Osanottoni. Voisin kuvitella, että sun vaimo on vielä niin shokissa, ettei ole tapahtumaa kokonaisuudessaan vielä edes sisäistänyt.Sairaalasta vaimon luota palailtu ja jotenkin tuntuu, että tämä on paljon kovempi paikka minulle, kuin vaimolle - mikä on minusta erittäin omituista, mutta noh, ehkä me käsitellään menetystä vähän eri tavoilla.
Vaimo pillitti melkein vuorokauden putkeen ja minä en ole muuta kuin vähän vetistellyt.
Lääkärikin sanoi, että on muuten sisukas rouva sulla ja henkisesti tuntuu olevan erittäin terässä, verrattuna yleensä samassa tilanteessa oleviin.
No niin minäkin - ensituntumalta.Osanottoni. Voisin kuvitella, että sun vaimo on vielä niin shokissa, ettei ole tapahtumaa kokonaisuudessaan vielä edes sisäistänyt.
Osanottoni :hug:
Kiitos teille!Olen tosi, tosi pahoillani puolestanne
Voimia ja jaksamista koko teidän perheelle :hug:
Varmaan hänellä tunteet ailahtelee laidasta laitaan. Osittain jo hormonien takia. Voimia teille!No niin minäkin - ensituntumalta.
Mutta sitä vaan ihmettelen, että ensin välittömästi sen synnytyksen jälkeen oli vähän aikaa ihan shokissa, että oli ihan naama hymyssä, mutta sitten se shokki ihan kuin olisi lauennut; sitten alkoi se itku, joka sitten kestikin melkein vuorokauden...
Nyt sitten taas pirteämpi...
Tiedä sitten, onko shokkia, vai mitä lie...
Kiitos osanotoista!
Kiitos!Varmaan hänellä tunteet ailahtelee laidasta laitaan. Osittain jo hormonien takia. Voimia teille!
Kiitos!Paljon voimia teille :hug:
Jokainen kokee tuon varmaan omalla tavallaan, mutta tuli vaimostasi mieleen että itse olin kanssa tosi "reipas" jne...aikani, kunnes se iski vasten kasvoja ja KOVAA. Olin useemman kuukauden ihan poissa..
Joka tapauksessa jaksamisia, kyllä se ajan kanssa helpottaa, vaikkei ehkä koskaan unohdukaan.
Tiedätkö, ap saa mun puolesta olla ollut kännissä vaikka joka pvä viimesen vuoden aikana.voi ei, otan osaa:hug:
paljon voimia sun perheelle...
mutta saanko kysyn yks juttu, mä varma sekoitan sua jonkun toisen kanssa, mutta olitko sinä vai ei joka muutama päivää sitten juonnut, kun oli joku palstakännit ketju:ashamed:, mä en pahalla, jokainen tekee kuin halua, kysyn vaan kun ootko se sinä ja oletko vast nyt saanut tietä raskaudesta:ashamed:
siis onko ap mies siis:|Alkuperäinen kirjoittaja näin o;26739151:Tiedätkö, ap saa mun puolesta olla ollut kännissä vaikka joka pvä viimesen vuoden aikana.
Anteeksi,muttavoi ei, otan osaa:hug:
mutta saanko kysyn yks juttu, mä varma sekoitan sua jonkun toisen kanssa, mutta olitko sinä vai ei joka muutama päivää sitten juonnut, kun oli joku palstakännit ketju:ashamed:, mä en pahalla, jokainen tekee kuin halua, kysyn vaan kun ootko se sinä ja oletko vast nyt saanut tietä raskaudesta:ashamed:
Kiitos!voi ei, otan osaa:hug:
Olen.siis onko ap mies siis:|