keskenmenoko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsikka-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kirsikka-83

Uusi jäsen
02.11.2011
5
0
1
olen rv8+2 eilen alkoi vuoto ja kipu, sitten päivystykseen... lääkäri katsoi alatutkimuksen ja totesi keskenmenoksi. sain saikkua loppuviikon ja käskisyödä buranaa.mutta sanoi sivulauseessa kohdunsuu kiinni. (voiko saada keskenmenon jos kohdunsuu kiinni?) nyt vuoto ja kipu lakannu. outoo onko kellään vastaavaa kokemusta? huomenna verikokeeseen ja maanantaina tulokset. ultrasta ei ollut edes puhetta... nyt pää hajoo miettien... ei kyl vaikuta normaalilta keskenmenolta. ainakaan oireet ei ole samanlaiset kun viimekertaisessa keskenmenossajoka oli vuosi sitten. jo toinen peräkkäin jos nyt kesken. 3 keskenmenon jälkeen aletaan vasta tutkiin....

minulle annettiin suunnilleen noilla viikoilla keskenmenodiagnoosi verenvuodon takia. oireet vaan jatkui ja menin uudestaan neuvolaan viikolla 13. raskaana olin edelleen. verenvuodon aiheuttajaksi epäiltiin etistä istukkaa. nyt viikot 24+6.

multa ainakin otettiin verikokeet ensin ja sitten laitettiin ultraan..verikokeilla vahvistetaan keskenmeno mutta täytyy ultrakin tehdä että tietää onko sisälle jäänyt jotain...

Onpas kummallista, että ensin verikokeisiin ja sitten vasta uä. Verikokeet on tosi kalliit! Uä on edullinen ja helppo tulkita.. Kummallista toimintaa! Mein shp:ssa ei onneksi toimita noin vaan heti ultrataan ja saa selvyyden raskauden tilasta.

Yhteistyössä