Keskenmeno?

tuomenmarja
Hei!

En osaa vastata sun kysymykseen, vaan kysyisin itse aivan samaan. Tänään rv 5+6 tuli vähän kirkasta verta. Aavistuksen menkkakipuja, ei pahoja. Olen täyttä kysymysmerkkiä. Sain keskiviikoksi ultran. Siellä kai selviää, mistä on kyse ja onko kohtu tyhjä. Surullista.
 
:'( Hei!Itselläni 6 raskaus joka juuri meni kesken samoilla oireilla.3 lasta on tullut ja 3 keskenmenoa.Raskaudet saatettu alulle clomifenilla.Tänään ultrassa lääkäri totesi,että kohtu on tyhjentynyt,eikä kaavintaa enää tarvita viikkoja oli jotain 5.Aiemmissa raskauksissa ollut myös vuotoja ja välillä runsaampaa ja pitemmillä viikoilla muttei silti mennyt kesken,vaan raskaus jatkui normaalisti.Kannattaa käydä siellä ultrassa tarkistamassa tilanne niin saa mielenrauhan itselle.Sain sitten siellä sen vastaainepiikin,kun minulla on se rh-tekijä,ettei tulevissa raskauksissa tulisi ongelmia.En kyllä tiedä jaksanko enää alkaa yrittämään,kun nuo keskenmenot ovat aina kuitenkin aika raskaita kokea.Edellinen keskenmeno oli kylläkin jo synnytys kun oli viikkoja jo 19.Tämä oli todella raskas kokemus enkä tiedä jaksanko enää uutta keskenmenoa kokea.Lapsia on jo kuitenkin 3 nii taitaa riittää jo meille.
 
tuomenmarja
Hei!

Tein nyt aamulla raskaustestin eikä tullutkaan enää toista viivaa :'( :'( :'( eli kaiketi sen munkin eilinen vähäinen vuoto oli sit keskenmeno. Huomenna on ultra. En voi kyllä uskoa, että tällä vähäisellä vuodolla kohtu olis vielä tyhjentyny.

On tää vaan niin raskasta. Meillä kaksi lasta ennestään, ensimmäinen luomu ja tää toinen clomilapsi. Kolmas oli myös clomeilla vuoden yrityksen jälkeen (clomeja 6kk). Olo on epätoivoinen. Kovasti vielä lapsi haluttaisiin, mutta kun se ei ihan tavallisin puuhin onnistu.

Voimia teille! :hug:

Tuomenmarja
 

Yhteistyössä