Keskenmeno, aika pysähtyi eilen.

Todella paljon kiitoksia kaikille halauksista ja voimantoivotuksista!
Sairaalasta vaimon luota palailtu ja jotenkin tuntuu, että tämä on paljon kovempi paikka minulle, kuin vaimolle - mikä on minusta erittäin omituista, mutta noh, ehkä me käsitellään menetystä vähän eri tavoilla.
Vaimo pillitti melkein vuorokauden putkeen ja minä en ole muuta kuin vähän vetistellyt.
Lääkärikin sanoi, että on muuten sisukas rouva sulla ja henkisesti tuntuu olevan erittäin terässä, verrattuna yleensä samassa tilanteessa oleviin.
Mutta tietenkin se pyörii päässä koko ajan...
Mutta aika näyttää, ehkä tästä molemmat päästään yli hyvinkin - ennemmin tai myöhemmin.
Silti tämä olo on jotenkin kuin eläisi jossain pilvilinnassa, siis negatiivisessa merkityksessä - outo ja epätodellinen olo... Oksettaakin vähän...
 
---
Sairaalasta vaimon luota palailtu ja jotenkin tuntuu, että tämä on paljon kovempi paikka minulle, kuin vaimolle - mikä on minusta erittäin omituista, mutta noh, ehkä me käsitellään menetystä vähän eri tavoilla.
Vaimo pillitti melkein vuorokauden putkeen ja minä en ole muuta kuin vähän vetistellyt.
Lääkärikin sanoi, että on muuten sisukas rouva sulla ja henkisesti tuntuu olevan erittäin terässä, verrattuna yleensä samassa tilanteessa oleviin.
Osanottoni. Voisin kuvitella, että sun vaimo on vielä niin shokissa, ettei ole tapahtumaa kokonaisuudessaan vielä edes sisäistänyt.
 
Osanottoni. Voisin kuvitella, että sun vaimo on vielä niin shokissa, ettei ole tapahtumaa kokonaisuudessaan vielä edes sisäistänyt.
No niin minäkin - ensituntumalta.
Mutta sitä vaan ihmettelen, että ensin välittömästi sen synnytyksen jälkeen oli vähän aikaa ihan shokissa, että oli ihan naama hymyssä, mutta sitten se shokki ihan kuin olisi lauennut; sitten alkoi se itku, joka sitten kestikin melkein vuorokauden...
Nyt sitten taas pirteämpi...
Tiedä sitten, onko shokkia, vai mitä lie...
Kiitos osanotoista!
 
---
No niin minäkin - ensituntumalta.
Mutta sitä vaan ihmettelen, että ensin välittömästi sen synnytyksen jälkeen oli vähän aikaa ihan shokissa, että oli ihan naama hymyssä, mutta sitten se shokki ihan kuin olisi lauennut; sitten alkoi se itku, joka sitten kestikin melkein vuorokauden...
Nyt sitten taas pirteämpi...
Tiedä sitten, onko shokkia, vai mitä lie...
Kiitos osanotoista!
Varmaan hänellä tunteet ailahtelee laidasta laitaan. Osittain jo hormonien takia. Voimia teille!
 
Paljon voimia teille :hug:

Jokainen kokee tuon varmaan omalla tavallaan, mutta tuli vaimostasi mieleen että itse olin kanssa tosi "reipas" jne...aikani, kunnes se iski vasten kasvoja ja KOVAA. Olin useemman kuukauden ihan poissa..

Joka tapauksessa jaksamisia, kyllä se ajan kanssa helpottaa, vaikkei ehkä koskaan unohdukaan.
 
"vieras"
osanottoni menetyksenne johdosta. Itselläni myös kaksi keskenmenoa ja kaksi keskosena syntynyttä lasta, johtuen juuri streptokokkitulehduksesta. Esikoinen syntyi henkihieverissä ja toisella oli vähän paremmat lähtökohdat, koska tulehdusta lääkittiin synnytyksessä, eikä syntynyt ihan niin aikaisilla viikoilla kuin isoveljensä.

Mulla tää bakteeritulehdus on ja tulee pysymään, joten en sen vuoksi uskalla enempää lapsia tehdä.

VOIMIA TEILLE
 
Paljon voimia teille :hug:

Jokainen kokee tuon varmaan omalla tavallaan, mutta tuli vaimostasi mieleen että itse olin kanssa tosi "reipas" jne...aikani, kunnes se iski vasten kasvoja ja KOVAA. Olin useemman kuukauden ihan poissa..

Joka tapauksessa jaksamisia, kyllä se ajan kanssa helpottaa, vaikkei ehkä koskaan unohdukaan.
Kiitos!
Niin toki kokee, mutta 18 vuoden jälkeen melkein tiedän, miten vaimo sitä surua käsittelee - hän on enemmän sellainen ihminen, joka purkautuu heti pillittämään ja sitä kestää jonkin aikaa, viikkojakin, mutta sitten se asia on päällisin puolin käsitelty, kun minä taas olen sellainen "hautoja", että mulla se käsittely kestää monta kuukautta.
Tiedä sitten...
Mutta kiitos jaksamisista vielä!
 
[QUOTE="vieras";26739056]osanottoni menetyksenne johdosta. Itselläni myös kaksi keskenmenoa ja kaksi keskosena syntynyttä lasta, johtuen juuri streptokokkitulehduksesta. Esikoinen syntyi henkihieverissä ja toisella oli vähän paremmat lähtökohdat, koska tulehdusta lääkittiin synnytyksessä, eikä syntynyt ihan niin aikaisilla viikoilla kuin isoveljensä.

Mulla tää bakteeritulehdus on ja tulee pysymään, joten en sen vuoksi uskalla enempää lapsia tehdä.

VOIMIA TEILLE[/QUOTE]

Kiitos paljon!

[QUOTE="hmmm";26739083]En jaksanut kelata koko ketjua lävitte, mutta tuossa vaiheessa sitä kutsutaan jo kohtukuolemaksi, eikä keskenmenoksi.
Voimia![/QUOTE]

Kiitos valistuksesta ja voimista!
 
Venakko Milanna
voi ei, otan osaa:(:hug:

paljon voimia sun perheelle...

mutta saanko kysyn yks juttu, mä varma sekoitan sua jonkun toisen kanssa, mutta olitko sinä vai ei joka muutama päivää sitten juonnut, kun oli joku palstakännit ketju:ashamed:, mä en pahalla, jokainen tekee kuin halua, kysyn vaan kun ootko se sinä ja oletko vast nyt saanut tietä raskaudesta:ashamed:
 
näin o
voi ei, otan osaa:(:hug:

paljon voimia sun perheelle...

mutta saanko kysyn yks juttu, mä varma sekoitan sua jonkun toisen kanssa, mutta olitko sinä vai ei joka muutama päivää sitten juonnut, kun oli joku palstakännit ketju:ashamed:, mä en pahalla, jokainen tekee kuin halua, kysyn vaan kun ootko se sinä ja oletko vast nyt saanut tietä raskaudesta:ashamed:
Tiedätkö, ap saa mun puolesta olla ollut kännissä vaikka joka pvä viimesen vuoden aikana. :LOL:
 
"vieras"
voi ei, otan osaa:(:hug:

paljon voimia sun perheelle...

mutta saanko kysyn yks juttu, mä varma sekoitan sua jonkun toisen kanssa, mutta olitko sinä vai ei joka muutama päivää sitten juonnut, kun oli joku palstakännit ketju:ashamed:, mä en pahalla, jokainen tekee kuin halua, kysyn vaan kun ootko se sinä ja oletko vast nyt saanut tietä raskaudesta:ashamed:
Anteeksi,mutta :D
 
"sipsi"
Lämmin osanottoni teille :hug: Olkaa tukena toisillenne, surkaa yhdessä... Osaan jollain tasolla saman kuvitella, kaksi keskenmenoa mekin olemme läpikäyneet. Kovasti kovasti voimia teille.
 
voi ei, otan osaa:(:hug:

paljon voimia sun perheelle...

mutta saanko kysyn yks juttu, mä varma sekoitan sua jonkun toisen kanssa, mutta olitko sinä vai ei joka muutama päivää sitten juonnut, kun oli joku palstakännit ketju:ashamed:, mä en pahalla, jokainen tekee kuin halua, kysyn vaan kun ootko se sinä ja oletko vast nyt saanut tietä raskaudesta:ashamed:
Kiitos!
Siis kyllä se raskaus nyt on ollut tiedossa jo talvesta asti ja tässä oli vaimo raskaana, en minä.
Ja kyllä, minä olen mies.
Enkä ole ollut kännissä moneen viikkoon...
 

Yhteistyössä