Keskenmenoko ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

111

Vieras
Hei. En tiedä että kuuluuko tämä asia tälle palstalle, mutta toivon että joku auttaisi (ei tyhmiä kommentteja kiitos). Elikkäs, minulla on ollut raskausoireita jo pidemmän aikaan, noin kuukauden. Raskaustestin tein toissapäivänä (kuukautisten olisi pitänyt alkaa ensimmäinen päivä) ja näytti kuitenkin negaa. Tänään olin ajatellut tehdä uuden testin, mutta ei varmaan tarvi. elikkäs aamulla vessaan mennessä tunsin kun jotain kuumaa valui alushousuihin ja kun vessassa katsoin alushousuni olivat ihan veren peitossa ja veren seassa jonkinlaisia klimppejä / klönttejä. Onko tämä nyt kuukautisvuotoa (joka on melkein viikon myöhässä) vai keskenmeno? Lääkärissä tai neuvolassa en ole käynyt raskausoireiden takia koska testi näyttänyt negaa. ja tänään heräsin muuten järkyttävään selkäsärkyyn...

Raskaus näkyy kyllä raskaustestissä. En usko että olet ollut raskaana. Menkat vaan jostain syystä myöhässä ja tällöin voi vuotokin olla runsaampaa ja hyytymiäkin tulla kun limakalvo kerkiää paksuuntumaan enemmän. Raskausoireita aika harvoin muutenkaan on oikeesti ihan noin aikasessa vaiheessa.

Raskausoireita ei ole voinut olla kuukautta, jos menkat piti alkaa viikko sitten, ellei sinulla ole joku todella pitkä kierto, mutta sitten raskauden olisi kyllä pitänyt näkyä testissä. Myös normi menkkojen mukana tulee usein kohdun limakalvoa isoinakin klimppeinä.

Jos olet kovasti toivonut ja odottanut raskautta, voit hyvinkin kuvitella oireita sun muuta, nimim. tiedän tunteen. :) Uutta yritystä vaan kehiin! :)

Minulla kuukautisveri on klimppistä tosi useasti, joten ihmettelen miten ihmiset ihmettelevät sitä. Silloin hyytymiä on erityisen paljon ja kuukautiskivut saattavat olla tavallsita kovemmat, jos kuukautiset ovat myöhässä. En tiedä mistä se johtuu.

Voisi olla myös kemiallinen raskaus kyseessä. Eikä näkyisi enää testissä... Silloinhan on raskausoireita ja menkat alkaa kuitenkin jonkin verran myöhässä, voivat olla tavallista runsaammatkin. Testi ihan alkuun yleensä tosi hailakkaa plussaa joka siitä sitten haalistuu täysin negaksi.

Yhteistyössä