**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Toivottavasti kenguru olisi ihan harmitonta!!! Onko kipuja? Tiedän tuon tunteen, mulla tuli pyyhkiessä verta viikoilla 5+ ja 6+ sekä 8+. Kaikki oli kuitenkin hyvin, vaikka aika koviakin kipuja oli sen vuodon lisäksi! Tsemppiä sulle!
 
_Kenguru_ Toivottavasti on harmitonta! Tsemppiä! :hug: Oletko kokeillut soitella terveyskeskukseen, että pääsisit tarkistaan tilanteen? onko vielä vuotoa tullut?

ON: Tein tänään sitten sen digitestin ja ei raskaana. :headwall: Mulla on eilisestä asti ollu rinnat tosi arat!! Ja on kyllä kumma jos tää on uus oire menkoista, koska tällästä ei oo ennen ollu, ainakaan viitannut menkkoihin. Ja tätiä ei vieläkään näy!
 
Voi _Kenguru_:hug: -olen niin pahoillani!

Täällä on yritetty ovista hyödyntää täysillä -la tuli o-testiin tyylipuhdas plussa ja pe ja su tehty tallenuksia -ja nyt mä harmittelen, että just la jäi temput tekemättä, että menikö sittenkin pieleen. Toisaalta munasolu varmaan irtosi vasta eilen, koska tuli taas tosi voimakas kipu alavatsalle.

Mietin taas vkl:na, että jos onnistuisinkin vielä plussaamaan, niin olisin varmaan ihan vauhkona koko ajan tuon huhtikuisen kkm:n vuoksi -no, ehkä sitä kannattaa murehtia vasta sitten, jos sen plussan joskus vielä tikkuun saan.
 
_kenguru_ ...:hug: ... ei taas ole mtn järkevää sanottavaa :(

miss_piggy suuret onnittelut Plussasta :flower::heart:

Kyllä, kun taas tulee nuita huonoja uutisia ni elämä tuntuu toisinaan niin epäreilulta... On ihmisiä jotka ei taatusti ole vauvaa ansainnu ja raskausaikana ajattelee vain itteään ni niille tulee pyhästä hengestä tyyliin vauvoja ja sit on ihmisiä joilla on elämä tasapainossa, rakastava kumppani ja moni asia elämässä hyvin ja sit joutuu kärsimään siitä ettei voi perustaa perhettä ja vauvaa "tehdään" vuosia ja ei välttämättä sittenkään saa, ja jos saa alulle ni sit se menee kesken ja mieli murtuu aina vaan lisää ja pelko elää mukana..
Emme ole ansainneet tämmöistä kohtelua..:heart: (en toki haluaisi kellekkään toivoa tämmöistä mutta on paljon jotka ei keskenmenosta hätkähtäisi)

(.) <- väpä ei ole kesäkunnossa vaikkei olekkaan raskaana etes ;) :/
Täältä täti kurvas taas matkoihin, vihdoin...oli aika kova kolaus että koko ämmä kurvas kylään kun oli eka lupa kierto menossa.. sillä ei ole näillä kolmella kerralla tarvinnut odotella muita kiertoja, aina on ekasta tärpännyt..vaan eipä tällä kertaa :( noh, loppuviikosta toivottavasti vois taas touhuta tositarkoituksella.. tikuista koitan pysyä erossa ja vauva haavetta koitan sammuttaa ja elää sillä ajatuksella että jos ni sit mutta jos ei ni anti olla... viime kuussa elämässä oli vain tämä yksi asia...

Airinkoista viikkoa Rouvat, Naiset ja Neidit :)
 
  • Tykkää
Reactions: ralliruutu
_Kenguru_ :'( :( Eikä, ei voi olla totta! Oon tosi tosi tosi pahoillani! :hug: :hug:

Väpä Sitä on liikkeellä..sekä tota ei niin kesäkunnossa olemista :D että noita pettymyksiä..Toivottavasti saat nyt ajatukset muualle ja tärppi kävis tästä uudesta kierrosta! :)
 
Maanantai 3.6.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 26/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 37/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 20/27-30
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 31/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 11/28
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 21/30
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 24/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 21/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 20/25-32
verppu_____KM 12/12,KM 3/13,KM 5/13______________KP 6/28
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 7/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 21/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 18/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 18/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 28/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 10/28-43
NeitiT_____KM 5/13________________________________KP ?/?
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 32/28-32

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 6/26-27
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 15/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 11/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 4/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 24/28-30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Miwwi dpo 18
Fujin dpo 12
carolina30+ dpo 11
katrinainen dpo 9
Pölö- dpo 7
kukkurukuu dpo 5
MiNalo dpo 5


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla tänään siis dpo 5..ja kauheesti juilii ja tuikkii alamahaa! Molempia nivusia ja munasarjoja..Hmmm. Tälläistä en ole aikaisemmissa kierroissa rekisteröinyt tapahtuvan. Aargh! Miks pitää tarkkailla itseään koko ajan!!? :headwall: Kuitenkin joutuu kierron lopussa pettymään..

miwwi Pahoittelut armottomasta digi-tuloksesta! :( Missäs se täti oikein mahtaa luurata?! Kunpa tulisi pian eikä pitkittäis sun piinaa enää..
 
_Kenguru_ Eikä!! :'( On tää vaan niin väärin : /

Väpä Puhut asiaa! On kyllä tosi monia jotka ei haluaisi edes tulla raskaaksi, mutta sitten ne tuleekin liian helposti, kun taas me jotka sitä haluttaisiin eniten niin sitten käy näin :(

MiNalo +++++ ;)

Joo tää on mystistä... Mulla täti on aina ajoissa!! Paitsi viime kierrossa tuli jo kp 30 ja nyt kp 37 ja ei kuulu eikä näy.. : /
 
Voi kenguru :hug: epäreilua.. :(

Minalo, voi kun toivon sulle niin kovasti nyt plussaa :) Peukut pystyssä!

Väpä, sano muuta. Ei voi ymmärtää tuota. Toivottavasti meidät kaikki vielä palkitaan ja saamme niin paljon lapsia kuin itse kukin toivoo :)
 
MiNalo - kunpa NYT..kovasti kaikki raajaset täällä pystyssä, jotta 9kk kestoinen+pylläri yllättäis:kiss:

Fulin..oletko dipannut tälle päivää?..puuuuu+++++:whistle::heart:

Tänne kaikille ihunille kesä++++++puhkun..:flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
miss_piggylle hurjasti onnea!!! :flower:

kenguru voi ei! Olen kovin pahoillani!! :hug:

Tilasin 15kpl liuska r-testejä netistä. Tänäaamuna hätähousuna testasin PC:llä negan, kun en vaan malttanu olla testaamatta. Aamuisin edelleen etovaa oloa, vatsaa turvottaa, väsyttää...
 
Voi eikä _Kenguru_! Olen tosi pahoillani :(

mur-mur: En viitsinyt. Tänään aamulla tuli taas tummanruskeaa vuotoa, joten eiköhän tää nyt todellakin ollut sitten tässä :( Menkkoja odotellessa ja maalisvauvaa yritellessä siis..

ON: Ihana kesäpäivä ja suuntana taitaa siis olla kaupan kautta sidukka kouraan, huomenna kuitenkin vapaapäivä. Jotenkin tänaamuinen tuhruvuoto tiputti taas niin korkealta ja kovaa, olin laskenut ehkä turhan paljon tän kierron varaan. En sitten tiedä, voiko viimeöinen lempi vaikuttaa vuoteluun, mutta kaiken logiikan mukaan ei? Pieni masis vaikka tiedänkin että toivoa on niin kauan kun menkat pysyy poissa, mutta jotenkin ei oo enää yhtään raskautunut fiilis.
Ehkä vituttaa sekin, että mun kierto on nyt sitten jumittunut tähän noin 32 päivään - viihdyin niin hyvin sen säännöllisen 28n päivän kanssa.
 
Kenguru :'( olen tosi tosi pahoillani!

Fujin Voi ei. Jospa nyt olisi sulla edes sitä vaaratonta alkuraskauden tuhruvuotoa eikä täti kyseessä.

Minalo Olisipa sulla niitä raskausoireita. Pidän peukkuja pystyssä.

ON No mulla oli tosiaan viime perjantaina repäisykipuja ja pientä tuhruvuotoa DPO 6 ja olin jo hetken ihan innoissani suunnittelemassa plussaa. Nyt siiten DPO 9 eikä minkään asteisia oireita mihinkään suuntaan. Eli tätiä täälläkin viikonlopuksi odotellaan.
 
_kenguru_ Iso iso voima hali täältä! Oikea rutistusten rutistus :heart:

OMANAPAILUA nyt pelkästään...eli kaipa hiljalleen aktivoidun sitten tänne. Fiilikset on järkyttävän ristiriitaiset, kunnon itkupotkuraivariteiniangsti olo välillä tän mun keskenmenoni kanssa. Vaikka mä myönnän, että oli se munkin aika kokea moinen ja ottaa jonkun muun paikka keskenmenojen junasta.

Mä olen 85% varma, että mulla oli ovis eilen tai sitä edellisenä päivänä. En tiedä onko se mahdollista, mutta sellainen olo mulla on. Ja peittoakin on heiluteltu..tosin vain kerran. Mutta sen verran oon oppinut, että se kertakin joskus riittää. Ovista en ole tikutellut, enkä varmaan tule tikuttelemaankaan :LOL: koska mä tiedän, että menis ihan yli ja överiksi koko homma multa. Haluaisin pitää jalat maassa.

Yritys on aikalailla TJOT meiningillä, mies taitaa kuumeilla munkin edestä. Se on raukka hitusen hämmentynyt näistä mun ristiriitaisista fiiliksistä, kun joka toinen päivä julistan, etten enää haluaa ikinä enempää lapsia ja joka toinen päivä puhun siitä, että sitten kun tulokas antaa itsensä ilmi ja ilmoittaa tulostaan :LOL:

Hain syksyksi kouluunkin. Ja voin vannoa, että saan sen koulupaikan ja varmaan plussankin ja sitten saan pähkäillä, että mitenkä tuo iltakoulu hoidetaan..ts. jaksaako mies, kun koulu on kuitenkin toisessa kaupaungissa. Mutta sen ajan murheita :)

Mutta jokatapauksessa, mä tässä odottelen siis tätiä tai jonkinsortin raskautumisoireita...n. 2vjo päähän ja siitä eteenpäin :) Nyt tututustun ketjuun :)

Joosukka, TJOTTaillen
 
miwwi: Sullekin plussa nyt nopeesti!

Niin ja tosiaan, voihan se olla, että se aamuinen oli vain jotain raskautumiseen liittyvää. En vaan halua nostattaa toiveita vielä enemmän kuin mitä ne jo on katossa, että pettyminen olisi edes vähän inhimillisempää. Taas nukutut kolmen tunnin päikkärit kyllä helpotti oloa hieman :D Tää väsymys kyllä puhuisi salamatkustajan puolesta - oon nyt nukkunut sujuvasti päikkärit muutamana päivänä peräkkäin, jatkuvasti janottaa ja viime yönä heräsin jopa vessahätään. Mutta, kaikki voi johtua ihan vaan vaikkapa helteestä. Huominen on kyllä mulle sellainen final countdown, jos ei huomenna ala ihan oikeesti kunnon menkat ni sit kyllä testaan ja saa luvan löytyä parin viivan edestä testauksen aihetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Taustailua harrastaneena ilmoittaudun täällä taas.
Jälkivuoto km jälkeen loppunut ja heti kiusaksi emätintulehdus tms. Vagi-c alkoi helpottamaan. Luin netistä bakteerivagionoosista joka voi aiheuttaa keskenmenoja ja mulla oli se ennen näiden kahden keväisen keskenmenon välissä. Eipä sille enää mitään voi jos se on ne aiheuttanut, mutta mietin vain kuinka mahtaa olla fiilikset sitten kun jälleen raskaudun. Muutan varmaan terveysasemalle ja käsken tutkia joka päivä kaiken ettei mikää vaan voi olla pielessä.
Ovista oon koittanut tikuttaa mutta mitään haaleaa vahvempaa ei näy. Kaipa me sitten odotellaan ne ekat menkat ennen kuin mä alan miettimään kunnolla koko vauva-asiaa uudelleen. Toivoisin vain että se kävisi jotenkin helposti että hupsista vain olen raskaana. :D
Pakko koittaa pitää ajatukset muualla.
Nyt palaan lukemaan teidän juttuja. :)
 
katrinainen kiitos :)
NeitiT tervetuloa ja pahoittelut :(

Mä päätin nyt sitten seuraavanlaisen sotasuunnitelman :D Eli meen sittenkin huomenna duuniin ja pidän torstain ja perjantain vapaata. Päätin lähteä mökille pois tietokoneen ja sisävessan äärestä ja testailen siis vasta perjantaina kun tuun takaisin jos aihetta vielä löytyy. Silloin pitäisi jo näkyä jos on näkyäkseen. Levollisin mielin eteenpäin, vaikka skumppa onkin varmuudeksi holitonta.
 
Hei kaikki! Olen jo pitkään lukenut viestejänne, ja nyt pitkän pohdinnan jälkeen uskallan kirjoittaa omilla tunnuksilla. =)
Onnea kaikille plussanneille, olette todella sen ansainneet :heart:

Olemme mieheni kanssa jättäneet ehkäisyn pois 12/11 ja onni meille oltiin antamassa pitkän piinailun jälkeen syyskuussa ´12, mutta rv 6 se otettiinkin jo pois. Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. Kaikista kovin asia minulle olisikin se, että emme koskaan saisi omaa lasta. Turhautunut olo kaikkeen ja katkeruus vaivaa liikaakin. Tuntuu niin pahalta se, etteivät jotkin ihmiset edes halua sitä lasta ja silti se heille suodaan?!

Kesäisiä plussatuulia meille kaikille :heart:

haluaisin osallistua viestiketjuun:

Helbi ikä 26 kp 7/29 km 9/12 ya 12/11 ja ensimmäistä toivomme
 
Viimeksi muokattu:
Helbi Tervetuloa joukkoomme! Pitkä yritys teilläkin takana jo..Ja ikävää että niin kovin toivottu raskaus päättyi keskenmenoon! :hug: Kunpa tärppäisi pian. Ymmärrän niin nuo pelkosi..Se on ihan ymmärrettävää! Toivon sydämestäni ettei pelkosi käy toteen. :heart:
 

Yhteistyössä