KESÄLOMALAISTEN PINO!! :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
koska töihin? ja mitä suunnitelmia? =)

mä meen töihin 11.8. miehellä samaan aikaan loma ja tarkoitus käydä korkeasaaressa, sealifessa ja kiviniityn kotieläinpihalla pojan kanssa, muu aika rakennetaan =)
 
:wave: Toinen lomaviikko menossa. Ensimmäinen palaveri loma jälkeen on 4.8, mutta luultavasti menen töihin jo aikaisemmin. Ensi viikonloppuna lähden käymään systerin mökillä ja jonain päivänä käväisen Kotkassa. Olohuoneen pintaremonttia ohjelmassa.
 

Yhteistyössä