mä meen töihin 11.8. miehellä samaan aikaan loma ja tarkoitus käydä korkeasaaressa, sealifessa ja kiviniityn kotieläinpihalla pojan kanssa, muu aika rakennetaan =)
Ensi maanantaina töihin. Loppuviikolla on joka päivä vieraita, viikonloppun ja ylikin yövieraita. Reissussa oltiin jo viime viikolla, nyt vain levätään.
:wave: Toinen lomaviikko menossa. Ensimmäinen palaveri loma jälkeen on 4.8, mutta luultavasti menen töihin jo aikaisemmin. Ensi viikonloppuna lähden käymään systerin mökillä ja jonain päivänä käväisen Kotkassa. Olohuoneen pintaremonttia ohjelmassa.