@Korallikala joo kyl mäkin suosittelen menee herkästi tarkastuttaan jos tuntuu et kaikki ei oo pihalla. (Jos siis vuoto alkaa). Muttenkin jos epäilyttää mä ainakin menisin herkästi ultrattavaks niin sais selvyyden Mul oli tuulimuna eli vähän vaan tavaraa sisällä ja vuoto niillä cytoteceillä ihan kuvailun mukaista ja isoja hyytymiä ja silti kaikki raskausmateriaali viikon päästä viel sisällä. Nyt perjantaisen kaavinnan jälkeen olo ihan normaalia eikä mitään vatsa tuntemuksia mitä sen lääkkeellisen jälkeen viel oli koko ed.viikon vaikka raskausoireet alkoikin jo hellittää.
@Babyfever1 mä tein jo viime viikolla kp5 siitä lääkkeellisestä laskettuna ovis testin huvikseen et jos ois se viiva jo haalistunut edes vähän mutta ei R-testejä vähemmän niin en viel viitti niitä uittaa ja nyt ku tiedän et vasta Pe tyhjennetty kohtu kunnolla niin en sit tiedä miten noi hormoonit on edes laskenut vielä Ärsyttää kans kun en nyt yhtään tiedä laskenko ovista siitä ekasta tyhjennys yrityksestä jolloin kyl oireet alko vähenee vai vasta tosta kaavinnasta Tunnen kyl yleensä oviksen hyvin mutta silloin se on jo vähän myöhäistä
@Babyfever1 mä tein jo viime viikolla kp5 siitä lääkkeellisestä laskettuna ovis testin huvikseen et jos ois se viiva jo haalistunut edes vähän mutta ei R-testejä vähemmän niin en viel viitti niitä uittaa ja nyt ku tiedän et vasta Pe tyhjennetty kohtu kunnolla niin en sit tiedä miten noi hormoonit on edes laskenut vielä Ärsyttää kans kun en nyt yhtään tiedä laskenko ovista siitä ekasta tyhjennys yrityksestä jolloin kyl oireet alko vähenee vai vasta tosta kaavinnasta Tunnen kyl yleensä oviksen hyvin mutta silloin se on jo vähän myöhäistä