Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

Hienoa että joillain entisillä pinolaisilla on hyviä uutisia! :)

ON: Mä niin toivon et tänne ei tätiä tulisi n. 5 päivän päästä. Kummallista kyllä, mulla ei ole mitään oireita, ovis kyllä pongailtu Kp15 ja sen jälkeen oli maha kipeänä, tai oikeastaan munasarjat :confused: Tänään olen oksennellut aamulla ja maha on aivan vekkulilla... Kävin oikeen työterveyshuollossa hakemassa pari lepopäivää. Myyjänä kun olen niin sieltä kassalta ei niin vaan lähetä vessaan. Hain apteekista samalla testin mut en tiedä onko järkeä tehdä vielä?!? Tänään siis Kp 25.
 
Mä en ehtinyt tässä pinossa kauaa olemaan,tein plussatestin heti seuraavasta km jälkeisestä kierrosta.Aluksi haamu mutta muutamassa päivässä se on vahvistunut.Jännittää miten käy mutta yritän olla positiivisella mielellä.Plussaonnea teille kaikille!
 
heipat

kiva lukea hyviä ultra kuulumisia =) antaa toivoa varmasti monelle.

Nyt sitten kysymys.. Tässä kun aloin laskeskella ja pohdiskella, niin onko kellään ovulaation aikaan ihan sietämätöntä alavatsa kipua??
Mulla tämä on joka kk.. Tai siis oletan oviksaen olevan niillä tietämin, koska menkat alkaa yleensä 12-13vrk:n kuluttua tästä (riippuen vähän onko kipu mihin aikaan vuorokaudesta) Mutta, että onko ovulaatio vasta tulossa, parhaillaan, vaiko jo ohi?
Pitkään aikaan mitään muita merkkejä ei ole ollut, mutta nyt paria päivää ennen kuin tuo kipu taas tuli, oli paljon limaa.. mutta edellis pv ennen kipua ei mitään. Otappa tästä nyt selvää sitten..

Epa: Voikun oireet ois sitä itseään :D bd
 
Danjuska - miulla tuo KOVA O-kipuilu tietää yleensä juurikin munarakulan puhkiamista - kirvelee ja sattuu niiiin maan perrrrrskuleesti!!!:vampire:
..ja sitten vielä se huono oloinen - yäks:x

Viime kuukausina, en enää sitä kovaa kipua ole bongannut..mutta N Y T tällä kiertoa, se veti miut pitkilleen taas punkan pohjalle hetkeksi.

..nyt onhin sellainen oloinen ollut..että jospa..jospa..:rolleyes:
 
TIISTAI 14.6.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11....KP 8/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 15/31
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 15/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 20/26-30
Naive88...................KM 04/11............................KP 22/34
Memelisa.................KM 03/11............................KP 22/34
Padmerine...............KM 11/10, 04/11..................KP 25/
Epa_88....................TM 04/11............................KP 26/
lemonade................KM 03/11.............................KP 38/
KatieSadie...............KM 02/11
Katie85....................KM 11/10
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11
Lara_84..................KM 05/11



HAAVEISSA TOINEN




Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 7/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 7/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 10/26-28
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11........................KP 26/28?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11...............KP 29/28
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10.............................KP 12/26-30
mammuzki.......KM 03/11, 04/11.............................KP 29/28
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS




HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 11/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11......................KP 31/27-28


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 11/26-30





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex





 
Onnea Nenex !! Olen ihan kade...Tänä aamuna tehty nega mut en luovuta vielä...nyt on kumminkin aika aikaista testata. Muistinkin väärin että olisin viimeksi saanut haamun KP25 se olikin vasta KP28! :D
 
Imoenille hauskaa lomaa :wave:

Astre ja äidiksi haaveileva onnea ihanista ultrakuulumisista :heart:

Kitikat paljon voimia toipumiseen :hug: Tosiaan varmasti tekee hyvää nuo uudet työkuviot. Ja hyvä juttu, että lääkäritkin on alkaneet nyt tutkimaan tarkemmin.

Gabrielle pidän peukkuja lyhyemmän kierron ja tärpin puolesta bd :)

Missa-76 kiva, että siellä jälkitarkastuksessa kaikki ok! Nyt vaan uutta plussaa metsästämään :whistle:

Epa-88 PUUUUUHHH!! Plussaa testiin :whistle: Mä oon saanut plussan aikaisintaan dpo10, joka sulla olis mun laskujen mukaan tänään, jos ovisplussa oli sulla kp15. Eli tänään ja tästä eteenpäin vois alkaa testissä jo jotain näkyä! Toivottavasti oireet ois sitä itseään ;)

nenexille onnea plussasta!!

ON: vuoto loppui sunnuntaina, joten vois aloittaa taas harjoitukset :p Tosin mies on ollu kipeänä, joten saa nähä millon se jaksaa mun kanssa jumppailla. Vois varmaan käydä varmuuden vuoksi ostamassa yhen testinkin ja varmistaa, että hcg:t on poistunu. Tekis toisaalta mieli alkaa bongailla ovista, toisaalta taas mennä ihan sattuman varassa tää kierto.
 
Voiskohan tuo ukkokin ruveta jo lämpenemään siihen kuudenteen mussukkaan koska eilen illalla tuli ja taputteli mun masua ja sanoi että oishan se ihan kiva jos täällä masussa vielä vauveli potkis :D ja nyt mulla sit taas nousi toiveet korkealle tuon asian suhteen että jos kuiteskin pian meilläkin ilmottelis 6. mussukka tulostaan :)
 
taaperotx5 - miepä laitanhin täältä vaavi plussapölyä siun miehen simmukkaan!
..eiköhän ala mieli kääntyä kuutosen suuntaan;):heart:

Onnea paljon Nenex:flower: ja pikkiselle vaaviliimaa!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Danjuska: Mulla itellä aina noin 5-3päivää ennen ovista hurjat alamasukivut. Välillä niin kovat et ihan pitää istua.
Nyt tässä kierrossa ovis oli vasta kp17 ja tänään kun oviksesta on 8 päivää alkoi samanlainen alamaha pakotus ja hurja väsymys päällä. Kokoajan tekis miel vaan nukkua. Tosin oireet voi johtua teroista, joita syön, mut toivon silti parasta! :)
Kierto olis 31 päivää ja nyt menossa kp 26. KOskahan uskaltaa alkaa testailemaan?
Plussatuulia! :)
 
Epa Pahoittelut negasta, mutta mäkin uskoisin, että on vielä vaan liian aikaista. Tikutitkos ovista vai miten oot sen bongannu? Jos maltat niin suna odottelisin sinne kp 28 (milloin viimeks sait plussan) ja testailisin uudestaan. Tsemppiä!

Sanmar Hyvä juttu, että vuoto on loppunut ja voit alkaa suuntaamaan ajatuksia uuteen yritykseen, ei sitä mielipahaa oikein mikään muu lievitä (mulla ainakaan). Toivotaan, että sun kierto ei veny km:n takia vaan pääsisit jo pian ovista hyödyntämään. Venyikö se sulla viimeksi km:n jälkeen?

maikkuliini Mä odottaisin sinne dpo 11-12 asti ettei tule turhia pettymyksiä, vaikka voihan se jo dpo 10 näkyä. Peukut pystyssä!

Nenex Onnittelut plussasta! :heart: Paljon tarrasukkia pikkuiselle matkaan!

mur-mur Toivotaan, että kova kipu palkitaan sit plussaamisella kierron loppupuolella!! Oonko ihan sokea vai miks en löydä sua listoilta? Mikä kp sulla on nyt menossa?

Danjuska Mulla on yleensä alaselkä ihan jumissa ja särkyinen pari päivää oviksen tietämillä. Tässä kierrossa alkoi eilen illalla kova polte alavatsassa ja on jatkunut tänäänkin. Yritin töihin mennessä ottaa pari juoksuaskelta, mutta munisten tietämille sattui niin paljon että ajatukseksi jäi. Eilen kyllä kävin ihan normaalisti juoksulenkillä...

).( Eilen sain hymynaaman CB:hen! En oo koskaan saanu näin aikasin ovisplussaa, jännä miten iloseks jo pelkästään se tekee! En osannu yhtään odottaa et tulis näin aikasin, onneks ollaan pupuiltu ihan muuten vaan pitkin viime viikkoa ja eilen. Jos tänään vielä varmistelisi...
 
Gabrielle: Kiitos tsempeistä! Mä tikuttelin ovista ihan vaan sen takia et halusin tietää että toimiiko mun kroppa lääkkeellisen tyhjennyksen ja ekojen menkkojen jälkeen. En mä vielä luovuttanut, katsotaan miten käy. :)

Ois kyllä maailman paras ja mahtavin syntymäpäivän viikko jos plussa pärähtäisi ! Tänään kun synttärit on. :)
 
Epalle tännekkin onnittelut :)

..täällä on tänään se kauan odotettu jälkitarkastus. Tuun kyl hulluks.. o_O Pelottaa ja hirvittää ja jännittää ja vaikka mitä o_O Kauheeetaaa!! :D Muut, palailen illalla kertomaan mitä sanottiin.. :O : /
 
Gabrielle Toi on niin totta, että kyllä se hymynaama ovistestissä saa niin hyvälle tuulelle :) Onhan se kuitenkin merkki siitä, että kroppa toimii ja on mahdollisuus siihen raskautumiseen. Tsemppiä siis oviksen hyödyntämiseen! Tosin kuulostaa, että teillä on ihan hyvin jo talletuksia varastossa;) Kyselit mun kierroista, niin ei ne onneksi pahemmin ole keskenmenojen jälkeen venähtäny. Normisti mulla siis kierto 27-28, niin pari kertaa on eka kierto km:n jälkeen ollut n.32-35. Tosin viimeksi oli vain 26 päivää :O Joten jännityksellä odotan, mitä tällä kertaa tulee olemaan. Toivottavasti suhteellisen normaali pituinen.

Epalle synttärionnittelut :flower: Toivottavasti saat sen parhaimman synttärilahjan, eli pysyvän plussan!

Emby uskon, että jännittää! Mutta kyllä sä selviät :hug: Pidän kovasti peukkuja, että uutiset on hyviä! Tuuhan heti sitten kertomaan, mitä sanottiin!

Omaa napaa sen verran, että soitin tänään polille taas niistä meiän kromosomituloksista, että onko ne tulleet. No, olihan ne vihdoin tulleet ja olivat kummankin ok, sekä minun, että miehen =) Huh, mikä kivi tippui sydämeltä :heart: Eniten kuitenkin pelkäsin just sitä, että niissä ois ollu jotain vikaa. Ens tiistaina sitten polille vielä kuulemaan yhteenveto tuloksista.
 
Viimeksi muokattu:
Hei upeat!
Tulin taas jättämään sormen jälkeni tähän suosikkipinooni :) Tasaisesti käyn edelleen kuulumisianne lukemassa ja tulen varmasti vastaisuudessakin näin tekemään! Niin paljon komppia ja tsemppiä täältä sain marraskuisen keskeytyneen km:n jälkeen!

Täällä myös reilut pariviikoa sitten ollut np-ultra takana ja kaikki hyvin. Huh. Se oli mulle ja miehellekin kyllä kauhun paikka, koska viimeksi just siellä todettiin raskauden keskeytyneen, viikolla 9. No nyt siellä polski menemään viisisenttinen ihmisen alku. Kaunis oli näky. Niskaturvotus ja seulatulokset ok. Nyt osaan välillä jopa hengähtää, mutta välillä en ;) menin tilaamaan tuollaisen kotidopplerin, jolla voin pikku sintin sydänääniä kuunnella epätoivon iskiessä.

Sädettä ja pilkettä ja aurinkoa kaikille teille. Tämä ryhmä toimia niin hienona vipuna tälle uudelle raskaudelle, että uskon sen toimivan niin myös teille muille.

Yours,
Viena&pilke 13+2
 
Heippa kaikille =)

Tulin näin pikaisesti omaa napaa kertomaan. Tänään siis tuli täti..Eli mulle voi päivittää kp1, meni nyt kierto 30pv kun normaalisti tuon 28pv.
Uudella mielellä ollaan ja toivotaan että tärppäisi kuitenkin pian. Mies oli nähnyt unta että meille syntyi lapsi huhtikuussa 2012 joten ensikuusta sen olisi tärpättävä ;)
Mutta nyt jatkan touhuja ja halaukset kaikille
 
\\o \o/ o// <3 Kaikki hyvin!! Eiku uutta putkeen vaan ja kunnolla tallettamaan!! ;)
E-pillerit loppuukin nyt sitte ja viikonloppuna alkaa menkat.. Hihihihihihi ^.^ IHANAAAAA!!!
Miekkonenki totes, et ompas helpottunu olo :heart:

Sanmar, ihanaa, että säki oot saanu hyviä uutisia!! :hug: Se tietämättömyys.. hitto se kalvaa mieltä.. : /
 
Omaa napaa täältäkin:

Oletettu ovis (omista tuntemuksista paikallistettu) hyödynnetty kovasti, greippimehut ja vitamiinit on popsittu. :D Oireita on suuntaan jos toiseen vaikka muille jakaa, mutta en uskalla vielä toivoa, koska olis niin kova paikka jos ei plussaa tulekkaan.. Nyt sitten pari viikkoa pitäs piinailla. HUH. Nyt menossa dpo6, että vielä ei mitään pitkään aikaan kannata dippailla. :D

Plussatuulia kaikille ja erityisesti jo plussia haisteleville peukut pystyyn! Kesä on selvästi verottanut mun aikaani koneella ja oon laiskasti kirjotelllu. :)
 

Yhteistyössä