Keskenmeno, aika pysähtyi eilen.

Eilen illalla sitten pysähtyi aika ja kolmannen lapsemme raskaus päätyi keskenmenoon.
Ilmeisesti jonkun tulehduksen aiheuttama ennenaikainen joku... tai sitä epäillään... En minä tiedä, ei jäänyt mitään tarkkaa tuossa tilanteessa mieleen.
Verivuodolla alkoi ja soitettiin ambulanssi ja sairaalaan, mutta eihän tuossa vaiheessa eikä noin pienelle ollut enää mitään tehtävissä.
Ehkä minua ei ollut tarkoitettu enää kolmatta kertaa isäksi, tai vaimoa äidiksi, tiedä sitä sitten.
Fiilikset on joka tapauksessa ihan maassa ja surkeat, kuten kuvitella saattaa.
Mitähän pahaa tässä on tullut tehtyä... :'(
Minä tulin kotiin hakemaan teinit mummolasta yms... ja...... en tiedä, mitä.
Tämän ketjun jälkeen en halua enää tätä asiaa palstalla käsitellä ja toivon, että myös kanssapalstailijat noudattavat tätä toivetta.
Vittu tämä elämä on epäoikeudenmukaista! :(
Miksi Kaikki Kaunis katoaa... - YouTube
 
"Hmm"
Eilen illalla sitten pysähtyi aika ja kolmannen lapsemme raskaus päätyi keskenmenoon.
Ilmeisesti jonkun tulehduksen aiheuttama ennenaikainen joku... tai sitä epäillään... En minä tiedä, ei jäänyt mitään tarkkaa tuossa tilanteessa mieleen.
Verivuodolla alkoi ja soitettiin ambulanssi ja sairaalaan, mutta eihän tuossa vaiheessa eikä noin pienelle ollut enää mitään tehtävissä.
Ehkä minua ei ollut tarkoitettu enää kolmatta kertaa isäksi, tai vaimoa äidiksi, tiedä sitä sitten.
Fiilikset on joka tapauksessa ihan maassa ja surkeat, kuten kuvitella saattaa.
Mitähän pahaa tässä on tullut tehtyä... :'(
Minä tulin kotiin hakemaan teinit mummolasta yms... ja...... en tiedä, mitä.
Tämän ketjun jälkeen en halua enää tätä asiaa palstalla käsitellä ja toivon, että myös kanssapalstailijat noudattavat tätä toivetta.
Vittu tämä elämä on epäoikeudenmukaista! :(
Miksi Kaikki Kaunis katoaa... - YouTube
:(
 
Surullista, ja hirveää. En voi edes kuvitella tuota mielentilaa mikä teillä nyt voi olla tapahtuneen johdosta, mutta en voi kuin toivottaa jaksamisia sulle ja vaimolle.

Muistathan varmasti mitä meillä oli puhetta kuolemasta, ja siihen liittyvistä asioista? Varmasti se on vaikeaa, mutta yrittäkää ajatella niin että vika ei ollut teissä tai siinä mitä olette tehneet. Vaikka tätä lasta ei maailmaan asti saatukaan, ei se tarkoita sitä etteikö jollekin toiselle pikkuiselle annettaisi parempaa mahdollisuutta yritykselle.

Elämä on epäreilua, mutta koittakaa pärjätä. Teillä on kuitenkin toisenne, ja nyt jo olemassa olevat, terveet lapsenne. Voimia :hug:
 
Koettakaa olla miettimättä että mitä pahaa olette tehneet, sillä ette saa kuin pahaa mieltä aikaiseksi. :hug:
Ei sillä varmasti olekaan mitään merkitystä sen asian vatkaamisella, mutta silti en voi olla ajattelematta, että miksi kaikki narkkarit yms. saavat lapsia ja kohtelevat niitä niin huonosti, kuin ikinä voi, mutta sitten meille ei suoda enää kolmatta...
En käsitä!
Minä tulen vatkaamaan tätä asiaa vielä kauan, toki vaimokin, mutta meissä on se ero, että vaimo itkee itkunsa vuolaasti monta päivää ja sitten siinä on se pahin suru.
Minä taas pyörittelen asioita kuukausia päässäni ja ... niin....
 
Surullista, ja hirveää. En voi edes kuvitella tuota mielentilaa mikä teillä nyt voi olla tapahtuneen johdosta, mutta en voi kuin toivottaa jaksamisia sulle ja vaimolle.

Muistathan varmasti mitä meillä oli puhetta kuolemasta, ja siihen liittyvistä asioista? Varmasti se on vaikeaa, mutta yrittäkää ajatella niin että vika ei ollut teissä tai siinä mitä olette tehneet. Vaikka tätä lasta ei maailmaan asti saatukaan, ei se tarkoita sitä etteikö jollekin toiselle pikkuiselle annettaisi parempaa mahdollisuutta yritykselle.

Elämä on epäreilua, mutta koittakaa pärjätä. Teillä on kuitenkin toisenne, ja nyt jo olemassa olevat, terveet lapsenne. Voimia :hug:
Muistan kyllä ja teorian tasolla sen sisäistän, mutta se on omassa päässä hyvin hankala saada sijoitettua teoriaa ja käytäntöä.
Ei varmasti vika ollutkaan meissä, mutta hyvin vaikea on omassa mielessä sulkea sitä vaihtoehtoa pois...
Kiitos !

ja kiitos kaikille muillekin halauksista ja voimista, niitä tarvitaan!
 

Yhteistyössä