Keskenmeno ja tulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pienen pieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pienen pieni

Vieras
Hei,
Olin raskausviikoilla 8, tai ainakin luulin niin. Viime viikonloppuna alkanut vuoto, passitti minut lääkäriin, jossa todettiin sikiö vastaavaksi korkeintaan 6vko:a, elonmerkkejä ei näkynyt. Vuoto alkoi sitten illemalla ihan kunnolla ja tuli hyytymiä yms, klönttejä. Toissa päivänä kävin tarkistuttamassa että, kohtu tyhjentynyt.
Sain lääkärltä lääkkeet (flagyl 400mg) tulehdukseen.
Onko jollain muulla tulehdus tullut km jälkeen?
ja onko siitä myöhemissä raskausksissa haittaa?
Olen vielläkin ihan hajalla ja koko maailma tuntuu niin epä todelliselta.
Surettaa niin paljon että, miksi näin piti käydä, miksi se pieni oli lopettanut kasvunsa kesken......olen yrittänyt löytää syytä itsestäni ja kaikesta maan ja taivaan väliltä, mutta ilmeisesti jään vaille vastausta.

Uutta yritystä harkitaan, kunhan seuraavat menkat alkaa, pelottaa vaan että, taas käy näin.......
Onko muilla miten nopeasti tärpännyt seuraavalla yrittämällä?

Kiitos vastauksista.....niistä on minulle suuresti apua. harmittaa niin tuo tulehduskin....sitä töhän ei olisi enään tarvittu. :'(

Mulla meni kans kesken rv:lla 8 v.-97.
Keskenmenon jälkeen mulla tuli kohtutulehdus,ja sain tietenkin siihen lääkkeet.
Mitään haittaa ei oo varmaankaan ollut koska nyt meillä on ihania lapsia kokonaiset 5... :heart: :heart:

Mulla oli kans alkuraskauden km viime jouluna ja sen jälkeen yhdet menkat ja sit huomasin, että olis jälleen raskaana...Tämä raskaus kesti rv25 jolloin tyttö kuoli tuntemattomista syistä. :'( Lääkäri epäilee istukan kromosomivikaa koska istukasta ei voinut kaikkea tutkia ja tyttö oli täysin terve. Tämän synnytyksen jälkeen minulle tuli kohtutulehdus joka kans hoidettiin lääkkeillä...Yhdet menkat ehti sen jälkeen tulla ja nyt ei tule muuta kuin tuhruvuotoa....jollei vuoto ala ensi viikkoon mennessä niin sit soitto lekurille, että onko vika keltarauhashormonin puutteesta.
Inhottavaa kun kaikkea tällaista vaikeaa pitää joidenkin meistä kokea... :(

Pienenpieni, saamasi lääkitys varmasti parantaa tulehduksen. Itse koin km:n syyskuussa vkolla 6 (spontaani) ekat menkat alkoi juuri ja uudelleen aletaan heti yrittämään. Itse aloin syödä foolihappoa km:n jälkeen,kun luin siitä tutk.tuloksia. Muista pitää itsestäsi huolta ja syödä terveellisesti tai ottaa vitamiinit purkista. Minulla suru ja itkuisuus helpottui muutaman viikon päästä tapahtuneesta. Voima :hug:

Yhteistyössä