Kesän rippijuhlat edessä - muutama kysymys:

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jep"

Vieras
1) rippijuhliin kuuluu vissiin viedä 1 ruusu?
2) tarvitsisin muutaman hyvän, ei-uskonnollisen runon korttiin, ensimmäisessä sessiossa haastetta on tuplasti kun kaksoset (poika ja tyttö) pääsevät ripille
3) mitä rippikortissa kuuluu toivottaa? Onnea ripillepääsyn johdosta? Vai mitä?

Kiitos ja anteeksi urpouteni...
 
Ruusu ei ole mitenkään pakollinen, voi hyvin viedä jonkun muun kukan, kimpun tai vaikka ruukkukasvin.

Jätä kaikki typerät runot väliin, harva niitä edes lukee.

Onnea ripillepääsyn johdota on ihan sopiva toimitus.
 

Similar threads

Yhteistyössä