O'ou toivottavasti se on sitä itseään!!!!dpo 8-9
O'ou toivottavasti se on sitä itseään!!!!dpo 8-9
HelsingistäMistä päin Suomea te kaikki muuten olette?
Mää en halua sanoa mm. työni luonteesta johtuen ja sen takia en liity face-ryhmiinkään keskustelupalstojen kautta. Oon ollut aina hirmuisen tarkka näiden asioiden kanssa.Mistä päin Suomea te kaikki muuten olette?
Sama täällä. Oon mieluummin täysin anonyymi.Mää en halua sanoa mm. työni luonteesta johtuen ja sen takia en liity face-ryhmiinkään keskustelupalstojen kautta. Oon ollut aina hirmuisen tarkka näiden asioiden kanssa.
No sittenhän meitä on ainakin kaksi jotka jatkaa keskustelua jossain helmikuisissa, kun suurin osa katoaa faceenSama täällä. Oon mieluummin täysin anonyymi.
Eihän meillä pitäny tärpätä!No sittenhän meitä on ainakin kaksi jotka jatkaa keskustelua jossain helmikuisissa, kun suurin osa katoaa faceen
Joo ei tarkkaa osoitetta tartte sanoa, eikä missään nimessä ole pakko kertoa mitään. Minä en kuulu edes facebookkiin joten aika vanha taidan olla......Itse olen Länsi-Suomesta.Mistä päin Suomea te kaikki muuten olette?
TampereMistä päin Suomea te kaikki muuten olette?
Meillä on ihan sama! Tykkään hirveästi terveellisestä kasvisruoasta ja olen juuri se ituhippi joka puputtaa jotain quinoa-avocado-tofumössöjä ihan innoissaan. Tykkään myös herkutella mutta olen enemmän juuri jugurttejen ja pähkinöiden ja siementen ystävä, kun taas mies elää ns. beigellä ruoalla eli ranskalaisilla ja pastalla, ja lihalla ja kokiksella. En kyllä jaksa nalkuttaa ja meilläkin tehdään kompromisseja eli yleensä kokkaillaan jotain mistä mies tykkää ja mä muuntelen omaa annosta kasvisversioksi, ja samalla tungen miehenkin lautaselle jotain rehun tynkää. En tykkää kun mies on työmatkalla, mutta silloin ainakin syön juuri niin "ällön" näköisiä ruokia kuin haluan.Joku kysyi noista mun vitskuista ym... Nyt menee raskausajan monivitamiini + magnesiumkuuri + b-vitamiini + d-vitamiini + seleeni & e-vitamiini -tabletti (seleeni niiden kilpparivasta-aineiden takia). Niin, ja kalaöljykapseleita. Sinkkiä piti myös hankkia, mutta kun se unohtu niin en nyt ainakaan vielä jaksanut. Sinkki + c-vitamiinilisää oon kyllä syönyt talven aikana purkillisen.
Ja muutenkin olen syönyt superterveellisesti nyt kun olen ollut kuukauden erossa miehestä Mä kun oikeastaan rakastan kaikenlaista aika terveellistä ruokaa, mutta miehen makumieltymysten takia pitää aina tehdä vähän kompromisseja. Lämpimät ateriat ovat kyllä aika samoja, mutta nuo lisukkeet, aamupalat, välipalat, iltapalat... No, nyt olen nauttinut esim. marjoista, hedelmistä, luonnonjugurtista, itsetehdyistä smoothieista, avokadoista, pähkinöistä, siemenistä, omatekemistä myslisekoituksista, itsetehdystä hunaja-kauraleivästä joka on oikein täynnä pähkinöitä ja siemeniä ja jossa vehnäjauhoja on vain ripaus jne. - ja nauttinut täysin siemauksin siitä, että kukaan ei tahattomastikaan nyrpistele nokkaansa vieressä tai pilaa mun intoa tehdä sillä ettei muka ole nälkä tai maistu tai muuten paista kilometrin päähän että mieluummin söisi jotain muuta
Mä kun tykkään paljon enemmän tehdä yhdessä ja molemmille ruokaa, ja tuo mies on myös sellainen joka on useimmiten aktiivisesti mukana laittamassa ruokaa. Viime aikoina on varmaan tehnyt ruokaa useammin kuin minä. Mutta lopputulos tästä onkin se, että tosi harvoin teen mitään vain itselleni jos olemme yhdessä...
Eikä oo!!!!! Onko????Misulle hyvää mökkireissus! Ehkä noi levottomat unet enteilee jotain?
Hantta, minulla on kaksi kertaa ennen plussaa pistänyt kylkeen ja olkapäähän. Sattumaa??
Joko oot testannu? Jännitäää sunki puolestas!!Hei kuulkaas kertokaa miks mun nenässä haisee ihan veri, ja vertahan ei siis tuu nenästä eikä muualtakaan??
Juu oon, viivanpaikkaa vaan pukkaa. Katsellaan katsellaan.. Itse varma ettei raskaana ole vaikka oireita onkinJoko oot testannu? Jännitäää sunki puolestas!!