J
"Jep"
Vieras
1) rippijuhliin kuuluu vissiin viedä 1 ruusu?
2) tarvitsisin muutaman hyvän, ei-uskonnollisen runon korttiin, ensimmäisessä sessiossa haastetta on tuplasti kun kaksoset (poika ja tyttö) pääsevät ripille
3) mitä rippikortissa kuuluu toivottaa? Onnea ripillepääsyn johdosta? Vai mitä?
Kiitos ja anteeksi urpouteni...
2) tarvitsisin muutaman hyvän, ei-uskonnollisen runon korttiin, ensimmäisessä sessiossa haastetta on tuplasti kun kaksoset (poika ja tyttö) pääsevät ripille
3) mitä rippikortissa kuuluu toivottaa? Onnea ripillepääsyn johdosta? Vai mitä?
Kiitos ja anteeksi urpouteni...