**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Joo voi olla että mä nyt vaan hätähousuilen... :D Mutta ihmetyttää kun ei tuu vielä edes sitä hailakkaa viivaa. :confused: Sen jälkeen kun ovis on jo ollut niin on yleensä tällaista puhdasta negaa... Hmm... No toivotaan että se on vielä tuloillaan! Tai jos oli jo, niin toivottavasti ehdittiin saada se kiinni, nimittäin ennen kp 10 meillä ei oo lakanat viuhunut tässä kierrossa... : / Rosuliina, puhuitkos sä siitä "joka toinen päivä taktiikasta" tässä kierrossa? Vai kuka se oli.. Ajateltiin tehdä samoin. :) Nimittäin jos harrastellaan joka päivä, niin miehen värkki tulee niin araksi että hommailut ottaa siihen jo aivan kipeää.. :D Eli parempi joka toinen päivä niin pysyy homma aktiivisempana.. ;) Harmi vaan kun tämä aloittaminen venyi peräti siihen kp 10... Ja se on yksinomaan mun vika. Mä olin niin väsynyt viime viikolla työpäivien jälkeen, että en millään jaksanut/ei huvittanut touhailla.. :ashamed: Enkä ajatellut että heti menkkojen jälkeen olisi niin kiirekään...

Muoks! No joo nyt vasta itse tajusin kun luin oman viestini että ei me nyt kyllä varmasti ainakaan myöhästytty jos jo kuitenkin kp 10 ekan kerran touhailtiin... Menkat kesti kuitenkin sen 5-6 pv joten eihän siinä nyt ollut kuin muutama päivä (just ne viime viikon arkipäivät) kun ei touhailtu... Miten musta on tullut tällainen hätähousu?? :D Heh..
 
Viimeksi muokattu:
Mariah33 Ihan hyvinhän te ootte "luupissa" jos kp 10 alkanut touhuilut:) Joka toinen päivä-taktiikalla yritetään mennä, jotta siittiöitä ehtii tulla/kerääntyä (tai mitä termiä siitä käytetäänkään). Tänä aamuna tosin suorituspaineet kasvoivat miehelle liian suuriksi. Se ottaa seksin lähellä tärppipäiviä liian vakavasti, siis liikaa vauvantekomielessä. Muutoin onnistuu aivan hyvin. Huoh, no täytyy yrittää illalla uudestaan.
Toivottavasti tästä ei synny meille ongelmaa. En voi olla sanomattakaan, että milloin otolliset ajat, koska matkustamme töissämme niin paljon ja vapaa-aikammekin on aktiivista. Ts. jos en kertoisi menisi otolliset päivät aivan varmasti ohi.
 
Täällä Divina lääkettä nyt kohta viikon verran napsittu, 3kk kuurina syödään jotta kohdun limakalvo kasvaisi paksummaksi. Se on tahtonut olla maksimissaan sitä 6mm. Ilmeisesti buustaa omaa hormonituotantoa, sitä syödään myös vaihdevuosiin (oujeah). Alavatsaa jäytää ja tissit hieman arat. Ovis oli eilen ja aktiivisia ollaan oltu. Tänä aamuna jälleen kumma pieni tuhruvuoto, saattaa johtua lääkkeestäkin kun ohjeissa välivuodot haittavaikutuksena mainitaan. Välivuotoja mulla on ollut muutenkin mutta yleensä vasta 4-5 pv oviksen jälkeen. Alkuviikolla oli taas positiivinen olo tästä kierrosta, mutta välivuoto veti taas mielen matalaks, eikö se kohdun limakalvo nyt taaskaan jaksa alkua pitemmälle... Mutta lokakuun alussa on naispolille aika hoitoihin, ehkä siellä päästään puusta pitemmälle. Verikokeet hoitoja varten otettiin pari viikkoa sitten, katsotaan josko saisin soiteltua niistä, jos jo vähän sais osviittaa onko suht normaalit. En tiedä miten tämän yrittämisen sais jotenkin vähemmän väännöks kun päivittäin on jatkuvasti mielessä ja on ollut nyt jo sen yli vuoden. Töihinlähtö hoitovapaalta olis joulukuussa ajankohtaista ja olen ollut töihin yhteydessä käytännön asioista. Siellä suuret organisaatiomuutokset käynnissä, sikäli hyvä palata kun kaikki muutkin on ihan kahvilla missä mennään... Mentaalista prosessointia on tehty ja on vielä tehtäväkin, keskenmenot kun on eniten syönyt juuri tuon töihinpaluun ja esikoisen hoitoonlähdön takia. Ajatuksissa kuitenkin se mahdollisuus että jossain vaiheessa raskautuisin taas ja töissä ollaan vaan jonkin aikaa. Jollekulle taholle tekis mieli haistattaa pitkät kun vaan tietäisi minnepäin voisi reklamaation tästä elämänvaiheesta tehdä ;) Onneksi esikoisen myötä joka päivässä on paljon hyviäkin hetkiä, kovin ristiriitaista aikaa tämä.


Tsemppiä ja plussia meille kaikille!
 
Sunnuntai 18.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 42/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 13/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 13/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 4/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 12/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 24/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 9/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 28/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 6/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 13/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 29/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 29/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 34/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 14/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 2/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 3/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 20/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 17/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 6/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 48/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 24


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Dorian


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi no huh huh! Siinä vasta plussien plussa! :) Sydämellisesti onnea!! <3 Ihanaa et ees toinen meistä veteraaneista pääsee odottajien puolelle! ;) Ja NYT niitä tarrasukkia tonneittain..Toivon koko sydämestäni et saatte viimein sen ansaitsemanne nyytin syliin asti. <3
 
Helou!
ja heti ekaks SORI, ku en oo joutanut kirjottelee.Oon tehny sikana töitä(lue paennut omia ajatuksia),ja siitä syystä ollu ihan sika väsyny. nytki oon yövuorossa.

Täällä on plussailtukin,jeeeeeeeeeeee!!! <3 onnea!!!
mulla on nyt vuoto loppunu.omituisin mielin ootan menkkoja alkavaksi.ennen ei halunnut, että ne alkaa ja nyt km:n jälkeen haluaa tietää missä mennään. Ja niinku Silvia Logoki oli pohtinut tuota kierron säännöllistymistä niin samat mietinnät täällä. Tosin niin ku aiemmin sanoin niin ois kyllä mellevää raskautua niin ettei menkat ala olleskaan eikä tietäis olevansa raskaana.. tällä hetkellä kroppa tuntuu niin ku ovistelisin paitsi ilman kipuja.yleensä mulla on oviksien aikaan pinna tiukalla, limat valuu ja maha menkkamaisesti kipiä. Oireet on ollu niin selvät, etten oo koskaan oviksia tikutellu.saa nähä miten nyt sitte jatkossa:)saatte sitten neuvoa mitä ovistikkuja kannattaa ostaa ja mitkä on halpoja.tai voisitte jo nyt kertoa :D niin ku muutkin niksit raskautumisen edesauttamiseksi. oon niissä ihan tumpelo:)nyt syön niitä raskaus-ja imetysvitamiineja ku ne kerran tuli ostettua ennen km:a. mut ilmeisesti greippimehu ois hyvästä kans? sen juonti voi jäähä väliin. en saa greippiä alas missään muodossa, kiitos teinivuosien lonkerokänneistä :D yök!

Teillä oli puhetta tuosta seksin ei romanttisuudesta.meillä ollu ihan samat kuviot. tuota keskenmennyttä raskautta ku yritettiin niin mies jo sano, ettei hän oikeesti pysty hommiin sillo ku mä vaan ilmotan että nyt. pitää yrittää nyt ottaa opiksi:) meillä on vaan niin pirun vähän yhteistä aikaa ku molemmat ollaan vuorotöissä ja lapset ei oo tarhassa.eli käytännössä kotona läpsystä vaihdetaan vuorojen välissä. Ja joskus vielä menee niin että saattaa mennä reilu viikkokin ettei ees nukuta yhdessä ku jompi kumpi on yövuoros.Heiluttele siinä sitten peittoja:) MItähän net työkamut sanos, jos joku kerta kysyis et voisinko tulla joku kerta iltavuoroon tunnin myöhässä että ehtis miehen kans touhuta :D Onko kellään muulla tällasta tilannetta, että yhteinen aika miehen kans on tosiaan kortilla?

nyt tarttee mennä välillä tekee töitäki :D

ens yöhön:)
 
Miwwi Onnittelut vahvasta plussasta!! :flower: :heart:

Kaarina80 Minulla ja miehellä on myös haasteita sovittaa seksiä arkeen. Molemmat matkustamme töissämme ja miehellä vielä vuorotyö.

Musta tuntuu, että mun pitäis siirtyä nyt taustalle, pois täältä. Mies on aivan lukossa tämän yrittämisen kanssa:( Ja sitä myöten mua ahdistaa aivan suunnattomasti kun tietää, että nyt olis taas se aika kuukaudesta ja toisella hirveet suorituspaineet. Sain myös sen käsityksen, että mies pelkää uutta keskenmenoa. Tuntuu, että ollaan ajauduttu umpikujaan.

Mietin vielä siirrynkö taustalle. Toisaalta tämä ryhmä auttaa kun saa purkaa tuntojaan täällä, mutta toisaalta tämän myötä olen liikaa nyt kiinni yrittämisessä.
 
Ohoh... Oon tänne unohtanu päivitellä.
Eli kp 27 / dpo 12.

Haamuiltu ja selkeetäkin viivaa tullut, mut lasketaanko haamuksi, en tiiä.
Digiin 1-2... Mut mut tänään aamupisusta paaaljon haaleempi viiva, kun eilen iltapäivällä. Eilen iltapäivällä sain jo selvästi kameralla tallennettua testistä testiajan sisällä kuvan siitä viivasesta, nyt aamusesta vaikee tallentaa edes kuivaneena...

Et taitaa kemialinen olla... :-(
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta leidit

Onnea Miwwi!
Emeli ja Silvia mulla kanssa kierto ollut ennen tm tarkasti 26 pv, keskenmenon jälkeen (nyt neljäs kierto menossa) ollut 28 pv. Lämpökäyristä päätellen ovuloin ensimmäisen kerran vasta tässä kierrossa, kp 13, kuten ennen raskauttakin, joten odottelin tämän kierron olevan 26pv - eli huomenna pitäisi alkaa uusi. Mulla kuitenkin lämmöt laskee päivää ennen kuukautisia takaisin ihan alas, eikä tänään ainakaan vielä ollut laskenut, joten pieni toive vielä kytee.. tein kuitenkin negatiivisen testin lauantai aamuna (dpo11) :(

Makuuhuonejutuista, meillä kanssa yritetään niin kovaa siinä oviksen ympärillä, että sen jälkeen tulee totaalinen uupahdus. Mies hieman kitisee suu mutrulla kun en loppukuusta ole kimpussa niin kovasti :D Toistaiseksi kuitenkin ei paine ole kasvanut liian suureksi. Siitä huolimatta ajattelin ensi kierrosta unohtaa mittailut ja tikkukuilut.....saapa nähdä malttaako sitä.
 
Ensiksi onnea Miwwi ja tsemppiä ja toivotaan että kaikki on kunnossa ja keväällä olet onnellinen tuore äiti :heart:

Muistatteko kun täällä uhosin että minä en ainakaan mitään ovulaatiota tikuttele vaan ihan rennolla meiningillä mennään että stressi ja paineet minimoituis.. noh.. noh... äsken sitten tilasin oikein tikkukaupalla ovulaatio ja raskaustestejä netistä :ashamed: Perkele mun kanssani!

Tilailin myös ajan yksityiselle gynelle.. miksikö? no siksi kun jälkitarkastuksessa ei ultrattu ja mun pääkoppaa raastaa mistä mysteeriset väli/tiputteluvuodot johtuivat (tällä hetkellä ei vuoda niin mitään, kuivaa on...). No nyt kuitenkin ajattelin että kannattaako se liki 100e sitten siihen tuhlata kun kerran sen kummempia kipuja / akuutin tulehduksen merkkejä ei ole ja vuotokin nyt poissa ja peruutin huomisen ajan. Eli aika eipäs-juupas-eipäs mielentilassa täällä mietin että mitä tän oman kroppani kanssa teen. Lisäksi en ymmärrä kun nyt taas eilen illalla alkoi jäätävä mahan turvotus joka näyttääpi edelleen olevan paikallaan.. alkaako mulla menkat kohta, vai mitämitämitä. Siksipä päätin että kun testit saapuvat postilla toivottavasti keskiviikkona meikätyttö testaa nätin ja puhtaan negatiivisen vain mahansa turvotusta raskausoireena pitäen (ja on mulla kuviteltuja nippailuitakin). Huhhuh tätä touhua! :D
 
Ja onnittelut plussasta! Sekin on suuri erävoitto :)

Määäkin haluun plussan! Viime kerralla se tunne oli niin jhees kun sitä testiä sai epäluuloisena tuijotella edestä ja takaa, eri valoissa ja tietysti sivuiltakin :D

EvaparadiseMäkin alussa sanoin tosi kovasti että mä en sitten rupee mitää yrittämään yrittämään tosissani vaan tuleeku on tuloillaan. Ja testeihin en roposiani tuhlaa.. Vaan vaan.. Ihan toisin kävi :D taas meni raskaana.fi:n sivuille pääl 40e ovis- ja raskaustesteihin. Mä järkeytän tätä sillä et jokasel on harrastuksensa ja jos mä täl saan ittelleni mielenrauhaa ja tekemistä niin se on sitten niin ..

Mun ei kans pitäny men jälkitarkastukseen, sanottiin et odota vaan seuraavia kuukautisia et hyvin on tyhjennys jo tapahtunutkin. Mut oli nii kamalat kivut vielä viikon jälkeen et laitettiin lähete ultraan, jossa vaan todettiin kohdun olevan tyhjä ja munasarjojen näyttävän hyvältä, ei tulehdusta ja endometrium muistaakseni alle 1cm.. Kuitenkin kaikki OK. Olivat oikeassa et ei olis tarvinnut tulla tarkastukseen mut selkä vaan vihotteli ni pelkäsin et mikä on.

JA TÄHÄN PÄIVÄÄN.. Kuukautisia "odottelen". Jos ei huomen ala niin kai vois testailla. Tällä hetkellä en tunne mitään oireita ja toivon parasta ja pelkään pahinta.

Emeli-
 
Heipat!! :wave:

Onnea Miwwi Plussasta! :flower: =)

Kaarina Kyselit töistä, oon ite säännöllisessä työssä mutta mies ajaa rekkaa |O eli niillä ei oo mitään käsitystä koskaan seuraavasta reissusta, nyt on yleensä ollu joka toinen yö kotona tai vaihtelevasti. Eilen ei kuulunu pomosta mitään ja sanoinki että puhelin soi aamulla niin niinhän se soiki seiskan jälkeen että "et viittiis lähtä purkaan rekkaa" mutta pääsee kotiin vielä yöksi ja aamuyöstä lähtee sitte taas.. Reppana on välillä niin väsyny ku kotiin tulee mutta silti jaksaa antaa mulle sitä läheisyyttä :rolleyes: Onhan tää tämmöstä- olla rekkamiehen vaimo- koskaan ei voi tietää ootko viikon yksin vai yhen yön :mad:

Meillä ei tuo vauvanteko niin vaikuttanu seksiin, sitä on aina ollu ja ehkä se oon minä joka sitä vauvan tekoa sen aikana enemmän mietin.. mutta ennen km:a sitä harrastettiin sen ilosta.. ja se vauvan tekeminen oli taka-alalla. Toki asia ois voinu olla eri jos seksiä ois ollu harvemmin.. Mutta nyt keskenmenon jälkeen oon huomannu miehestä että ennenku se on lähössä ajoon niin sen on _ihan pakko_ antaa mulle pari siima häntää :D

Viime viikolla romahdin kyllä ihan totaalisesti ku sain keskiviikkona vahvan viivan o-testiin ja en ollu päättäny hyödynnetäänkö sitä. Noh, miehen piti päästä kotiin keskiviikko illaksi ja se ei päässykkää niin mulla kuulu *naps* ja haukuin miehen työn alimpaan helvettiin ja vannoin että nyt jää lapsenteko ja kaikki muut päälle :ashamed: eli mua ilmeisesti harmitti se että "ehkä ovuloin" ja mies ei ollukkaa paikalla... MUTTA torstaina oli sitte vielä vahvempi viiva testissä eli se oli vasta se plussa, ja limojaki olin huomaavinani. Lämmöistä en osaa vielä sanoa, normit on vissiin 35,8 - 36..viimeksi nousi ku tärppi kävi 37 mutta nyt on ainaki vielä ollu vaan 36,3-36,5. Eli oisko nyt sitte DPO4

Oikeestaan oisin niin tyytyväinen jos ne menkat alkais etes nyt sitte parin viikon päästä, taitaa melkein paukkua siinä vaiheessa jo kp80 lähemmäs : / mutta vaikka tärppi ei kävis ja menkat ei alkais niin missä vika? on tämä kyllä hommaa..
 
Vertaistuki, paras tuki! Näin on vaan todettava. Kahlasin viikonloppuna tän koko pinon läpi aikani kuluksi ja saadakseni ajatukset pois omasta napapahasesta.

Kiitos vielä Minnah88 ja Enneliina, kun kommentoitte kohdunulkoisistanne, kun siitä löytyy loppujen lopuksi vähän kokemuksia. Särkylääkkeet pidin lähellä ja varauduin pahimpaa viime viikolla. Onneksi suht lievillä oireilla selvisin, vaikka melkein kaikki metotreksaatin sivuoireet sain.

Nyt hcg:n seuranta jatkuu ja oon kyllä kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että laskua tapahtuisi. Viikkojen odottelu siis jatkuu. Odottelua. Sitähän tää elämä on. Aina odotetaan jotain kevättä, kesää, lomaa, palkkaa, hcg:n nollautumista, menkkoja, plussaa jne. :) kyllä vaan niin kovasti toivon, että pian pääsen taas piinailemaan. Tänään sain yllättäen pidellä ihan pientä vauvaakin. On ne vaan niin liikkiksiä. Itkuhan siinä tuli.

Miwwi: Onnea ja tarrasukkia oikein kovasti! Käy näyttäytymässä vaikka yksityisellä, jos vuoto vaivaa. Saat mielenrauhan.
 
Onneksi olkoon Miwwi :D

Meillä varmaan saa odottaa seuraavaa plussaa kauan. Ukko aloitti edellisen tärpin jälkeen yrittäjänä ja tekee 12h töitä yksin.
Tosin sanoi, että jos on kikhernekeittoa kotona valmiina, niin sitten saattaa jaksaa. Pitää siis hakea paljon kikherneitä ja hummusta kotiin.
Mietin, että olenkohan jo kerran tästä kirjoittanut kun en muista.
 
Tiistai 20.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 15/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 15/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 6/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 14/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 26/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 11/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 30/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 8/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 15/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 31/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 31/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 36/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 16/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 4/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 5/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 22/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 19/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 8/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 28/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

PiipaKaa dpo 13


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Dorian


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi Oi, mä kyllä just siirsin sut plussanneisiin! :) Sitä sä todellakin oot..ihanan pullean plussan saanut! :heart: Tiedän et sua pelottaa mut koita olla luottavaisin mielin! Oot toki aina tervetullut takaisin mut me kaikki täällä toivotaan ettet enää niin joutuisi tekemään. :heart: Eihän sun tartte vielä odottajien puolelle siirtyä vaan voit tukeutua meihin niin pitkään kuin tunnet olevan tarvetta.
 
Tänään dpo 16 eikä kuulu mittään menkoista. Eilen illalla tein testin vaan negatiivinen se oli. Herkkyys 25 mIU/ml. Pitänee aamuvirtsasta kattella uudestaan.. Päivällä :D kun heräilen yövuoron jäljiltä.

Hyvää alkavaa tiistaita kaikille ja paljon hedelmöittymis-/ovuloimistuulia!
 
Päivää kaikille.. =)

Vuodatus varoitus jo etukäteen, ja anteeksi oma napaisuus :ashamed:

Mulla alkaa pinna loppua tämän kropan kanssa, torstaina sain sen ihan selkeän o-plussan..olin ollu huomaavinani limoja yms. Ja eilen illalla lämmötki oli 36.8. Eli nyt elettäis DPO5.. MUTTA tein tänään aamulla huviksen o-testin ja tadaa, ihan selkeä plussa!! siis mitä v*ttua?! Eikö sen pitäs tapahtua vaan yhen kerran vai mitä nämä mun vehkeet taas pelleilee? Nyt on ollu sitte vihlontaa vasemmalla puolella munasarjoissa että kumman tässä nyt laskee sitte ovikseksi? Mulla lähtee järki. Järki lähtee vielä enemmän ku ei oo kiire mihinkään, ja en edes tiiä miksi kiusaan ittiä näillä h*lvetin tikuilla mutta toisaalta en taas sitte haluais kierron venyvän kovin moni vuotiseksi :mad: Eli jos en tikuta niin miten uskaltaa alottaa terot jos ei tiiä onko ovis jo ollu? Ja nyt ku on sen o-plussan saanu ja r-testit ois negoja mutta menkkoja ei näy niin mitä se meinaa? että jos lasken tosta että nyt ois DPO5 ja tikuttaisin r-testillä negan DPO14 ja menkkoja ei kuuluis ja alottaisin terot. Mutta entä jos nyt onki vasta DPO0 ja ei näkyis r-testissä(sillon ku ekan o-plussan perusteella on DPO14) jos ois tärppi käyny ja alottasin ne terot sitte liian aikasi niin meneekö mun kroppa enemmän sekasi?.. ymmärsiköhän tuota kukaan : / ...en taija itekkää enään ymmärtää :kieh:

Kp on nyt keskenmeno vuodosta laskien kp65. Mutta eilen kun tutustuin netin ihmeelliseen maailmaan niin siellä oli että uusi kierto alkaa vasta kun hcg on laskenu nollille eli sen perusteella nyt ois kp37. Mistä tuota lasken oikiasti?

Anteeksi tämä vuodatus, mies ymmärtää paljon mutta jos tästä asiasta avaan keskustelun niin istuttais varmaan kohta netissä opiskelemassa ihmisen biologiaa..siis mies opiskelis.

Voi miksi sitä päätti haluta vielä kolmannen? :O miksi raskautuminen ja kierrot ja kaikki tähän mun kropan toimintaan on niin avaruudesta? :stick:

Kattelin tuossa jo yksityisten hintoja että mihin sitä lähtis näyttämään nuita vehkeitä, niin ajattelin tehä kunhan pääsisin nyt eka siihen kp1. Tädin voi siis lähettää tänne jos joku haluaa eroon. |O

...pst.. mutta edelleen jostain kumman syystä haluan sen vauvan.. :ashamed:

Muoks. Varasin ajan gynekologille ja sain sen tälle päivää. Jospa sais vastauksia miksi kierto venyyyyyyyy.....


Muoks. Gynellä käyty ja PCO oli tuomio :'( mitäs nyt sitte? o-testit voin nakata roskiin ku ne ei mulle oikiaa tulosta näytä.. terolutteja sain (yllätys yllätys!!) että saan tyhjennettyä kohdun, ootan nyt vielä pari päivää ja jos ja kun r-testi näyttää negaa niin alan popsiin niitä. Clomifenit saan sitte syksymmällä, kunhan vaan soitan.. mutta sano että ku on jo kaks lasta ja nopiasti tulin raskaaksi pillereiden lopetuksen jälkeen nytkin niin kannattaa kuulemma kattoa luomusti vielä. Onko täällä muita jotka kärsii tästä?
On jotenki takki tyhjä, vaikka jotenki se oli tiedossa ku kierrot on tämmöset.. mutta kuin hankalaa se nyt se raskaaksi tulo sitte on?! p*rkele.

Multa saa varmaan poistaa tuon DPO5 ku tuskin pitää paikkaansa.. ja tänään on vihlonu tuota vasenta munasarjaa ja nännejä nipistää. mutta silti ultrassa ei näkyny että ois munasolua tulossa, tai sitte se on kerenny mennä jo että sen takia ei näy.
 
Viimeksi muokattu:
Saitpa Pippuri85 nopeasti ajan sinne gynelle.. Mut varmaan helpotti kuitenkin että jotain informaatiota selvis. Ja ei täysin tyrmätty vauvan hankinta asiaa ..

Hankalaa tää raskaaks tulo ainakin tuntuu olevan. Kyl mä niin ihmettelen miten Vtussa niitä vahinkoja muka voi tulla !?

Ja kyllä kaiken tän ilon keskellä, kuukautiset alkoivat eilen joten tänään lienee KP2 ilmeisesti? Eikö se näin lasketa ? Että mua otti päähän kun alkoi ämmä vuotaa juuri töihin mennessä. Elämän iloja aaaiih että.

Joo mutta mää tosiaan antasin mitä vaan et sais ees sen ensimmäisen ja yhen käärön tänne. Tällä erää olisin niin tyytyväinen siihen enkä tarvis enempää koskaa !

...Niinhän mä nyt sanon mut kun yks tulis ja se kasvais vanhemmaks voisin olla täällä samal palstal yrittämäs ja toivomas seuraavaa mutta mutta :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä