**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

katrinainen: Mulla kans on sellanen olo, että mä en pääse edellisestä yli, ennen uutta. Sellanen, et musta puuttuu osa.. En oo kokonainen.. Tarpeeton. Mitä mä teen, jos en saa lasta?
Sit mietin, että jos olisinkin raskaana... En kertois kenellekkään. En uskois sen olevan elossa ennen kun ollaan tyyliin puolessa välissä... Tää olo sattuu.. Painaa sydämessä..

"Missä meijän vauva on? Mitä toi teki ansaitakseen ton raskauden?Toi voi viellä mennä kesken... Mitä pahaa mä oon tehny? Meissä on jotain vikaa... " pyörii vaan päässä.

Miks se uus raskaus ei vaan ala... Sittenhän sen näkis mitä tapahtuu...

Ehkä se tauko sais sen uuden alulle? Lakkais nyt vaan ressaamasta...

Meinasin polttaa.. Kysyin luvan ottaa tupakan kaverin askista. Anto luvan, mun olo helpottu... En polttanut... Vielläkin tekee mieli... Alan polttaa uusiks ihan vaan siks, että olis yks murhe vähemmän mietittävänä... Murh...

Ja sitten.. Nyttenkin tekis mieli itkee huutoitkua, mut se ei vaan tuu... Mä haluaisin jo päästä yli tästä... Iloita elämästä ja ottaa löysemmin. Ärsyttää aina valittaa täälläkin.
 
Kukkurukuu, mä niin muistan tuon tunteen kun mun eka raskaus meni kesken... Kehitettiin hirveä stressi siitä. Päätettiin myös että nyt pidetään taukoa. Ei kylläkään estelty mutta mentiin naimisiin, otettiin koira, unohdettiin vauvat. Niin klisee mutta kuinkas sitten kävikään, odotin kohta kaksosia! Kyllä se henkinen irtiotto voi tehdä ihan hyvää :)
Mulla on tuttu kaava tämä että joka toinen raskaus menee kesken. Tai siis toivon että sama kaava jotta seuraava sitten onnistuis...
Turvottaa myös ja alaselkä kipee, naama rupes kukkiin. Plaah.. Yritän malttaa huomisen katsoa alkaako menkat, pe testaan jos ei.
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Kenguru, paljon, paljon onnea!

Täällä saatu tosi haalea viiva o-testiin ja mies jo kellistetty varmuuden vuoksi -sekin puhuu oilin puolesta, että nämä touhut innostaa taas niin paljon, että voisin harrastaa useammankin kerran päivässä.Uusi täsmätalletus suunnitteilla perjantaille (pitää varmaan antaa miehen välillä levätä) ja sitten jos viikonloppuna/alkuviikosta vielä pientä sutinaa -että se siitä rennosti ottamisesta:whistle:

Jaksamista loppukierrossa piinaileville -se on niin hanurista, kun raskaus ja pms-oireet monesti muistuttaa toisiaan:( Itse vielä kestän melkein kaiken muun, mutta se turvotus ennen menkkoja on tosi ahdistavaa, tuntuu, ettei missään vaatteissa ole hyvä olla, vaan kaikki kiristää ja hiertää. Vaan senkin turvotuksen kestää paremmin, jos se on alkuraskauden oire.
 
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
_Kenguru_ Onnittelut!!!!! Ihqua!!:D Kyllä toi testi on luotettava, ei näytä väärää plussaa. En oo ainakaan ikänä kuullut/lukenut (käyn vieläkin välillä lukemassa tätä palstaa ja ihana lukea "tutun" palstalaisen plussa uutisia. En vaan osaa vieläkään kokonaan jättää tätä ketjua.)
 
Kenguru valtavasti onnea! :heart:! Olen niin iloinen puolestasi tarrasukkia pikkuisen matkaan! Ja ihanaa odotusaikaa.

Kukuruu niin samoissa tunnelmissa :hug:. Muttakyllä mekin tästä suosta noustaan. Ja entistä vahvempia!

Fujin mäkin itkien ja luin sitä ketjua. :hug:

Pikkusukka :hug:

ON ei kerrassaan mitään. Ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
 
Kenguru hurjasti onnea ja paljon tarrasukkia! Itekin kyllä luottasin tuohon testiin, enkä oo kuullu tuon antaneen virheellisiä plussia.

ON: Täällä on edelleen etovaa oloa ajottuen aamuun, alavatsaa turvottaa (kohta joutuu ottaa kokoa isommat työhousut taas käyttöön), nännit edelleen arkoina, nuhaa ja väsyttää koko ajan. Eilen kaupassa käydessä ostin Pregcheckin liuskatestin, josko malttasin odotella viikonlopulle ainakin ennen ku teen testin...
 
  • Tykkää
Reactions: katrinainen
miss_piggy
Onnea Kenguru! :)

).( Dpo 12, ja oli näkevinäni aamun ekaan pissaan dipatussa testissä jotain.. Musta se oli vähän punertavakin, mutta koska oli oikein esi-äitien esi-äiti niin ei sitä saanut kameralle ikuistettua. Selittäis kyllä mun hirveän eilisen turvotuksen ja sen, että vieläkin on kohtu jotenkin "arka" kun mahaa painelee. Jännäks menee. Katotaan :popcorn: Kumminki täti kurvaa paikalle :D
 
Miss_piggy tee digi!!:) Onko sulla jo menkat meyöhässä?

Mulla ollut nyt parina päivänä tuntemuksia tuolla kohdun/munasarjojen seuduilla. Pieni toivon kipinä on siis leimahtanut, mutta en siltikään liity piinailijoihin. Eilen lenkillä vihlas pari kertaa niin, että piti hidastaa juoksua. Mutta sitten taas tulee järjen ääni, joka sanoo, että ny on vasta dpo6.
 
voi kenguru :heart: ihan mahtavaa!!

missy vois tosiaan tehdä digin :) Mä alan pikkuhiljaa kallistumaan myös tohon digikansan puolelle .. jos jotain viivaa tulee niin kyllähän digikin sen tunnistaisi jokatapauksessa :)

mä mietin että pitäisköhän mun kokeilla tässä kierrossa teroluteja ovulaation jälkeen? Eli siis tikuttaa ovis ja ottaa terot kehiin.. tukis sitä keltrauhashormonia...
Onkohan sillä mitään vaikutusta ?
 
_Kenguru_: Voi eikä miten ihanaa!! Paljon onnea!

Ja mielettömästi plussatuulia kaikille piinailupäiviään viettäville!

ON: Täällä eilinen tuhru oli siis vain eilisen juttu.. Tän kierron positiiviset puolet on olleet ehdottomasti ne, että ovuloin (joten ei tartte enää testailla) ja ettei omituisia välivuotoja tätä eilistä lukuunottamatta ole ollut. Jotenkin eilisen masentuneisuus ja vitutuskin on väistynyt, olo on tänä aamuna paljon rennompi ja uskon vahvasti siihen, että meillekin annetaan onnistunut raskaus jossain vaiheessa kun sen aika on. Aivan sama, syntyykö vauva helmikuussa vai syyskuussa, ensi vuonna vai sitä seuraavana, kun tulee niin on aivan varmasti juuri se meille tarkoitettu rakkaus.
 
Kenguru, ihanaa :heart: Suuret onnittelut! Ei se digi valehtele, niin kuin moni jo sanoikin..

miss_piggy oi vau! Nyt peukut pystyyn toden teolla!

Fujin, kiva että olet paremmalla mielellä :)

ON: jännitys tiivistyy... olen malttanut olla testaamatta. Huomenna aamusta testaan jos on vielä aihetta. Aamulla oli mieletön päänsärky, ei olekaan pitkään aikaan ollut. Kaikenlaisia jomotuksia on kyllä tuntunut muniksissa ja alaselässä.. Turvottaa ja naama räjähti kukkimaan. Voi olla oire kummasta vaan.. argh, ja koko ajan ravattava vessassa tarkistamassa tilanne. Onneksi on töiden jälkeen ilta täynnä touhua, tulisin täysin hulluks muuten.
 
Ei kahta ilman kolmatta. Eli mä hyppään tänne takasin... Keskenmeno alko eilen töissä ja nii rajujen vuotojen kera että lähdettiin naistenklinikalle tarkastukseen. Ei sieltä sentään tyhjin käsin tarvinnu kotio lähtee vaan sain mahti hienot sairaala housut mukaani! Raskausviikkoja oli kasassa 11+5 ja tänää ois ollu eka ultra. On niin tyhjä olo, itketty on mut jotenki nyt on vaan sellanen olo että vittu oikeesti ja kiukuttaa. Tiedätte varmaan tunteen..

verppu_____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_______KP 2/28

Onnea plussanneille! :flower:
 
miss_piggy mähän sanoin, että sä plussaat! Jihuu! Nyt viivaa vahvistamaan. Tämä on THE KIERTO! Perässä tullaan joku kaunis päivä :).

taru,rosuliina, fujin, coffee break ja muut jännäilijät lupaavilla oireilla Mä pidän teille peukkuja ja varpaita pystyssä. Ajatelkaa mikä ihana alkukesän plussapuhuri meille on tulossa.

kettula Tämä on ihana ketju vaikka tänne joutuminen onkin valitettavaa ja epäreilua! Täällä ollaan kaikki samassa veneessä ja tuetaan toisiamme. Toivottavasti uskallat liittyä tänne pian.

ON meillä on aamu aloitettu lasten riidalla. Minua väsyttää ja on huono olo. Koska nuo kilpparilääkkeet helpottavat oloa? Olen ihan puhki. Vatsa onneksi on alkanut toimimaan. Eli jotain aineenvaihdunnan paranemista kropassa tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitos Katrinainen peukuista ja varpaista! Mutta oikeesti en odota plussaa tästä kierrosta. Mutta ensi kierrosta sitten viimeistään. Tosin sitten saisin tietää plussasta juuri ennen omia häitäni:) Ei haittaisi yhtään se, ettei voisi juoda alkomahoolia, mutta se, ettei vielä viitsisi paljastaa asiaa kaikille juhlavieraille. No, se on sitten sen ajan "murhe".

Verpulle pahoittelut ja sympatiat täältä. Eikö jo olisi sinun kohdallasi riittänyt?!
 

Yhteistyössä