**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

MiNalo Oot ihana <3 Kiitos <3 Katsotaan onko aspiriinistä jotain apua tällä kertaa :) menkkakipua ei oo ollu tässä raskaudessa, mutta niitä maha vihlaisuja on kyllä ollu : / Ja pahoittelut että täti tyhmä saapui! : /
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Iltaa, menkat pysyneet poissa ainakin tämän päivän, alaselkä edelleen kipeä ja alavatsa nippailuja on myös.. Huomenna meinasin käydä ostamassa testejä jos ei menkat sitä ennen ala. Toivotaan että ei :)

Pahoittelut nille joille menkat osuneet kohdalle :hug:

Sanna-M kp 27/?
 
ok. Vähän tietää miten milloin tietää vähän jo odotella.
Mulla siis viime ke todettiin keskeytynyt keskenmeno ja torstaina otin ne lääkkeet. Nyt vuoto on todella vähäistä ja ruskeaa. Pikkuhousunsuoja riittää vallan.
Tosin sunnuntaina kättäriltä sanottiin, että jos vuoto tällä viikolla loppuu, niin pitää ottaa yhteyttä. Kiva jos joku onkin pielessä ja saan tulehduksen... :(

Mies odottaa kovasti, milloin voisi taas alkaa yrittämään.

Kävin tänään hakemassa lisää saikkua. Hemppa oli 95 ja ei ihme, että en jaksa kävellä ja ylämäessä pitää pysähtyä. Päätä särkee kokoajan. 3 rauta tablettia menee päivässä.
 
Viimeksi muokattu:
Silvia Logo Hemppaa voi saada ylemmäksi niinkin, että sekotat soijarouhetta vaikka jugurtin sekaan? Mulla oli ihan mahti hempat neljännen muksun odotusaikana, niin kauan kun söin soijarouhetta..sit ne romahti :D

Miwwi Kipuilu on ihan hyvä juttu raskaudessa, koska se kertoo että kohtu kasvaa, niinkuin sen pitääkin :) Toivotaan, että siellä on oikein viljkasta elämää, siellä kohdussa :)

MiNalo Mä taidan taas piinailla sun puolesta. Meinasitkos koska tarkistella, että mikä se tilanne oikein on? Mä en kestä tätä jännitystä :) Ja toivon todella, että tilanne on justiinsa sellainen millaiseksi sen toivot :)

Uusia..Doriahan se oli Pahoittelutb keskenmenosta ja tervetuloa mukaan :hug: Toivotaan, että tikutettu opvis on hyödynnetty ja pääset täältä pikapikaa odottajien puolelle :)

Sanna-M Huomiselle on siis toiveissa saada plussa, voi että, toivottavasti niin käy!

Koulusta onnitelleille Iso kiito :) Olette ihania

).( Ihan järkyttävät menkat, hirveämmät kuin viimekierrossa. Kuppi täyttyy hetkessä ja side kanssa! Eli joudun käyttämään molempia, koska muuten tulee läpi ja yli. Pikkuhousdun suoja ei riitä. Meinasin saada myös hepulin, kun tänään lumpsahti sellainen kiva hyytymä pönttöön :( Että mä inhoan sellaisia. Pieni takauma keskenmenohyytymiin. Ja siitähän sitten alko se spekulaatio, että jasso, jaha..mitenkähän nyt sitten oli? JA hirvee morkkis kun vedin buranaa kipeenä ollessa. Ei hyvää päivää. Siksihän mun menkat tuli kun mä söin buranaa :LOL: Siis oikeesti, mä en kestä välillä itteeni!

Ja mulla on ihan hukassa oleva fiilis. Mä olen sika onnellinen, että pääsin kouluun. Mutta mulla on huono omatunto kun haluan raskautua! Ei herran mun jee! En mä ees ymmärrä miksi?! Eiköhän se koululle oo ihan sama hankinko vaikka kymmennen mukulaa, kunhan käyn tunneilla :D Mitä ihmettä mä sitä stressaan?

En ois koskaan uskonut, että mulla on jotenkin niin loppuunimetty fiilis, kun saan koulupaikan. Tuntuu, että oon tehnyt ihan hullun duunin ton koulupaikan eteen (ja niin oonkin, oikeesti) ja nyt on ihan sellanen fiilis, kuin olis takki tyhjänä. Varmaankin se on se uupuva tsressifiilis että saanko paikan vai en, mikä aiheuttaa tän olon :) Mä olen orpo ilman sitä :LOL:
 
Menkat loistaa poissaolollaan, tänään jo kp 28.. Päätä jomottelee joten en tiedä onko merkki alkavista menkoista vai muutenko vaan jomottelee. :/ Iltaan meen töihin, joten otan panadolia ja meen vähäksi aikaa nukkumaan. Mutta jos ei ennen töihin menoa ole menkat alkaneet, meen käymään apteekissa. :)

Sanna-M kp 28/?
 
Onne Joosukka opiskelupaikasta! Varmaan ihan hyvä, että saat jotain uutta ajateltavaa, niin eiköhän se kohta se plussa sieltä pärähdä:)

ON: eilinen käynti gynellä oli tosi hyvä. Munasarjat ovat lievästi PCO-tyyliset, mutta minulla ei siis ole PCOS:aa. Lääkäri oli ihan, että voit unohtaa PCO:n, vaikka hän siitä kertookin. Vasemmasta munasarjasta löytyi 14mm johtofollikkeli, joten viikonloppuna on hyvä heilutella peittoja:) Kaikin puolin lääkäri oli hyvin positiivisilla mielin minun raskautumismahdollisuuksista, ainakin jos katsoo minun kropan toimintaa. Sanoi vaan, että ei saa stressata.

Vähän kirpaisi kun minua ennen vastaanotolla oli pariskunta, jonka pikkuinen 4D-ultrattiin ja kuvat olivat jääneet seinällä olevalle skriinille kun minä astelin sisään. Mutta yllättävän vähän kumminkin. Tuli oikeestaan sellanen fiilis, että kyllä minäkin joku päivä näen omastani nuo kuvat. Toivottavasti se tapahtuu pian.
 
Kiitos Joosukka, ja onnea sulle opiskelupaikasta! se on mahtava juttu, nauti täysillä :) (ja yksi onnistuminen tuo varmasti tullessaan toisen :) )

Ajattelin kysyä teidän kokemuksia nuista vihlaisu- ja repäisykivuista: tuon edellisen raskauden tiesin heti tapahtuneen noin viikko ovulaatiosta kun kivut vasemmalle puolella vatsaa alkoivat (enkä moista ollut ennen koskaan tuntenut), mutta nepä ei koskaan mennyt pois vaikka raskaus päättyikin.. Eli edelleen ja aina vaan säännöllisesti vihlailee, nyt on neljäs keskenmenon jälkeinen kierto menossa.
Onko kenelläkään muulla jatkunut kivut pitkään? (nimimerkillä tarkkailee-oireitaan-sekopäisesti)
 
Miwwi toivottavasti kaikki menee hyvin!

Sanna-M pidän peukkuja sulle! Minkä pituinen kierto sulla yleensä on?

Joosukka onnea tosiaan opiskelupaikasta! Itsekin harkitsin, että pitäisikö nyt syksyn yhteishaussa hakea aikuispuolelle ammatikorkeakouluun. Mun kotikaupunkiin on kyllä tosi vaikea päästä ja opiskelupaikkoja karsittu vielä viime vuodesta, mutta ainahan voi yrittää.

Mulla tänään vuoto enää tosi vähäistä eikä kipuja ole enää juuri. Voisi verrata johonkin menkkojen loppupuolelle. Aika nopeasti siis helpottaa, luulin että voisi mennä kauemminkin. Ajattelin tänään jo soitella sinne terveyskeskukseen, josko saisin sitä aikaa omalääkärille, sen verran innostuin niistä labralupauksista :) Keskussairaalassa väittivät ihan satunnaisiksi keskenmenoiksi, mutta mun mielestä tilastot ei täsmää jos 3 raskautta viidestä on päätynyt keskenmenoon. Eipä sitä varmaan sen enempää tutkita, jos ei labroissa mitään näy, mutta onpahan edes jotain suljettu pois sitten.

Tällä kertaa kuitenkin tilanne on erilainen, kun edellisten keskenmenojen jälkeen, koska minulla on onnistunut raskaus noiden keskenmenojen jälkeen. Mä vain katson mun täydellistä tyttöäni ja siinä on mulla jo toivoa vaikka kuinka paljon! Luulen, että se auttaa toipumaan henkisellä puolella nopeammin. Tosin tiedän kyllä, että seuraavassa raskaudessa pelkään taas ihan uskomattoman paljon.
 
KP1

Huh. Vihdoinkin mentiin edes johonkin suuntaan. Ja kiertokin maltilliset 31 päivää, jee.

Kyllä mä tiedän mitä tässä oikeasti tapahtui, niin isoja nippasuja (sellaisia, jotka eivät kuulu mun menkkoihini lainkaan) tuntui viikon aikana, ettei tosi. Tiistaina ne oireet muuttuivat kuitenkin menkkamaisiksi ja kroppa alkoi ihan toden teolla työstää kamaa ulos keskiviikon aikana. Hirveät aaltoilevat polttokivut alkoi (kivat flashbackit niinkuin Joosukallakin, olin ihan rikki) ja nyt yöllä tulvaportit aukes niin, että täällä hortoilen vain sängyn ja vessan väliä, ei riitä tulpat, pitää olla rätti myös. Järjettömällä volyymillä tulee nyt nääs staffia.

Olotila on itse asiassa helpottunut. Se tiputtelu kun hetkittäin loppui niin mä mietin, että tätäkö tää tulee taas olemaan, vuotava alkuraskaus jonka tiedän joka tapauksessa jossain vaiheessa menevän kesken? Siksi pysyin tikuista kaukana, nyt tää oli psyykkeelle vähän lempeämpi tapa. Tosi kivuliaat, tosi runsaat monsterimenkat tälleen virallisesti. Epävirallisesti kiinnitymisen epäonnistuminen, satavarmasti.

Onneksi mies tulee kohta matkoilta kotiin, tuo karkkia ja viiniä. :) :) :)

Rosuliina jee, tosi hyvä siis kun kävit! Et ole rikki ja toivoa on (ja se seuraava 4D kuva joka siellä roikkuu on TEIDÄN!) :)
 
Viimeksi muokattu:
Mikä tätä elokuuta VAIVAA? Ihan liian moni taas joutunut uuteen kiertoon vaikka tän piti olla just se kuu, jolloin esim. kaikki plussaisi. Mutta miwwi, sulle on niin paikka huhtikuussa poksahtaville!*Käyn täältä kattomassa ehkä pienissä stalkkaustunnelmissa (päivittäin siis...) että koska tulee sun plussauutiset :D

Onnea Joosukka opiskelupaikasta ja tällä kierroksella oleville toivon sydämeni pohjasta sitä plussaa ja seuraavalle kierrokselle joutuneet: te niin plussaatte ens kuussa!
 
Niwhai Hyvin tunnet oman kroppasi! Ohhoh, no mutta ehkä parempi näin? tarkoitan piinaavaa olisi ollut että vuotelu jatkuu pidempään.. ja rehellisesti sanottuna mä kärsisin mieluummin "varhaisemman" keskenmenon joka itsellään ymmärtää tulla pois kun enää ikinä sitä että mä pungerran lähes 3kuukautta kohdussa kasvaneen vauvan alun maailman järkyttävimpien kipujen saattamana sairaalan vessanpönttöön.. tyyliin "kiitos näistä kolmesta kuukaudesta joiden aikana olin pahoinvoiva mutta maailman onnellisin, nyt vedän sen kaiken vessanpöntöstä alas näin, heihei! Mitäs nyt?". Eli mäkään en niitä tarrasukkia halua kiitos, mikäli tyyppi ei elossa selviä, tulkoon ulos sitten ja ajoissa kans!

Tänään on taas huono aamu.. ehkä tää päivä tästä muuttuu paremmaks vielä. En tiedä miksi, mutta jotenkin jännitän ja stressaan huomisia labravastauksia, mä oon sairastanu tätä kilpirauhasen vajaatoimintaa lapsesta asti mutta nyt jotenkin tajunnu miten paljon se vaikuttaa kaikkeen, myös tähän. Siis hedelmällisyyteen, raskauteen ja kuukautiskiertoon. V*tun hormoonit, minä ja mun sekaiset hormoonit. :mad:
 
Rosuliina me ollaan miehen kanssa naurettukin, että kun se on etelän hetelmä ja mä pohjoisen Pirkko, niin meidän evoluutiot on menny niin eri suuntiin, että tässä voi mennä hetki kun koetellaan paloja yhteen. :D Vähän niinku alien ja gorilla tässä yrittäis yhtyä. :D

evaparadise Mäkin olen ollut tosi ihmeissäni, että kroppa on selvästi herkempi nyt, mitään tällaisia ennen kokenut paitsi keskenmenneessä raskaudessa. Tissien polttelu ja alkanut pahoinvointi (mähän en voi KOSKAAN pahoin, en siis ikinä) kertoi nippailujen lomassa omaa tarinaansa ja se minivuoto oli niinkuin pitääkin, mätsäs täysin kiinnittymisvuotoon (eli tasan viikko ennen menkkoja). Mutta kun se tiputtelu jatkui, mä tiesin, että ei hyvää seuraa. Mun takaraja tikulle oli lauantai. Onneksi sen pistin sinne enkä keskiviikolle, muuten olisi mennyt enempi rikki. Ja tosiaan, ne tarrasukat saa heittää mun puolesta roskiin, jos ei onnaa niin heti ulos, kiitos. Jos tyyppi ei osaa käyttäytyä talon sääntöjen mukaisesti (Ei mysteerivuotoja, ei elämöintiä kello kymmenen jälkeen, ei draamaa), en aio allekirjoittaa vuokrasopparia.

Nyt pari päivää roskaruokaa ja hellyyttä ja eiku uuteen yritykseen! :) Eihän me nyt vielä voida luovuttaa vaikka vähän vaikeeta onkin.

Mä niin TIESIN, että te ymmärtäisitte mun fiilarit. Mä olen tästä foorumista niin onnellinen. :heart:
 
Heeippa kaikille ! Siirryn innokkaasti tälle palstalle, sillä näyttäisi saman henkisiä immeisiä olevan.

Elikkä päivityspyyntöä, ikä 22 v. Alettiin yrittämään 5/2013, josta heti tärppäs siihen asti kunnes tapahtui spontaani keskenmeno viikolla 6 eli tuolloin 6/2013. Seuraavassa kierrossa en pongannut ovista ja kuukautiset tulivat normaalisti 21.7.

Eli nyt 26 kp ilmeisesti, näin lyhyellä matematiikalla.. ? :D Sain kirkkaampaakin kirkkaamman ovulaatioviivulin 4.8:tta. Tuuri kävi siinä että makuuhuonehommatkin tuli jopa ajoitettua oikein.

Nyt tässä sitten odotellaan mitä tuleman pitää. Rinnat aristaa sekä koko ajan kylmä. Muuten menty pelkällä pussilakanalla kesä mutta ehei nyt, lämpöviltti jo viikon ollut meitin puolella sängyssä :D

Kesäkuinen keskenmeno mulla oli henkisesti ja fyysisesti raskas. Kipu aaltoili alaselässä, ennenkokematonta särkyä jota ei pystynyt paikallistamaan. Omat liikkeet eivät oikein vaikuttaneet suurelti kivun kovuuteen. Onneksi tuo loppui heinäkuun alussa.

NYT KUITENKIN, 5 päivää tuosta ovulaatiosta tuo aivan sama kipu yllätti, onneksi tosin vain yhdeksi vuorokaudeksi. Olin jo aikeissa lähteä lääkäriin, sillä en ymmärtänyt miten se vielä voisi palata. Hyväkun pystyi nousemaan sängystä. Mutta sitten tulikin mieleen, voisiko se johtua kiinnittymisestä ? Onko muilla ollut vastaavia ?

Ei ole epäilystäkään siitä, ettei ollut samaa kipua kuin keskenmenon aikaan.. Niiin erikoisen sama tunne samasta paikasta samalla tavalla vihloen.

TOSIN Ei haittaisi yhtään vaikka olisikin johtunut alkion kiinnittymisestä kohtuun :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä kävin töihin meno matkalla apteekin kautta, menkkoja ei näy eikä kuulu joten huomenna aamulla testaan, jos ei yöllä ole menkat alkaneet :) Nippailee alamahaa ja alaselkää ja tuntuu että koko ajan ravaan pissalla ja on nälkä. Mutta näähän voi olla myös kuviteltuja oireita :D
 
Perjantai 16.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 40/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 11/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 11/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 2/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 10/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 22/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 7/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 26/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 4/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 11/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 27/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 27/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 32/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 12/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 29/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 30/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 29/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 18/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 15/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 4/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 46/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 22
Kettula dpo 15


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Dorian


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Joosukka Mitä tarkoitat? :D Onkohan sulla menny jotain nyt ohi! ;) Mulla tänään kp 3 eli täti hyökkäs meille molemmille samana päivänä. Pahoittelut sullekin siitä. :( Mutta ONNEA opiskelupaikan nappaamisesta! Tsemppiä vaan opiskeluihin! :)

miwwi Älä nyt vielä ainakaan ole huolissasi. :hug: Ootkos testiä tehny?
 
Eilen juu testasin töiden jälkeen niin viiva oli haaleampi reilusti, eli joko viallinen testi tai sitten ovikseen reagoi... Ihmeellistä kyllä kun jomotukset vaan jatkuu ja olo on kamala... Jomottelut on kuin olis menkat taas tulossa ja aamupahoinvointia kyllä on kun herää siihen ja vessaan on kiire muutenkin ettei pissi pöksyyn... Nyt poju koululle kun lähtevät retkelle ja tyttö menee 9:siin ja itse saa onneksi nukkua sitten kun talo hiljenee niin hetken lisää.
 
HUh, tää alkukierto on mennyt tosi nopeasti, nyt on jo kp 11. Unohdin tänään tikuttaa ovulaationkin. No, huomenna sitten. Toimintasuunnitelmani on kellistää mies tänäiltana ja sunnuntaina.

Oon vähentänyt vehnän, ja muiden viljojen syöntiä ja työpaikan karkkitarjoiluunkaan en ole kajonnut sen jälkeen kun sain päähäni, että se auttaa pco:ssa. Vaikka mulla ei ylipainoa ole, niin ajattelen, että vehnän ja sokerin välttely on eduksi silti. Syön kyllä hiilareita, mutta ns. tyhjät hiilarit ovat pannassa. Eilen meinasin laittaa karkin suuhun, mutta samassa kun viinigumisen liskokarkin häntä osui kielelleni, ajattelin vauva vai karkki?? No, roskiinhan se meni. Joo, tiedän, että ei se yksi karkki mitään tee, mutta kun mä oon vähän sellanen et kaikki tai ei mitään. Eli se on joko koko karkkipussi kerralla tai sit ei ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81 ja Mariah33
Rosuliina kunhan tästä lohtusyömisestä irrottaudun, olen samoilla linjoilla. Hitaita hiilareita ja sitä rataa. Mä olen huomannut, että se on tasoittanut mun kiertoja ja hormoneja aika hyvin. Nyt tosin keskityn vielä turistinähtävyyksiin Karkkilandiassa hetken verran. ;)

Uusille ainakin bongasin pari, Emeli-ja Dorian, lämpimästi toivotan teidät tänne tervetulleeksi vaikka onkin oikeasti ikävä teihin näin törmätä. Olkoot kielenkantanne liukkaat ja kynänne sauhuavat.

Miwwi voi pahus, toivottavasti tosiaan on jotain lääkkeestä johtuvaa, pidähän meitä luupissa! Sormet täällä kovasti ristissä!! T.Optimisti Oili

Sanna-M noh?? Noh noh????!!!! Niwhain uteliaisuus täytyy tyydyttää!

Mulla oli perin mielenkiintoinen yö. Eiköhän tässä ole jo täysin selvää, että normimenkoista ei todellakaan ole kyse, tein nääs Joosukat ja tuijottelin kauhuissani erilaisia hyytymiä yöllä, kivoilla kivuilla höystettynä. Ou jee.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä