**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

_kenguru_ Onnea :heart:

Mäkin pidän peukkuja telle kaikille jännääjille, toivottavasti moni plussaisi :)

verppu Pahoittelut keskenmenosta :hug: : / sullakin 3 keskenmenoa takana :( pääsettekö nyt ottamaan ne verikokeet mitkä otetaan 3 keskenmenon jälkee ?

On: Täälä vihloo mahaa sen verran kovaa taas että kyllä täti kohta tulee kylään! Mieli maassa : / Miks muuten keskenmenon kokeneilla ei oo mitään "hoitopaikkaa" tai kunnon tutkimuksia julkisella puolella jonne vois mennä? Soitin siis julkiselle lapsettomuuspuolelle ja sieltä sanottii että he ei voi olla mun tilanteeseen avuksi, että pitäis oman lääkärin kautta mennä.. Ja sieltäkö sais jotain apua, ei.. Ja ihankun ne jotka ei raskaudu niin tuntuu että niillä on muutenkin paremmat hoidot. Ymmärrän kyllä, että ei keskenmenoihin löydy syytä, mutta vois siltikin olla paremmin.. Anteeksi törkeä viesti. Suututtaa vaan!
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Verppu :hug::':)':)':)':)':)'(

Musta on ihan perseestä, jos tulee monta keskenmenoa peräkkäin.. Ei vaan oo reilua :(

Kyllä mulla digi on jemmassa, mutta en uskalla tehdä vielä. Tein huvikseni ovistestin ja se oli kyllä puhdas nega, mutta... äsken taas kusasin tikkuun huvin vuoks niin taas nään siinä jotain...se ei ole vielä edes varsinainen haamu, mutta ei tuo mun mielestä viivan paikkakaan oo... Katotaan näkyykö huomenna paremmin :D

Menkoista en tiedä että onko myöhässä vai ei, ku tää on eka kierto vasta clomien jälkeen, joten ei tietoa kierron pituudesta :)

Aletaan illalla roudaamaan kamaa uuteen kämppään, käytiin äsken kattoon tää kämppä, ja no...voishan se paremmassa kunnossakin olla. Tosi ällöt betoniseinät missä näkyy reikiä ku entiset on vieny jotkut hyllytki mukanaan, ja yököttävän värisetki ne huoneet. Keittiössä on kaappien ovet aika surkeassa kunnossa, ja parveke vois kyllä mun mielestä olla vähän isompi. Mutta näillä mennään :p
Lupaan tehä sen digin heti jos tohon oikeesti tulee vähänki vahvempi haamu näkyviin, muuten en kehtaa, ku sitte pian kuvittelenki vaan omiani :LOL:
 
verpulle iso :hug:


tähän väliin pieni .. hmm.. mainos ?
Perustettiin tuonne kerhoihin suljettu ryhmä ja ajattelin vinkata siitä tännekin.
Perustettiin siis ryhmä nimeltä "Kymppikerho".
Haluttais aktiivista keskustelua elämäntaparemontista - oli se tavotteena päästä esim tupakasta eroon, laihtua, tai saada kiloja tai esim saada itsensä liikkeelle kuntosalille tai ryhmäliikuntoihin.

Idea lähti ihan puhtaasti siitä, kun itse totesin kaipaavani jotain muutakin mietittävää kun yritys ja kp-päivien lähteminen.

Omat tavoitteeni on saada painoa pois ja osallistua naisten kymppiin toukokuussa (toki en sinne pääse koska olen lapsivuoteessa silloin, mutta pakko olla ainakin mulla itselläni tosiaan muutakin mietittävää :D)

Eli jos täällä on aktiivisia elämäntaparemonttilaisia niin mukaan vaan :) !
 
miwwi oi oi oi! Olisiko... =) mutta testaa huomenna varmuudeksi uudelleen. Mä olen joskus saanut ihan roskisplussan. Olisipa sulla sitä itseään! Mahtava kesäkuun alku tulossa plussien puolesta!

ambro Mä haluan kerhoon mukaan. Liikun aktiivisesti, mutta painoa on kymmenen kiloa liikaa. Miten mukaan pääsee?
 
verppu Voi helvetti sentään!! :( :'( Oon tosi pahoillani teidän puolesta! :hug: :hug: Ei voi ymmärtää miksi toiset (itseni mukaanlukien) joutuu kokemaan keskenmenon monta kertaa peräkkäin..Niin epäreilua!! Me kaikki täällä tiedetään miltä susta tuntuu..ja tuetaan sua niin hyvin kuin pystytään..tälleen virtuaalisesti. Voimia todella paljon ja toivotaan että jaksat pian ruveta ajattelemaan uutta yritystä! :heart:

miwwi Mä oon kanssa miettinyt tota et lapsettomuuteen saa aina tukea ja apua..Jos ei vuodessa tärppää niin neuvotaan hakeutumaan tutkimuksiin. Mutta kun on saanut useita keskenmenoja ja yrittämistä on ollut pitkään, ei apua ole saatavilla. Lukuunottamatta keskenmenotutkimuksia. Jotka nekin tehdään vasta sen 3 km:n jälkeen. Meilläkin kun on tätä yritystä pian 3 vuotta takana ja ekasta km:sta tulee ihan just vuosi..Kyllä mä koen tän kaiken lapsettomuutena, vaikeutena saada lapsi. Toki meillä on yksi lapsi ja sehän vasta "punainen vaate" onkin! "Koska teillä jo yksi lapsi on, niin varmasti pystytte saamaan toisen!" Vaan eipäs ole pystytty, ainakaan vielä. :(
Mutta mutta asiaan. :D Sun testissähän näkyy haamulainen!! :heart: Mä oon tosiaan monessa peräkkäisessä kierrossa saanu pc:llä aina jonkinasteisen viivan testiajan jälkeen..liekkö niillä semmoinen taipumus?? Mutta kaikki mahdollisuudethan sulla on siihen plussaan vielä! Toivotaan seuraavaan testiin vahvempaa viivasta ja jos ehdit vilkuilemaan näkyykö testiajalla, vieläkin parempi! ;) Pidän tosi tosi paljon peukkuja!

ON: Semmoista ajattelin teiltä kysäistä et mitenkähän se onkaan tuon alkoholinkäytön kanssa tässä vaiheessa kiertoa!?? Mulla siis ois huomenna työporukan illanistujaiset ja aattelin kyllä muutaman siiderin nauttia terassilla! :whistle: Huomenna on dpo 2..voikohan haitata mahdollista tulevaa kiinnittymistä?? Tiedän, tyhmä kysymys, mutta kaikkea sitä kuumehouruissaan miettii! :LOL:
 
MiNalo samaa mietin minäkin. Häät tulossa tulevana viikonloppuna ja mahdollinen kiinnittyminen osuu just nyt viikonloppuun. Viime raskauden alussa olin työmatkalla ja jo silloin olin tietämättäni raskaana. Siellä tuli otettua viiniä lähes joka ilta. Tiedän, että sanotaan alkoholin juonnin olevan "turvallista" tässä vaiheessa. Mutta kyllä se pistää mietityttämään, että hankaloittaako se mahdollisesti kiinnittymistä?

Taidan itse pysyä parissa annoksessa viiniä ja esim. yhdessä siiderissä.
 
miwwi: Ihan ekana, mielettömän hieno haamu! Sitten tokana: mä oon myös miettinyt tota keskenmenon jälkeistä hoitoa. Mä soitin meidän neuvolantädille sillon pari päivää ultran jälkeen ja peruin tulevan neuvola-ajan ja itku kurkussa sopersin ja kerroin kuinka on käynyt. Oli mielettömän ymmärtäväinen ja toivoi, että nähdään uudestaan pian. Kuitenkin, mä olisin ehkä toivonut jotain keskusteluapua ja sellaista tahoa, jolle voin pillittää ihan avoimesti näistä tunteista, ikäänkuin "kriisiapua" siihen ensihätään. Samoin jäi kummastuttamaan, ettei automaattisesti tullut jälkitarkkiaikaa vaan riitti sitten se negatiivinen raskaustesti. Jälkitarkkiin kyllä pääsi kun mäkin epäilin että jotain materiaalia olis sinne jäänyt kun 17 päivää tyhjennyksestä alkoi menkat. Vajavaistahan toi huolto on tän asian suhteen. Onneksi on tää palsta.

Ambrosia: Mullekin vois toimia joku tollanen tsemppikerho! Liikun kyllä paljon, mutta kauhulla aina välillä mietin sitä, miten oonkaan päässyt pulskistumaan ihan huomaamattani..

MiNalo: En tiedä, mutta voisin kuvitella että aika huoletta voi olla. Siis kaiken logiikan mukaan, vaikka tietysti kaikki vaikuttaa kaikkeen. Tupakointi, ilmansaasteet, ruokavalio jne.. Mutta ehkä ennen plussaa voi olla aika rennosti?

ON: Mies kertoi tänään nähneensä unta siitä, että olen pitkällä raskaana. Pieni toivonkipinä on taas herännyt kun tuhruvuoto edelleen pysynyt poissa ja googlettelu tuosta kiinnittymisvuodosta ehkä hippasen nosti toiveita :D
Huomenna valmistuminen taas yhdestä opinahjosta ja aion kyllä sen kunniaksi ottaa kyllä lasillisen skumppaa. Tää alkuvuoden rutistus on ollut aivan kammottava, kun nopeutin alkuvuodesta koulua ihan vain siksi, että voin sitten rauhassa jäädä äitiyslomalle ilman opiskelupaineita. Voitte kuvitella, kuinka motivoitunut olin tentteihin sun muihin lukemisessa pari kuukautta sitten, joten tää on kyllä itselle ollut sellainen työvoitto.
 
Perjantai 31.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 23/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 34/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 17/27-30
miss_piggy__31v___KKM 2/13______________________KP 29/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 28/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 8/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 62/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 18/30
saraah___27v____KM 2/13_________________________KP 35/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 21/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 18/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 17/25-32
verppu_____KM 12/12,KM 3/13,KM 5/13______________KP 3/28

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 18/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 15/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 15/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 25/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 7/28-43
NeitiT_____KM 5/13________________________________KP ?/?
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 29/28-32

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 3/26-27
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 12/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 8/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 34/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 21/28-30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

saraah dpo 18
Miwwi dpo 15
coffeeBreak dpo 14
miss_piggy dpo 13
Fujin dpo 9
carolina30+ dpo 8
katrinainen dpo 6
Pölö- dpo 4
kukkurukuu dpo 2
MiNalo dpo 2


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka
Khisu
Ralliruutu


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, _kenguru_

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa, täälä on tullut plussia ja mahdollisia plussia :) Tarrasukkia teille lähettelen tuhansia :)

Verppu: :hug: Voi, toivoin niin etten sua olisi enää tässä pinossa nähnyt.. Tuli niin paha mieli sun vuoksi.. Jaksuja :hug:

Minalo: Eiköhän sitä voi juoda.. Eikö sitä suositella esim. punaviiniä juotavaksi oviksen jälkeen että auttais kiinnittymistä ;)

ON: Päivät vilisee aivan ohi.. Töissä on kiirus ja aurinkoiset päivät vetää pihalle. Vauva asia on mulle nyt niin ahdistus. On tunne etten uskalla edes raskautua, sitä vaan pohtii että sitten jos menee uudelleen kesken. Jotenkin tuntuu, että osa musta tahtoo luovuttaa.. Oon täs alkanu miettiin että pitäiskö alkaa vaan periaatteelle tulee jos on tullakseen.. Mutta täälä mä tuun pyörimään, päätin mä mitä tahansa.. Jotenkin tuo km oli niin kova paikka alkuvuodesta että täältä saa jonkilaista mielenrauhaa ja tukea.. Kiitos teille kaikille.. Samalla toivoo että täälä pysyis tutut nimimerkit ja samalla toivoo koko sydämestään plussaa! Sen te ansaitsisitte <3
 
Täällä ei oo todellakaan tulossa plussaa tässä kierrossa kun miestä ei oo näkynyt kuin nukkumassa kotona. Sitä ja keskenmenoa pillittänyt pari iltaa. Tänään sain kerrottua miehelle tunnoista, mutta... Samaa miettinyt, että sanotaan keskenmenon jälkeen että voi voi ja pahoittelut ja toivotaan että pian soittelet uudelleen ja tuut tuut.. Mie ainaskii tällä hetkellä tarviisin hurjan paljon tsemppausta.
 
Kukkuu..

Pitkä aika kun viimeksi täällä kävin. Näköjään paljon on tapahtunut -Ambrosian kohtalo pisti ainakin silmään *voimahalit*.

Päätin oman keskenmenoni jälkeen kopeloida jarruja. Elämä pyöri enne raskautta liikaa tikuttelun, oviksen ym. ympärillä ja kun keskenmeno tuli ja elämä kiertoineen palas uomiinsa, en vaan halunnut tulla tänne. Täällä on paljon vertaistukea, mutta myös sitä samaa "hulluutta" mitä ehkä halusin välttää :) Käyn kurkkimassa aina välillä, ehkä jossain välissä jaksan kirjoitellakin enemmän, mutta näin on ehkä parempi nyt. Täällä pupuilut jääneet vähemmälle km:n jälkeen johtuen pitkälti itsestäni. Käperryin kai liikaa omaan seuraani, työtäen toista pois, joka vaikuttaa sitten koko arkeenkin jollain tapaa. Vauvahaaveet ei ole unohtuneet, mutta tjot-ajatuksella ainakin toistaiseksi.

Tsemppiä kaikille yritykseen - hengessä mukana täällä ollaan :)
 
verppu Mä oon niin niin pahoillani sun puolesta!! Toi on niin kamala tilanne!!! Yhdestäkin toipuminen vie niin paljon aikaa, niin mitä se on kolmesta????!!! :hug: paljon voimahaleja :hug:

Miwwi Mulle osu onneks tosi hyvä lääkäri, joka kirjotti mulle saikkua sen keskenmenon jälkeen ja ohjas neuvolapsykolokille. Ongelma vaan oli se, että en pystynytklään avautuun siellä niin kun olisin halunnu. Vaikka se se täti siellä sano kaiken, joka sai mut itkemään, niin silti nieleskelin ja piilottelin kyyneleitä. Mulle se apu annettiin liian aikasin tai sitten liian myöhään. Pääsin 3viikkoo sen tyhjennyspäivän jälkeen. Mun olis pitäny päästä ihan heti. Mielellään ennen sitä tyhjennystä tai tyyliin 2 päivää sen jälkeen. Sen jälkeen se itku ei vaan tullu...
Mua silti ärsytti, että kukaan ei edes halunnu selvittää mistä se kkm johtu... Mä olisin halunnu mustaa valkoselle, että se oli kehityshäiriö tai mistä se nyt ikinä johtukaan.

miss_piggy Tee se digi tänään!!! Dippaa heti aamun ekaan! Pliis pliis!! Sä et voi pitää meitä enempää jännityksessä!!! Olis niin ihanaa, jos se nyt teille tulis!!!
 
Bambini oot ihan oikeessa. täältä saa sitä vertaistukee, joka on oikeesti todella arvokasta! Mutta varjopuolena todellakin testailut ja muu sekoilu :D Mäkin tossa kaks kiertoo sekoilin testien kanssa ja loppupeleissä ihmettelin, että miks. Ne lisää vaan ressiä ja tunnistan ovikseni ilman niitäkin. testasin koko kierron ja jossain kohtiin mietin, että miks ihmeessä, kun olisin sen oviksen spotannu ilmankin niitä testejä ja ei olis oikeesti tarvinnu testata kun yhtenä päivänä, jos varmuuden olisin halunnu.
Tässä kierrossa oon jo valmiiks surru, että ei nappaa nytkään (huom. nyt dpo 2:O), ihan kun voisin sen tietää jo... Pupuiluista ei ainakaan oo kiinni, etteikö vois olla tärpänny...
Mä ajattelin, että meijän on syytä pitää pieni tauko, koska mieskin on alkanu ottaan ressiä... Sovittiin, että kun tässä kierrossa kumit on jo ihan turhia käyttää, niin ens kiertoon sitten heti menkkojen jälkeen :)

Nyt on taas ihan jees fiilis ja itkut menny pois. Nyt pitäis vaan keksiä joku uus kiva pieni juttu mihin keskittyä ja unohtaa vauvailut hetkeks... Mä oon kyllä vihjaillu, että haluaisin olla talvimorsian, mutta viellä ei oo ukolle menny perille.. :LOL: Jos sopis häät parin vuoden päähän, niin ehtis suunnitteleen kivasti ja varaileen kaikki jo nyt :heart:
 
Verppu, pahoittelut ja :hug:, sinullakin todella rankat kokemukset -pikaista ja pysyvää plussaa sinulle toivon.

Tuesta kkm:n jälkeen -meillä ihana nla-täti oli todella myötätuntoinen ja kysyi, haluanko tulla asiasta keskustelemaan, ja jos en heti halua, niin myöhemminkin voi soittaa. No minä en hevin avaudu edes ystäville, mutta tuli ihana olo, että nla-täti välittää. Ja kun kävin saamassa sen tyhjennyslääkityksen, niin miespuolinen kätilö oli niin ihanan myötätuntoinen, että jo se myötätunto alkoi itkettää.

Mä olen päättänyt, että jos ei joulukuuhun mennessä plussaa kuulu, niin sit omistaudun kropan kohentamiseen -ylipainoa ei ole ja himolenkkeilijä olen, mutta vatsa voisi olla tiukempi, se on päässyt vähän lasten ja iän myötä lerpahtamaan:whistle:
 
bambini ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Itsestä tuntuu juuri nyt siltä, että tarvitsen kaikkea tätä hulluutta :LOL:. Ilman teitä olisin varmaan tosi maassa. Tämä palsta pelastaa minut yksinjäämiseltä asian suhteen. Ensi kuussa aion tosin ottaa hiukan löysemmin. En aio esim. tikutella. Ellei tämä nyt tosiaan oleTHE KIERTO.

ON keskenmeno on tosiaan vaikuttanut mun hormoineihin. Ovis on mennyt, mutta mä vuodan limaa edelleen. Nyt tosin paksumpaa ja kellertävää. Mitä hittoa tämä on?

Eilen oli ihana ilta töissä. Meillä oli juhlat vapaaehtoisille ja kaikennäköiset papparainen haki mua valssaamaan. Oli tosi kivaa ja herttaisia olivat. Hymyilyttää vieläkin.
 
Heippa taas. Täällä tultiin taas alas korkealta ja kovaa. 8 keskenmeno tuli yllättäen. 2 kertaa ultrattu ja kaikki hyvin, mutta maanantaina neuvola ei saanut sydänääniä enää kuulumaan. Tiistaina oli kaavinta ja olo tyhjä. :(:(. Meille ei siis enää taida tulla yhtään lasta, vaikka kova on kuume mutta enää ei uskalla yrittääkkään.(toki mieli voi muuttua kun aika kuluu,mutta nyt tuntuu tältä). Menemme yksityiselle tutkimuksiin kun julkisella ei enää tutkita kun 3km jälkeen otettiin joitain kokeita mutta syytä ei löytynyt. Kerkesin jo vähän huokaista kun viikkoja kuitenkin yli 12. Mutta näillä mennään nyt. :( Minut voi laittaa taustalle ja ilmoitan josko joskus yritys alkaa.
 
katrinainen & Fujin Kymppikerho - Kaksplus tuolta pitäs löytyä liity jäseneksi tai pyydä liittyä jäseneksi. Onnaako tota kautta ?


Voi Miwwi :heart: :') :hug:


Mä lainasin kirjastosta toissapäivänä Ulla Järven syntymätön - tietoa ja kokemuksia keskenmenosta. Vaikkei mun oma menetys nyt varsinaisesti keskenmeno ollutkaan, niin aihe kiinnostaa. Suosittelen tuon lukemaan. Ainakin eilen kun sivulle 44 jaksoin lukea niin tuli hirmu hyvä mieli kirjasta. Oli jotenkin positiiviisesti tsemppaava :)
Koska siellä tuli mullekin ihan uusia asioita esiin, ja voisin kuvitella että ne koskee myös mua - yhtälaillahan minäkin olen sen pienoiseni menettänyt vaikka meillä olisikin tavallaan mahdollisuus itse päättää (lopputulos olisi kuitenkin ollut sama).

Se mikä tuntuu tosi julmalta on se, että alkuraskaudenkm-kohdanneet ei saa tukea juurikaan. Ne on vaan niitä "voivoi-tapauksia". Me saatiin ihan hyvin tukea ja tietoa - tottakai kun raskauskin oli jo niin pitkällä niin saatiin syykin - toisin kun monet km:n kokeneet joutuu elämään sen kanssa että noh, nyt kävi näin.

Siellä oli myös "miesten osio" joka tottakai kiinnostaa, koska eipä suomalaiset miehet välttämättä hirveästi puhu surustaan - toki kyllä meillä puhutaan, mutta kyllä sen huomaa että toisella on paha olla ja se yrittää mua tässä pitää pystyssä.

Alkoholista : viime yrityksessä join ihan normaalisti, mutta pistoskierrossa en juonut lainkaan. Lokakuun jälkeen oon juonut tasan kerran; 1 lasin skumppaa ja 3 lasia punkkua. Eikä tee pahemmin edes mieli :) Mutta jos mulla tulis ihan järjetön tarve nollata niin kyllä varmaan nollaisin (mun tapauksessa kuitenkin riittää se 3 lasia punkkua ja pari siideriä niin kontataan kotiin). Ja eipä sillä mahdollisella alkiolla olis yhteistä verenkiertoa vielä muutamaan toviin.

missy jeeeee!!!!!!

Bambini - en ole edes tajunnut että samassa pinossa ollaan taas :(
 

Yhteistyössä