Gabrielle Toi on niin totta, että kyllä se hymynaama ovistestissä saa niin hyvälle tuulelle
Onhan se kuitenkin merkki siitä, että kroppa toimii ja on mahdollisuus siihen raskautumiseen. Tsemppiä siis oviksen hyödyntämiseen! Tosin kuulostaa, että teillä on ihan hyvin jo talletuksia varastossa
Kyselit mun kierroista, niin ei ne onneksi pahemmin ole keskenmenojen jälkeen venähtäny. Normisti mulla siis kierto 27-28, niin pari kertaa on eka kierto km:n jälkeen ollut n.32-35. Tosin viimeksi oli vain 26 päivää :O Joten jännityksellä odotan, mitä tällä kertaa tulee olemaan. Toivottavasti suhteellisen normaali pituinen.
Epalle synttärionnittelut :flower: Toivottavasti saat sen parhaimman synttärilahjan, eli pysyvän plussan!
Emby uskon, että jännittää! Mutta kyllä sä selviät :hug: Pidän kovasti peukkuja, että uutiset on hyviä! Tuuhan heti sitten kertomaan, mitä sanottiin!
Omaa napaa sen verran, että soitin tänään polille taas niistä meiän kromosomituloksista, että onko ne tulleet. No, olihan ne vihdoin tulleet ja olivat kummankin ok, sekä minun, että miehen =) Huh, mikä kivi tippui sydämeltä :heart: Eniten kuitenkin pelkäsin just sitä, että niissä ois ollu jotain vikaa. Ens tiistaina sitten polille vielä kuulemaan yhteenveto tuloksista.