Hei,
olen uusi tässä ketjussa, joskin aikaisemmin jossakin ketjussa olen heilunut kunnes luhistuin yrittämiseen kun kahden viikon odotus päättyi aina menkkoihin. 30 vuotta on ikää, kierto aika tasan 28 ja endometrioosi löytyy. Luomuna mennään, jotenkin haluaisin (naivisti..?) uskoa että se on kohdallamme mahdollista.
Tinttinella, kuulostaa kyllä kohtuuttomalta! Voin vain kuvitella miten pahalta tuntuu. ;( Muillekin keskenmenon kokeneille halit!
Saimme viimein plussan noin 1,5 vuoden tahkoamisen jälkeen, kun olin jo täysin luovuttanut ja aivan loppu ja todella
todella vakuuttunut siitä etten koskaan lisäänny. Raskaus sujui hienosti ja vaikka väsytti tajuttomasti, olin onnellisempi kuin koskaan. Sitten eräänä päivänä rakas pieni ihmeemme jätti meidät, rv 11+0. Olin vuotanut kirkasta verta kolme päivää ihan vähäsen ja mitään sille ei kuulemma tehtäisi päivystyksessä (!?) ja yksityisellä ei ollut aikoja. Niin ja tuhruttelin ruskeaa joitakin päiviä ennen tuota. Aavistin kyllä pahaa hieman ennen kuin itse verenvuoto alkoi.
Krampit alkoivat aamulla ja tiesin jo silloin mitä tulisi pian tapahtumaan. Pidättelin itkua koko päivän ja hyvästelin mielessäni pientä enkeliksi muuttuvaa lapsenalkuamme. Iltaa kohden supistukset tulivat vain tiheämmin ja verenvuoto yltyi kunnes viimein jouduni istumaan pöntöllä yli tunnin shokissa huutamassa ja itkemässä ja tuntemassa sen kaiken. Mies piti minua kirjaimellisesti halaamalla kasassa koko sen ajan, olisin hajonnut kappaleiksi itsekin sinne vessaan muuten. Ja se tyhjyyden tunne kaiken jälkeen...aivan hirvittävää. Ja olin vielä ulkomailla, missä oli hankalahkoa hoitaa näitä asioita lääkärissä keskellä yötä. Ainoa hyvä puoli asiassa oli, että tyhjenin kokonaan ja kaikki oli nopeasti ohi.
Nyt keskenmenostani on melkein 2 kuukautta. Ekat menkat tuli aivan niin kuin keskenmeno olisi ollut kp 1. Tokat on nyt, vaikka sainkin torstaina haalean plussan
Eilinen testi oli enää viivanpaikka... Tein testin torstaina koska tiesin että olin tullut raskaaksi uudestaan, tuntui vain siltä ja olinkin oikeassa. Toisaalta harmittaa että tein, koska nyt suren sitten kun se menikin näin heti kesken, mutta toisaalta tiesin ilman testiäkin että olin raskaana ja ainahan itken kun menkat tulee...
Tuntuu tällä hetkellä mahdottomalta, hormonit heittää kun menkat ei varsinaisesti ole vielä kohinalla alkaneet. Vieläkin toivon että kyse olisi jostain virheestä testissä, mutta voiko kaksi testiä olla viallisia...tuskin.
Vieläkin välillä (esim. nyt) itken enkeliäni, mutta olen enemmän sinut asian kanssa kuin ajattelin olevani tässä vaiheessa. Olen päässyt melkein kaiken tämän yli. Toivottavasti saamme kaikki pian uuden mahdollisuuden! Ainakin itselläni toivo heräsi, kun tosiaan tuli plussa näinkin nopeasti uudestaan, vaikka nyt sitten raskaus ei saanutkaan jatkua.