keskenjääneet amk-opinnot, nyt olis motivaatiota mutta..

• Viestiketjun aloittaja "julia"
  • Ensimmäinen viesti
"julia"
mitenköhän on, onko ne jo suoritetut vanhentuneet? 2008 aloitin.. Nythän mun pitää hakea uudelleen yhteishaussa. Voidaankohan vielä hyväksilukea? Laitoin postia kouluunkin mutta ei vielä vastattu sieltä. Voi vitsi, mulla on hirveä motivaatio nyt jatkaa ja valmistua :D Kunpa sais kaikki järjestymään ja syksyllä aloitettua koulun taas!

En tiedä onko alakohtaista, mutta ainakin terveyspuolella oli puhetta että 10 vuodessa vanhenee.
Jos näin on niin hyvin ehdit, mukavaa opiskelua!
Mutta siihen voit varautua että kaikkia pisteitä et saa hyväksiluettua, minulla esimerkiksi "katosi" 30 opintopistettä kun menin jatkamaan.

ff
Jos opintoojelmaa on muutettu, joudut tekemään sen uuden mukaan eli jos joku on vaihtanut vaikka painopistettä toiseen aiheeseen, et saa hyväksilukua vaan joudut tekemään uuden kurssin.

Jos opintoojelmaa on muutettu, joudut tekemään sen uuden mukaan eli jos joku on vaihtanut vaikka painopistettä toiseen aiheeseen, et saa hyväksilukua vaan joudut tekemään uuden kurssin.
Ei se ihan noinkaan mene. Yleensä niitä vastaavuuksia katsellaan, eikä onko kyseessä just sama kurssi. Eli opinto-ohjaajan puheille vaan ja siellä katsotaan miten saadaan parhaiten hyväksiluettua. Mutta tosiaan koska nuo opinto-ohjelmat ja opintojen painotukset muuttuu, voi olla, että ei ihan samaa määrää opintopisteitä saa kun mitä oli suorittanut, mutta jos ihan samaa alaa (samassa koulussa) jatkaa, niin todennäköisesti vanhan opinnot saa ihan täysimääräisinä hyväksiluettua.

opiskelemaan
Ei o mihinkään vanhentunu! Itse olen aloittanut 2007 ja siis edelleen kesken (parit äitiyslomat tullu pidettyä...). Meillä on jopa eräs opiskelija joka aloittanut vuonna 2000. Hopsit on joo muuttunut jne, mutta niitä sitten sovitellaan ja muokkaillaan koulutuspäällikön kanssa niin että on ihan oma opinto-ohjelma.

julia ap
Katsoin netistä noita nykyisiä opintosuunnitelmia ja ainakin kurssien nimet on vaihtuneet ja joitain yhdistetty. Eli hieman on muuttuneet. Samaan kouluun haen ja samaa alaa jatkan. Ehkäpä asia selviää, laitoin opinto-ohjaajalle viestiä.

Yhteistyössä