keskenmenoko?

  • Viestiketjun aloittaja tuittunen
  • Ensimmäinen viesti
tuittunen
meillä ei ole ehkäisyä ja ollaan lasta toivottu..mulle kävi niin et n.reilua viikkoa ennen menkkoja oli kuvotusta ja väsyttävä olo..sit muutaman päivän päästä eli vajaa viikko ennen menkkoja mulla kouristi yhtäkkiä niin kovasti mahasta et menin kaksinkerroin ja tunsin että jotain "valahti" housuun..ja vertahan se oli..sen illan sit "supisteli kovasti ja aina sen "supistuksen"jälkeen tunsin et taas tuli jotain..suihkussa sit illalla alko taas kourii ja suihkun lattialle tipahti kauhee määrä sellasia kudos ja veri klönttejä!vuoto väheni tän jälkeen tasasesti ja kesti viikon..mietin nyt vain että olikohan keskenmeno..surullinen olin joka tapauksessa...kun en odottanut.. :'(
se vain mietityttää kun eihän mulla ollu menkat myöhässä..vaan viikon etuajassa... :/
 
tuittunen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2004 klo 23:23 mandiz kirjoitti:
Lääkäriinhän ei tietenkään kannata mennä.. :headwall:

tottakai tilasin ajan lääkäriin mutta siellä oli vastassa kiireinen ja töykeä vanhemmanpuoleinennais gynekologi joka ultrasi ettei kohtuun ollu jääny mitään ja tuhahteli et tulin oikeastaan ihan turhaan..kyllä oli paha mieli :'( ei osannu sanoa että oliko se nyt keskenmeno vai ei... :ashamed:
 
mandiz
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2004 klo 23:35 tuittunen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2004 klo 23:23 mandiz kirjoitti:
Lääkäriinhän ei tietenkään kannata mennä.. :headwall:

tottakai tilasin ajan lääkäriin mutta siellä oli vastassa kiireinen ja töykeä vanhemmanpuoleinennais gynekologi joka ultrasi ettei kohtuun ollu jääny mitään ja tuhahteli et tulin oikeastaan ihan turhaan..kyllä oli paha mieli :'( ei osannu sanoa että oliko se nyt keskenmeno vai ei... :ashamed:
Aika hassua sinänsä et ammattilainen? ei tienny..lisäks toi hoitajien/lääkäreiden asenne(-vamma) on niin syvältä,varsinkin tossa tilanteessa kaipais ehkä vähän sympatiaa osakseen. imitä nuorempi "äiti" on kyseessä niin sitä enemmän sitä saa kummeksuvia katseita/syyttelyitä..se satuttaa välillä tosi paljon..toivottavasti saamas kohtelu unohtuu pian ja se vauvakin sieltä tulis.. :hug:
 
piukku
Mulla on ollut tämän vuoden aikana 5 kertaa niin, että kuukautiset on viikon tai kaksi myöhässä ja sitten tulee vuoto. Aina on ollut säännöllistä ja aina tulee rintojen turvotusta ja joskus testi on näyttänyt heikosti plussaa. En kuitenkaan pidä niitä keskenmenoina, kun on niin varhaista. Ehkä noin rv 7 tai 8 uskaltaa luottaa, että nyt on ja pysyy!
 

Yhteistyössä