Kesän festarit ja parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija321
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija321

Vieras
Mitä mieltä olette siitä, että miehenne lähtee kavereidensa kanssa, moneksi päiväksi festareille ryyppäämään? Ryhmässä tyhmyys tiivistyy, ja vahva humalatila voi johtaa itsehillinnän katoamiseen. Meillä on ollut suhteessa luottamuspulaa sen jälkeen kun mies petti luottamuksen. Olen myös nähnyt, kun kännissä on aika estoton ja on flirttaillut minunkin naaman edessä muille naisille. Toissa kesänä luottamus oli vielä hyvä, en ajatellut sen kummemmin kun hän lähti festareille.

Nyt odotan kauhulla tämän kesän festareita, ikinä selvinpäin ei ole rikkonut luottamusta tai käyttäytynyt loukkaavasti. Sen takia pelottaa nuo olosuhteet, mitä festareilla on. Näen vaan mielessäni, kuinka hän tanssii ja flirttailee muille naisille, ja kehuu heidän ulkonäköä kavereilleen, unohtaen minut kokonaan. Minun ulkonäköäni kehuu hyvin harvoin, siitä varmaan osa tästä epävarmuudesta johtuu. Miehelle olen puhunut asiasta, sanoo ettei tee mitään tyhmää, ja että olen turhaan liian mustasukkainen. En voi sille mitään, että hän on pettänyt luottamuksen aiemmin ja siksi vaikea luottaa. En ymmärrä miksi täytyy jatkaa ryyppäämistä, kun ero on meinannut tulla siitä aiheutuneiden tilanteiden takia. Tiedän etten voi kieltää menemästä festareille, silti melkein päivittäin murehdin, että onko se parisuhteemme loppu.
Itse olen ollut 2 kuukautta juomatta yhtään alkoholia, kun oli isompi riita. Minulle mies on tärkein kaikista, mutta hänelle tuntuu olevan hauskanpito tärkeämpää, silläkin uhalla että mokaa ja parisuhde loppuu.
Jos tietää että kännissä voi loukata toista, miksi asettaa itsensä siihen tilanteeseen, uudestaan ja uudestaan. Olen myös yrittänyt asennoitua niin, että jos pettää niin pettää, omapa on sitten menetyksensä. Silti kamala tunne rinnassa, kun edes ajattelee että niin sattuisi. Ja entä jos sattuisi, enkä saisi koskaan tietää. Onko teitä petetty festareilla tai muissa ryyppäjäisissä? Miten saitte tietää siitä?

no jos noin on, niin sitten mies ei menis festareille. tosin eihän se mitään estä, voi se pettää muuallakin. kannattaa miettiä, että haluaako jatkaa tuollaisen kanssa vai ei. ensimmäinen askel on varmaan keskustella siitä alkoholin käytöstä

Yhteistyössä