkä inan vahvempi on kontrolliviiva. Voih, toiveet niin korkeella, että sais sen nyytin syliin tällä kertaa. :heart:

Kiitäjä onko sulla mimmosia oireita? Tuntuu että mää syynään kroppaani turhankin tarkkaan..Varmasti johtuu siitä km:stä. Mulla vatsaa nipistelee sieltä täältä aina välillä...Ei mitään kovaa kipua siis, semmosta pientä vihlontaa. Kai se asiaan kuuluu vaikka välillä tietty iskee pelko, että jos ei kuulukaan. Sit vähän huono olo on ollu välillä, menee onneks nopeesti ohi. Kauhee nälkä tuntuu olevan vähän väliä varsinki aamulla ku herää ni maha kurnii hillittömästi=)
Ootko muuten jo neuvolaan soitellu? Mietin, että koskahan sinne kehtais soittaa..Ehkäpä ens viikolla vasta. En muista koska viimeks kerkesin soittaan ku sillon olin töissä ja työajat oli semmoset, että oli tosi hankala soitella sinne.

Mukavaa päivää kaikille ja Sanmarille82 ja tietty kaikille muillekin plussatuulia hurjasti :whistle:
 
Neljäskö, voi apua, avaisitko mullekin noita tutkimuksesi tuloksia flunssasta ja oviksesta. Mulla on ihan antibiootitkin päällä ja joku kurkkutulehdus. Ovis on mun uusien laskujen mukaan kyllä vasta noin viikon päästä eli kuuri ehtii just onneksi loppua, mutta silti vähän jännittää että ehtiikö, pystyykö munasolu kypsymään jos antibiootit ja tulehdus on päällä. Onko kokemuksia?

Uusille ihan mahdottomasti tervetuloa :flower:
 
KESKIVIIKKO 23.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 4/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 10/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 17/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 23/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 24/28-29
MamiJ.....................KM 01/11.............................KP 29/29-31
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11
Gabrielle..................KM 02/11



HAAVEISSA TOINEN



Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 2/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 2/
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 10/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 10/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 44/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 11/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 19/30-40
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 38/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 12/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 14/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 24/30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85



 
Viimeksi muokattu:
Huomenta. Ja sitten kysymys.. Näkyykö pregchek puikkotestissä viivan paikkaa? Äskön sellaisen testin tein ja siihen tuli ihan testiajalla kylläkin niin hailu viiva,et justiin erottaa. Nyt mietityttää,et josko se onki joku viivan paikka..
 

Yhteistyössä