Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

isbee92: Minä oon juonut tropicana 100% greipistä tehtyä mehua keskenmenon jälkeen joka päivä.. moni kait juo vaan ovulaatioon asti, mut minä en oo ikinä ovulaatiota tunnistanut, että milloin se on..vaikka kait se suht kierron puolivälissä aina on kun kierto on about 28pv. Mutta oon nyt niin rakastunut tohon mehun makuun,että pari lasillista päivässä menee! En tiedä onko huuhaata, 2 kertaa oon raskautunut ilman kyseistä mehua..
 
Tiedättekö kun naista voi vatuttaa oma kroppa.
Kiitos kuuluu kaiken järjen mukaan keskenmenolle.

Toiset menkat alkoi 4.7 jotka kesti sen 3 ja puoli päivää.
Sen jälkee on päivittäin tullut pyyhittäessä vähän verta ja ruskeaa tuhrua.
siis mitä v*****! :eek:
mulla ei ole koskaa ollut mitään tälläistä. koska tää loppuu?
vai mitä tää on?:confused:

hermot menee.:mad:
 
Tää vois olla mun ketju..

Yritystä takana joulukuusta 2013.. takana TASAN kaksi plussaa, toinen päättyi km 2/14 ja toinen vuotaa ulos hetkenä minähyvänsä.. eli km 7/15.. :(

Viime vkolla sain digiin 2-3 ja eilen se oli 1-2, hcg 140 (rv 5+0) huomenna uusinta hcg.. viivat liuskoissa haalenee.. Toivon tän menevän hitusen paremmin ohi kuin viimeksi, jolloin kävin sairaalassas yön viettämässä.. vuosin lähes 3kk ja kolmessa eri osassa tuli pois.

Arvelinkin tän päättyvän näin, kun dpo 4 proge oli 11.8 ja dpo 15 vain 37.2.
 
Isbee92,täällä aloitettiin greipin juonti eilen.Tuloksia odotellaan :rolleyes:

Neiti Näpsän äiti,miullakin vuodot temppuili johtuen km:sta.Sain primolutit siihen.Nyt menkat loppui,mutta alkoi tiputtelu.Saa nähdä loppuuko vai joutuuko taas keksimään jotain.

Pahoittelut pisamapeikolle :(
 
Pisamapeikko, tervetuloa joukkoon. Voimia paljon.

Isbee, mä oon nyt ekan kerran tässä kierrossa käyttänyt melekin ovikseen asti greippimehua. Juurikin tota mistä ylempänä puhuttiin.

Täällä odotellaan mitä tuleva tuo. Piinailua.

Kp18/23-29 dpo3
 
No nyt on haettu greippimehua! (rybb & deckers) Valion on kuullemma parempaa, mut ei osunu silmää lähi S-marketis ja henkilökunta rupes varmaa pitää mua jo pimahtaneena ku ravasin ees taas kylmäkaappien ja toisen mehuhyllyn välillä :LOL:
Mulla siis eilen alkanut menkat ja ajattelin et jos tän kierron kiskois sit mehua :D (lisäks mul on multitabsit ollu jo talvesta alkaen..)
 
En tiiä onko toi rybbk&deckers kuinka asiansa ajavaa,siinä taitaa aika vähän sitä greippiä olla, ja on mehujuoma,eikä täysmehu. Minä en oo valion greippimehua kaupassa nähnyt enää aikoihin,mut toi tropicana on hyvää ja on 100% greippiä..se löytyy kylmähyllystä. Täällä ainakin löytyy s-marketista.
 
En tiiä onko toi rybbk&deckers kuinka asiansa ajavaa,siinä taitaa aika vähän sitä greippiä olla, ja on mehujuoma,eikä täysmehu. Minä en oo valion greippimehua kaupassa nähnyt enää aikoihin,mut toi tropicana on hyvää ja on 100% greippiä..se löytyy kylmähyllystä. Täällä ainakin löytyy s-marketista.
Pitääpä käydä vielä illemmalla kattomassa, tosiaan Valion purkkia metsästin, eikä osunu silmiin, tommosta ees tajunnut katsoa...
 
Onnea laabla ja pahoittelut pisamapeikko!

Täällä menossa kp 26/26-34. Ovulaatio ollu tässä kierrossa hukassa, joten toiveet ei oo kovin korkealla.. En oo ikinä tikuttanu, tuntemukset ollu aina niin vahvat. Ollaan perheen kans reissussa, joten testailen vasta maanantaina, jos menkkoja ei näy. Luulen kyllä että huomenna alkaa, sen verran ollu tänään pinna kireällä ja rinnat kipuillu tosissaan pari päivää..
 
Hei! Jospa minäkin menettäisin palstaneitsyyden ja ilmottautuisin mukaan.. Tämä ryhmä tuntuu kaikista omimmilta:) Ennestään meillä on yksi lapsi (synt. 10/13) ja toukokuussa edellinen raskaus meni kesken viikolla 12. Tai kyseessä oli keskeytynyt keskenmeno, mutta tuolloin itellä heräs epäilyt ja menin lääkäriin. Lääkkeellisen tyhjennyksen ja kohtutulehduksen jälkeen kroppa tuntuu olevan aivan sekaisin.. Ovulaatiosta ei mitään tietoa ja edelliset menkatkin kesti 14 päivää
Kova toive olisi raskautumisesta, en haluaisi kovin pitkää ikäeroa lapsille, mutta eipä näitä asioita voi kovin suunnitella

Pisamapeikolle paihoittelut myös täältä
 
Alsia, tervetuloa mukaan keskusteleen tänne ja saamaan vertaistukea. Voimia sullekkin.

Täällä vaan piinaili jatkuu. Ei oo ollut mitään oireita. Kamalan pitkään pitää vielä odotella. Ehkä odottelen että maanantaina alkaisi menkat. En tiedä, mutta gelee tainnut lyhentää mun kiertoa vaikka ovis oikealla paikalla normaaliin kieroon nähden.

Kp19/23-29 dpo4
 
Tervetuloa uusille!

Minä kävin tänään alennusmyynneissä, H&M:llä ois ollut mammavaatteet alessa, mutta en nyt kuitenkaan niitä tohtinut ostaa, mutta muutaman pitkän mallisen paidan ja topin ostin ajatuksella että menee sit mahankin kanssa ;) Ja raskaustestejä tilasin netistä valmiiksi odottelemaan...

Milloin norappi alat testailee jos ei menkat ala?
 
Saispa ostaa äitiysvaatteita. Sen sijaan ostin uuden kuukautiskupin. Nyt kun on ollut kahdet menkat kahden viikon sisään niin tuo vanha alkoi tuntua melko lörpältä ja tuntui että tuli koko ajan ohivuotoja. Jospa uus ja terhakka antais mun lomailla paremmassa rauhassa.

Jotenkin nyt kesällä hirveän moni asia muistuttaa vauvahaaveista. Varmaan paljon tekemistä sen kans, että yritys aloitettiin viime kesänä ja silloin hölmönä ja pahaa aavistamattomana ajatteli, että tänä kesänä ois jo se vauvali vaunuissa. Että nyt kun kaupungilla kulkee niitä samoja katuja joilla itsensä näki sitä vauvaa lykkimässä... Mutta jospa ensi kesänä?
 
Katjuska, kannattaa ottaa viiniä ja rentoutua. Mä oon kanssa niin tehnyt. Mä testaan 25 päivä ellei ennen sitä oo alkanut. Tai jos en jaksa odottaa niin 23 päivä.

Silti olen ihan varma että maanantaina alkaa menka. Jos alkaa niin multa jää geleet pois.
 
Mulla nyt Ovulaatio ja aikamoisen jomotukset on! Ei sinänsä siis satu mut tuntuu ja kovaa. Mä toivon et siellä ne nuijapäät nyt etsii sitä kotiaan ;) oon vetänyt greippimehua, alan tottua makuun jo. Tarvii taas perjantaina hakea lisää. Tänne ei siis mitään erikoista. Mut mä olen päättänyt et nyt sit parin viikon päästä teen sen plussa testin ja mulle tulee sit huhtivauva samoin ku monelle muullekin toivon mukaan! ❤
 
Norappi,täällä ehkä vähän kauemmin testiin odottelua,mutta päätös plussasta on vakaa.
Ainut vaan,että eilen tuli unelmien hääpuku ja nyt sit alko pelottaa,että entäs jos en mahdukaan siihen :eek:
Vaikka se plussa ois niiiin toivottu!
Ei tässä kyllä mitään ehkäisyä aiot käyttää ja ehkä se pukuun mahtuminen on sen ajan murhe.
Sittenpähän oon valkoinen valas :LOL:

Täällä ei pitäs olla avulaatio vielä,mutta kauheet seksihimot! :sneaky: Parempihan se on talletukset aloittaa kunnon powerilla :D

Mietin tuota mitä Norappi sanoi,että jää geleet pois jos alkaa menkat.Itse jätän kans macan pois,jos tulee menkat.
Viimeeksi tuli tärppi heti,mutta ehkä macalla ei sit ollutkaan osuutta asiaan.Nyt kuitenkin pari kiertoa macasta huolimatta eikä mitään tapahdu.Ei oviksen eikä testien suhteen.
 
mä tilasin geleet ja macat ollut käytössä..

Vähän pelottaa kun vuoto vaikuttaa vielä normaalilta menkkavuodolta (joka muutenkin aina runsas).. että tuleeko kaikki ulos varmasti.. toki voihan olla ettei siellä ole ollutkaan mitään suurempaa kuten viimeksi oli.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Lennis, hyvä kun on vakaa usko että plussaa. Mä mietin kanssa että kaksi aikasempaan en oo käyttänyt mitään muuta kun ovistestejä. Mitään en käyttänyt silloin kun aletriin yrittää meidän tyttö. Sen takia nyt ajattelin jättää geleet pois.

Mulla vähän oli talletusten kanssa ongelmia. Toivotaan että rentous olisi nyt auttanut asiaan. Seuraavaan kiertoon tosiaan jätän pois geleet. Jatkan mamma vitskuja, foolihappo lisänä, omegaa ja greippimehua. Oon niin paljon hyvää kuullut tosta greippimehusta niin pakko jatkaa sitä. Mä tosiaan lopetin päivää ennen ovista greippimehun.

Kp20/23-29 dpo5
 
Huomenta kaikille, mukavaa kun täällä on ollut näin vilkasta keskustelua, oon kyllä taustalla seurannut vaikka en oo kommentoinukaan :)

Ja sitten, hmm paniikki, apua. Kp 31:n kunniaksi sain äsken kaksi viivaa testiin. Tiistaina kp 27 tein vielä selvän negan. Mitään oireita ei ole, ei yhtään mitään. Voiko tää olla oikeesti mahollista että yk 3 keskenmenon jälkeen tuotti tulosta?!? Oon vähän shokissa.
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT


~~KESÄ 2015~~






Esikoista toivovat:


kmw2014________25v_______KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014


Vadelmanlehti____31v________KKM 08/14


Lakkani________24 v_______KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15


Daniella_________35v_________KM 10/14


Lennis_______________30v_____TM 4/15


isbee92__________23__________KM 4/15


Toista toivovat:


Bambini_________33v____KM


Tyydeli__________40v____KM 1/14, KM 5/14



laabla___________33v_____TM 4/15


Neiti Näpsän äiti___31v_____KKM/lukuisia kemiallisia/km ajalta 2009-2015


Norappi__________28v______KKM 4/15


Katjuska87_______28v_______KM6/15


wolt____________33v___________kem 6/15


Bettinah________23v___________KM 4/15

Leonella________________________KKM 7/15

Alsia___________________________KKM 5/15

Kolmatta toivovat:


pieni toive__________24v_________KU 5/14, KKM 9/14




Neljättä toivovat:


kalabaliikki_______38v______TM 3/15


susa123_________34v_______KU 10/14, KKM 3/15


Theran__________36v________kkm 7/13 & 6/14


Pisamapeikko_____ 32v______ tm 2/14 & km 7/15


Viidettä toivovat:


Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14




Muut kuumeilijat:


Meibijees




Päivityspyynnöt korostetusti !



PLUSSANNEET 2015


Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento


Helmikuu: Elohiiri82


Maaliskuu: -


Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini


Toukokuu: -


Kesäkuu: Tuulentavoittelija,Esikoinenhaaveissa, Frid, Equus


Heinäkuu: uusi alku-74, Wanti, Stua,





PLUSSANNEET 2014


Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina


Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4


Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie


Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82


Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen


Kesäkuu: Sunflower86


Heinäkuu: Evaparadise, Zemar


Elokuu: äitii88


Syyskuu: *Pihla*


Lokakuu: Kuusama


Marraskuu: samour, SalVe


Joulukuu: sarasofia, Sarah77




PLUSSANNEET 2013


Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence


Helmikuu: Marlin, Miramei


Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari


Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7


Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy


Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka


Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu


Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak


Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka


Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-


Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85


Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah



PLUSSANNEET 2012


Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli


Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?


Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)


Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1


Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko


Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76


Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat


Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel


Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12


Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari


Marraskuu: Mosmos, Simpu83


Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja




Plussanneiden keskustelut jatkuvat täällä:



http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen.../#post30571032




Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:


TALVI 2012-2013


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-a/sivu41.html


KEVÄT 2013


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2013-a/


KESÄ 2013


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...esalla-2013-a/


SYKSY 2013 / TALVI 2014


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...i-2013-2014-a/


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2014-a/


KESÄ 2014


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2013-2014-a/


KESÄ-SYKSY 2014


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2014-a/


TALVI 2014-2015


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2425778-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/


KEVÄT 2015


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2443740-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/




Lyhenteitä:


KM = (spontaani) keskenmeno


KKM = keskeytynyt keskenmeno


KU = kohdunulkoinen raskaus


TM = tuulimunaraskaus


KEM = kemiallinen raskaus


RK = raskauden keskeytys


KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus


dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä