Miullahan tää (vihdoinkin pitkäksi venähtänyt) kierto oli ovulaation jälkeen tosi oireeton. Rinnat on vasta parina päivänä olleet ajoittain arat. Pahoinvointia on ollut vasta tänään, toivottavasti jäisikin tähän yhteen päivään.
Mulla myös edelliset plussakierrot oli täysin oireettomia - siihen asti kunnes oireet alkoivat. Oikeastaan olin kaikissa kolmessa alkuun ihan varma siitä, etten ole raskaana, joten en ollenkaan seurannut oireita heti oviksen jälkeen.
Ekalla kerralla olin varma, että ovis tuli kun olin vielä työreissussa ja oltiin myöhässä. Puhuttiin jopa, että onko vielä turhan aikaista ja mitä jos kuitenkin vielä lykättäisiin yritystä syksylle. Joskus kp 25 tuli yhtäkkiä sellainen olo, että epäuskoisena epäilin tärpin ehkä sittenkin käyneen heti ensiyrittämällä.
Tokalla kerralla olin varma, että koska mies ei jaksanut aamulla seksiä juuri ennen kuin lähdin seuraavalla työreissulle (josta olin muuten silloin tosi kiukkuinen
), niin se kolme päivää aiemmin harrastettu seksi ei riittäisi. Eka hetken epäily - joka hälveni nopeasti - tuli oudosta aivan hetken kestäneestä krampista noin viikon reissun jälkeen. Sitten pari päivää kotiutumisen jälkeen kp 26 alkoi taas sellainen olo, että ei ne menkat muuten ole tulossa vaan pitää hakea testi. Sillä reissulla korkkasin vielä kp 22 uhmakkaasti työreissun päätteeksi työkavereiden seurassa kaksi saunasiideriä (en yleensä juo edes sen vertaa, tykkään yksinkertaisesti enemmän limusta tai mehusta), ollen satavarma ettei missään nimessä ole tärpännyt.
Kolmannella kerralla meillä oli miehen kanssa riidantynkää juuri oviksen aikaan, ja monta päivää vaan mökötettiin ja välteltiin toisiamme (keskenmenot vaivasivat ja olivat kiristäneet välejämme, se syksy ei ylipäänsä ollut erityisen onnellista aikaa). Siinä vaiheessa kun saatiin sovittua ajattelin oviksen jo menneen. Illalla dpo 7 tuli kuitenkin kotiin töistä ajaessani samanlainen kramppi kuin toisessakin raskaudessa, ja ajattelin että hitto, taidan muuten TAAS olla raskaana.
Joten ei, mulla ei ole mitään kokemusta siitä, että ainakaan ensimmäiseen viikkoon oviksen jälkeen voisi epäillä yhtään mitään. Vaan olo on tosiaan aina ollut sen viikon oikein poikkeuksellisen oireeton
Mutta kiinnittymisen jälkeen olenkin tosi pian alkanut tuntemaan aivan selviä oireita...